Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Θα έχει DLSS 3 που για MMO ειδικά είναι must.

Δεν θα ειναι περίεργο το fg σε MMO σε pvp μάχες κτλ τι έξτρα φραμε θα βγάζει? Και το latency? 🤔

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, valantis123 είπε

Δεν θα ειναι περίεργο το fg σε MMO σε pvp μάχες κτλ τι έξτρα φραμε θα βγάζει? Και το latency? 🤔

Όχι βέβαια, γιατί να έχει θέμα ; Το FG δεν προτέινεται για FPS multiplayer γιατί εκεί θες όσο το δυνατόν λιγότερο input lag, σε ένα MMO δεν θες απόκριση, θες στο RAID π.χ να μην πέφτεις σε 20άρια λόγω CPU limitation.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάγκες, no offence, πραγματικά όμως αν όντως πιστεύετε ότι η amd δεν είχε σχέση με το μπλοκάρισμα του dlss, τότε μάλλον είστε από αυτούς που πιστεύουν ότι ο Πριγκόζιν σκοτώθηκε σε ατύχημα.:P

Απορία: αφού η amd είναι το περίπτερο της γειτονιάς και η microsoft εφοπλιστής, γιατί δεν έβαλαν τα γέλια οι της bethesda όταν ο περιπτεράς ήρθε και τους πρότεινε χορηγία; Σε ποιον, στην bethesda, που έχει πίσω κοτζαμ εφοπλιστή ναουμ, τι ανάγκη έχει τα δίφραγκα του κάθε καημένου; Κατά τα άλλα το κόψιμο ενός feature που αποτελεί must για τους κατόχους του 80% (και βάλε) των gpu που κατέχουν οι υποψήφιοι αγοραστές σε μια τόσο ακριβή παραγωγή makes total sense otherwise...

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Starfield θα είναι το πρώτο παιχνίδι με FSR 3 απ' ότι λένε και επειδή είναι big τίτλος, θέλει η AMD να ξεκινήσει από αυτό. Και προφανώς ο πέτσινος δεν ασχολήθηκε να τους πλησιάσει για DLSS 3. Θεώρησε ότι το DLC του CP 2077 και το Alan Wake 2 είναι πιο σημαντικοί τίτλοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 minutes ago, chrisde said:

Κατά τα άλλα το κόψιμο ενός feature που αποτελεί must για τους κατόχους του 80% (και βάλε) των gpu που κατέχουν οι υποψήφιοι αγοραστές σε μια τόσο ακριβή παραγωγή makes total sense otherwise...

Θέλεις να πεις ότι μόνο όσοι έχουν RTX κάρτες (44% του NVIDIA userbase) θα αγοράσουν και θα παίζουν το Starfield ???  Οι υπόλοιποι κάτοχοι με NVIDIA κάρτες (56%), οι κάτοχοι AMD κάρτας  και όσοι έχουν κονσόλες ΔΕΝ θα ασχοληθούν με αυτό το παιχνίδι ??

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, chrisde είπε

Μάγκες, no offence, πραγματικά όμως αν όντως πιστεύετε ότι η amd δεν είχε σχέση με το μπλοκάρισμα του dlss, τότε μάλλον είστε από αυτούς που πιστεύουν ότι ο Πριγκόζιν σκοτώθηκε σε ατύχημα.:P

Απορία: αφού η amd είναι το περίπτερο της γειτονιάς και η microsoft εφοπλιστής, γιατί δεν έβαλαν τα γέλια οι της bethesda όταν ο περιπτεράς ήρθε και τους πρότεινε χορηγία; Σε ποιον, στην bethesda, που έχει πίσω κοτζαμ εφοπλιστή ναουμ, τι ανάγκη έχει τα δίφραγκα του κάθε καημένου; Κατά τα άλλα το κόψιμο ενός feature που αποτελεί must για τους κατόχους του 80% (και βάλε) των gpu που κατέχουν οι υποψήφιοι αγοραστές σε μια τόσο ακριβή παραγωγή makes total sense otherwise...

τα νούμερα δε ψεύδονται... ναι η amd μπροστά στη microsoft είναι περιπτεράς... όπως είπα γιατί δεν έχει dlss (αν όντως τελικά δεν έχει) δε ξέρω τι μπορεί να γίνετε πίσω από τέτοιες εταιρίες

πιο πιθανό σενάριο είναι να υπάρχει τριβή για τον x ψ λόγο ανάμεσα σε microsoft και nvidia και να τους κόψανε αυτοί από μονοι τους παρα να μπήκαν οι τις amd μέσα στη εταιρία να χτύπησαν το χέρι στο τραπέζι και να απαίτησαν να μη μπει dlss...

το να κάνει συνεργασία επίσης (να δίνει η amd το παιχνίδι με επεξεργαστές και κάρτες γραφικών) είναι τελείως διαφορετικό από το να τους πει η amd τι τεχνολογία θα βάλουν και ποια όχι

κατά τα αλλα συμφωνώ μαζί σου το dlss είναι must και είναι μλκια να μην υπάρχει αλλα ok άμα είναι παιχνιδάρα δε χάλασε ο κόσμος ας παίξουμε και με fsr

τέλος για να το κλείσω από μεριά μου αν και μου αρέσει η συζήτηση αλλα είναι offtopic όπως είπα αυτά είναι εικασίες που λέει ο καθένας εδώ μέσα και για τις νέες ταυτότητες θα βρείς διαφορες απόψεις, ότι θέλουν να μας ελέγχουν αφού δε τα κατάφεραν τελικά με τα εμβόλια.. αλλα ok

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Θέλεις να πεις ότι μόνο όσοι έχουν RTX κάρτες (44% του NVIDIA userbase) θα αγοράσουν και θα παίζουν το Starfield ???  Οι υπόλοιποι κάτοχοι με NVIDIA κάρτες (56%), οι κάτοχοι AMD κάρτας  και όσοι έχουν κονσόλες ΔΕΝ θα ασχοληθούν με αυτό το παιχνίδι ??

Οι μόνες κάρτες που δεν τρέχουν RTΧ και αντέχουν ακόμη είναι η 1080Ti και ίσως και οι 1080/1070Ti. Οι υπόλοιπες είναι στη σύνταξη. Οπότε όντως οι κάτοχοι non RTX είναι περισσότεροι αλλά πόσοι από αυτούς μπορούν να παίξουν τα καινούργια games και γενικά είναι active gamers στα ΑΑΑ; Και σε τελική ανάλυση το θέμα δεν είναι πόσοι θα το παίξουν αλλά να μην κόβονται features με τέτοιο τρόπο (και από τις 2 πλευρές), αν όντως έχει συμβεί αυτό φυσικά. Αυτό δεν συμφέρει κανέναν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, just_a_dude said:

Οι μόνες κάρτες που δεν τρέχουν RTΧ και αντέχουν ακόμη είναι η 1080Ti και ίσως και οι 1080/1070Ti. Οι υπόλοιπες είναι στη σύνταξη. Οπότε όντως οι κάτοχοι non RTX είναι περισσότεροι αλλά πόσοι από αυτούς μπορούν να παίξουν τα καινούργια games και γενικά είναι active gamers στα ΑΑΑ; Και σε τελική ανάλυση το θέμα δεν είναι πόσοι θα το παίξουν αλλά να μην κόβονται features με τέτοιο τρόπο (και από τις 2 πλευρές), αν όντως έχει συμβεί αυτό φυσικά. Αυτό δεν συμφέρει κανέναν.

Ξεχνάς τις GTX1660, GTX1660Ti, GTX1660 Super, και ότι με FSR αρκετές παλιότερες μπορούν άνετα να παίξουν παιχνίδια σαν το Starfield που δεν θα είναι τόσο βαρύ σε γραφικά. Επίσης υπάρχουν 60 εκατομμύρια PS5 και Xbox Series S/X και βέβαια οι κάτοχοι με AMD κάρτες που και παλιότερες με FSR ακόμα την παλεύουν σε 1080p.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Aten-Ra είπε

Ξεχνάς τις GTX1660, GTX1660Ti, GTX1660 Super, και ότι με FSR αρκετές παλιότερες μπορούν άνετα να παίξουν παιχνίδια σαν το Starfield που δεν θα είναι τόσο βαρύ σε γραφικά. Επίσης υπάρχουν 60 εκατομμύρια PS5 και Xbox Series S/X και βέβαια οι κάτοχοι με AMD κάρτες που και παλιότερες με FSR ακόμα την παλεύουν σε 1080p.

Μα δεν είπα να μην έχουν FSR, είπα να έχουν και τα 3 upscaling. Καλά GTX1660, GTX1660Ti, GTX1660 Super, σε 1080p + FSR = shimmer fest, αλλά τεσπα, το αφήνω εδώ γιατί δεν κατανοείς το point μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, just_a_dude said:

Μα δεν είπα να μην έχουν FSR, είπα να έχουν και τα 3 upscaling. Καλά GTX1660, GTX1660Ti, GTX1660 Super, σε 1080p + FSR = shimmer fest, αλλά τεσπα, το αφήνω εδώ γιατί δεν κατανοείς το point μου.

 

To point είναι ότι αυτοί που έχουν κάρτες με DLSS δεν είναι η πλειοψηφία στο σύνολο PC + Consoles ,  πολλοί developers βλέπουν πρώτα τι πωλήσεις κάνουν τα Video Game στις κονσόλες και μετά στα PC και ανάλογα πράττουν.

https://www.gamesindustry.biz/report-pc-and-console-global-gaming-dipped-to-923bn-in-2022#:~:text=The Highlights%3A,41.3% of the market share.

The Numbers:

  • PC and console games (total): $92.3 billion, down 2.2% year-on-year
  • Console games: $51.8 billion, down 4.2% year-on-year
  • Digital/physical PC games: $38.2 billion, up 1.8% year-on-year
  • Browser PC games: $2.3 billion, down 16.7% year-on-year

 

The Highlights:

The market intelligence firm attributed the slight decrease in consumer spending partly to fewer console game releases in 2022.

Regarding the market breakdown by revenue, console games made up the lion's share at 56.2%. Boxed and downloaded PC titles commanded 41.3% of the market share. Meanwhile, browser PC games spending accounted for 2.5% of global game spending.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Aten-Ra είπε

 

To point είναι ότι αυτοί που έχουν κάρτες με DLSS δεν είναι η πλειοψηφία στο σύνολο PC + Consoles ,  πολλοί developers βλέπουν πρώτα τι πωλήσεις κάνουν τα Video Game στις κονσόλες και μετά στα PC και ανάλογα πράττουν.

https://www.gamesindustry.biz/report-pc-and-console-global-gaming-dipped-to-923bn-in-2022#:~:text=The Highlights%3A,41.3% of the market share.

The Numbers:

  • PC and console games (total): $92.3 billion, down 2.2% year-on-year
  • Console games: $51.8 billion, down 4.2% year-on-year
  • Digital/physical PC games: $38.2 billion, up 1.8% year-on-year
  • Browser PC games: $2.3 billion, down 16.7% year-on-year

 

The Highlights:

The market intelligence firm attributed the slight decrease in consumer spending partly to fewer console game releases in 2022.

Regarding the market breakdown by revenue, console games made up the lion's share at 56.2%. Boxed and downloaded PC titles commanded 41.3% of the market share. Meanwhile, browser PC games spending accounted for 2.5% of global game spending.

Οπότε όταν βγει το FSR3 και αν είναι μόνο για RDNA3 όπως ακούγεται θα είναι ΟΚ αν το κόβει επίτηδες ο πέτσινος απ' τα δικά του sponsored γιατί δεν θα μπορεί να το τρέξει η πλειοψηφία. Οπότε δεν μας πειράζει. Σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, just_a_dude said:

Οπότε όταν βγει το FSR3 και αν είναι μόνο για RDNA3 όπως ακούγεται θα είναι ΟΚ αν το κόβει επίτηδες ο πέτσινος απ' τα δικά του sponsored γιατί δεν θα μπορεί να το τρέξει η πλειοψηφία. Οπότε δεν μας πειράζει. Σωστά;

Να στο ξαναπώ να το εμπεδώσετε, δεν σου εγγυάται κανείς ότι θα έχεις Proprietary τεχνολογίες σε όλα τα παιχνίδια. Αν είναι κάτι τέτοιο και το FSR3 τότε αυτόματα πάει μαζί με τα DLSS κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Aten-Ra είπε

Να στο ξαναπώ να το εμπεδώσετε, δεν σου εγγυάται κανείς ότι θα έχεις Proprietary τεχνολογίες σε όλα τα παιχνίδια. Αν είναι κάτι τέτοιο και το FSR3 τότε αυτόματα πάει μαζί με τα DLSS κλπ.

Δεν διαφωνώ, αλλά είναι άλλο ένα game να μην έχει DLSS/FSR επειδή οι devs θεώρησαν ότι δεν αξίζει το dev time (το οποίο είναι δεκτό) και άλλο να μην αφήνει η AMD/NVIDIA τους devs να το βάλουν επειδή είναι δικό τους sponsored. Φυσικά με την προϋπόθεση ότι ισχύει αυτό βέβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, just_a_dude said:

Δεν διαφωνώ, αλλά είναι άλλο ένα game να μην έχει DLSS/FSR επειδή οι devs θεώρησαν ότι δεν αξίζει το dev time (το οποίο είναι δεκτό) και άλλο να μην αφήνει η AMD/NVIDIA τους devs να το βάλουν επειδή είναι δικό τους sponsored. Φυσικά με την προϋπόθεση ότι ισχύει αυτό βέβαια.

Δεν το εμπέδωσες ακόμα, proprietary τεχνολογία είναι, ο αντίπαλος δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσει αν έχει την δυνατότητα να το κλίσει.  Νομίζεις η NVIDIA θα άφηνε το FSR σε τόσα NVIDIA Sponsored παιχνίδια αν το FSR ήταν proprietary τεχνολογία της AMD και όχι open source όπως είναι τώρα ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...