Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Your move Lisa..Ή μήπως είναι too much όλα αυτά για τον ''Jebaited'' ?

Έρχεται το Starfield με FSR3 :P . Βέβαια χωρίς RT τι να το κάνει το frame gen; Γιατί να μην τρέχει καλά από μόνο του;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, just_a_dude είπε

Έρχεται το Starfield με FSR3 :P . Βέβαια χωρίς RT τι να το κάνει το frame gen; Γιατί να μην τρέχει καλά από μόνο του;

Γιατί Bethesda..Ούτε μια διαρροή από 'κει δεν έχουμε για το πως τρέχει..

DLSS35-support.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
4 minutes ago, just_a_dude said:

Έρχεται το Starfield με FSR3 :P . Βέβαια χωρίς RT τι να το κάνει το frame gen; Γιατί να μην τρέχει καλά από μόνο του;

Βγήκαν χθες AMD drivers που δεν είχαν πάλι "support" για το BG3, αλλά για το σημερινο Immortals of Aveum. Οπότε αρκετά πιθανό να σκάσουν πάλι νέοι για το Starfield με FSR3.

Βγήκαν σήμερα Nvidia drivers που δεν είχαν για το σημερινό Immortals of Aveum αλλά για το Starfield.

Ό,τι να 'ναι...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

IMG-7081.jpg

6 λεπτά πριν, Thresh είπε

Βγήκαν σήμερα Nvidia drivers που δεν είχαν για το σημερινό Immortals of Aveum αλλά για το Starfield.

Ό,τι να 'ναι...

Λογικό, AMD sponsored..Άσε που είναι σχετικά νωρίς, λογικά θα βγει κι' άλλος GRD ως τότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να κανουμε θημαμαι ειχα τσιμπησει μια 6900ΧΤ RED DEVIL {ηταν για εμενα} Pure perfomance ηταν κτηνος αλλα FSR θαμπο και οταν εμπαινε RT γινοταν μια 1050Ti 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Όχι, δεν υποστηρίζει αυτό.

''DLSS 3.5 is focusing in on Ray (Tracing) Reconstruction (RR), delivering a visibly enhanced visual experience compared to traditional denoising techniques. NVIDIA claims that Ray Reconstruction has been trained on five times more data than DLSS3. It has been trained to incorporate additional game and software engine data, recognize various ray-traced effects, distinguish between good and bad temporal and spatial pixels, and preserve high-frequency data for upscaling''

''The utilization of denoisers was found to strip away essential data required for upscaling, leading to a loss of color data during denoising and subsequent upscaling. Furthermore, traditional methods may result in inaccurate lighting effects due to the accumulation of pixels from previous frames, often resulting in ghosting.

Denoisers also contribute to subpar global illumination and lower-quality reflections, as there isn’t enough data for interpolation. This will not be the case with Ray Reconstruction, which is the primary feature of DLSS 3.5 update.''

 

17 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Με ΑΙ γίνεται καλύτερο denoising απ' ότι έχω καταλάβει. Σε αυτό το κομμάτι βοηθάει. Γιατί δεν μπορείς να καλύψεις με rays όλο το frame ώστε να δεις πως γίνεται τα bounces, όποτε τα κενά συμπληρώνονται με denoiser. Τώρα θα γίνεται με ΑΙ που κάνει καλύτερη δουλειά στον τομέα αυτό.

Ναι, μόνο που αυτό δεν βγάζει νόημα.

Έχεις ήδη μια εικόνα "πειραγμένη" από το dlss (όσο σωστά κι αν την έχει φτιάξει) και βάζεις πάλι "μαντεψιες" στο κομμάτι του rt...το βάζεις να μαντέψει τα κενά που προκύπτουν όταν κάτι υπολογίζει την πορεία του φωτός μέσα σε ήδη γεμισμενη με μαντεψιες εικόνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Πέτρος είπε

 

Ναι, μόνο που αυτό δεν βγάζει νόημα.

Έχεις ήδη μια εικόνα "πειραγμένη" από το dlss (όσο σωστά κι αν την έχει φτιάξει) και βάζεις πάλι "μαντεψιες" στο κομμάτι του rt...το βάζεις να μαντέψει τα κενά που προκύπτουν όταν κάτι υπολογίζει την πορεία του φωτός μέσα σε ήδη γεμισμενη με μαντεψιες εικόνα.

Δεν βάζει ''μαντεψιές'', βελτιώνει το denoiser που το παραδοσιακό denoiser δεν αφήνει να δουλέψει σωστά το path tracing ας το πούμε μπακαλίστικα. Διάβασε τι σου παρέθεσα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα και ο denoiser "μαντεψιά" είναι. Δεν μπορείς να στείλεις 8Μ rays (όσα είναι και τα pixel του 4Κ) οπότε κάνεις estimation με denoiser αυτά που μένουν. Ε αυτό τώρα θα το κάνει ο ΑΙ αλγόριθμος.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαιρετικα νεα το Half Life 2. Το portal το εκανα εξαιρετικο οποτε αναμενουμε τα καλυτερα και εδω. Το RTX Remix κανει θαυματα σε παλια παιχνιδια χωρις καν remake τα φερνει στο 2023. Λογικα θα βγει επισημα και στο steam ως Half-Life 2 RTX οπως το Portal RTX. 

Επισης

https://www.techpowerup.com/312676/nvidia-announces-dlss-3-and-reflex-updates-for-several-upcoming-aaa-games

Call of Duty: Modern Warfare IIΙ DLSS 3

Payday 3 DLSS 3

Fortnite DLSS 3

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουσιαστικά το path tracing σου δίνει την Χ πληροφορία η οποία έχει ακρίβεια, από 'κει και πέρα ο denoiser αν δεν δουλεύει σωστά προκαλεί ''bottleneck'' και δεν βγάζει την Χ πληροφορία στην εικόνα αλλά κουτσουρεμένη.

Τέρμα μπακαλίστικα τώρα αλλά you get the point.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν βάζει ''μαντεψιές'', βελτιώνει το denoiser που το παραδοσιακό denoiser δεν αφήνει να δουλέψει σωστά το path tracing ας το πούμε μπακαλίστικα. Διάβασε τι σου παρέθεσα..

 

3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Μα και ο denoiser "μαντεψιά" είναι. Δεν μπορείς να στείλεις 8Μ rays (όσα είναι και τα pixel του 4Κ) οπότε κάνεις estimation με denoiser αυτά που μένουν. Ε αυτό τώρα θα το κάνει ο ΑΙ αλγόριθμος.

Γιατί, πριν το denoiser με τί λειτουργούσε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

 

Γιατί, πριν το denoiser με τί λειτουργούσε?

Αυτό που υποστηρίζει ο πέτσινος είναι ότι το δικό του ΑΙ έχει γίνει trained με περισσότερα data γι' αυτό και μπορεί να κάνει καλύτερο estimation. Σίγουρα υπάρχει και μία δόση marketing speech σε όλα αυτά αλλά οι εικόνες μιλούν από μόνες τους. Ότι και να κάνει το 3.5 δουλεύει. Τεράστια διαφορά. Το θέμα είναι αν θα είναι έτσι γενικά ή αν απλά μας παρουσιάζει ένα ιδανικό implementation στο CP77.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...