Arkin Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 31 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Γενικά επειδή πάρα πολλά games είναι σε UE4 νομίζω ότι παίζω games απ' το ίδιο studio. Μέτρο ΑΑ με θολούρα ΤΑΑ (ευτυχώς υπάρχει το DLSS), stutters, και πως να το πω, τα games είναι σαν να έχουν καταβάθος το ίδιο look με κάποιο τρόπο. Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Δεν υπαρχει το artistic style του καθε developer καταλαβα πως το λες και ετσι ειναι. UE4 και unity engine παιχνιδια νομιζεις οτι βλεπεις το ιδιο ακριβως art style σε πολλα παιχνιδια. Ετοιμα assets τα πετανε και φτιαχνουν τα γραφικα. Ελαχιστες in house μηχανες πια ολοι ψαχνουν την ευκολια. 2
optimus prime Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) Αυτό είναι το μέλλον,έτοιμα assets τα οποία είναι σκαναρισμενα με κάμερες από αληθινά πραγματικά υλικά. Δεν ψάχνουν μονο την ευκολία,αλλά και την 1:1 αποδοση ενός υλικού. Επειδή όμως απαιτεί μεγάλο αριθμό πολύγωνων δεν μπορούσαν να το πετύχουν με τις προηγούμενες εκδόσεις της Unreal. Οι ομοιότητα στα assets είναι ίδια γιατί η ""βιβλιοθηκη"" της Quixel δεν ήταν τόσο μεγάλη για να μπορέσουν όλα τα παιχνίδια να διαφέρουν δραστικά το ένα με το άλλο. Αυτό αλλάζει τώρα μετά νέα εργαλεία της 5.2 όπου πολύ εύκολα μπορούν να τα αλλάξουν. Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2023 από optimus prime 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 Το ΑΙ σταμάτησε στο πρώτο FEAR το 2006.. Τώρα περιμένουμε το STALKER 2 μήπως κάνει την διαφορά μιας και οι devs έχουν υποσχεθεί "next-gen AI".
Arkin Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε Το ΑΙ σταμάτησε στο πρώτο FEAR το 2006.. Τώρα περιμένουμε το STALKER 2 μήπως κάνει την διαφορά μιας και οι devs έχουν υποσχεθεί "next-gen AI". Και να βαλεις τους Gen Z να σκεφουν? Κρατατε μικρο καλαθι.
_Theo_ Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 34 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Το ΑΙ σταμάτησε στο πρώτο FEAR το 2006.. Τώρα περιμένουμε το STALKER 2 μήπως κάνει την διαφορά μιας και οι devs έχουν υποσχεθεί "next-gen AI". Και τα τρία προηγούμενα STALKER είχαν καλή AI.
Tambas91 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 5 ώρες πριν, just_a_dude είπε Τo The Last vram of us είναι πράγματι τόσο καλύτερο απ' το Βλαχάρα ή το Red Dead που να δικαιολογεί το perf και κυρίως το vram usage; Το tlou έχει τρομερά textures και ακραίο detail μαζί με το requiem από τα πιο προσεγμένα αλλά και πάλι ήταν τέρμα unoptimized στην αρχή … τώρα πλέον νομίζω έχει στρώσει 1
just_a_dude Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 7 λεπτά πριν, Tambas91 είπε Το tlou έχει τρομερά textures και ακραίο detail μαζί με το requiem από τα πιο προσεγμένα αλλά και πάλι ήταν τέρμα unoptimized στην αρχή … τώρα πλέον νομίζω έχει στρώσει Ειδικά το Requiem έχει tech demo look, δεν μοιάζει με game. Είναι φοβερό. Το Last of us δεν το έχω παίξει, ωστόσο από τα videos δεν δείχνει να είναι στο επίπεδο του Requiem, βέβαια άλλο video, άλλο πραγματικότητα.
Tambas91 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 10 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Ειδικά το Requiem έχει tech demo look, δεν μοιάζει με game. Είναι φοβερό. Το Last of us δεν το έχω παίξει, ωστόσο από τα videos δεν δείχνει να είναι στο επίπεδο του Requiem, βέβαια άλλο video, άλλο πραγματικότητα. Εεε ναι ρε από το YouTube λογικό είναι να «χάνει» λεπτομέρεια… εγώ πάντως που το είχα παρατηρήσει αρκετά όταν το δοκίμαζα για bench είχα πάθει την πλάκα μου με τη λεπτομέρεια των πραγμάτων γύρω σου είναι λες και όντως έχει συμβεί μια καταστροφή και τα κτήρια και τα πράγματα έχουν αρχίσει να φθείρονται και να αφομοιώνονται με το περιβάλλον όταν το παίξεις θα καταλάβεις… βέβαια και το requiem συμφωνώ είναι άψογο τώρα άμα κερδίζει το ένα ή το άλλο στα σημεία είναι και υποκειμενικό 1
just_a_dude Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) Άσχετο, αυτό το texture filtering έχει νόημα να ασχοληθείς. Όταν ήμουν σε 1080p δεν έδινα και τόσο σημασία, τώρα με 1440p υποτίθεται βλέπεις περισσότερη λεπτομέρεια, οπότε κάνει διαφορά στα textures αν το βάλω στο high quality; Δεν πολυ-βλέπω κάτι πάντως 😅 Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2023 από just_a_dude
Psycho_Warhead Δημοσ. 17 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 17 Αυγούστου 2023 Για να δούμε.. Unreal Engine 5-powered Fort Solis gets official PC requirements Fort Solis PC Requirements MINIMUM: Requires a 64-bit processor and operating system OS: Windows 10/11 Processor: Intel i5-4670, AMD Ryzen 3 2300U or similar Graphics: Geforce GTX 1060, Radeon RX 5600 or similar DirectX: Version 12 Storage: 16 GB available space RECOMMENDED: Requires a 64-bit processor and operating system OS: Windows 10/11 Processor: Intel i7-6800K, AMD Ryzen 5 PRO 1600 or similar Graphics: Geforce RTX 3070, Radeon RX 6800 or similar DirectX: Version 12 Storage: 16 GB available space 1
just_a_dude Δημοσ. 17 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2023 Ποια GPU είναι η RX 5600 που είναι μάλιστα και ισοδύναμη με την 1060; λολ. Kαι γιατί ryzen pro; Ότι να 'ναι αυτά τα requirements ώρες ώρες. Και δεν λένε και τι σημαίνουν. 1080p/30; 60; τι;
Arkin Δημοσ. 17 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2023 2 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Ποια GPU είναι η RX 5600 που είναι μάλιστα και ισοδύναμη με την 1060; λολ. Kαι γιατί ryzen pro; Ότι να 'ναι αυτά τα requirements ώρες ώρες. Και δεν λένε και τι σημαίνουν. 1080p/30; 60; τι; Με τοσο χαλια απαιτησεις στα min παιζει να ειναι 720p low 30fps για να ζηταει 1060 και 2300u. Ενω στα recommend it παιζει να ειναι 1080p 60fps ultra παραανεβαινουν οι απαιτησεις με 3070 και 6800. 1
Aten-Ra Δημοσ. 17 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2023 32 minutes ago, just_a_dude said: Ποια GPU είναι η RX 5600 που είναι μάλιστα και ισοδύναμη με την 1060; λολ. Kαι γιατί ryzen pro; Ότι να 'ναι αυτά τα requirements ώρες ώρες. Και δεν λένε και τι σημαίνουν. 1080p/30; 60; τι; Μάλλον την 5600ΧΤ εννοούν 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα