Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, Psycho_Warhead said:

Μεγάλη διαφορά, επιτέλους δεν βλέπεις πιξέλιασμα στα reflections, το ''NRD'' θυμίζει τα broken SSR στα Resident Evil..Και στο Control φαινόταν πολύ έντονα. Έχει και κάποια μειονεκτήματα βέβαια σε κάποιες σκηνές(Smearing) που τα δείχνει ο Alex στο παραπάνω βίντεο αναλυτικά..

Kudos to Petsinos που μπορούν να το χρησιμοποιήσουν όλες οι RTX κάρτες και όχι μόνο οι 40 series. Δείχνει πόσο μέλλον έχουν οι upscaling τεχνολογίες, το native resolution πάει προς κατάργηση αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

Επίσης, όπου υπάρχει vegetation το performance έχει ανέβει πολύ λόγω του OMM (opacity micro maps). Από 10 έως 15FPS πάνω σε συνδυασμό με το RR.

Εκεί είναι όντως το ουσιαστικότερο προβάδισμα της nVidia. Το RT εξαρτάται απο το παιχνίδι και την υλοποίηση και λίγο πολύ στους μη nVidia sponsored titles δε θα έχει τεράστια διαφορά λόγω κονσολών. Το DLSS όμως μπορεί να τρέξει σε όλα τα παιχνίδια, και έχει το μεγαλύτερο πλεονέκτημα στις αναλύσεις που παίζει η πλειοψηφία (1080p και 1440p). Επίσης το RT μπορείς να το βελτιώσεις σε μια επόμενη γενιά με πιο πολύ dedicated hardware, το να φτιάξεις κάτι που να κοντράρει στα ίσα το DLSS μου φαίνεται πιο δύσκολο εγχείρημα, ιδικά όταν θες αυτό να είναι hardware agnostic.

Το Ray Reconstruction φαίνεται πολύ καλή προσθήκη, αλλά πιστεύω πως χρειάζεται ακόμα αρκετή δουλειά για να μπορεί να ενεργοποιείται εύκολα σε όλα τα παιχνίδια. Ίσως να περίμενα και εγώ περισσότερα γιατί νόμιζα πως δουλεύει στο στάδιο του RT denoise, αλλά απο ότι φαίνεται δουλεύει πάνω σε όλο το image κατα το upscaling και για αυτό επηρεάζει και υφές που δε θα έπρεπε να ακουμπά. Λογικά η nVidia θα παρέχει masks για να αποφεύγονται τέτοια φαινόμενα στο μέλλον, αλλά και αυτό θα απαιτεί αρκετή δουλειά απο τους devs κατα το integration.

Πάντως αν η nVidia συνεχίσει να ρίχνει το βάρος της στο DLSS, όπως έχει υποσχεθεί να κάνει, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο το visual quality, η AMD θα βρεθεί με ένα Γολγοθά μπροστά της, ακόμα και αν το FSR3 είναι εξίσου καλό ή και καλύτερο απο το FG της nVidia. Στην τελική τα ψεύτικα frames είναι ψεύτικα frames. Κανείς δε θα τα προτιμήσει όταν μπορεί να αυξήσει τα πραγματικά frames του παιχνιδιού διατηρώντας ψηλά το visual quality. Τι θα γίνει ας πούμε αν το DLSS performance φτάσει στο σημείο να είναι εφάμιλλο ή και καλύτερο απο το FSR quality? Τι να το κάνεις το FSR3 μετά;

[EDIT]

Γαμώτο πάλι πήρα χαμπάρι αργά πως είχε βγει 4070 σε καλή τιμή, η windoforce OC 578 ευρά αλλά δεν πρόλαβα. Ελπίζω στο Black Friday να βγει καμία προσφορά της προκοπής, έρχεται το Alan Wake το 2 και θέλω να μπορώ να το παίζω και στην OLED στο σαλόνι μου...

Επεξ/σία από Solowing
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2273

  • Arkin

    1828

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Η intel πάντως με το δικό της upscale λένε ότι δίνει καλύτερο αποτέλεσμα στο cyberpunk από το fsr2. Το καλό για την amd είναι ότι μπορούν και οι κάρτες της να το χρησιμοποιήσουν. Αν έχει κανείς τη δυνατότητα να το δει με NVIDIA καρτα ώστε να μας πει αν βλέπει διάφορες υπέρ του dlss σε σχέση με της intel, χρήσιμο θα ήταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, dimoskoutr said:

Η intel πάντως με το δικό της upscale λένε ότι δίνει καλύτερο αποτέλεσμα στο cyberpunk από το fsr2. Το καλό για την amd είναι ότι μπορούν και οι κάρτες της να το χρησιμοποιήσουν. Αν έχει κανείς τη δυνατότητα να το δει με NVIDIA καρτα ώστε να μας πει αν βλέπει διάφορες υπέρ του dlss σε σχέση με της intel, χρήσιμο θα ήταν.

Ο upscaler της Intel χρησιμοποιεί dedicated hardware όταν τρέχει σε Intel κάρτες και έχει πολύ καλύτερο αποτέλεσμα από ότι πετυχαίνει με τον general purpose αλγόριθμο που χρησιμοποιεί με άλλες κάρτες. Με AMD και nVidia κάρτες το XeSS μου φαίνεται περίπου στα ίδια με το FSR και συνήθως χειρότερο στην κίνηση.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Solowing είπε

Ο upscaler της Intel χρησιμοποιεί dedicated hardware όταν τρέχει σε Intel κάρτες και έχει πολύ καλύτερο αποτέλεσμα από ότι πετυχαίνει με τον general purpose αλγόριθμο που χρησιμοποιεί με άλλες κάρτες. Με AMD και nVidia κάρτες το XeSS μου φαίνεται περίπου στα ίδια με το FSR και συνήθως χειρότερο στην κίνηση.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Στο δίπλα τοπικ έβαλα ένα link για το cyberpunk όπου από τις φωτογραφίες και την σύγκριση με το fsr2 φαίνονται καλύτερα τα αποτελέσματα. Στο ίδιο άρθρο φαίνεται ότι δίνει λιγότερο στην amd καρτα που το δοκιμάσανε σε σχέση με fsr2 αλλά όπως λέει με καλύτερα αποτελέσματα οπτικά. Δεν ξέρω, ιδέα δεν έχω.

edit: το αφήνω και εδώ το link.

https://www.pcgamer.com/cyberpunk-2077-fsr-vs-xess/

Επεξ/σία από dimoskoutr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 minutes ago, dimoskoutr said:

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Στο δίπλα τοπικ έβαλα ένα link για το cyberpunk όπου από τις φωτογραφίες και την σύγκριση με το fsr2 φαίνονται καλύτερα τα αποτελέσματα. Στο ίδιο άρθρο φαίνεται ότι δίνει λιγότερο στην amd καρτα που το δοκιμάσανε σε σχέση με fsr2 αλλά όπως λέει με καλύτερα αποτελέσματα οπτικά. Δεν ξέρω, ιδέα δεν έχω.

edit: το αφήνω και εδώ το link.

https://www.pcgamer.com/cyberpunk-2077-fsr-vs-xess/

To performance το πρόσεξες; Το FSR quality δίνει πιο πολλά fps απο το XeSS balanced. Δεν έχω παρατηρήσει τόσο έντονες διαφορές σε άλλα παιχνίδια. Βαριέμαι να εγκαταστήσω το CP για να το τσεκάρω αλλά στο Witcher 3 δες την απόδοση με DLSS, XeSS και FSR όλα στο quality:


DLSS
DLSS_Q.jpg.04e470131dad5cc234f2f248d891b36e.jpg

 

XeSSXeSS_Q.jpg.674ceccc101c8496ca90f3d13991fc89.jpg

 

FSRFSR_Q.jpg.6f6aaa731fe648bb747fc2969261890e.jpg

 

Οπότε φαντάζομαι πως το XeSS στο CP έχει έξτρα βελτιώσεις στο visual quality τις οποίες όμως τις πληρώνει ακριβά στο performance.

Επεξ/σία από Solowing
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Solowing Σε frames αυτα  που έβαλες κοντά είναι, αυτό είναι καλό. Τώρα σε ποιότητα εσυ μπορείς να μας πεις τι βλέπουν τα μάτια σου. Πως σου φαίνεται το XeSS;

Επεξ/σία από dimoskoutr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, dimoskoutr said:

@Solowing Σε frames αυτα  που έβαλες κοντά είναι, αυτό είναι καλό. Τώρα σε ποιότητα εσυ μπορείς να μας πεις τι βλέπουν τα μάτια σου. Πως σου φαίνεται το XeSS;

To XeSS έχει πολύ παραπάνω ghosting στην κίνηση απο τα άλλα 2. Το FSR κάνει καλύτερη δουλειά στις υφές (μάλλον λόγω καλύτερου sharpening algo) και το DLSS στα πρόσωπα και το image stability.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Solowing είπε

To performance το πρόσεξες; Το FSR quality δίνει πιο πολλά fps απο το XeSS balanced. Δεν έχω παρατηρήσει τόσο έντονες διαφορές σε άλλα παιχνίδια. Βαριέμαι να εγκαταστήσω το CP για να το τσεκάρω αλλά στο Witcher 3 δες την απόδοση με DLSS, XeSS και FSR όλα στο quality:


DLSS
DLSS_Q.jpg.04e470131dad5cc234f2f248d891b36e.jpg

 

XeSSXeSS_Q.jpg.674ceccc101c8496ca90f3d13991fc89.jpg

 

FSRFSR_Q.jpg.6f6aaa731fe648bb747fc2969261890e.jpg

 

Οπότε φαντάζομαι πως το XeSS στο CP έχει έξτρα βελτιώσεις στο visual quality τις οποίες όμως τις πληρώνει ακριβά στο performance.

Sorry για την άσχετη ερώτηση,ο πυρήνας της 4080 που έχεις στα ποσα mhz τερματιζει(χωρίς oc)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 minutes ago, koyris said:

Sorry για την άσχετη ερώτηση,ο πυρήνας της 4080 που έχεις στα ποσα mhz τερματιζει(χωρίς oc)

Συνήθως 2760, την έχω δει να πάει και 2790. Στο screenshot είναι undervolted. Το μοντέλο είναι η TUF OC.

Επεξ/σία από Solowing
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, niko13 είπε

Πραγματικό tech demo της nvidia  ασελγει σε 4090..φαίνεται  το ray reconstruction να λύνει  οπτικά θέματα ,αν είναι τα ποτά που έχω κατεβάσει ενημερώστε με το πρωι 😂..

 


Αυτο που ειναι ενδιαφερον και δεν αναφερθηκε καθολου ειναι οτι με το DLSS και το Ray Reconstruction περα απο την αυξηση των FPS ειχε και πολυ μεγαλη βελτιωση στο Latency που επεφτε σχεδον στο μισο συγκριτικα με το Native.
Για το Frame Generation ουτε λογος, το αφησε μονιμα στο OFF και δεν μπηκε στη διαδικασια να το τεσταρει.

Screenshot_12.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, just_a_dude said:

Το latency έπεσε λόγω του DLSS

To DLSS θα πρέπει να ανεβάζει το latency, καθώς είναι έξτρα επεξεργασία πάνω στο frame που παράγεται απο την GPU πριν αυτό φτάσει στην οθόνη. Αν υπάρχει πτώση τότε το DLSS είναι πιο γρήγορο απο τον denoiser που πλέον δε λειτουργεί λόγω DLSS 3.5.

Just now, Mr Aris said:

Κακά τα ψέματα, αν δε είναι μπαμπατσικη η gpu νιώθεις ότι σε πιάσανε κότσο 🤣

 

Έχω ήδη πάρει βανάκι για να μπορώ να μεταφέρω την καινούργια GPU απο το κατάστημα στο σπίτι μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...