Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Just now, Zulualert said:

nice photo, δεν καταλαβαίνω κάτι που το κάνει unplayable όπως λες αλλά μέσα σε F-16 να κάνεις masking me 400 knots, δεν έχω προλάβει να τραβήξω τόσο ωραίο background 

αν πετάς σχετικά χαμηλά με οποιοδήποτε αεροπλάνο με την κάμερα έξω το κάνει συνέχεια και σου χαλαει το experience. το TAA + FidelityFX sharp εχει πολύ πιο σταθερό και καθαρό οπτικό αποτέλεσμα ακόμη και στο κοπκιτ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1844

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

7 λεπτά πριν, aki είπε

Έχει δίκιο όμως. Ειδικά το Forza Horizon 5 ακόμα και με DLAA (όχι DLSS) δείχνει χάλια στα περισσότερα σημεία, το edge crawling τραβάει το βλέμμα διότι όταν ξεκινήσει σε μια περιοχή διαρκεί για πολύ ώρα. Το TAA έιναι προτιμότερο. Όσο αφορά το Flight Simulator γιατί να βάλεις DLSS; Αφού είναι CPU limited παιχνίδι, ακόμα και σε rtx2000 σειρά. Βάλε FG μόνο. (Για CoD δεν έχω ιδέα)

Το forza που έχω παίξει με native ήμουν.

Μπορεί στο συγκεκριμένο να είναι καλύτερα για κάποιον που θέλει upscale να παίζει το fsr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, azazil1190 said:

Το forza που έχω παίξει με native ήμουν.

Μπορεί στο συγκεκριμένο να είναι καλύτερα για κάποιον που θέλει upscale να παίζει το fsr

Το πρόβλημα με το flight simulator το κάνει και το FSR. Βέβαια σε games όπως το Starfield καλό ξεκαλό δεν έχεις επιλογή αναγκαστηκά ανοίγεις το fsr για να εχεις 60 frames.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Strategos είπε

Το πρόβλημα με το flight simulator το κάνει και το FSR. Βέβαια σε games όπως το Starfield καλό ξεκαλό δεν έχεις επιλογή αναγκαστηκά ανοίγεις το fsr για να εχεις 60 frames.

Ή να βάλεις ένα DLSS mod?

Spoiler



 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Strategos είπε

δεν κάνω καστομιές, περιμένω να το κάνουν official για να εχει και το ανάλογο performance.

Bethesda παιχνίδι και δεν κάνεις customιές;
Σχεδόν σα να λες, You're playing it wrong :)

Και πέρα από την πλάκα, έχουν βγει επίσημα να λένε ότι διάφορα προβλήματα του dlss:FG θα διορθωθούν πράγματι με επίσημο τρόπο, αλλά μέχρι τότε, το DLSS είναι σε όλα τα σενάρια καλύτερο από FSR στο συγκεκριμένο παιχνίδι.
H AMD με το συγκεκριμένο sponsorship έκανε διαφήμιση το dlss.

Επεξ/σία από aki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, Zulualert είπε

Να το κάνω τι ακριβώς με 4090 σε VR στο FS 2020 έχω 1300+ ώρες παιχνιδιου

Δεν ξέρω για το FS2020

Ξέρω για το FH5 με εκατοντάδες ώρες παιχνιδιού.

Αν κάποιος δεν έχει εντοπίσει το crawling/pixelιασμα/shimmering πάνω στα καλώδια και όχι μόνο (με οποιοδήποτε upscaling) μάλλον πρέπει πάει στον οφθαλμίατρο.

 

Επεξ/σία από kkatzos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Δεν ξέρω για το FS2020

Ξέρω για το FH5 με εκατοντάδες ώρες παιχνιδιού.

Αν κάποιος δεν έχει εντοπίσει το crawling/pixelιασμα/shimmering πάνω στα καλώδια και όχι μόνο (με οποιοδήποτε upscaling) μάλλον πρέπει πάει στον οφθαλμίατρο.

 

Κοίτα τον δρόμο και άσε τα καλώδια.

Έτσι γίνονται τα ατυχήματα.

Συν ότι τα καλώδια τα παραπάνω τα έχει αναλάβει η ΔΕΗ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kkatzos είπε

Δεν ξέρω για το FS2020

Ξέρω για το FH5 με εκατοντάδες ώρες παιχνιδιού.

Αν κάποιος δεν έχει εντοπίσει το crawling/pixelιασμα/shimmering πάνω στα καλώδια και όχι μόνο (με οποιοδήποτε upscaling) μάλλον πρέπει πάει στον οφθαλμίατρο.

 

Το shimmering φαίνεται και στην οθόνη του κινητού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Herald είπε

Καλά υπαρχουν παιχνίδια που έχουν shimmer σε native (tlou, starfield πχ), άμα ο dev είναι παπαρας, ε παπαριες θα κάνει. 

Το FH5 ειναι πολυ προσεγμένο παιχνιδι. Αρτιο σε ολα του.

Και DLSS 3.1 Super Resolution.

Δεν ξερω που οφείλεται αυτο αλλα σιγουρα οι devs δεν παιζουν τον περδίκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@dimoskoutr @Herald Αυτό που λέγαμε πριν, ίδιο power draw αλλά διαφορετικό ρολόι. Το ένα είναι RT Psycho 1440p native και το άλλο DLSS Q + FG.

Spoiler

Screenshot-54.png

Spoiler

Screenshot-55.png

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

@dimoskoutr @Herald Αυτό που λέγαμε πριν, ίδιο power draw αλλά διαφορετικό ρολόι. Το ένα είναι RT Psycho 1440p native και το άλλο DLSS Q + FG.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Screenshot-54.png

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Screenshot-55.png

Μήπως επειδή με rt φορτώνει και τους rt πυρήνες της κάρτας (δεν ξέρω το όνομα 😂) οπότε δεν μπορεί να δώσει τα ίδια ρολόγια στον πυρήνα της; Παράξενο μου φαίνεται, δεν καταλαβαίνω γιατί συμβαίνει.  Αλλη πιθανή  εξήγηση δεν ξέρω να δώσω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Μήπως επειδή με rt φορτώνει και τους rt πυρήνες της κάρτας (δεν ξέρω το όνομα 😂) οπότε δεν μπορεί να δώσει τα ίδια ρολόγια στον πυρήνα της; Παράξενο μου φαίνεται, δεν καταλαβαίνω γιατί συμβαίνει.  Αλλη πιθανή  εξήγηση δεν ξέρω να δώσω. 

και τα 2 είναι με RT

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, just_a_dude said:

@dimoskoutr @Herald Αυτό που λέγαμε πριν, ίδιο power draw αλλά διαφορετικό ρολόι. Το ένα είναι RT Psycho 1440p native και το άλλο DLSS Q + FG.

  Hide contents

Screenshot-54.png

  Hide contents

Screenshot-55.png

Που είναι το περίεργο ρε σύ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...