Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Fulgore είπε

Το είχα αναφέρει πριν ημέρες, πόσο ''optimized'' ειναι το συγκεκριμένο παιχνιδι, και κάποιοι γράφανε για Igpu/patch tracing.

Η χειρότερη χρονια φέτος στην σύγχρονη ιστορία του Pc gaming, με το πόσο κακογραμμένα παιχνιδια βγαινουν σε pc μεριά.

Το χειρότερο όλων είναι ότι πλέον κυκλοφορούν παιχνίδια κυριολεκτικά με βάση το Upscale οπως το Remnant 2.

Και το alan wake δεν σε αφηνει καν να κλεισεις το dlss/fsr περα απο αλχημειες με ini αρχεια. Και το avatar οι απαιτησεις ειναι με default fsr upscaling. Βρηκαν την χαρα τους οι developers θα πετανε τα assets στη μηχανη και θα λενε βαλτε dlss fsr fg fsr 3 και παιξτε. Παει optimization στυλ red dead 2 και plague tale που ριχνουν σαγονια και τρεχουν και εξαιρετικα native. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1855

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως έχω απογοητευτεί. Γιατί δεν είναι να πεις ότι αγοράζεις καλύτερη κάρτα. Πες ότι είχα την 4080. Ε όπως η 4070 παλεύει στα 1440p, έτσι και η 4080 θα παλεύει στο 4Κ. Στο ίδιο καταλήγουμε. Και γενικά δεν με πειράζει να βάζω upscaling αλλά όχι και παιχνίδια 3-4 χρόνια πριν να δείχνουν καλύτερα, έλεος. Τώρα φταίει το art style, φταίει το optimization, φταίει ότι τα καινούργια games χρησιμοποιούν καλύτερες και πιο βαριές τεχνικές μεν αλλά όχι με τον σωστό τρόπο δε, και άρα δεν αποτυπώνονται στο συνολικό αποτέλεσμα που βλέπουν τα μάτια μας, δεν ξέρω...

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, just_a_dude είπε

Εγώ πάντως έχω απογοητευτεί. Γιατί δεν είναι να πεις ότι αγοράζεις καλύτερη κάρτα. Πες ότι είχα την 4080. Ε όπως η 4070 παλεύει στα 1440p, έτσι και η 4080 θα παλεύει στο 4Κ. Στο ίδιο καταλήγουμε. Και γενικά δεν με πειράζει να βάζω upscaling αλλά όχι και παιχνίδια 3-4 χρόνια πριν να δείχνουν καλύτερα, έλεος. Τώρα φταίει το art style, φταίει το optimization, φταίει ότι τα καινούργια games χρησιμοποιούν καλύτερες και πιο βαριές τεχνικές μεν αλλά όχι με τον σωστό τρόπο δε άρα δεν αποτυπώνεται στο συνολικό αποτέλεσμα που βλέπουν τα μάτια μας, δεν ξέρω...

Ετσι ειναι βαζεις παιχνιδι του 2014 arkham knight και πεφτουν σαγονια απο γραφικα μην πω για interior στο ac unity με τα κτηρια να δειχνουν κρυσταλλο και απιστευτα και σε φωτισμο. 10 χρονια πριν ετσι. Και τωρα εχουμε δυνατα παιχνιδια με απαιτησεις αλα crysis αλλα εχουμε και κατι σαβουριτσες που ουτε ξερουν τι ζητανε απλα γιατι οι devs βαριουνται τη ζωη τους. Δεν πειραζει απλα δεν θα δουν δεκαρα η πιο σωστα ουτε cent μεχρι να βαλουν μυαλο. Hogwarts/jedi survivor ειναι απο τα παιχνιδια που θελω πολυ να παιξω αλλα με τα χαλια που εχουν βλεπω να τα παιζω τελος του 2024 με την νεα 5070 τοτε και το νεο cpu να μην ασχοληθω με το σαβουρο optimization που εχουν κανει. Θα παιζουν και στο 10-15 ευρω οποτε win win κατασταση. Ετσι και αλλιως το τελευταιο που με νοιαζει ειναι να παιζω νεα παιχνιδια με το τεραστιο backlog που υπαρχει απο παιχνιδαρες. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Δηλαδή το μόνο σύγχρονο βαρύ game με σκέτο raster που όμως όντως αποτυπώνεται στα visuals είναι το Last vram of Us. Δεν μου έρχεται κάποιο άλλο.

Ναι αυτο ειναι πολυ δυνατο απο raster μαζι και το plague tale λιγο πιο παλιο ομως. Και για το dead island 2 αλλα και το RE 4 εχω ακουσει καλα λογια για γραφικα αλλα και performance που τρεχουν αερα το δευτερο επαιξα και το demo και ηταν αψογο σε ολα του. Στα μεγαλυτερα ΑΑΑ τα σκατωνουν. Παει το native θα το βλεπουμε με το κυαλι ακομα και με καρτα των 2000 ευρω σιγα σιγα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Εγώ πάντως έχω απογοητευτεί.

Δε θέλω να απογοητεύεσαι Γιάννη βάλε λίγο starfield να ανοίξουν νέοι οπτικοί ορίζοντες μπροστά σου!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Ναι αυτο ειναι πολυ δυνατο απο raster μαζι και το plague tale λιγο πιο παλιο ομως. Και για το dead island 2 αλλα και το RE 4 εχω ακουσει καλα λογια για γραφικα αλλα και performance που τρεχουν αερα το δευτερο επαιξα και το demo και ηταν αψογο σε ολα του. Στα μεγαλυτερα ΑΑΑ τα σκατωνουν. Παει το native θα το βλεπουμε με το κυαλι ακομα και με καρτα των 2000 ευρω σιγα σιγα. 

Ναι όντως και το RE4 είναι awesome και τρέχει και αέρας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Δε θέλω να απογοητεύεσαι Γιάννη βάλε λίγο starfield να ανοίξουν νέοι οπτικοί ορίζοντες μπροστά σου!!

True story

Tωρα που βλεπω αυτο πλακα πλακα να στειλω κανα ευχαριστω στον απατεωνα απο εδω μεσα που με εφαγε τα 30 ευρω για το starfield? Λετε να το εκανε για να με προφυλαξε απο το παιχνιδι?

cca.png

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, just getting started είπε

Παρόλα αυτά η Asus tuf φαίνεται να είναι η καλύτερη με βάση τον θόρυβο/θερμοκρασίες? Τι να πω, κρίμα.

 

Θενκς θα την δω και αυτήν, αλλά τη κόβω να βγαίνει πολύ εκτός μπάτζετ.

Στην 4070 σχεδόν απίθανο να έχει coil whine πάντως, πιο πιθανό σε 4080/90. Το λέω και εκ πείρας, ένας φίλος με 4070 ti tuf δεν έχει καθόλου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Jts είπε

Στην 4070 σχεδόν απίθανο να έχει coil whine πάντως, πιο πιθανό σε 4080/90. Το λέω και εκ πείρας, ένας φίλος με 4070 ti tuf δεν έχει καθόλου.

Πες το στον @dimoskoutr:P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, chrisde είπε

Πες το στον @dimoskoutr:P

Φημες λενε οτι ακομα την ακουει να ουρλιαζει οταν κοιμαται ξεγνοιαστος και να πεταγεται κατα ιδρωμενος μεσα στη νυχτα φωναζοντας ΣΚΑΣΕ ΜΩΡΗΗΗΗΗ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, chrisde είπε

Πες το στον @dimoskoutr:P

Καλά και αυτός ο φίλος που λέω έχει coil whine σε idle από το psu(ένα be quiet νομίζω, not that quiet after all), πολύ λιγότερο από αυτό που έχω εγώ σε load στην 4090 βέβαια.

Αν είσαι γκαντέμης δεν την γλιτώνεις :D

Επεξ/σία από Jts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωμη για manli σαν μάρκα και συγκεκριμένα για την υλοποίηση gallardo rtx 4060 ti 16gb.Την βρίσκω 5 ευρώ ακριβότερη από την msi rtx 4060 ti 8gb.Αξιζει ή είναι μουφα ?Επίσης έχει γύρω στα 60 ευρώ διαφορα από τις υπόλοιπες 16αρες.Να με ανησυχεί ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια παιχνιδια περνουν DLSS 3. 

Last week, Alan Wake 2 impressed with stunning visuals powered by NVIDIA DLSS 3.5 with Ray Reconstruction. This week the run-up to the Holidays continues with Call of Duty: Modern Warfare III launching with NVIDIA DLSS 3 and NVIDIA Reflex, all enabled by the new Game Ready Driver for Call of Duty: Modern Warfare III.

Call of Duty: Modern Warfare III leads off an impressive list of eight new DLSS games that includes Desynced, Jusant, RIPOUT, RoboCop: Rogue City, The Talos Principle 2, and more. In addition, DLSS 3.5’s Ray Reconstruction comes to NVIDIA Omniverse.

Call of Duty: Modern Warfare III Launching with DLSS 3, Reflex and more!

Call of Duty: Modern Warfare III campaign early access begins November 2nd for all pre-purchases, with the full release following on November 10th. GeForce gamers can accelerate frame rates with AI-powered DLSS 3, or maximize image quality with DLAA. And gameplay gets even more responsive thanks to the day-one inclusion of NVIDIA Reflex in Call of Duty: Modern Warfare III.

Multiplying Performance in Call of Duty: Modern Warfare III with NVIDIA DLSS 3

In Call of Duty: Modern Warfare III’s built-in benchmark, cranking all settings to max at 4K sees performance increase by 1.8X on average when activating DLSS 3, enabling max setting gameplay at over 100 FPS on the GeForce RTX 4070, and at up to 200 FPS on the GeForce RTX 4090. 

At 1440p, DLSS 3 boosts performance by 1.6X, enabling 100 FPS+ gameplay on the entire lineup of GeForce RTX 40 Series graphics cards, and up to 240 FPS gameplay on the GeForce RTX 4090. 

At 1080p, DLSS 3’s 1.5X performance boost enables you to hit esports frame rates on all GeForce RTX 40 Series GPUs, and allows you to max out the highest refresh rate displays on the GeForce RTX 4090, which achieves a 300 FPS result. 

For gamers on the go, DLSS 3 increases performance by 1.6X at both 1080p and 1440p, enabling all owners to game at fast frame rates, and at up to 230 FPS on GeForce RTX 4090 laptops.

Call of Duty: Modern Warfare III is More Responsive with NVIDIA Reflex

Sometimes referred to as “system lag”, system latency is the time it takes for an action to occur in-game, and can also affect how fast you see enemies, giving you additional time to shoot first. System latency is critical in competitive multiplayer games, where lowering latency with Reflex provides faster target acquisition, quicker reaction times, and the best aim precision for competitive games - giving players a competitive edge.

Together with the high frame rates delivered by DLSS and low latency delivered by Reflex, competitive players receive the definitive Call of Duty: Modern Warfare III experience on GeForce RTX 40 Series PCs and laptops.

More DLSS games and news!

Other new DLSS additions this week include:

NVIDIA Omniverse - upgrades to DLSS 3.5 with Ray Reconstruction today, making preview viewports more accurate, and fully rendered scenes even more realistic and immersive.

Jusant - available today with DLSS 3 and Reflex. On GeForce RTX GPU 40 Series GPUs, DLSS 3 accelerates performance by an average of 2.6X at 4K max settings in Jusant, enabling gamers to explore the stunning Unreal Engine 5-powered world of Jusant at over 100 FPS on the GeForce RTX 4070 and above.

RIPOUT - available now In Early Access with DLSS 3, Reflex & Ray Tracing. On GeForce RTX 40 Series gamers multiply performance by an average of 2.8X at 4K with max settings and the game’s ray-traced effects activated, allowing owners of the GeForce RTX 4070 and above to play the fast-paced shooter at well over 100 FPS, with the GeForce RTX 4090 exceeding 230 FPS.

Ghostrunner 2 - available now with DLSS 3 and Reflex.

RoboCop: Rogue City - launches November 2nd with DLSS 3, Reflex & DLAA. On GeForce RTX 40 Series graphics cards, DLSS 3 Frame Generation multiplies performance by an average of 2.6X at 4K, enabling players with the GeForce RTX 4070 through 4090 to play at over 60 FPS with every option cranked up.

The Talos Principle 2 - launches November 2nd With DLSS 3 & Reflex. On GeForce RTX 40 Series graphics cards, DLSS 3 multiplies frame rates by an average of 2.3X at 4K, with every setting maxed, enabling 60 FPS+ gameplay on a wide variety of configurations.

EA SPORTS™ WRC - launches November 3rd with DLSS 2. On GeForce RTX GPU 40 Series GPUs, DLSS 2 accelerates performance by up to 90% at 4K max settings. 

Desynced - updates on November 16th with DLSS 3 and Reflex.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...