Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άντε να το παίξω και γω επιτέλους..

HalfLife 2 RTX.

https://youtu.be/aM_gzfAMdNs

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Άντε να το παίξω και γω επιτέλους..

HalfLife 2 RTX.

https://youtu.be/aM_gzfAMdNs

κάτσε λίγο αυτό είναι έτοιμο? μπορούμε να το κατεβάσουμε από κάπου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Tambas91 είπε

κάτσε λίγο αυτό είναι έτοιμο? μπορούμε να το κατεβάσουμε από κάπου?

Όχι τώρα ξεκίνησαν..Άρα μην το περιμένεις σύντομα..Ωστόσο άντε να παίρνουν σειρά και τα DOOM 3, Far Cry κλπ.

Μόλις τώρα, just_a_dude είπε

AW 2. Αύριο θα βγει το βίντεο.

Full path-traced το AW2 λένε..Πέτσινος μοιράζει πόνο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να καταλάβω...υποστηρίζει ο Πέτσινος ότι μέσω ΑΙ έχει καλύτερο (πιο φυσικό/πραγματικό) αποτέλεσμα από RT/PT το οποίο υποτίθεται ότι εξομοίωνε υπολογιστικά την πραγματικότητα (της πορείας του φωτός)?

Αυτό, μάλιστα, το λέει DLSS3.5 κι όχι 5?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Στο 0:30 δείχνει ότι κάνει κι' άλλα πράγματα..Το χρώμα από το φως σκάει στο τοίχο με DLSS 3.5 ενώ χωρίς όχι..

Κανονικά αυτό δεν γίνεται και με το τωρινό RT Psycho; Δεν κάνει light bounce; Ή άλλο είναι αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Για να καταλάβω...υποστηρίζει ο Πέτσινος ότι μέσω ΑΙ έχει καλύτερο (πιο φυσικό/πραγματικό) αποτέλεσμα από RT/PT το οποίο υποτίθεται ότι εξομοίωνε υπολογιστικά την πραγματικότητα (της πορείας του φωτός)?

Αυτό, μάλιστα, το λέει DLSS3.5 κι όχι 5?

Όχι, δεν υποστηρίζει αυτό.

''DLSS 3.5 is focusing in on Ray (Tracing) Reconstruction (RR), delivering a visibly enhanced visual experience compared to traditional denoising techniques. NVIDIA claims that Ray Reconstruction has been trained on five times more data than DLSS3. It has been trained to incorporate additional game and software engine data, recognize various ray-traced effects, distinguish between good and bad temporal and spatial pixels, and preserve high-frequency data for upscaling''

''The utilization of denoisers was found to strip away essential data required for upscaling, leading to a loss of color data during denoising and subsequent upscaling. Furthermore, traditional methods may result in inaccurate lighting effects due to the accumulation of pixels from previous frames, often resulting in ghosting.

Denoisers also contribute to subpar global illumination and lower-quality reflections, as there isn’t enough data for interpolation. This will not be the case with Ray Reconstruction, which is the primary feature of DLSS 3.5 update.''

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Πέτρος είπε

Για να καταλάβω...υποστηρίζει ο Πέτσινος ότι μέσω ΑΙ έχει καλύτερο (πιο φυσικό/πραγματικό) αποτέλεσμα από RT/PT το οποίο υποτίθεται ότι εξομοίωνε υπολογιστικά την πραγματικότητα (της πορείας του φωτός)?

Αυτό, μάλιστα, το λέει DLSS3.5 κι όχι 5?

Με ΑΙ γίνεται καλύτερο denoising απ' ότι έχω καταλάβει. Σε αυτό το κομμάτι βοηθάει. Γιατί δεν μπορείς να καλύψεις με rays όλο το frame ώστε να δεις πως γίνεται τα bounces, όποτε τα κενά συμπληρώνονται με denoiser. Τώρα θα γίνεται με ΑΙ που κάνει καλύτερη δουλειά στον τομέα αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...