Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την στιγμή που είναι software solution και δεν είναι hardware based εγώ το FSR3 το έχω ξεγραμμενο πριν καν κυκλοφορήσει.

Δεν πρόκειται να έχει τα ίδια αποτελέσματα όπως το FG της Νvidia..

Επεξ/σία από optimus prime
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1850

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

άμα είναι μερακλής ο ψήστης μαμάει η πανσέτα

Tωρα το λες σε ανθρωπο που ψηνει 2 φορες την εβδομαδα και εχει 7 ψησταριες για καθε περισταση :P

 

Spoiler

289556768_447942110052602_2783357642568358971_n.jpg

Spoiler

Screenshot_11.jpg

 

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 minutes ago, optimus prime said:

Από την στιγμή που είναι software solution και δεν είναι hardware based εγώ το FSR3 το έχω ξεγραμμενο πριν καν κυκλοφορήσει.

Δεν πρόκειται να έχει τα ίδια αποτελέσματα όπως το FG της Νvidia..

Aπο που και ως που ειναι software solution το fsr 3 ;

Επισης τα λογια απο digital foundry 

So, how does FSR 3 look? At Gamescom, we had a demonstration of both titles running with the new technology active on a Radeon 7900 XTX running at 4K output. Both were running with v-sync on, which AMD recommends for frame-pacing purposes. In the very small Forspoken demo we saw, the game was running locked at 120 frames per second and looked just as a v-synced 120fps should look. The game was running in FSR 2 quality mode providing its own frame-rate boost, with frame-gen then taking you up to the limit. In terms of fluidity and clarity, FSR 3 looked a match for DLSS 3 - a view shared by Alex, Rich and John, who were all present to see the demos in person. A great start for FSR 3.

Also impressive was that both demos handled UI elements well. Some DLSS 3 titles (especially the early ones) interpolated HUD elements, producing shimmer in motion, but AMD has a range of options open to developers here in ensuring a pleasing, static HUD.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Από την στιγμή που είναι software solution και δεν είναι hardware based εγώ το FSR3 το έχω ξεγραμμενο πριν καν κυκλοφορήσει.

Δεν πρόκειται να έχει τα ίδια αποτελέσματα όπως το FG της Νvidia..

Ε λογικά ναι. Αλλά ο σκοπός δεν είναι να έχει τα ίδια αλλά να είναι good enough και σε κανονικό gameplay (όχι 400% zoom) να μην καταλαβαίνεις διαφορά. Τουλάχιστον όχι τόσο ώστε να χαλάει την εμπειρία. Τo FSR ας πούμε σε 1440p εμένα με χαλάει κάπως. Είναι εμφανές το shimmering και πάει το μάτι μου. Σε 4Κ βέβαια μπορεί να είναι καλύτερο. Να δούμε όμως και το FSR3 πρώτα και βλέπουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, noFEARgr said:

Aπο που και ως που ειναι software solution το fsr 3 ;

Επισης τα λογια απο digital foundry 

So, how does FSR 3 look? At Gamescom, we had a demonstration of both titles running with the new technology active on a Radeon 7900 XTX running at 4K output. Both were running with v-sync on, which AMD recommends for frame-pacing purposes. In the very small Forspoken demo we saw, the game was running locked at 120 frames per second and looked just as a v-synced 120fps should look. The game was running in FSR 2 quality mode providing its own frame-rate boost, with frame-gen then taking you up to the limit. In terms of fluidity and clarity, FSR 3 looked a match for DLSS 3 - a view shared by Alex, Rich and John, who were all present to see the demos in person. A great start for FSR 3.

Also impressive was that both demos handled UI elements well. Some DLSS 3 titles (especially the early ones) interpolated HUD elements, producing shimmer in motion, but AMD has a range of options open to developers here in ensuring a pleasing, static HUD.

Αφού λένε ότι οποιαδήποτε gpu,οποιαδήποτε αρχιτεκτονικής θα μπορεί να το τρέχει.

Εσύ τι λες να να είναι...

Εδώ αυτοι της Nvidia εχουν φτασει και κάνουν reconstruction με Ai και οι άλλοι κάθονται μπροστά από δυο μόνιτορ και κοιτάνε να πιάσουνε με τα μάτια τις διαφορές να τις διορθώσουν.. 

 

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Aπο που και ως που ειναι software solution το fsr 3 ;

Επισης τα λογια απο digital foundry 

So, how does FSR 3 look? At Gamescom, we had a demonstration of both titles running with the new technology active on a Radeon 7900 XTX running at 4K output. Both were running with v-sync on, which AMD recommends for frame-pacing purposes. In the very small Forspoken demo we saw, the game was running locked at 120 frames per second and looked just as a v-synced 120fps should look. The game was running in FSR 2 quality mode providing its own frame-rate boost, with frame-gen then taking you up to the limit. In terms of fluidity and clarity, FSR 3 looked a match for DLSS 3 - a view shared by Alex, Rich and John, who were all present to see the demos in person. A great start for FSR 3.

Also impressive was that both demos handled UI elements well. Some DLSS 3 titles (especially the early ones) interpolated HUD elements, producing shimmer in motion, but AMD has a range of options open to developers here in ensuring a pleasing, static HUD.

Αφού άρεσε και στον Alex που είναι φουλ ψείρας, καλό σημάδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, just_a_dude said:

Ε λογικά ναι. Αλλά ο σκοπός δεν είναι να έχει τα ίδια αλλά να είναι good enough και σε κανονικό gameplay (όχι 400% zoom) να μην καταλαβαίνεις διαφορά. Τουλάχιστον όχι τόσο ώστε να χαλάει την εμπειρία. Τo FSR ας πούμε σε 1440p εμένα με χαλάει κάπως. Είναι εμφανές το shimmering και πάει το μάτι μου. Σε 4Κ βέβαια μπορεί να είναι καλύτερο. Να δούμε όμως και το FSR3 πρώτα και βλέπουμε.

To frame generation εάν δεν γίνει σωστά έχει απαίσιο ghosting..

Το shimmering δεν έχει να κάνει με αυτό αλλά με το Ai που δεν έχει εκπαιδευτει καταλληλα σε τέτοιο βαθμό ώστε να το εξαλείψει.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το δούμε στην πράξη όταν βγει, μέχρι τότε κρατάμε την γνώμη του Digital Foundry που τους άφησε αρκετά θετική εντύπωση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, optimus prime είπε

To frame generation εάν δεν γίνει σωστά έχει απαίσιο ghosting..

Το shimmering δεν έχει να κάνει με αυτό αλλά με το Ai που δεν έχει εκπαιδευτει καταλληλα σε τέτοιο βαθμό ώστε να το εξαλείψει.. 

Ε ναι δεν διαφωνώ. Ας περιμένουμε να δούμε. Όπου υπάρχει DLSS/FG προφανώς και θα βάζουμε αυτά (αν είναι σωστό το implementation φυσικά). Το θέμα είναι το FSR3 να βγει καλό ώστε στα games που δεν έχεις FG να μην αναθεματίζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, optimus prime είπε

To frame generation εάν δεν γίνει σωστά έχει απαίσιο ghosting..

Το shimmering δεν έχει να κάνει με αυτό αλλά με το Ai που δεν έχει εκπαιδευτει καταλληλα σε τέτοιο βαθμό ώστε να το εξαλείψει.. 

Ισως να μην είναι το ίδιο καλό όπως το fsr2 σε σχέση με το dlss αλλά μόνο που υποστηρίζει και παλαιότερες κάρτες όπως και να το κάνουμε είναι θετικό . Δεν έχει ο καθένας την δυνατότητα να αναβαθμίζει κάθε λίγο . Εδώ ακόμα και το dlss3 με το πρωτοποριακό AI έχει θέματα …

Επεξ/σία από mtifosi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, optimus prime said:

Αφού λένε ότι οποιαδήποτε gpu,οποιαδήποτε αρχιτεκτονικής θα μπορεί να το τρέχει.

Εσύ τι λες να να είναι...

Εδώ αυτοι της Nvidia εχουν φτασει και κάνουν reconstruction με Ai και οι άλλοι κάθονται μπροστά από δυο μόνιτορ και κοιτάνε να πιάσουνε με τα μάτια τις διαφορές να τις διορθώσουν.. 

 

software solution σημαινει οτι κατι τρεχει στο cpu . Στην περιπτωση του fsr χρησημοποιει asynchronous compute (Γιαυτο και προτεινουν rtx 3xxx/radeon 6000x και πανω για καλυτερα αποτελεσματα ) 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δουλεύει στο 90% του fg είναι δώρο θεού για τους gamers από τη στιγμή που θα μπαίνει σε όλα τα παιχνίδια ειδικά από τη στιγμή που θα μπαίνει και σε κονσόλες 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Ισως να μην είναι το ίδιο καλό όπως το fsr2 σε σχέση με το dlss αλλά μόνο που υποστηρίζει και παλαιότερες κάρτες όπως και να το κάνουμε είναι θετικό . Δεν έχει ο καθένας την δυνατότητα να αναβαθμίζει κάθε λίγο . Εδώ ακόμα και το dlss3 με το πρωτοποριακό AI έχει θέματα …

Το θέμα είναι, όπως λέμε και στο θέμα των AMD, αφού θα χρησιμοποιεί shaders σε παλιότερες κάρτες παίζει να είναι μικρή η αύξηση. Αλλά και πάλι, απ' το τίποτα καλό είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

AMD claims there’s nothing stopping Starfield from adding Nvidia DLSS

''Azor says he can’t say what the contract includes. Instead, he repeatedly lands on this: “If they want to do DLSS, they have AMD’s full support.” He says there’s nothing blocking Bethesda from adding it to the game.

MD specifically prepped for this exact question, he says, because the situation’s a little delicate. “We want to be very careful not to put this answer onto our partners,” says Azor.

He admits that — in general — when AMD pays publishers to bundle their games with a new graphics card, AMD does expect them to prioritize AMD features in return. “Money absolutely exchanges hands,” he says. “When we do bundles, we ask them: ‘Are you willing to prioritize FSR?’”

But Azor says that — in general — it’s a request rather than a demand. “If they ask us for DLSS support, we always tell them yes.”

“If and when Bethesda wants to put DLSS into the game, they have our full support,” he reiterates.''

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...