Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

28 λεπτά πριν, Arkin είπε

Με πρακτικα ιδια ποιοτητα εικονας με native το ανοιγεις ειτε τραβαει ειτε δεν τραβαει η καρτα παντα. Πολυ σπανια να μην ειναι καλο ισως σε παλιοτερες εκδοσεις προ 2.5.1 εκδοσης του dll να υπαρχει ghosting. Εχουμε φτασει κοντα 100tflops και οι καρτες γονατιζουν με λιγο path tracing. 

Λογικό, το path tracing δεν είναι ένα feature όπως τα soft shadows ή το tessellation που απλά μετά από 2 γενιές GPUs θα τρέχει αέρας. Εδώ είναι ανάλογα πόσο path tracing θα χρησιμοποιήσεις και πόσο βαρύ θα είναι το υπόλοιπο rasterization. Για full path tracing χωρίς ίχνος rasterization έχουμε δρόμο ακόμα..

Εδώ οι περισσότεροι devs χρησιμοποιούν μηχανές γραφικών του 2010 ακόμα και σήμερα..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2351

  • Arkin

    1954

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

29 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Σε 1440p και πάνω παντού βάζεις DLSS, ίδιο με native είναι. Μόνο στο RDR2 είναι σάπιο, αλλά αυτό είναι αρχαίο game πλέον.

Υπάρχουν και άλλα.

Και στο Forza Horizon 5 σάπιο είναι το DLSS. Και δεν είναι παλιό παιχνίδι.

Και δυστυχώς (για εμένα τουλάχιστον) έχω >100 ώρες και αναμένονται πολλές ακόμα.

Είναι η πιο χτυπητή περίπτωση image downgrade για εμένα από όταν έκανα τη μετάβαση 1080p + TAA --> 1440p + DLSS Q (λόγω αλλαγής οθόνης).Ναι, σε κίνηση το 1440p + DLSS Q είναι πολύ χειρότερο από το 1080p + TAA. H 3070Ti δεν την παλεύει σε native όταν θέλω ~100fps στο συγκεκριμένο game.

Είναι και το BF2042 και σε διάφορα άλλα.

Ευτυχώς τα περισσότερα παιχνίδια όντως έχουν καλό DLSS.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Λογικό, το path tracing δεν είναι ένα feature όπως τα soft shadows ή το tessellation που απλά μετά από 2 γενιές GPUs θα τρέχει αέρας. Εδώ είναι ανάλογα πόσο path tracing θα χρησιμοποιήσεις και πόσο βαρύ θα είναι το υπόλοιπο rasterization. Για full path tracing χωρίς ίχνος rasterization έχουμε δρόμο ακόμα..

Εδώ οι περισσότεροι devs χρησιμοποιούν μηχανές γραφικών του 2010 ακόμα και σήμερα..

Κατι δεν ειχαν πει οτι θελει 100tflops για φωτορεαλιστικα γραφικα? Τωρα μας λενε οτι δεν φτανουν ουτε για υποτυπωδες path tracing? Δεν τους βγαινουν τα κουκια ουτε για αστειο οπως βλεπω ειδικα σε μεγαλες αναλυσεις θα χρειαστουμε πανω απο 500tflops για full path tracing για να εχουμε κατι του στυλ 30fps σε μεγαλα ΑΑΑ παιχνιδια. Καλο 2040 με λιγα λογια. 

7 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Υπάρχουν και άλλα.

Και στο Forza Horizon 5 σάπιο είναι το DLSS. Και δεν είναι παλιό παιχνίδι.

Και δυστυχώς (για εμένα τουλάχιστον) έχω >100 ώρες και αναμένονται πολλές ακόμα.

Είναι η πιο χτυπητή περίπτωση image downgrade για εμένα από όταν έκανα τη μετάβαση 1080p + TAA --> 1440p + DLSS Q (λόγω αλλαγής οθόνης).Ναι, σε κίνηση το 1440p + DLSS Q είναι πολύ χειρότερο από το 1080p + TAA. H 3070Ti δεν την παλεύει σε native όταν θέλω ~100fps στο συγκεκριμένο game.

Είναι και το BF2042 και σε διάφορα άλλα.

Ευτυχώς τα περισσότερα παιχνίδια όντως έχουν καλό DLSS.

To forza 5 απο οτι βλεπω εχει DLSS 2.4 εκδοση. Γιατι δεν δοκιμαζεις το 2.5.1 dll να δεις αν υπαρχει διαφορα? Το 2.4 ειχε οντως θεματα οπως και η εκδοση που εχει το RDR 2. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Arkin είπε

To forza 5 απο οτι βλεπω εχει DLSS 2.4 εκδοση. Γιατι δεν δοκιμαζεις το 2.5.1 dll να δεις αν υπαρχει διαφορα? Το 2.4 ειχε οντως θεματα οπως και η εκδοση που εχει το RDR 2. 

Παλιά είχε το 2.4

Με τα 50 updates που του έχουν κάνει έχει πλέον το 3.1.11

image.png.806d6e3bd5f40d2518d626b1d4f0318b.png

Δεν είδα βελτίωση από τη μία έκδοση στην άλλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Παλιά είχε το 2.4

Με τα 50 updates που του έχουν κάνει έχει πλέον το 3.1.11

image.png.806d6e3bd5f40d2518d626b1d4f0318b.png

Δεν είδα βελτίωση από τη μία έκδοση στην άλλη.

Βάλε το profile C η F μέσω dlss tweak. Γιατί το 3.1.11 έχει προκαθορισμενο άλλο profile. Η βάλε το 2.5.1 η παίξε με C η F με DLSS tweak στο 3.1.11. Σίγουρα θα δεις διαφορά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Arkin είπε

Σεβαστη η αποψη σου αλλα επειδη εχω πολλες ωρες πανω απο 150 με FG ανοιχτο εχω κανει πολλες συγκρισεις με native 60-70 οπως ειπες και 100 με FG και το δευτερο δινει πολυ ανωτερη εμπειρια. 

Θα συμφωνησω με το δευτερο οτι δεν ειναι λυση αλλα ειναι ενα πολυ καλο ημιμετρο. Το να φτιαξουν optimize παιχνιδια οι devs το θεωρω ανεφικτο πια 1/10 ειναι τα σωστα ΑΑΑ optimized παιχνιδια της τελευταιας 2ετιας οποτε αυτες οι τεχνολογιες ειναι απαραιτητες. Το dlss/fsr 2 για upscaling και το fg/fsr 3 για να δωσει αερα κυριως στην cpu οι οποιες εχουν γονατισει ολες με το ray tracing. 

Mε το reflex δεν καταλαβαινεις διαφορα χωρις αυτο ναι κραταει το latency αρκετα πιο ψηλα. Αλλα πανε μαζι αυτα παντα σε οτι παιχνιδι υπαρχει fg υπαρχει και το reflex. Για single player δεν υπαρχει λογος να μην το ανοιγεις. Watch dogs legion και ghostwire tokyo αν ειχαν FG θα ετρεχαν νερακι γιατι γονατιζουν τη cpu κανονικοτατα. 

Κι εγω εχω κανει εκτεταμενες δοκιμες και συγκρισεις στο 2077 και διαφωνω καθετα, προτιμω αναφανδον το FG απενεργοποιημενο. Οση δουλεια και να κανει το reflex, που κανει, προσθετει latency (το FG), που καθιστα την κινηση  πιο ''βαρια''. Προτιμω να ριξω κανενα setting παρα να το ανοιξω.

Ξαναλεω, μπορω να σκεφθω απειρα σεναρια στα οποια ειναι ηδη χρησιμο ή θα φανει χρησιμο στο μελλον, δεν το υποβαθμιζω κοινως, απλως μοιραζομαι τη δικη  μου εμπειρια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου θυμίζει τα παρακάτω:

Θέλω να πάρω τηλεόραση 

Σου λένε πάρε ένα στικακι τράβα κούμπωσε το στη τιβι που σε ενδιαφέρει και τρέξε τα βίντεο στη ποιότητα που συνήθως βλέπεις

Μα βλέπω από 96i 🤣 σε divx μέχρι 18κ σε ultra super duper h565 θα φάω 2 μέρες σε κάθε μοντέλο 

Το ταξίδι μετράει.... 

Θέλω ηχεία 

Πάρε τον ενισχυτή μασχαλατο και τράβα σε μαγαζιά του χώρου, κούμπωνε ξεκουμπωνε καλώδια και άκου, σε 1 χρόνο θα έχεις αποφασίσει 🤣🤣

Ε τώρα θα ζητάει ο άλλος κάρτα 

👀 Πάρε το πισι σου αγκαλιά και τράβα σε μαγαζιά να κουμπώνεις κάρτες, πάρε και οθόνη μαζί 👀 η σωστή επιλογή θέλει και το πληκτρολόγιο και το ποντίκι, 👀 και τη gaming καρέκλα 

Θα δεις fg mg super res της Παναγίας τα μάτια, αν αποφασίσεις τελικά πες το και σε μένα 🤣🤣🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, kostiger είπε

Δεν τη μείωσε, ούτε προσωπικά μειώνω την αξία της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Απλά προτιμώ την αίσθηση που μου δίνουν  70 πραγματικά καρε σε σχέση με τα "πετσινα" 110 (έπιασες το υπονοούμενο ετσι)..

Προφανώς έχει και θα έχει πολλές εφαρμογές και στο μέλλον το FG, αλλά δεν ειναι η λύση για πάσα νόσο κατά τη γνώμη μου. Ενα σημαντικο εργαλείο είναι, πολύ χαμηλότερης βαρύτητας από το dlss2 για παράδειγμα.

Το έχουμε πει 1000 φορές. Δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο να έχεις υψηλό framerate με path tracing η full raytracing effects.

Σε raster όλες οι κάρτες της νέας γενιάς σε 4k φυσάνε χωρίς κολλήματα.

Επιπλέον dlss 2 και 3 στο 99 τοις εκατό των περιπτώσεων δε φαίνεται καν ότι υπάρχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Remnant είναι ανικανότητα των devs. Όχι για το perf, αλλά για το ότι δείχνει έτσι και έχει τέτοιο perf. Αν είχε RT άντε να πεις υπάρχει λόγος να είναι βαρύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Westbaum είπε

Εκτός απ'το Remnant II,εκεί το φυσάνε και δεν κρυώνει😐

Έχει πάρει 2 3 patches και έχει στρώσει αρκετά το παιχνίδι. Με 3 4 ακόμα θα τρέχει άψογα αρκεί να μην το παρατήσουν. Ας πάρουν παράδειγμα από το last of us οχι απο Jedi Survivor και hogwarts. 

6 ώρες πριν, kostiger είπε

Κι εγω εχω κανει εκτεταμενες δοκιμες και συγκρισεις στο 2077 και διαφωνω καθετα, προτιμω αναφανδον το FG απενεργοποιημενο. Οση δουλεια και να κανει το reflex, που κανει, προσθετει latency (το FG), που καθιστα την κινηση  πιο ''βαρια''. Προτιμω να ριξω κανενα setting παρα να το ανοιξω.

Ξαναλεω, μπορω να σκεφθω απειρα σεναρια στα οποια ειναι ηδη χρησιμο ή θα φανει χρησιμο στο μελλον, δεν το υποβαθμιζω κοινως, απλως μοιραζομαι τη δικη  μου εμπειρια.

Όπως είπα σεβαστές όλες οι απόψεις. Εφόσον δεν σου αρέσει μπορείς σε κάποια παιχνίδια να παίζεις με 60 70fps είναι καλό όμως να υπάρχει επιλογή αν θες να το ανοίξεις και να παίξεις με 100 150. Σε κάποιους δεν φαίνεται το μεγαλύτερο latency των 30 40ms σε κάποιους φαίνεται. Ας υπάρχει η επιλογή σε κάθε παιχνίδι και ας μην το ανοίγουν οι μισοί. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παίδες επειδή έχω χάσει λίγο το μπούσουλα (βασικά στο θέμα VRAM), σε ποιά 40ρα πάω για 4Κ/60 και πιθανώς μελλοντικά 3440x1440/120;

Σε όρους vfm κοιτάω για 4070, εκτός αν παίζει θέμα με την VRAM οπότε να κοιτάξω για 4080;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...