Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
33 minutes ago, just_a_dude said:

μα γι' αυτό το σκοπό είναι. σε άλλα game τα φτιάχνει πάντως.

Ο χρόνος που θα δώσει τα κανονικά generated frames στο Monitor δεν θα αλλάξει επειδή θα προσθέσεις έχτρα FG frames αναμεσά τους.  Αν το πρώτο frame χρειάζεται 15ms και το δεύτερο 20ms , το να βάλεις ένα frame ανάμεσα τους δεν θα ρίξει τον χρόνο που τα δυο αυτά frames θα βγουν στο monitor. Πάλι σε 15 και 20 ms θα δώσει αυτά τα δυο frames είτε έχεις FG είτε όχι.

To FG σου φτιάχνει το framerate και όχι το FrameTime

  • Απαντ. 30k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2381

  • Arkin

    1979

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

To FG σου φτιάχνει το framerate και όχι το FrameTime

Μα το framerate είναι η αναγωγή του frametime στο δευτερόλεπτο, δεν είναι ανεξάρτητο μέγεθος. Αυτό που δεν κάνει το FG είναι να φτιάξει το input lag / responsiveness, αν τα έχω καταλάβει καλά.

Στο παράδειγμα σου δλδ, δεν "γλυτώνεις" τα 20ms για να δεις την διαφορά του input από το 1ο στο 2ο frame, αλλά με το ενδιάμεσο frame, έχεις καλύτερο μέσο frametime κ άρα framerate.

Δημοσ.

Τα φτιαχνει τα frametime το FG παιδια κλειστε FG και θα πηγαινουν τραμπαλα τα spikes. Με το FG φευγουν αυτα.

Πχ

Εχουμε χωρις FG 70fps σταθερα και παιζουμε uncap με 70-75 το frametime παει στο βροντο. Με FG βαζουμε cap 90fps. Το cpu θα πρεπει να βγαλει 60fps ετσι +30 απο FG. Τα 60 θα ειναι stable για τη cpu οποτε το frametime ειναι ευθεια γραμμη δεν θα παιζει οπως στα 70-75 πανω κατω συνεχεια. Οποτε ναι τα φτιαχνει μια χαρα σε cpu bound σεναρια. 

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Βασικά το Hogwarts Legacy μόνο με FG παλεύεται αλλιώς έχει πολύ περισσότερα stutters, μέσα στις πόλεις.

Με FG μενουν μονο τα traversal οταν αλλαζουμε περιοχη και εμφανιζεται η μικρη κουπα για 1-2 δευτερολεπτα. Κατα τα αλλα ειναι αψογο με FG. 

  • Like 1
Δημοσ.

Παρακάτω ένα παράδειγμα, κάθε πράσινη γραμμή είναι ένα frame και οι κόκκινες γραμμές είναι FG Frames (ένα ανάμεσα από δυο πράσινες)

Απλά έβαλα τα FG Frames να έχουν ίδιο frametime για να είναι ποιο απλό το πινακάκι.

Ο μέσος  όρος του frametime αλλάζει αλλά τα spikes των κανονικών frames παραμένουν τα ίδια.

Frames.png

Frames-Generation.png

Δημοσ.

Μα το καταλαβαίνεις απ΄ το frametime graph. Χωρίς FG είναι άνω κάτω αλλά μόλις το ανοίξεις γίνεται ευθεία. Αλλά τι ξέρω εγώ; Σάμπως Ada Lovelace κάρτα έχω;

  • Like 1
Δημοσ.

εγώ να ρωτήσω κάτι που βλέπω ότι γράφετε συνεχεια, έστω ότι η amd κόβει επίτηδες τις τεχνολογίες που δε θέλει στα παιχνίδια που την παίρνει και έχει τη δύναμη να το κάνει (δε το ξέρει κανεις αυτό όλοι υποθέσεις κάνουμε)... το starfield που είναι της bethesda που είναι αγορασμένο studio από τη microsoft πως ακριβώς έχει τη δύναμη να πει η amd να κόψει το dlss? ποιος να πει και τι? η amd που είναι σα το περιπτεράκι της γειτονιάς μπροστά στη microsoft? τη microsoft πως ακριβώς την ωφελεί αυτό?

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

εγώ να ρωτήσω κάτι που βλέπω ότι γράφετε συνεχεια, έστω ότι η amd κόβει επίτηδες τις τεχνολογίες που δε θέλει στα παιχνίδια που την παίρνει και έχει τη δύναμη να το κάνει (δε το ξέρει κανεις αυτό όλοι υποθέσεις κάνουμε)... το starfield που είναι της bethesda που είναι αγορασμένο studio από τη microsoft πως ακριβώς έχει τη δύναμη να πει η amd να κόψει το dlss? ποιος να πει και τι? η amd που είναι σα το περιπτεράκι της γειτονιάς μπροστά στη microsoft? τη microsoft πως ακριβώς την ωφελεί αυτό?

Η microsoft δεν πουλάει κάρτες. Τι την νοιάζει;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε

Η microsoft δεν πουλάει κάρτες. Τι την νοιάζει;

δεν πουλάει αλλα η microsoft έχει γίνει η εταιρία που είναι φτιάχνοντας software για τα pc... αν πούμε ότι θα έπρεπε να τα έχει καλά με κάποιον και να του επιτρέπει να κάνει τέτοιες πρακτικές θα ήταν η nvidia που έχει το 80% της πίτας... δηλαδή είπε η amd λοιπόν παίδες εγώ δε θέλω dlss στο starfield (παιχνίδι της microsoft) και ο phil spencer συμφώνησε? όχι ότι άμα θέλει αύριο τους κλείνει το μαγαζάκι ξέρω γω 

πραγματικά ρωτάω δε βρίσκω ένα λόγο να γίνετε αυτό

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

δεν πουλάει αλλα η microsoft έχει γίνει η εταιρία που είναι φτιάχνοντας software για τα pc... αν πούμε ότι θα έπρεπε να τα έχει καλά με κάποιον και να του επιτρέπει να κάνει τέτοιες πρακτικές θα ήταν η nvidia που έχει το 80% της πίτας... δηλαδή είπε η amd λοιπόν παίδες εγώ δε θέλω dlss στο starfield (παιχνίδι της microsoft) και ο phil spencer συμφώνησε? όχι ότι άμα θέλει αύριο τους κλείνει το μαγαζάκι ξέρω γω 

πραγματικά ρωτάω δε βρίσκω ένα λόγο να γίνετε αυτό

Αν υποθέσουμε ότι όντως το έκανε επίτηδες η AMD τότε είναι για να προωθήσει τις κάρτες της μέσω ενός halo game που περιμένει ο κόσμος. Ειδικά αν βγάλει και το FSR3 μαζί. Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο επιτυχία θα έχει απ' τη στιγμή που η NVIDIA έχει τόσο μεγάλο κομμάτι του marketshare και μάλιστα βγάζει και αυτή καινούργια features που είναι πολύ καλύτερα, αλλά ο πνιγμένος απ' τα μαλλιά του πιάνεται. Μπορεί βέβαια αργότερα να προστεθεί και DLSS2/3, ποιος ξέρει. Αν και στα υπόλοιπα AMD δεν έγινε αυτό (RE, Far Cry 6, κτλ)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 25/07/2023 at 22:55, prefuse said:

γιατι καθε nvme τρεχει σε 4 lanes, αν εχεις 2 nvme, 8 lanes.. μενουν αλλα 12 lanes για την GPU που αναγκαστικά θα τρεχει σε 8.

Μα θα πρέπει να τρέχουν αποκλειστικά ΟΛΑ μαζί, ΣΕΝΕΧΕΙΑ, για να μιλάμε για μια περίπτωση bottleneck και όχι μεμονωμένα/σποραδικά. 

Θεωρώ οτι δεν υφίσταται τέτοια περίπτωση σε φυσιολογική, καθημερινή λειτουργία, εκτός και εάν την ώρα που παίζεις ενα παιχνίδι που οδηγεί την κάρτα στο 99% τω δυνατοτήτων της, ταυτόχρονα μεταφέρεις τεράστιο όγκο δεδομεμων, από τον ένα NVME, στον άλλον. 

Επεξ/σία από seithan

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...