Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, just_a_dude είπε

Τουλάχιστον τα AMD Sponsored δεν έχουν και κάτι ιδιαίτερο από visuals και τρέχουν γενικά καλά και χωρίς upscaling. Να δούμε και το Starfield σε λίγες μέρες.

Το πρόβλημα είναι ότι στο launch τουλάχιστον, δεν τρέχουν καθόλου καλά τα AMD sponsored games. Jedi Survivor, TLOU, Forspoken, Callisto Protocol κλπ..

Μόλις τώρα, Πέτρος είπε

Tα έχει σκάσει κι εδώ η ΑΜΔ? Βλέπω "ύποπτα" ψηλά νούμερα οι κόκκινες σε σχέση με τις πράσινες.

Βρε μήπως τελικά θέλουν κλωτσιές οι devs και δεν είναι θέμα sponsorship?

AMD sponsored.

https://www.amd.com/en/gaming/featured-games.html

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1851

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

2 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Tα έχει σκάσει κι εδώ η ΑΜΔ? Βλέπω "ύποπτα" ψηλά νούμερα οι κόκκινες σε σχέση με τις πράσινες.

Βρε μήπως τελικά θέλουν κλωτσιές οι devs και δεν είναι θέμα sponsorship?

Δεν ξερω αν υπαρχει παντου το εσκεμμενο sponsorship που γονατιζει τις αλλες καρτες παντως στο συγκεκριμενο το vram usage ειναι αρκετα χαμηλο ακομα και σε 4Κ αναλυση οταν το jedi το re 4 θελουν τα διπλασια κοντα. Σε raster σκοτωνουν οι amd τα εχουμε πει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Arkin είπε

Τα σαγονια θα πεσουν αρχικα με το alan wake 2 και επειτα με stalker 2 οταν βγει. Nvidia sponsored οποτε θα εχουν ολο το πακετο. Α και θα φτανει και η vram πιστευω. 

Αυτά που βγήκαν με UE5 πάντως καλά τα πάνε από vram. Είναι μακριά απ' το όριο των 12GB σε 1440p. 1-2 games πλησιάζουν. Το Rachet και το Last vram of us, αν και το 2ο μετά τα patches ίσως να έχει χαμηλότερη κατανάλωση vram.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά οτιδήποτε έχει AMD sponsorιλίκι διψάει για DLSS 3/FSR 3 γιατί τον πίνουν στο CPU utilization. Και νομίζω το Starfield δεν θα είναι εξαίρεση αλλά μακάρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, just_a_dude είπε

Αυτά που βγήκαν με UE5 πάντως καλά τα πάνε από vram. Είναι μακριά απ' το όριο των 12GB σε 1440p. 1-2 games πλησιάζουν. Το Rachet και το Last vram of us, αν και το 2ο μετά τα patches ίσως να έχει χαμηλότερη κατανάλωση vram.

Στο ratchet κατι πηγε πολυ στραβα πρεπει να ριξουν τη vram αμεσα. Nixxes θα δωσει σιγουρα ακομα 5-10 patches θα στρωσει. Το last of us ειναι υποδειγματικο στο vram usage. Στα 3440x1440 με dlss quality εχω 9gb vram με ολα ultra στην αρχη ηθελα 11+ εχει παρει 13 patch και εχει στρωσει εξαιρετικα καλα. Και δειχνει και καλυτερα απο την αρχικη εκδοση. Δηλαδη οχι μονο βελτιωσαν τα textures αλλα εριξαν και το vram usage κατα 2gb+. Αν θελουν κανουν θαυματα. Αν θελουν ομως. Η respawn πχ δεν θελει η WB με το hogwarts το παρατησαν και αυτοι με broken ray tracing. Η τα παρατησαν η πηγαν διακοπες και θα ξανα πιασουν δουλεια απο Σεπτεμβριο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Βασικά οτιδήποτε έχει AMD sponsorιλίκι διψάει για DLSS 3/FSR 3 γιατί τον πίνουν στο CPU utilization. Και νομίζω το Starfield δεν θα είναι εξαίρεση αλλά μακάρι.

Το Starfield στανταρ θα είναι cpu bound. Είναι και open world, καλά κρασιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Βασικά οτιδήποτε έχει AMD sponsorιλίκι διψάει για DLSS 3/FSR 3 γιατί τον πίνουν στο CPU utilization. Και νομίζω το Starfield δεν θα είναι εξαίρεση αλλά μακάρι.

Αυτο που το πας με το cpu usage. Μιλαμε μονο για τις καρτες αλλα ξεχναμε και τα cpu ο περισσοτερος κοσμος δεν εχει 13900k και 7800x3d για να παιξει τετοια παιχνιδια με υψηλα fps. Το FG εδω κανει θαυματα με κοντα 100% πανω fps απο οσα βγαζει το cpu. Με το ζορι 70 εβγαζε ο 5700x στο spiderman με FG πηγε 150. Το ιδιο και στο hogwarts. Μονο στα gpu bound σεναρια οπως 2077 δινει ενα 50% πανω και οχι 100%. Πρεπει να μπαινει παντου το FG λιγο με νοιαζει το latency αν απο 40 παει 60ms ειναι τιποτα σε single player παιχνιδια. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Arkin και στο ghostwire που λέγαμε, δοκίμασα με RT OFF και πάει μπάλα, ίσια γραμμή τα frametimes. Οπότε το RT θέλει πολύ cpu. Γι' αυτό κάτι τέτοια χρειάζονται FG.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά άμα δεν έχει κάνει καλή δουλειά ο developer ούτε με 15900K δεν θα τρέξει σωστά. Για παράδειγμα το Baldur's Gate 3 μόλις πας στο Act 3, δεν σε σώζει κανένα CPU..Έχει και χαμηλά FPS και stuttering.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, just_a_dude είπε

@Arkin και στο ghostwire που λέγαμε, δοκίμασα με RT OFF και πάει μπάλα, ίσια γραμμή τα frametimes. Οπότε το RT θέλει πολύ cpu. Γι' αυτό κάτι τέτοια χρειάζονται FG.

Ακριβως ετσι. Ghostwire αν εχεις δυνατες ram δεν νιωθουν οι zen 3 πηγα απο 105 στα 130 στην ιδια σκηνη με το tuning που τις εκανα σπανια να πεσω απο τα 90 τωρα ακομα και σε τρεξιμο ενω πριν επεφτε και στα 70. Αν ειχε FG θα ημουν σταθερα 100fps 150fps με uncap. Τα ιδια και στο watch dogs legion αλλο cpu bound και αυτο. 70fps με το ζορι stable η cpu με ultra ray tracing η καρτα καθετε 60%. Με FG θα ημουν μονιμα 100. Δεν με ενοχλει καθολου να παιζω με 70fps latency και να εχω το smoothness των 100 χωρις spikes στα frametimes. Παλιοτερα παιχνιδια πχ kingdom come deliverance δεν εχουν ουτε dlss ουτε fg τρεχουν αρκετα χαλια με καποιες ρυθμισεις που γονατιζουν cpu. Oποτε να λεμε να βαζουν παντου τετοιες τεχνολογιες γιατι οχι μονο βοηθανε τις gpu αλλα κυριως και τις cpu κατι που πολλες φορες το αγνοουμαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

70 σαν βάση είναι καλά για FG στο θέμα του latency. Βέβαια αυτό είναι και υποκειμενικό. Αν κάποιος έχει περγαμηνές σε online με 150+ fps θα το καταλάβει. Εγώ το latency με FG το κατάλαβα μόνο με CP77 PT που εκεί τα rendered fps είναι πολύ λίγα και έκανε μπαμ η βραδύτητα στο responsiveness παρόλο που η κίνηση είναι εντάξει αφού τα fps ήταν 60+

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, just_a_dude είπε

70 σαν βάση είναι καλά για FG στο θέμα του latency. Βέβαια αυτό είναι και υποκειμενικό. Αν κάποιος έχει περγαμηνές σε online με 150+ fps θα το καταλάβει. Εγώ το latency με FG το κατάλαβα μόνο με CP77 PT που εκεί τα rendered fps είναι πολύ λίγα και έκανε μπαμ η βραδύτητα στο responsiveness παρόλο που η κίνηση είναι εντάξει αφού τα fps ήταν 60+

Ναι αλλά εύκολα προτιμάω το extra input lag απ' το ''cinematic experience''..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Ναι αλλά εύκολα προτιμάω το extra input lag απ' το ''cinematic experience''..

Πολλές φορές είναι καλυτέρα να χαμηλώσεις 2-3 settings πάρα να τα έχεις όλα ενεργοποιημένα και να χρειάζεται να βάλεις FG.

 

14 minutes ago, just_a_dude said:

@Arkin και στο ghostwire που λέγαμε, δοκίμασα με RT OFF και πάει μπάλα, ίσια γραμμή τα frametimes. Οπότε το RT θέλει πολύ cpu. Γι' αυτό κάτι τέτοια χρειάζονται FG.

Δεν νομίζω το FG να σου φτιάξει τα frametimes.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

70 σαν βάση είναι καλά για FG στο θέμα του latency. Βέβαια αυτό είναι και υποκειμενικό. Αν κάποιος έχει περγαμηνές σε online με 150+ fps θα το καταλάβει. Εγώ το latency με FG το κατάλαβα μόνο με CP77 PT που εκεί τα rendered fps είναι πολύ λίγα και έκανε μπαμ η βραδύτητα στο responsiveness παρόλο που η κίνηση είναι εντάξει αφού τα fps ήταν 60+

Μια βαση 50fps ειναι μια χαρα για το FG για slow paced παιχνιδια σιγουρα οχι online. Στο 2077 με PT ημουν 60-70fps με FG μια βαση 40 δηλαδη. Σε οδηγηση ηταν μια χαρα οταν πας σε μαχη ομως που ειναι πιο fast paced θες το κατι παραπανω. Με psycho ray tracing με βαση 60fps και με 100 με FG ηταν αψογο και στις μαχες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...