Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το μόνο που αλλάζει το DLSS 3.5 είναι το denoising, δεν έχει να κάνει καθόλου με ΑΑ. Τώρα όπως είπα, η σκηνή που έδειξε η NVIDIA όντως δείχνει βελτίωση, το θέμα είναι αν αυτή η βελτίωση είναι παντού στο παιχνίδι ή σε λίγα σημεία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Δεν έχει στη συνολική καθαρότητα της εικόνας? Δεν έχει να κάνει με τη συγκεκριμένη αντανάκλαση πουέχει τέτοια διαφορά, αλλά στη γενικότερη εντύπωση που αφήνει.

Ε ναι αλλά εδώ δεν μιλάμε για θολούρα ή όχι γενικά στη σκηνή. Τα RT στοιχεία με το RR φαίνονται πολύ καλύτερα. Επειδή το έχω παίξει, με DLSS 2 τα reflections είναι όντως όπως στην αριστερή εικόνα. Δεν είναι θέμα ΤΑΑ. Σε καμιά περίπτωση δεν είναι όπως δεξιά.

Screenshot-24.png

Εδώ φαίνεται καλά τι διαφορά κάνει. Στο πάνω ο denoiser δεν μπορεί να πιάσει το pattern (τη μαύρη γραμμή που ουσιαστικά είναι η σκιά κάτω απ' το μπλε) σωστά ενώ κάτω μπορεί να το καταλάβει και να φτιάξει σωστά το GI.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Καταλαβαίνω, κινέζικη μυθολογία, κινέζικη εταιρεία...αλλά βάλτε υπότιτλους στο trailer ρε, σε παγκόσμιο κοινό απευθύνεστε, όχι στο εγχώριο μόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Korean Release December 2023
Rest of the World 2024

Γραφικαρες με ολα τα καλουδια της Nvidia
Ολοι μιλανε για το "Lineage 3"
 

 

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, niko13 said:

Τον αδερφό του bob ross βάλανε στο video?😁

image.png.d4f9add59f3a238d64f8ab4bc26b2392.png

Περισσότερο θυμίζει εκείνον τον παχουλό από τους ΑΜΑΝ... με περούκα και μούσι χαχαα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Εχει καταντήσει μάστιγα ειδικά στο PC αυτό το χάλι των rushed/underdeveloped games.Κοιτώντας τα γραφικά θα περίμενα πως η 4090 είναι 100+fps 4Κ,επιεικώς pashable graphics,το παιχνίδι είναι 8GB και αν αυτό έχουμε να περιμένουμε από UE5 please take us back.Θα πέσει πολύ γελιο το '24,χωρίς DLSS3 ούτε pac man δε θα παίζεις σε UE5.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Immortals of Aveum τα ίδια χάλια, UE 5 κι' αυτό..Έλα δώσε..1440P κάρτα η 4090 πλέον, lmao.

Βρε ζώα devs, το CP 2077 με path-tracing δείχνει πολύ καλύτερο και τρέχει και καλύτερα χρησιμοποιώντας ότι πιο advanced υπάρχει τώρα σε graphics. Tim Sweeney ελπίζω να είσαι υπερήφανος για την σάπια μηχανή που έφτιαξες πάλι, α και μην ξεχάσω να τσεκάρω τις επιδόσεις αυτών στις κονσόλες να γελάσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι κονσόλες έχουν code to the metal, 4Κ/120 θα τρέχουν ακατεβατα.

Τελικά το lumen τι είναι;

Είναι κανονικό RT με rays κτλ όπως το ξέρουμε ή είναι κάτι σαν software approximation όπως τα διάφορα "reshade Ray Tracing"; Χρησιμοποιεί τους RT πυρήνες;

Μπορεί να δώσει αποτέλεσμα όπως το RT στο CP77 ή στο Exodus; Γιατί αν είναι να τρέχει έτσι πρέπει να είναι αντίστοιχο ή και καλύτερο, αλλιώς ποιο το νόημα;

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Οι κονσόλες έχουν code to the metal, 4Κ/120 θα τρέχουν ακατεβατα.

Τελικά το lumen τι είναι;

Είναι κανονικό RT με rays κτλ όπως το ξέρουμε ή είναι κάτι σαν software approximation όπως τα διάφορα "reshade Ray Tracing"; Χρησιμοποιεί τους RT πυρήνες;

Μπορεί να δώσει αποτέλεσμα όπως το RT στο CP77 ή στο Exodus; Γιατί αν είναι να τρέχει έτσι πρέπει να είναι αντίστοιχο ή και καλύτερο, αλλιώς ποιο το νόημα;

Το Lumen είναι dynamic global illumination and reflections system ''φτιαγμένο'' για τις current-gen consoles. Είναι αρκετά κοντά στο HW RT και κοστίζει πολύ λιγότερο σε resources(Κάτι που δεν βλέπουμε στα Fort Solis και Immortals of Aveum βέβαια..)

https://docs.unrealengine.com/5.0/en-US/lumen-global-illumination-and-reflections-in-unreal-engine/#:~:text=Lumen is Unreal Engine 5's,global illumination and reflections system.

 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Psycho_Warhead said:

Immortals of Aveum τα ίδια χάλια, UE 5 κι' αυτό..Έλα δώσε..1440P κάρτα η 4090 πλέον, lmao.

Βρε ζώα devs, το CP 2077 με path-tracing δείχνει πολύ καλύτερο και τρέχει και καλύτερα χρησιμοποιώντας ότι πιο advanced υπάρχει τώρα σε graphics. Tim Sweeney ελπίζω να είσαι υπερήφανος για την σάπια μηχανή που έφτιαξες πάλι, α και μην ξεχάσω να τσεκάρω τις επιδόσεις αυτών στις κονσόλες να γελάσω.

Χωρίς FG το CP77 με PT τρέχει σαφώς χειρότερα στην 4090 σε 4Κ από ότι στο Immortals. Γενικά το  CP77 + PT είναι unplayable (20/23fps) με την 4090 σε 4Κ χωρίς FG , ενώ στο Immortals είναι playable σε Native 4K (36/42fps) 

https://gamegpu.tech/action-/-fps-/-tps/immortals-of-aveum-pc-performance-benchmarks-for-graphics-cards-and-processors

https://gamegpu.tech/action-/-fps-/-tps/cyberpunk-2077-test-ray-tracing-overdrive

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τρέχει καλύτερα πάει κυρίως για το stuttering που το Fort Solis έχει κάμποσο χωρίς ίχνος RT ενώ το CP 2077 καθόλου με path-tracing.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Το τρέχει καλύτερα πάει κυρίως για το stuttering που το Fort Solis έχει κάμποσο χωρίς ίχνος RT ενώ το CP 2077 καθόλου με path-tracing.

 

Αααα  OK

 

ps. Νομίζω όλο το Performance Hog στην UE5 είναι το nanite και το Lumen γιατί και τα δυο τρέχουν σε shaders και όχι σε dedicated Hardware.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...