Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

59 λεπτά πριν, Arkin είπε

Σπασίματα κυρίως σε dlss quality δεν παρατηρεις? Εκει πέφτει στα 50 και πιο κάτω οπότε μιλάμε για 20fps native 30 με dlss τα σπασίματα είναι από το FG τα artifacts δηλαδή λόγο χαμηλών native fps. Κάθετε η CPU πάντως πολύ χαμηλό usage και δεν βλέπω κάποιος πυρήνας να τερματίζει. Με dlss performance δεν παρατήρησα κανένα σπάσιμο ήταν πολύ smooth. Σε πιο preset παρατήρησες τα σπασίματα λογικά στο quality έτσι? 

Ναι όντως στο quality ήταν τα σπασίματα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2350

  • Arkin

    1941

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

3 hours ago, Aten-Ra said:

Πιστεύω ότι οι Super θα έχουν ίδια MSRP με τις απλές, απλά θα τις αντικαταστήσουν.

Δύσκολα, ειδικά αν η 4070 super έχει και μεγαλύτερη μνήμη/δίαυλο ΚΑΙ περισσότερα cores, το performance uplift θα είναι φάση πάνω από 15%.

Δεν τη βλέπω να κρατάει 600αρι msrp.

Λογικά θα κάνει slot στα 649 με την απλή 4070 να πέφτει στα 549 "επίσημα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, just getting started said:

Δύσκολα, ειδικά αν η 4070 super έχει και μεγαλύτερη μνήμη/δίαυλο ΚΑΙ περισσότερα cores, το performance uplift θα είναι φάση πάνω από 15%.

Δεν τη βλέπω να κρατάει 600αρι msrp.

Λογικά θα κάνει slot στα 649 με την απλή 4070 να πέφτει στα 549 "επίσημα".

H 4070 Super δεν θα έχει ούτε μεγαλύτερο δίαυλο ούτε παραπάνω μνήμη , λίγα παραπάνω cores, RT cores και Tensor Cores θα έχει από την απλή 4070. Θα αντικαταστήσει την απλή 4070 με το ίδιο MSRP στα $599.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, aetos1988 είπε

Ναι όντως στο quality ήταν τα σπασίματα! 

Κομπλε ειναι 100% τα artifacts του FG που οταν εισαι κατω απο 50fps φαινονται ειναι λογικο μιας και πιανει απο πολυ λιγα native fps. Στα πολυ θετικα οτι με performance παιζεις ανετα πια με τις νεες εκδοσεις DLL με ζουμ και δεν ξεχωριζεις quality απο performance και τα fps 60+ μονιμα ακομα και στα πιο δυσκολα σημεια. Αποχαιρεταμε το native σιγα σιγα μονο ετσι θα δουμε σοβαρα γραφικα με path tracing σε καλα FPS και αναλυσεις κτλ. DLSS FSR και FG θα γινουν η norma μετα το alan wake 2. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ ότι το 90% των games θα έχουν τυπικά γραφικά λόγω κονσολών και λόγω AMD που γενικά δεν pushαρει σε τεχνικό τομέα. Λίγες αναλαμπές τύπου Spiderman 2 θα υπάρχουν, αλλά γενικά τυπικά πράγματα. Ας πούμε και αυτά που έχουν βγει σε UE5 δεν τα λες άσχημα φυσικά αλλά δεν μας έπεσαν και τα σαγόνια. Και είναι και υπερ-βαρια..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 minutes ago, Aten-Ra said:

H 4070 Super δεν θα έχει ούτε μεγαλύτερο δίαυλο ούτε παραπάνω μνήμη , λίγα παραπάνω cores, RT cores και Tensor Cores θα έχει από την απλή 4070. Θα αντικαταστήσει την απλή 4070 με το ίδιο MSRP στα $599.

Οκ σε αυτήν την περίπτωση συμφωνώ, αλλά αν δεν δώσουν παραπάνω μνήμη πιο το νόημα μιας 4070 super? Θέλω να πω, δεν είναι τα cores που της λείπουν. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Θεωρώ ότι το 90% των games θα έχουν τυπικά γραφικά λόγω κονσολών και λόγω AMD που γενικά δεν pushαρει σε τεχνικό τομέα. Λίγες αναλαμπές τύπου Spiderman 2 θα υπάρχουν, αλλά γενικά τυπικά πράγματα. Ας πούμε και αυτά που έχουν βγει σε UE5 δεν τα λες άσχημα φυσικά αλλά δεν μας έπεσαν και τα σαγόνια. Και είναι και υπερ-βαρια..

και τύπου starfield ξέχασες Γιάννη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

και τύπου starfield ξέχασες Γιάννη

παρόλο που το Starfield δεν έχει κάτι ιδιαίτερο τεχνικά, αυτό που τους δίνω είναι ότι έχουν κάποια πολύ καλά textures και πολύ καθαρή εικόνα, ειδικά αν βάλεις DLSS mod με 100% scaling (DLAA επί της ουσίας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Arkin είπε

Ισως σε παλιοτερες εκδοσεις προ 2.5.1 αλλα η εξελιξη ειναι τρομερη με καθε νεο dll. Οποιος αλλος το δοκιμασει στο alan wake ας αναφερει εχω ποση ωρα συγκρινω διαφορες δεν βλεπω ακομα και με ζουμ. 

δεν ξερω για το alan wake αλλα,

 οσο βελτιωση και να παρει το dlss δεν προκειται να φτασει το natine και το dlaa(το dlss ειναι πολυ καλο αλλα οχι τέλειο,τουλαχιστον σε 1440P)

Π.Χ στο cyberpunk εαν θελεις την τελεια εικονα πας σε dlaa,αλλιως σε dlss ,χανεις εστω και λιγο σε καθαροτητα..

το ray reconstruction ενω βελτιωνει το raytracing,βαζει αρκετο sharpening που χαλαει την εικονα...

για αυτο και αποφασισα να παιξω Π.χ το cyberpunk σε dlaa με fg ,επειδη ειναι η καλυτερη δυνατη εικονα(στα 80-90+ fps)

προσωπικα βλεπω διαφορα ακομα και με την τελευταια εκδοση του dlss.

δυστυχως και η 4090 με path tracing γονατιζει σε games ακομη και σε1440P, και επιλογες του τυπου fg αξιζουν στα 80-90+ fps.

ολα τα αλλα που λεγονται ,τα θεωρω παρηγορια στους αρρωστους(και εννοω τους gamers που τα θελουν ολα ultra+)

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι βρειτε μου πια εικονα ειναι με DLAA και πια με DLSS Performance Preset C. Ειναι με zoom και οι 2 εικονες 6 φορες.

11.png
22.png

 

19 λεπτά πριν, tolisrx8 είπε

δεν ξερω για το alan wake αλλα,

 οσο βελτιωση και να παρει το dlss δεν προκειται να φτασει το natine και το dlaa(το dlss ειναι πολυ καλο αλλα οχι τέλειο,τουλαχιστον σε 1440P)

Π.Χ στο cyberpunk εαν θελεις την τελεια εικονα πας σε dlaa,αλλιως σε dlss ,χανεις εστω και λιγο σε καθαροτητα..

το ray reconstruction ενω βελτιωνει το raytracing,βαζει αρκετο sharpening που χαλαει την εικονα...

για αυτο και αποφασισα να παιξω Π.χ το cyberpunk σε dlaa με fg ,επειδη ειναι η καλυτερη δυνατη εικονα(στα 80-90+ fps)

προσωπικα βλεπω διαφορα ακομα και με την τελευταια εκδοση του dlss.

δυστυχως και η 4090 με path tracing γονατιζει σε games ακομη και σε1440P, και επιλογες του τυπου fg αξιζουν στα 80-90+ fps.

ολα τα αλλα που λεγονται ,τα θεωρω παρηγορια στους αρρωστους(και εννοω τους gamers που τα θελουν ολα ultra+)

 

Παιζει τεραστιο ρολο η εκδοση και το Preset του dlss. Μπορεις να βρεις στο ποστ εδω στις 2 εικονες πια ειναι με dlaa εκει εχω 30fps και πια με performance που εχω 60fps? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Arkin είπε

Οχι βρειτε μου πια εικονα ειναι με DLAA και πια με DLSS Performance Preset C. Ειναι με zoom και οι 2 εικονες 6 φορες.

11.png
22.png

 

Παιζει τεραστιο ρολο η εκδοση και το Preset του dlss. Μπορεις να βρεις στο ποστ εδω στις 2 εικονες πια ειναι με dlaa εκει εχω 30fps και πια με performance που εχω 60fps? 

μην κανεις ζοομ ανεβασε τις εικονες οπως ειναι

ωστοσο θα πω πως με dlss ειναι η κατω αλλα ειναι πολυ δυσκολο να διακρινεις διαφορα ,ακατορθωτο θα ελεγα.

Εβαλα λιγο χθες το βραδυ να παιξω το παιχνιδι αλλα δεν ξερω κατι με χαλασε εκει στο δασος.

Σαν τα textures να μην εχουν καλο clarity. Δεν ξερω πως να το εξηγησω ,ανεβαινοντας σε 4k εφτιαχνε καπως αλλα μπορει να ειναι και η ιδεα μου. Ειναι και σκοτεινο το δασος γενικα. Θα το ξανα δοκιμασω στην tv γτ το μονιτορ ειναι και λιγο χαλι. Το lust of us ειχε πολυ πιο καθαρα textures στη φυση θεωρω 

Επεξ/σία από akoinonitos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Αν δεν κάνω λάθος δεν έχεις πει σε τι μέγεθος οθόνης παίζεις ε; Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω διάφορες.

Σε 34αρα ειμαι. 

14 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

μην κανεις ζοομ ανεβασε τις εικονες οπως ειναι

ωστοσο θα πω πως με dlss ειναι η κατω αλλα ειναι πολυ δυσκολο να διακρινεις διαφορα ,ακατορθωτο θα ελεγα.

Εβαλα λιγο χθες το βραδυ να παιξω το παιχνιδι αλλα δεν ξερω κατι με χαλασε εκει στο δασος.

Σαν τα textures να μην εχουν καλο clarity. Δεν ξερω πως να το εξηγησω ,ανεβαινοντας σε 4k εφτιαχνε καπως αλλα μπορει να ειναι και η ιδεα μου. Ειναι και σκοτεινο το δασος γενικα. Θα το ξανα δοκιμασω στην tv γτ το μονιτορ ειναι και λιγο χαλι. Το lust of us ειχε πολυ πιο καθαρα textures στη φυση θεωρω 

Αυτο για τα textures το εγραψα και εγω οταν το εβαλα πρωτη φορα ομως σε αυτο το σημειο ειμαστε σε ενα δασος γεματο βλαστηση ειναι δυσκολο να υπαρχουν τελεια textures σε φυλλα κτλ σε τετοια σημεια θα ζηταγε 30gb vram. Οσο εκανα βολτες ομως μεσα στο δασος καταλαβα ομως το ποσο δυνατο ειναι εκει που χρειαζεται εκει καλα textures ενω αλλου μαζι με το fog προσδιδει την ατμοσφαιρα του. Μεσα σε σπιτια ειναι κρυσταλλο πχ στα textures. Τρωει και πολυ ram το παιχνιδι 18-19gb για πλακα. 

Η δευτερη ειναι με dlss performance αλλα ναι διαφορες δεν βλεπεις με native dlaa και το performance διπλασιο. 

Alan-Wake-2-Screenshot-2023-10-29-15-38-
Alan-Wake-2-Screenshot-2023-10-29-15-38-

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Σε 34αρα ειμαι. 

Αυτο για τα textures το εγραψα και εγω οταν το εβαλα πρωτη φορα ομως σε αυτο το σημειο ειμαστε σε ενα δασος γεματο βλαστηση ειναι δυσκολο να υπαρχουν τελεια textures σε φυλλα κτλ σε τετοια σημεια θα ζηταγε 30gb vram. Οσο εκανα βολτες ομως μεσα στο δασος καταλαβα ομως το ποσο δυνατο ειναι εκει που χρειαζεται εκει καλα textures ενω αλλου μαζι με το fog προσδιδει την ατμοσφαιρα του. Μεσα σε σπιτια ειναι κρυσταλλο πχ στα textures. Τρωει και πολυ ram το παιχνιδι 18-19gb για πλακα. 

Η δευτερη ειναι με dlss performance αλλα ναι διαφορες δεν βλεπεις με native dlaa και το performance διπλασιο. 

Alan-Wake-2-Screenshot-2023-10-29-15-38-
Alan-Wake-2-Screenshot-2023-10-29-15-38-

 

Αν στην κινηση ειναι οκ τοτε ειναι τελειο ,δυσκολευτηκα πολυ να το βρω και με τερμα zoom 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...