Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 minute ago, just_a_dude said:

Ε το starfield είναι υπερβολικά τραγικό στα visuals για 2023. Αν συγκρίνουμε άλλα ΑΜD Sponsored με raster cp77 δεν είναι τόσο διαφορά. Βέβαια τα καλά AMD Sponsored είναι της Sony έτσι και αλλιώς, δεν ξέρω κατά πόσο η AMD βοήθησε στο αρχικό dev του game ή απλά στο port στο PC.

Νομιζω δινετε παραπανω ενσημα σε nvidia/amd απο οτι θα επρεπε . Κανενας απο τους δυο δεν φτιαχνει τα παιχνιδια . Το μονο που κανουν ειναι να στελνουν καποιους μηχανικους ( και αυτο σε  λιγες περιπτωσεις ) για να γινεται καποιο υποτυπώδης optimization για τις καρτες τους . Τις πιο πολλες φορες ουτε λεφτα παιζουν στα sponshorship. Μεσω διαφημισης τα βρίσκουν

Οτι βλεπετε ειναι απο τους 3d artists της καθε εταιρειας 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2345

  • Arkin

    1940

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Μόλις τώρα, Tambas91 είπε

Εγώ καταλαβαίνω ότι ο κόσμος περίμενε πολλά περισσότερα από το game όπως και εγώ η αλήθεια είναι … το θέμα είναι ότι πιάνεις ένα παιχνίδι που έχουν περάσει 3 χρόνια και άπειρα patch για να καταφέρουν να το βγάλουν από beta και ναι είναι ολοκληρωμένο με ένα που μόλις βγήκε … το starfield έχει μια βάση και είναι έτσι δομημένο που σε 3 χρόνια από τώρα θα κάνεις παπάδες όπως με όλα τα παιχνίδια της Bethesda …παρόλο αυτά μιλάμε για ένα παιχνίδι που συμβαίνουν τόσα πράγματα τα αντικείμενα έχουν physics και δεν είναι πλαστικά γραφικά υπάρχει έντονο το στοιχείο της εξερεύνησης … τώρα το cyberpunk θα προτιμούσα να ήταν linear μιας και θα ήταν και πιο προσεγμένο ούτως η άλλως αλληλεπίδραση δεν έχεις σε κτήρια δε μπορείς να μπεις γενικά φάτε μάτια ψάρια …

Έντονο το στοιχείο της εξερεύνησης δεν υπάρχει στο Starfield. Είσαι στο tile που φορτώνει το game με 4-5-6-7 max σημεία ενδιαφέροντος τα οποία μάλιστα είναι και σημαδεμένα στο χάρτη εξ' αρχής και το υπόλοιπο tile είναι wasteland. Δεν έχει κάτι άλλο να ανακαλύψεις πέρα από generic εχθρούς και αυτές τις τεράστιες κατσαρίδες (που τέτοιες βλέπω και στην πραγματικότητα κάθε καλοκαίρι έτσι και αλλιώς :P) Στο CP77 πάντως μπορείς να μπεις σε κτήρια και γενικά υπάρχουν πράγματα να ανακαλύψεις αν το ψειρίσεις. Το open world feeling που παίρνεις και την ελευθερία εξερεύνησης που έχουν τα κανονικά open world (AC, CP77, TW3, κτλ) δεν τα έχει το Starfield. Νιώθω σαν να φορτώνω ένα load κάθε 2 λεπτά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Herald said:

Aυτό είναι INGAME. Όταν σπρώχνει χρήμα ο πέτσινος / δεν τα ξύνουν οι devs, ακουμπάμε CGI. Σε 2 γενιές κάτι τέτοιο θα πρέπει να είναι entry level και να παίζει σε καμιά 6060. Πραγματικά χαλάλι το χρήμα στα πόδια του πέτσινου, μακάρι να μας δώσει και άλλα τέτοια

 

F8HX8QgXcAA-Vac.jpg.07ed6c2d8e0d0dca67d8271d137abd0d.jpg

Όπως οι καλύτερες κάμερες δεν φτιάχνουν, καλύτερες ταινίες, έτσι και τα καλύτερα γραφικά δεν δίνουν καλύτερα games.

Το ενδιαφέρον και ο εντυπωσιασμός εξανεμίζεται σε ένα demo του ενός λεπτού, όπως ακριβώς πριν χρόνια κάποιοι εντυπωσιάζονταν με τους "μάγους" που εκαναν οπτικά τρικ και εφέ, καταπίνοντας μαχαίρια κτλ.

Αλλού είναι η ουσία, και είτε ο πέτρινος ή ο λούτρινος, η τεχνολογία προχωράει συλλογικά. Άσε που όλοι αυτοί είναι απλά CEO.

Καλημέρα!

Επεξ/σία από prefuse
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Εγώ καταλαβαίνω ότι ο κόσμος περίμενε πολλά περισσότερα από το game όπως και εγώ η αλήθεια είναι … το θέμα είναι ότι πιάνεις ένα παιχνίδι που έχουν περάσει 3 χρόνια και άπειρα patch για να καταφέρουν να το βγάλουν από beta και ναι είναι ολοκληρωμένο με ένα που μόλις βγήκε … το starfield έχει μια βάση και είναι έτσι δομημένο που σε 3 χρόνια από τώρα θα κάνεις παπάδες όπως με όλα τα παιχνίδια της Bethesda …παρόλο αυτά μιλάμε για ένα παιχνίδι που συμβαίνουν τόσα πράγματα τα αντικείμενα έχουν physics και δεν είναι πλαστικά γραφικά υπάρχει έντονο το στοιχείο της εξερεύνησης … τώρα το cyberpunk θα προτιμούσα να ήταν linear μιας και θα ήταν και πιο προσεγμένο ούτως η άλλως αλληλεπίδραση δεν έχεις σε κτήρια δε μπορείς να μπεις γενικά φάτε μάτια ψάρια …

Το Cyberpunk ήταν 5 φορές καλύτερο όταν βγήκε στην κατάσταση που βγήκε. Το πρόβλημα του Starfield δεν είναι μόνο τα bugs. Είναι παιχνίδι του 2006 με βελτιωμένα (;) γραφικά.

Και τα δύο είναι ίδιου τύπου παιχνίδια, απλά το ένα είναι του 2020-2023 ενώ το άλλο 10 χρόνια πριν. Τουλάχιστον. Τα physics είναι τέλεια σε πολλά παιχνίδια και το Fallout δεν έχει τα καλύτερα physics. Δηλαδή έλεος, επειδή γέμισε ένας με πατάτες το διαστημόπλοιο και όταν άνοιξε την πόρτα έπεσαν οι πατάτες όπως έπρεπε, αυτό πρέπει να μετρήσει θετικά σε ποιον ακριβώς τομέα όσον αφορά τη διασκέδασή σου;

Και σου είπα, παίξε και τα δύο παιχνίδια, φτάσε τα στο τέρμα και θα καταλάβεις γιατί υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ τους.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο πολύ τα visuals του Starfield (αυτό λύνεται με mods, textures, μπλα μπλα μπλα), αλλά το core του game, με τα συνεχή quick travels. Αυτό δεν θα λυθεί με mods. Και σε 5 χρόνια έτσι θα είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, just_a_dude said:

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο πολύ τα visuals του Starfield (αυτό λύνεται με mods, textures, μπλα μπλα μπλα), αλλά το core του game, με τα συνεχή quick travels. Αυτό δεν θα λυθεί με mods. Και σε 5 χρόνια έτσι θα είναι.

Οι διαλογοι και η σκηνοθεσια που ειναι χειροτερα απο το skyrim , δεν προκειται να λυθει και με 100 patch . 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 minutes ago, noFEARgr said:

Νομιζω δινετε παραπανω ενσημα σε nvidia/amd απο οτι θα επρεπε . Κανενας απο τους δυο δεν φτιαχνει τα παιχνιδια . Το μονο που κανουν ειναι να στελνουν καποιους μηχανικους ( και αυτο σε  λιγες περιπτωσεις ) για να γινεται καποιο υποτυπώδης optimization για τις καρτες τους . Τις πιο πολλες φορες ουτε λεφτα παιζουν στα sponshorship. Μεσω διαφημισης τα βρίσκουν

Οτι βλεπετε ειναι απο τους 3d artists της καθε εταιρειας 

 

Άμα δεν παίζει ρόλο το sponsorship τότε γιατί δεν βλέπουμε σοβαρό RT η και PT στα amd sponsored games? Γιατί δεν βλέπουμε και dlss? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Herald είπε

Άμα δεν παίζει ρόλο το sponsorship τότε γιατί δεν βλέπουμε σοβαρό RT η και PT στα amd sponsored games? Γιατί δεν βλέπουμε και dlss? 

Όταν έχει καλά γραφικά το game δεν παίζει ρόλο το sponsorship γιατί τα έφτιαξαν οι devs, ενώ όταν έχει καλό story και gameplay παίζει ρόλο το sponsorship γιατί τα έφτιαξε η AMD 🙃

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, Armoral είπε

Το Cyberpunk ήταν 5 φορές καλύτερο όταν βγήκε στην κατάσταση που βγήκε. Το πρόβλημα του Starfield δεν είναι μόνο τα bugs. Είναι παιχνίδι του 2006 με βελτιωμένα (;) γραφικά.

Το σαιμπερ 5 φορές καλύτερο όταν βγήκε??????

Απο τα χειρότερα λαουντς εβερ μην ξεχνάμε εύκολα επειδή τώρα έστρωσε.

image.png.4ed19edda9cf8dcfac3696269fa30297.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, Herald said:

Άμα δεν παίζει ρόλο το sponsorship τότε γιατί δεν βλέπουμε σοβαρό RT η και PT στα amd sponsored games? Γιατί δεν βλέπουμε και dlss? 

Για το ray tracing γιατι πρεπει να τρεχουν καλα οι amd καρτες . Για το dlss γιατι η bethesda ειναι αχρηστοι . 

10 minutes ago, just_a_dude said:

Όταν έχει καλά γραφικά το game δεν παίζει ρόλο το sponsorship γιατί τα έφτιαξαν οι devs, ενώ όταν έχει καλό story και gameplay παίζει ρόλο το sponsorship γιατί τα έφτιαξε η AMD 🙃

Ποτε δεν παιζει ρολο το sponshorship με την ποιοτητα του παιχνιδιου. Τοσο η nvidia οσο και η amd εχει τυχει να κανουν σε καλα αλλα και σε μαπα παιχνιδια

Στο τελος θα πειτε οτι στελνουν γραφεις η amd/nvidia ρε σεις 🙄

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Έντονο το στοιχείο της εξερεύνησης δεν υπάρχει στο Starfield. Είσαι στο tile που φορτώνει το game με 4-5-6-7 max σημεία ενδιαφέροντος τα οποία μάλιστα είναι και σημαδεμένα στο χάρτη εξ' αρχής και το υπόλοιπο tile είναι wasteland. Δεν έχει κάτι άλλο να ανακαλύψεις πέρα από generic εχθρούς και αυτές τις τεράστιες κατσαρίδες (που τέτοιες βλέπω και στην πραγματικότητα κάθε καλοκαίρι έτσι και αλλιώς :P) Στο CP77 πάντως μπορείς να μπεις σε κτήρια και γενικά υπάρχουν πράγματα να ανακαλύψεις αν το ψειρίσεις. Το open world feeling που παίρνεις και την ελευθερία εξερεύνησης που έχουν τα κανονικά open world (AC, CP77, TW3, κτλ) δεν τα έχει το Starfield. Νιώθω σαν να φορτώνω ένα load κάθε 2 λεπτά

Καμία 20αρια ώρες που έπαιξα εμένα μου άρεσε .. τα loading έχεις δίκιο δε θα έπρεπε να υπάρχουν πάντως έχω μια μικρή ελπίδα ότι θα τα φτιάξουν όπως κάναν και με τους πλανήτες … 

 

57 λεπτά πριν, Armoral είπε

Το Cyberpunk ήταν 5 φορές καλύτερο όταν βγήκε στην κατάσταση που βγήκε. Το πρόβλημα του Starfield δεν είναι μόνο τα bugs. Είναι παιχνίδι του 2006 με βελτιωμένα (;) γραφικά.

Και τα δύο είναι ίδιου τύπου παιχνίδια, απλά το ένα είναι του 2020-2023 ενώ το άλλο 10 χρόνια πριν. Τουλάχιστον. Τα physics είναι τέλεια σε πολλά παιχνίδια και το Fallout δεν έχει τα καλύτερα physics. Δηλαδή έλεος, επειδή γέμισε ένας με πατάτες το διαστημόπλοιο και όταν άνοιξε την πόρτα έπεσαν οι πατάτες όπως έπρεπε, αυτό πρέπει να μετρήσει θετικά σε ποιον ακριβώς τομέα όσον αφορά τη διασκέδασή σου;

Και σου είπα, παίξε και τα δύο παιχνίδια, φτάσε τα στο τέρμα και θα καταλάβεις γιατί υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ τους.

Καλα παίδες μια χαρά θυμάμαι τι πανηγύρι είχε γίνει στην αρχή και είχε γεμίσει ο τόπος βιντεάκια με τις μπαγκιες … εσείς το συγκρίνετε τώρα που προφανώς μιλάμε για άλλο παιχνίδι … όπως και να έχει θα το πιάσω όταν αλλάξω σύστημα γιατί θέλω να το δω στο 100% τις εμπειρίας που μπορεί να δώσει η κάρτα και σίγουρα να βάλω και το reshade όταν βγει , γιατί τα textures και αυτού νου, του 2010 είναι και ας μη το παραδέχεστε ….

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, noFEARgr είπε

Για το ray tracing γιατι πρεπει να τρεχουν καλα οι amd καρτες . Για το dlss γιατι η bethesda ειναι αχρηστοι . 

Ποτε δεν παιζει ρολο το sponshorship με την ποιοτητα του παιχνιδιου. Τοσο η nvidia οσο και η amd εχει τυχει να κανουν σε καλα αλλα και σε μαπα παιχνιδια

Στο τελος θα πειτε οτι στελνουν γραφεις η amd/nvidia ρε σεις 🙄

Ακριβώς, αυτό έχω πει και εγώ πολλές φορές! Το μήνυμα μου πήγαινε σε αυτούς που μόλις δουν AMD Sponsored πέφτουν αυτομάτως στα γόνατα ενώ τα NVIDIA Sponsored είναι tech demos. Βέβαια κοιτάζοντας το steam βλέπω τους διπλάσιους και παίκτες στο CP77, άρα φαίνεται ότι ο κόσμος προτιμά τα tech demos από τα Loading Simulators..

1 λεπτό πριν, Tambas91 είπε

Καμία 20αρια ώρες που έπαιξα εμένα μου άρεσε .. τα loading έχεις δίκιο δε θα έπρεπε να υπάρχουν πάντως έχω μια μικρή ελπίδα ότι θα τα φτιάξουν όπως κάναν και με τους πλανήτες … 

Τι έφτιαξαν στους πλανήτες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Aris-leme είπε

Το σαιμπερ 5 φορές καλύτερο όταν βγήκε??????

Απο τα χειρότερα λαουντς εβερ μην ξεχνάμε εύκολα επειδή τώρα έστρωσε.

image.png.4ed19edda9cf8dcfac3696269fa30297.png

Σε σχέση με το Fallout ναι. Το Cyberpunk είχε όλα τα δομικά του στοιχεία έτοιμα, απλά ήθελε διόρθωση στα bugs . Αυτό δε διορθώνεται με τίποτα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, Armoral said:

Σε σχέση με το Fallout ναι. Το Cyberpunk είχε όλα τα δομικά του στοιχεία έτοιμα, απλά ήθελε διόρθωση στα bugs . Αυτό δε διορθώνεται με τίποτα.

Eντωμεταξυ το starfield εκανε καλυτερη διαφήμιση απο οτι η cdpr , το top review στο steam ειναι αυτο 🤣

''I didn't realize how good Cyberpunk was until I played Starfield.''

Επεξ/σία από noFEARgr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Τι έφτιαξαν στους πλανήτες

Το loading έφτιαξε ένας ένα mod που πιάνει τρελές ταχύτητες το σκάφος και μπορείς να πηγαίνεις από τον ένα στον άλλο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...