Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Bethesda’s Todd Howard on Starfield PC optimization: “You may need to upgrade your PC”

Έλα το χρήμα σε πέτσινο και Λιζάκι !!

Αφού τα σκάμε καλά κάνουν και τα παίρνουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Thresh είπε

Για να μάθετε να έχετε εξωπραγματικές απαιτήσεις, το BG3 φταίει για όλα! Αχάριστοι!

Πες τα μεγάλε!!! Άκου BG3. Που ακούστηκε;;; Καλά να πάθουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://videocardz.com/newz/nintendo-switch-2-allegedly-ran-matrix-awakens-ue5-demo-powered-by-nvidia-dlss-during-private-gamescom-showcase


Switch 2 με DLSS? 

Πουλάει περισσότερο απο ότι οι άλλες 2 κονσόλες μαζί, αν υποστηρίζει DLSS τελείωσε το παραμύθι του "κάνουμε target τις κονσόλες γιαυτό δεν βάλαμε DLSS". 
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Herald είπε

https://videocardz.com/newz/nintendo-switch-2-allegedly-ran-matrix-awakens-ue5-demo-powered-by-nvidia-dlss-during-private-gamescom-showcase


Switch 2 με DLSS? 

Πουλάει περισσότερο απο ότι οι άλλες 2 κονσόλες μαζί, αν υποστηρίζει DLSS τελείωσε το παραμύθι του "κάνουμε target τις κονσόλες γιαυτό δεν βάλαμε DLSS". 
 

ούτως η άλλος πουλάει πιο πολύ και απο τις 2 κονσόλες το switch ρε :P 

ερε και αληθεύει πάντως και δούμε κάνα zelda από τη nintendo με rt και τα σχετικά τι έχει να γίνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Tambas91 said:

ούτως η άλλος πουλάει πιο πολύ και απο τις 2 κονσόλες το switch ρε :P 

ερε και αληθεύει πάντως και δούμε κάνα zelda από τη nintendo με rt και τα σχετικά τι έχει να γίνει

E ναί αλλά δεν έχει DLSS τώρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανενα tip για τη χρηση του dlsdr σε ultrawide monitor εχει κανενας, γιατι στο control panel οι υποστηριζομενες αναλυσεις που βλεπω ειναι σε 16:9..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, kostiger said:

Κανενα tip για τη χρηση του dlsdr σε ultrawide monitor εχει κανενας, γιατι στο control panel οι υποστηριζομενες αναλυσεις που βλεπω ειναι σε 16:9..

Δεν υπάρχει tip, κανονικά θα πρέπει να δουλεύει. Σε 5120x1440 δούλευε μια χαρά - μου εμφάνιζε τις αναλύσεις. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Herald είπε

E ναί αλλά δεν έχει DLSS τώρα. 

πάντως το επιχείρημα παραμένει.. αφού θα υποστηρίζει και fsr πάλι αυτό θα έχει προτεραιότητα

6 λεπτά πριν, kostiger είπε

Κανενα tip για τη χρηση του dlsdr σε ultrawide monitor εχει κανενας, γιατι στο control panel οι υποστηριζομενες αναλυσεις που βλεπω ειναι σε 16:9..

εμενα κομπλέ μου δούλευε με το UW... στην oled είχα θέμα γιατί έβαζε την άλλη ανάλυση που χαλάει το aspect ratio

 

Επεξ/σία από Tambas91
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Herald είπε

Δεν υπάρχει tip, κανονικά θα πρέπει να δουλεύει. Σε 5120x1440 δούλευε μια χαρά - μου εμφάνιζε τις αναλύσεις. 

 

18 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

πάντως το επιχείρημα παραμένει.. αφού θα υποστηρίζει και fsr πάλι αυτό θα έχει προτεραιότητα

εμενα κομπλέ μου δούλευε με το UW... στην oled είχα θέμα γιατί έβαζε την άλλη ανάλυση που χαλάει το aspect ratio

 

Ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση και τους 2 σας, σε μενα δεν, περναω τελευταιους drivers να δω αν θα ξεκολλησει, 5120*2160 μου δινει στο 2.25..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, kostiger said:

 

Ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση και τους 2 σας, σε μενα δεν, περναω τελευταιους drivers να δω αν θα ξεκολλησει, 5120*2160 μου δινει στο 2.25..

E τόσο δεν θα έπρεπε? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Herald είπε

E τόσο δεν θα έπρεπε? 

Αυτές είναι αναλύσεις 16:9.

Απο το 1080p ξεκιναει ο πολλαπλασιαστης; 7740×3240 δεν θα πρεπε να ειναι στη δική μου περίπτωση; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, kostiger said:

Αυτές είναι αναλύσεις 16:9.

Απο το 1080p ξεκιναει ο πολλαπλασιαστης; 7740×3240 δεν θα πρεπε να ειναι στη δική μου περίπτωση; 

 

Όχι ρε, 5120*2160 = 21:9


Αλλά μην βάλεις το 2.25x, παραείναι βαρύ, παίξε με το 1,78

35 minutes ago, kostiger said:

Αυτές είναι αναλύσεις 16:9.

Απο το 1080p ξεκιναει ο πολλαπλασιαστης; 7740×3240 δεν θα πρεπε να ειναι στη δική μου περίπτωση; 

 

Για να απαντήσω και στο 2ο σκέλος της ερώτησης, το 2,25x δεν εννοεί 225% τα pixels οριζόντια και κάθετα. Εννοεί 2.25 φορές τα συνολικά pixels. Δηλαδή 3440x1440 = 4.953.000 pixels * 2.25x = 11.145.600 pixels = 5120*2160

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Herald είπε

Όχι ρε, 5120*2160 = 21:9


Αλλά μην βάλεις το 2.25x, παραείναι βαρύ, παίξε με το 1,78

Ανάλογα και το παιχνίδι και την gpu προφανώς αλλά γενικά το 2,25x + μια σκάλα χαμηλότερο dlss πχ balanced είναι προτιμότερο από 1,78 + dlss quality. Με 2,25x ακόμα και το dlss performance είναι μια χαρά εφόσον μιλάμε για 1440p native

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...