Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 minutes ago, just_a_dude said:

Ε επί της ουσίας τι αλλάζει αν πατήσεις accept; Θα έρθει ο πέτσινος τη νύχτα και θα σου σκοτώσει τον πρωτότοκο γιο; Αυτό ρωτάω, επί της ουσίας οι όροι έχουν κάποια δυσμενή συνέπεια για το studio;

Καλά αν διαβάσεις τους όρους, οι μισοι από αυτούς έτσι και αλλιώς ισχύουν και στο FSR, απλά δεν πατάς accept. Για παράδειγμα

c. Unless you have an agreement with NVIDIA for this purpose, you may not indicate that an application created with

the SDK is sponsored or endorsed by NVIDIA.

 

Δηλαδή η amd μου επιτρέπει να πώ ότι με έχει sponsorari για ένα game στο οποίο...δεν με έχει??

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, just_a_dude said:

Ε επί της ουσίας τι αλλάζει αν πατήσεις accept; Θα έρθει ο πέτσινος τη νύχτα και θα σου σκοτώσει τον πρωτότοκο γιο; Αυτό ρωτάω, επί της ουσίας οι όροι έχουν κάποια δυσμενή συνέπεια για το studio;

Η μεγάλη διαφορά για το Studio είναι η παρακάτω,

Με το FSR άμα θέλεις να τροποποιήσεις το SDK για να το φέρεις στα μέτρα σου η στις ανάγκες του παιχνιδιού που φτιάχνεις , το κάνεις μόνος σου χωρίς να χάνεις χρόνο και χρήμα αφού είναι open source και σε αφήνει να το πειράξεις.

Στο DLSS αν θέλεις να τροποποιήσεις το SDK θα πρέπει να πάρεις την άδεια από την NVIDIA , αν στην δώσει , όταν στην δώσει και με τους όρους που θα σου επιβάλει.

Capisce ??

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Που κατά 99% θα στη δώσει γιατί θέλει να υπάρχει το DLSS σε όσα περισσότερα games γίνεται. Πάντως δεν βλέπω τα studio να κάνουν και πολύ καλή τροποποίηση του SDK του FSR, παντού shimmering έχει. Το κλειστό DLSS δείχνει καλύτερο. Οπότε επί της ουσίας ο gamer που είναι αυτός που πληρώνει για να αγοράσει το game καλύτερη εμπειρία θα έχει με το DLSS. Σήμερα που μιλάμε τουλάχιστον. Αν στο μέλλον γίνει καλύτερο το FSR μια χαρά.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, chrisde είπε

Επειδή τα έχει κάνει μπορντέλο η πράσινη με τις ονομασίες να το διευκρινίσουμε, να τελειώνουμε: DLSS 3,5  (πλέον) υποστηρίζουν ΟΛΕΣ οι RTX gpu (2series και πάνω) και αφορά μόνο το upscaling. Το frame generation που είναι ξεχωριστό dll, το υποστηρίζουν μόνο οι 4series και δεν αφορά upscaling, είναι αυτόνομο. Το πρώτο είναι σχετικά εύκολο για κάποιον με τις αντίστοιχες γνώσεις να υλοποιηθεί εφόσον υπάρχει ήδη fsr2 ( όπως και το ανάποδο, από dlss σε fsr2), το δεύτερο όχι (ακόμα). Το fg είναι που χρεώνει ο modder, όχι το dlss3.5. Δεν ξέρω αν στα 5€ περιλαμβάνει και τα updates (έτσι είχα καταλάβει αρχικά) όπως και να χει είναι κατακριτέο για πολλούς και διάφορους λόγους. Λογικό είναι να θέλει να πληρωθεί για τον κόπο του, καμία αντίρρηση, αλλά για αυτόν τον λόγο υπάρχουν τα donations. Δεδομένης και της δημοφιλίας του παιχνιδιού και της δυσκολίας (μοναδικότητας) του εγχειρήματος του, μια χαρά λεφτά θα έβγαζε από δωρεές. Αλλά ήταν άπληστος. DRM σε mod ρε φίλε, seriously? Λες και δεν θα στο σπάγανε...

Βασικα δεν έπρεπε να το ονομάσει DLSS γιατί δεν είναι το ίδιο και δεν κάνει αυτό που το DLSS από την αρχή ήταν φτιαγμένο να κάνει. Ας το ονόμαζε FG 1.0, αλλά δεν ξέρουμε αν ήθελε να δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι επιπλέον frames. Το DLSS είναι πιο πιασάρικη ονομασία.

4 ώρες πριν, chrisde είπε

Είσαι σίγουρος ότι θες να ξέρεις; 😋

Ποιες ήθελε να πει το παλικάρι αλλά δεν το ξέρει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

StarfieldUpscaler-FGBuild-Beta03

https://pixeldrain.com/u/VR4Z4yCi

Changelog:

  • Improved stability
  • Fixed scope freezing
  • Added the option to only disable FG in loading screen.

δε πιστεύω να έχεις βάλει κάνα προγραμματάκι μέσα που αλλάζει τα power limits...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, just_a_dude said:

Τι διαφορά έχει το reflex on με το on + boost;

Στην πράξη συνήθως καμία εκτός αν παίζεις παιχνίδια τύπου CS GO. Το Boost δεν αφήνει την κάρτα να κάνει downclock όσο περιμένει τον επεξεργαστή, δηλαδή μόνο σε σενάρια που το μπουκάλι είναι το CPU. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν βρηκα το σημειο στον χαρτη δεν εχω φτασει ακομα .

παρακατω εικονες στο δασος και καλα (ο θεος να το κανει δασος)

Η πρωτη ειναι native 

Η δευτερη με fsr2 100% scaling και λιγοτερα fps απο native.Αmdαρα με τα ωραια σου τα δικαια 

Η τελευταια με τα πιο πολλα fps ειναι με fsr2 k 67% scaling.

Ολα τα παραπανω 4κ ultra 

*Επίσης μέσα στα settings έχω το vrs on δεν έχω δοκιμάσει με off

starfield 1.jpg

starfield 2.jpg

starfield 3.jpg

Βρήκα τοποθεσία έρχεται.

H πρωτη native

2H FSR2 100%scaling

3H FSR2 67% scaling

Παρακατω απο 70 fps σε native δεν εχω δει προς το παρων

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Επεξ/σία από azazil1190
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, azazil1190 said:

Δεν βρηκα το σημειο στον χαρτη δεν εχω φτασει ακομα .

παρακατω εικονες στο δασος και καλα (ο θεος να το κανει δασος)

Η πρωτη ειναι native 

Η δευτερη με fsr2 100% scaling και λιγοτερα fps απο native.Αmdαρα με τα ωραια σου τα δικαια 

Η τελευταια με τα πιο πολλα fps ειναι με fsr2 k 67% scaling.

Ολα τα παραπανω 4κ ultra 

*Επίσης μέσα στα settings έχω το vrs on δεν έχω δοκιμάσει με off

starfield 1.jpg

starfield 2.jpg

starfield 3.jpg

Βρήκα τοποθεσία έρχεται.

H πρωτη native

2H FSR2 100%scaling

3H FSR2 67% scaling

Παρακατω απο 70 fps σε native δεν εχω δει προς το παρων

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

E στα ίδια είμαστε περίπου, θα βρείς σημεία που θα χάνεις τα 60 σίγουρα. 

Δεν είχα περάσει και τους τελευταίους drivers (ΠΡΙΝ βγάλω το video), οπότε πριν πήγαινε χειρότερα από ότι βλέπεις στο video. Πλέον είναι okayish αλλά επειδή το game είναι ήδη "βαρύ" σε χειρισμό, ε αμά δεν έχει και υψηλό framerat είναι αρκετά δυσκοίλιο το gameplay για μένα

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Herald είπε

E στα ίδια είμαστε περίπου, θα βρείς σημεία που θα χάνεις τα 60 σίγουρα. 

Δεν είχα περάσει και τους τελευταίους drivers (ΠΡΙΝ βγάλω το video), οπότε πριν πήγαινε χειρότερα από ότι βλέπεις στο video. Πλέον είναι okayish αλλά επειδή το game είναι ήδη "βαρύ" σε χειρισμό, ε αμά δεν έχει και υψηλό framerat είναι αρκετά δυσκοίλιο το gameplay για μένα

Χτες σε ένα σημείο που πας σε μια βιβλιοθήκη στην Σάρα .

Βγαίνοντας στον εξωτερικό χώρο έπεσα σε κάτι 67-68 .Αυτό ήταν το λιγότερο που είδα όσο τριγυρνούσα χτες .Το οπτικό στην συγκεκριμένη σκηνή ήταν για γέλια για να έχει τέτοια απόδοση.Λες και έπαιζα παιχνίδι του 2015 ξέρω εγώ.

Όπως και να έχει για τα γραφικά που έχει το παιχνίδι δεν θα έπρεπε να έχει τέτοια συμπεριφορά. Υπάρχουν βέβαια σημεία στον χάρτη που είναι οκ , με σωστούς φωτισμούς κτλ.και εκεί πάει μια χαρά η κάρτα.

Έχει βάλει καλα το χεράκι της η αμδ και ας λένε ότι δεν το έχει κάνει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To VRS είναι το variable rate shading το οποίο ρίχνει την ποιότητα σε κάποια σημεία και κερδίζεις FPS.

MSI rejects graphics card RMA claim due to use of a CableMod 12VHPWR adapter

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Psycho_Warhead said:

To VRS είναι το variable rate shading το οποίο ρίχνει την ποιότητα σε κάποια σημεία και κερδίζεις FPS.

MSI rejects graphics card RMA claim due to use of a CableMod 12VHPWR adapter

Εννοεί και τα καλώδια η μόνο τα 90 degrees adapters που έχει η φωτογραφία του άρθρου? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...