Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 minutes ago, Solowing said:

To DLSS θα πρέπει να ανεβάζει το latency, καθώς είναι έξτρα επεξεργασία πάνω στο frame που παράγεται απο την GPU πριν αυτό φτάσει στην οθόνη. Αν υπάρχει πτώση τότε το DLSS είναι πιο γρήγορο απο τον denoiser που πλέον δε λειτουργεί λόγω DLSS 3.5.

Kάτι δεν έχεις καταλάβει σωστά νομίζω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2278

  • Arkin

    1838

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

4 λεπτά πριν, Solowing είπε

To DLSS θα πρέπει να ανεβάζει το latency, καθώς είναι έξτρα επεξεργασία πάνω στο frame που παράγεται απο την GPU πριν αυτό φτάσει στην οθόνη. Αν υπάρχει πτώση τότε το DLSS είναι πιο γρήγορο απο τον denoiser που πλέον δε λειτουργεί λόγω DLSS 3.5.

Έχω ήδη πάρει βανάκι για να μπορώ να μεταφέρω την καινούργια GPU απο το κατάστημα στο σπίτι μου.

Κατι δεν εχεις καταλαβει οντως σωστα οπως ειπες ο herald. Το dlss super resolution που δειχνει πιο πανω ειναι upscaling οποτε προφανως ριχνει το latency αφου ανεβαινουν τα real frames. Το FG ειναι αυτο που ανεβαζει το latency λογο fake frames ενδιαμεσα στα αληθινα και εκει μπαινει στο relfex για να το ριξει. Πχ παιζεις cuberpunk στα 90fps με fg δεν εχεις ομως το latency των 90 εχεις το latency των 60 που εχεις κανονικα native/dlss αλλα εχεις το smoothness των 90 η κινηση ειναι σαν 90 δηλαδη. Μιλαμε για λιγα milisecond διαφορα οποτε δεν ειναι αξια λογου για single player παιχνιδια. Εδω απο μονο του το controller προσθετει ενα σωρο latency και το νιωθεις θεοβαρο συγκριτικα με το ποντικι δεν θα μας πειραξει το fg/fsr που θα το ανεβασουν λιγο παραπανω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Solowing είπε

To DLSS θα πρέπει να ανεβάζει το latency, καθώς είναι έξτρα επεξεργασία πάνω στο frame που παράγεται απο την GPU πριν αυτό φτάσει στην οθόνη. Αν υπάρχει πτώση τότε το DLSS είναι πιο γρήγορο απο τον denoiser που πλέον δε λειτουργεί λόγω DLSS 3.5.

Το DLSS ανεβάζει τα fps άρα ρίχνει το latency. Το RR επίσης με τη σειρά του ανεβάζει λίγο τα fps γιατί είναι πιο ελαφρύ σε σχέση με τον denoiser του demo, άρα ρίχνει και αυτό λίγο ακόμη το latency. Η μεγάλη πτώση στο latency είναι απ' το upscaling (DLSS) αφού τα fps σχεδόν διπλασιάζονται. Το Frame Generation ανεβάζει το latency γι' αυτό και πάντα έρχεται με forced on το reflex για να πέσει το latency. Αλλά και πάλι 100 rendered fps θα έχουν μικρότερο latency απ' ότι 100 fps με Frame Gen.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που μάλλον θέλει να πεί ότι ότι το 1440p + DLSS Q έχει μεγαλύτερο latency από 1080p native παρά το ότι και τα 2 έχουν το ίδιο internal resolution. Αλλά αυτό έτσι και αλλιώς το βλέπεις και στα fps, έχει ένα μικρό penalty το upscaling σε σχέση με το να παίζεις native.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Solowing είπε

Συνήθως 2760, την έχω δει να πάει και 2790. Στο screenshot είναι undervolted. Το μοντέλο είναι η TUF OC.

Ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση, αν δεν σου είναι κόπος μπορείς να τρέξεις ενα superposition 4k optimized;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Herald είπε

Αυτό που μάλλον θέλει να πεί ότι ότι το 1440p + DLSS Q έχει μεγαλύτερο latency από 1080p native παρά το ότι και τα 2 έχουν το ίδιο internal resolution. Αλλά αυτό έτσι και αλλιώς το βλέπεις και στα fps, έχει ένα μικρό penalty το upscaling σε σχέση με το να παίζεις native.

Δεν έχουν το ίδιο, 1440P + DLSS Q = 960P.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Herald said:

Αυτό που μάλλον θέλει να πεί ότι ότι το 1440p + DLSS Q έχει μεγαλύτερο latency από 1080p native παρά το ότι και τα 2 έχουν το ίδιο internal resolution. Αλλά αυτό έτσι και αλλιώς το βλέπεις και στα fps, έχει ένα μικρό penalty το upscaling σε σχέση με το να παίζεις native.

Όπως είπα μπερδεύτηκα και μίλησα για το input delay. Θυμάμαι πως είχα δει κάποια τεστς στο ίδιο frame rate, native res με χαμηλότερα settings και DLSS με ultra settings. Το τεστ αυτό απευθυνόταν σε competitive gamers και το συμπέρασμα ήταν πως το DLSS είχε περισσότερο input lag.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Psycho_Warhead said:

Δεν έχουν το ίδιο, 1440P + DLSS Q = 960P.

E και παραύτα δεν βγάζεις παραπάνω fps από ότι σε native. 

2 minutes ago, Solowing said:

Όπως είπα μπερδεύτηκα και μίλησα για το input delay. Θυμάμαι πως είχα δει κάποια τεστς στο ίδιο frame rate, native res με χαμηλότερα settings και DLSS με ultra settings. Το τεστ αυτό απευθυνόταν σε competitive gamers και το συμπέρασμα ήταν πως το DLSS είχε περισσότερο input lag.

Πως γίνεται όμως να έχεις περισσότερο input lag? Αν έχεις τα ίδια fps την ίδια στιγμή θα έρχονται τα frames. Aμά έχεις το link να μου λυθεί η περιέργεια :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Το latency έπεσε λόγω του DLSS

Aυτο ειπα και εγω οτι με τη χρηση DLSS και DLSS+RR το Latency επεσε στο μισο.
Αν μας ανοιγε και το FG θα βλεπαμε τι διαφορα εχει το Latency του Native vs DLSS+RR+FG.
Γιατι ολοι αυτοι oι ΑΜD Raster-αδες κραζουν το Latency του FG με την ενοια οτι ανεβαζει το Latency αλλα το θετουν παντα σε σχεση με το DLSS Latency vs DLSS+FG Latency και οχι με το Native vs DLSS+RR+FG Latency.
Αν δηλαδη
Tο Native ειχε 110 Latency
το DLSS ειχε 69 Latency
to DLSS+RR ειχε 66 Latency
και το DLSS+RR+FG ειχε 95 Latency το Native θα ειχε παραπανω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, Herald said:

Πως γίνεται όμως να έχεις περισσότερο input lag? Αν έχεις τα ίδια fps την ίδια στιγμή θα έρχονται τα frames. Aμά έχεις το link να μου λυθεί η περιέργεια :P 

Θεωρητικά γίνεται, αλλά για να γίνει θα πρέπει το DLSS να επηρεάζει και το frame pacing το οποίο δε νομίζω πως κάνει. Θα το ψάξω σε κάποια φάση να βρω που το είδα γιατί όντως όσο το σκέφτομαι τόσο λιγότερο νόημα βγάζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Solowing said:

Θεωρητικά γίνεται, αλλά για να γίνει θα πρέπει το DLSS να επηρεάζει και το frame pacing το οποίο δε νομίζω πως κάνει. Θα το ψάξω σε κάποια φάση να βρω που το είδα γιατί όντως όσο το σκέφτομαι τόσο λιγότερο νόημα βγάζει.

Σωστά, αλλά στην πράξη δεν ξέρω γιατί να επηρεαστεί το queue των frames λόγω DLSS. ουσιαστικά με το DLSS απλά η δουλειάσπάει σε 2 κομμάτια, στο να βγέι το frame και μετά να γίνει upscale, απλά επειδή είναι σε μικρότερη ανάλυση το frame βγαίνουν το ίδιο γρήγορα οι 2 δουλειές όσο βγαίνει σκέτο το frame σε native. 

Και όποιος κατάλαβε τι έγραψα ας μου εξηγήσει και εμένα :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, Herald said:

Σωστά, αλλά στην πράξη δεν ξέρω γιατί να επηρεαστεί το queue των frames λόγω DLSS. ουσιαστικά με το DLSS απλά η δουλειάσπάει σε 2 κομμάτια, στο να βγέι το frame και μετά να γίνει upscale, απλά επειδή είναι σε μικρότερη ανάλυση το frame βγαίνουν το ίδιο γρήγορα οι 2 δουλειές όσο βγαίνει σκέτο το frame σε native. 

Και όποιος κατάλαβε τι έγραψα ας μου εξηγήσει και εμένα :P 

Ναι, για να έχεις extra input delay πρέπει το DLSS να κάνει κάτι πριν ξεκινήσει να φτιάχνει το frame. Ίσως να έχει να κάνει με το temporal κομμάτι του αλγορίθμου (αν φυσικά θυμάμαι σωστά).

[EDIT]

Nope, θυμάμαι λάθος:

 

Επεξ/σία από Solowing
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

image.png.11bc682e62123440a82ca9903ed42086.png

PNY VGA GeForce RTX 4080 VERTO Triple Fan Edition 16 GB 1199 ευρώ

@Πέτρος το έξοδο για να ταιριάξει με το άλλο έξοδο.

Ε ρε και να παίξει καμία βραδιά με αφαίρεση ΦΠΑ σε αυτή την τιμή.

Επεξ/σία από Armoral
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Armoral είπε

image.png.11bc682e62123440a82ca9903ed42086.png

PNY VGA GeForce RTX 4080 VERTO Triple Fan Edition 16 GB 1199 ευρώ

@Πέτρος το έξοδο για να ταιριάξει με το άλλο έξοδο.

Ε ρε και να παίξει καμία βραδιά με αφαίρεση ΦΠΑ σε αυτή την τιμή.

Είναι μόλις +50% από το ταβάνι που θα είχα ποτέ σκοπό να δώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...