Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

AMD claims there’s nothing stopping Starfield from adding Nvidia DLSS

''Azor says he can’t say what the contract includes. Instead, he repeatedly lands on this: “If they want to do DLSS, they have AMD’s full support.” He says there’s nothing blocking Bethesda from adding it to the game.

MD specifically prepped for this exact question, he says, because the situation’s a little delicate. “We want to be very careful not to put this answer onto our partners,” says Azor.

He admits that — in general — when AMD pays publishers to bundle their games with a new graphics card, AMD does expect them to prioritize AMD features in return. “Money absolutely exchanges hands,” he says. “When we do bundles, we ask them: ‘Are you willing to prioritize FSR?’”

But Azor says that — in general — it’s a request rather than a demand. “If they ask us for DLSS support, we always tell them yes.”

“If and when Bethesda wants to put DLSS into the game, they have our full support,” he reiterates.''

αποκλείεται αφού η amd έχει αναγκάσει τη microsoft να το αποκλείσει δε πιστεύω τίποτα :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1850

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Θα μπει και DLSS απλώς θα γίνει αργότερα, όπως έγινε με το FSR στο Cyberpunk 2077. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ποιο το όφελος αφού το παιχνίδι θα έχει κλειδωμένο framerate στα 60 καρέ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Θα μπει και DLSS απλώς θα γίνει αργότερα, όπως έγινε με το FSR στο Cyberpunk 2077. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ποιο το όφελος αφού το παιχνίδι θα έχει κλειδωμένο framerate στα 60 καρέ.

να παίξεις σε μεγαλύτερη ανάλυση καλύτερα 1% lows να δουλεύει η κάρτα πιο χαλαρά... 

σίγουρα πάντως θα βγει modακι που θα ξεκλειδώνει το framerate οποτε μικρό το κακό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

να παίξεις σε μεγαλύτερη ανάλυση καλύτερα 1% lows να δουλεύει η κάρτα πιο χαλαρά... 

σίγουρα πάντως θα βγει modακι που θα ξεκλειδώνει το framerate οποτε μικρό το κακό

μπορει να χαλάει τα physics και τα σχετικά. Λογικά υπάρχει λόγος που έβαλαν cap στα 60

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

μπορει να χαλάει τα physics και τα σχετικά. Λογικά υπάρχει λόγος που έβαλαν cap στα 60

ίδια φάση είναι το elden ring πάντως και δουλεύει κανονικά, αλλα δεν αξίζει γιατί μπορεί να φας ban... εγώ νομίζω τα τσακάλια κάπως θα το φτιάξουν στην τελική ας παίξουμε και με 60 άμα το game έχει όλα τα αλλα που υπόσχεται

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

AMD claims there’s nothing stopping Starfield from adding Nvidia DLSS

''Azor says he can’t say what the contract includes. Instead, he repeatedly lands on this: “If they want to do DLSS, they have AMD’s full support.” He says there’s nothing blocking Bethesda from adding it to the game.

MD specifically prepped for this exact question, he says, because the situation’s a little delicate. “We want to be very careful not to put this answer onto our partners,” says Azor.

He admits that — in general — when AMD pays publishers to bundle their games with a new graphics card, AMD does expect them to prioritize AMD features in return. “Money absolutely exchanges hands,” he says. “When we do bundles, we ask them: ‘Are you willing to prioritize FSR?’”

But Azor says that — in general — it’s a request rather than a demand. “If they ask us for DLSS support, we always tell them yes.”

“If and when Bethesda wants to put DLSS into the game, they have our full support,” he reiterates.''

Οπότε κάποιος πετάει απίστευτες φίφες.

Κόκκινος ή πράσινος, άραγε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Οπότε κάποιος πετάει απίστευτες φίφες.

Κόκκινος ή πράσινος, άραγε?

Δεν ξέρω τι να πιστέψω, πρόσφατα είχε βγει developer και είχε πει δεν υπάρχει καμία δικαιολογία στο να μην υποστηρίζει και τα τρία upscaling ένα παιχνίδι γιατί το implementation είναι πολύ εύκολο..

Επίσης ο Azor δεν είχε πει ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα διαθεσιμότητας με τις RDNA 2 και τελικά ήταν ένα μεγάλο ψέμα.

NVIDIA releases DLSS 3.5 SDK, gamers are already swapping DLLs

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ψιλοάσχετο

Γνωρίζετε αν στην υπόλοιπη Ευρώπη και κυρίως Γερμανία, γίνονται πραγματικές εκπτώσεις στις κάρτες γραφικών black Friday/Cyber Monday/περίοδο Χριστουγέννων ή είναι τα ίδια καραγκιοζιλικια με εδώ που φουσκώνουν τις τιμές 1-2 μήνες πριν για να δείξουν ότι κάνουν "έκπτωση" εκείνη την περίοδο;

Και αν γίνονται πραγματικές εκπτώσεις, κάνουν στις μεγάλες σειρές πχ 4080/4090 ;

Επεξ/σία από prefuse
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 minutes ago, just_a_dude said:

Σε καινούργιες σειρές σιγά μην κάνουν εκπτώσεις. Ίσως κάποιες μικρές.

Τελευταία σειρά ναι, καινούργια δεν την λες όταν σε 2 μήνες κλείνει, τον 1 χρόνο κυκλοφορίας.

Με τη δική μου λογική, ΑΝ κάνουν, ίσως είναι στις ακριβές και όχι σε 4070 και κάτω. Αλλά δεν έχω εμπειρία από προηγούμενα έτη.

 

Επεξ/σία από prefuse
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://videocardz.com/newz/nvidia-releases-dlss-3-5-sdk-gamers-are-already-swapping-dlls

"However, as DLSS 3.5 comes with improved upscaling algorithms, some gamers have already swapped out libraries and reported notable improvements in image quality, along with a reduction in ghosting in games such as Last of Us or Need for Speed Unbound. Nevertheless, it’s essential to bear in mind that merely swapping the DLL won’t activate ray reconstruction. Developers must take deliberate steps to incorporate this feature into their games."

Οπότε γιατί τα έχω μπερδέψει όλα, έτσι είναι;

DLSS 2 = Upscaling

DLSS 3 = Upscaling + Frame Generation + Reflex

DLSS 3.5 = Upscaling + Frame Generation + Reflex + Ray Reconstruction

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

https://videocardz.com/newz/nvidia-releases-dlss-3-5-sdk-gamers-are-already-swapping-dlls

"However, as DLSS 3.5 comes with improved upscaling algorithms, some gamers have already swapped out libraries and reported notable improvements in image quality, along with a reduction in ghosting in games such as Last of Us or Need for Speed Unbound. Nevertheless, it’s essential to bear in mind that merely swapping the DLL won’t activate ray reconstruction. Developers must take deliberate steps to incorporate this feature into their games."

Οπότε γιατί τα έχω μπερδέψει όλα, έτσι είναι;

DLSS 2 = Upscaling

DLSS 3 = Upscaling + Frame Generation + Reflex

DLSS 3.5 = Upscaling + Frame Generation + Reflex + Ray Reconstruction

Αρα το dll θα ειναι ιδιο με το dll του dlss 2 εφοσον λενε οτι το εχουν κανει swap. Δηλαδη μεσα στο dll για το upscaling προσθεσαν και το RR οπως το καταλαβαινω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη αν έχει ήδη συζητηθεί, υπάρχει καμία πληροφόρηση για 4070 super, 4080 Ti/Super σύντομα; Λογικά οι 5080/5090 θα βγουν τέλος του 2024, οπότε πρέπει να περιμένουμε κάτι τέλος 2023 με αρχή 2024. Βρήκα κάποια leaks για super τον Ιούνιο που μας πέρασε https://www.custompc.com/nvidia-rtx-4000-super-specs-price-release-date

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...