Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

οι 70αρες super θα πάνε στα 24; λολ, δεν παίζει και βασικά δεν γίνεται κιόλας. δεν υπάρχουν 4GB GDDR6X αν δεν κάνω λάθος. θα έχουν κομμένο 103 λογικά. 4070 + 25% = 4070Ti. 4070Ti + 25% = 4080. που θα μπουν οι super; κάθε 10-15% perf και κάρτα, α καλά. Εκτός αν βγάλουν μόνο 4070Ti 16αρα με 103.

Τί εννοείς πού θα μπουν?

Εκεί ακριβώς που μπήκαν και στην προηγούμενη γενιά, με 5-7% διαφορές από πυρήνα και τη μνήμη να παίζει ρόλο στο τέλος.

Ανάρπαστες θα γίνουν κι αυτές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1855

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

29 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Τί εννοείς πού θα μπουν?

Εκεί ακριβώς που μπήκαν και στην προηγούμενη γενιά, με 5-7% διαφορές από πυρήνα και τη μνήμη να παίζει ρόλο στο τέλος.

Ανάρπαστες θα γίνουν κι αυτές.

Αυτό ακριβώς λέω, ότι πάλι τις ίδιες χαζομάρες θα έχουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, kostiger είπε

Ειναι λίγο αρλούμπας. Εγώ ξέρω ότι τερμάτισα spiderman και portal rtx με FG on και ήταν μια χαρά μαζι με reflex on. Και στο 2077 και στο hogwarts έχω πάνω από 10 ώρες και χωρίς αυτό απλά θα ήταν unplayable και τα 2 παιχνίδια. Προφανώς δεν θα βάλεις fg για να πας από τα 20 στα 40. Θα βάλεις όμως dlss quality για να πας από τα 40 στα 60 και μετά fg για να πας από τα 60 στα 100 όπως γίνεται στα περισσότερα παιχνίδια που υπάρχει η τεχνολογία. Προσωπικά ανοίγω dlss quality όπου υπάρχει ακόμα και αν η κάρτα δεν έχει θέμα για πιο λόγο να μην ρίξω 20% το gpu usage όπως και το vram usage εφόσον έχω ίδια ποιότητα εικόνας? Το FG υπάρχει κυρίως σε θεοβαρα παιχνίδια η τέρμα unoptimized οπότε και στις 2 περιπτώσεις είναι win win. Δεν παίζεις portal rtx η 2077 με path tracing χωρίς fg όπως και δεν παίζεις hogwarts η ratchet and clank με Ultra ray tracing με πάνω από 60 70fps εφόσον δεν έχεις κάποιον 13700k η 7800x3d και πάνω. Ενώ με FG πας στα 100fps ακόμα και με 5600 η 12100. 

1 ώρα πριν, prefuse είπε

Αν είναι μόνο για games ok, αλλά αν είναι και για γενικές χρήσεις PC θα εμένα μακριά ΚΥΡΙΩΣ από qd-oled και κατά δεύτερο λόγο και από OLED

https://www.flatpanelshd.com/news.php?subaction=showfull&id=1648029400

 

Games και ταινίες. Και σερφαρισμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Arkin said:

Ειναι λίγο αρλούμπας. Εγώ ξέρω ότι τερμάτισα spiderman και portal rtx με FG on και ήταν μια χαρά μαζι με reflex on. Και στο 2077 και στο hogwarts έχω πάνω από 10 ώρες και χωρίς αυτό απλά θα ήταν unplayable και τα 2 παιχνίδια. Προφανώς δεν θα βάλεις fg για να πας από τα 20 στα 40. Θα βάλεις όμως dlss quality για να πας από τα 40 στα 60 και μετά fg για να πας από τα 60 στα 100 όπως γίνεται στα περισσότερα παιχνίδια που υπάρχει η τεχνολογία. Προσωπικά ανοίγω dlss quality όπου υπάρχει ακόμα και αν η κάρτα δεν έχει θέμα για πιο λόγο να μην ρίξω 20% το gpu usage όπως και το vram usage εφόσον έχω ίδια ποιότητα εικόνας? Το FG υπάρχει κυρίως σε θεοβαρα παιχνίδια η τέρμα unoptimized οπότε και στις 2 περιπτώσεις είναι win win. Δεν παίζεις portal rtx η 2077 με path tracing χωρίς fg όπως και δεν παίζεις hogwarts η ratchet and clank με Ultra ray tracing με πάνω από 60 70fps εφόσον δεν έχεις κάποιον 13700k η 7800x3d και πάνω. Ενώ με FG πας στα 100fps ακόμα και με 5600 η 12100. 

Games και ταινίες. Και σερφαρισμα.

Στο σερφαρισμα/διαβασμα κειμένου δεν θα έχεις και την καλύτερη εμπειρία αλλά για τα υπόλοιπα δεν είναι και τόσο θέμα. Γενικά υπάρχουν παιδικές ασθενείς στα qd OLED αλλά και στα OLED που από ότι δείχνουν, δεν θα διορθωθούν. Ιδανικό panel δεν υπάρχει ακόμα κάπου κερδίζει, κάπου χάνει, η κάθε τεχνολογία.

Επεξ/σία από prefuse
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 12/08/2023 at 14:44, Psycho_Warhead said:

Πάμε για γραφικά πανωλεθρία στο Μιλάνο..

STALKER 2: Heart of Chornobyl Key Features

  • A unique mix of first-person shooter, horror and immersive sim.
  • A non-linear storyline with a variety of paths leading to one of several possible endings
  • Stunning graphics that set new standards with state-of-the-art photogrammetric and scanning technologies
  • Next-generation graphics developed with state-of-the-art photogrammetric techniques and scanning technologies
  • Advanced artificial intelligence systems that will keep even the most hardcore gamers on their toes
  • A-life 2.0 life simulation system makes the game world more lifelike than ever before
  • Immersive survival mechanics for hunger, sleep, bleeding injuries and the effects of radiation enrich the gameplay experience
  • A dynamic day-and-night cycle and realistic weather effects make the game a true-to-life experience
  • Mod support gives creative players the opportunity to expand and enrich the game universe
  • Multiplayer mode to be added as a free update shortly after release

1 Δεκεμβρίου το Release 

On 12/08/2023 at 19:53, Psycho_Warhead said:

Εμένα έχει αρκετό, ειδικά από τότε πού πήγα από 5900Χ σε 13700Κ έχει αισθητό coil whine και δεν φαίνεται να φεύγει με τον καιρό..

Το Coil Whine δεν φεύγει ποτέ. Είναι μύθος, hoax ότι και καλα "μειώνεται". Σε όσες κάρτες το είχα όπως ήταν στην αρχή έτσι κι έμεινε (1070 EVGA, rx 570 gigabyte, 5700ΧΤ Pulse, Gigabyte 3060Ti για παράδειγμα. Νομίζω και η 580 της Sapphire όπως και η Eagle 3070 είχε αλλά σημαντικά λιγότερο σε σχέση με τις άλλες)

Η reference pcb Manli 3070 δεν έχει καθόλου περιέργως.

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Arkin είπε

Ειναι λίγο αρλούμπας. Εγώ ξέρω ότι τερμάτισα spiderman και portal rtx με FG on και ήταν μια χαρά μαζι με reflex on. Και στο 2077 και στο hogwarts έχω πάνω από 10 ώρες και χωρίς αυτό απλά θα ήταν unplayable και τα 2 παιχνίδια. Προφανώς δεν θα βάλεις fg για να πας από τα 20 στα 40. Θα βάλεις όμως dlss quality για να πας από τα 40 στα 60 και μετά fg για να πας από τα 60 στα 100 όπως γίνεται στα περισσότερα παιχνίδια που υπάρχει η τεχνολογία. Προσωπικά ανοίγω dlss quality όπου υπάρχει ακόμα και αν η κάρτα δεν έχει θέμα για πιο λόγο να μην ρίξω 20% το gpu usage όπως και το vram usage εφόσον έχω ίδια ποιότητα εικόνας? Το FG υπάρχει κυρίως σε θεοβαρα παιχνίδια η τέρμα unoptimized οπότε και στις 2 περιπτώσεις είναι win win. Δεν παίζεις portal rtx η 2077 με path tracing χωρίς fg όπως και δεν παίζεις hogwarts η ratchet and clank με Ultra ray tracing με πάνω από 60 70fps εφόσον δεν έχεις κάποιον 13700k η 7800x3d και πάνω. Ενώ με FG πας στα 100fps ακόμα και με 5600 η 12100. 

Games και ταινίες. Και σερφαρισμα.

Δεν τη μείωσε, ούτε προσωπικά μειώνω την αξία της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Απλά προτιμώ την αίσθηση που μου δίνουν  70 πραγματικά καρε σε σχέση με τα "πετσινα" 110 (έπιασες το υπονοούμενο ετσι)..

Προφανώς έχει και θα έχει πολλές εφαρμογές και στο μέλλον το FG, αλλά δεν ειναι η λύση για πάσα νόσο κατά τη γνώμη μου. Ενα σημαντικο εργαλείο είναι, πολύ χαμηλότερης βαρύτητας από το dlss2 για παράδειγμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πολύ υποκειμενικό το FG. Εγώ για παράδειγμα που δεν έχω παίξει ποτέ multi στα σοβαρα (κάτι LOL πριν 10 χρόνια μόνο) δεν έχω αίσθηση του latency και πως αυτό αυξάνεται με το FG και τι επίδραση έχει αυτό στο gaming. Έπαιξα το CP77 με FG στα 100+ fps και μου φαινόταν όπως 100+ σε οποιοδήποτε game. Δεν καταλαβαίνω διαφορά. Βέβαια άλλος θα το καταλάβει. Αν βάλεις το nvidia experience που έχει overlay για το latency, όταν ανοίγεις το FG προφανώς και αυξάνεται αλλά όχι τραγικά γιατί υπάρχει και το reflex και γενικά είναι εντάξει για single. Εκτός αν ξεκινάς από 30 rendered φυσικά. Θέλεις παραπάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

1 Δεκεμβρίου το Release 

Το Coil Whine δεν φεύγει ποτέ. Είναι μύθος, hoax ότι και καλα "μειώνεται". Σε όσες κάρτες το είχα όπως ήταν στην αρχή έτσι κι έμεινε (1070 EVGA, rx 570 gigabyte, 5700ΧΤ Pulse, Gigabyte 3060Ti για παράδειγμα. Νομίζω και η 580 της Sapphire όπως και η Eagle 3070 είχε αλλά σημαντικά λιγότερο σε σχέση με τις άλλες)

Η reference pcb Manli 3070 δεν έχει καθόλου περιέργως.

Άμα τρέχεις benches στα 1000+FPS για ώρες μειώνεται λένε, εμένα έφευγε με τον καιρό ή μειωνόταν αρκετά..

9 ώρες πριν, kostiger είπε

Σορυ αλλά στο Spiderman που είδε πρόβλημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kostiger είπε

Δεν τη μείωσε, ούτε προσωπικά μειώνω την αξία της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Απλά προτιμώ την αίσθηση που μου δίνουν  70 πραγματικά καρε σε σχέση με τα "πετσινα" 110 (έπιασες το υπονοούμενο ετσι)..

Προφανώς έχει και θα έχει πολλές εφαρμογές και στο μέλλον το FG, αλλά δεν ειναι η λύση για πάσα νόσο κατά τη γνώμη μου. Ενα σημαντικο εργαλείο είναι, πολύ χαμηλότερης βαρύτητας από το dlss2 για παράδειγμα.

Σεβαστη η αποψη σου αλλα επειδη εχω πολλες ωρες πανω απο 150 με FG ανοιχτο εχω κανει πολλες συγκρισεις με native 60-70 οπως ειπες και 100 με FG και το δευτερο δινει πολυ ανωτερη εμπειρια. 

Θα συμφωνησω με το δευτερο οτι δεν ειναι λυση αλλα ειναι ενα πολυ καλο ημιμετρο. Το να φτιαξουν optimize παιχνιδια οι devs το θεωρω ανεφικτο πια 1/10 ειναι τα σωστα ΑΑΑ optimized παιχνιδια της τελευταιας 2ετιας οποτε αυτες οι τεχνολογιες ειναι απαραιτητες. Το dlss/fsr 2 για upscaling και το fg/fsr 3 για να δωσει αερα κυριως στην cpu οι οποιες εχουν γονατισει ολες με το ray tracing. 

50 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Είναι πολύ υποκειμενικό το FG. Εγώ για παράδειγμα που δεν έχω παίξει ποτέ multi στα σοβαρα (κάτι LOL πριν 10 χρόνια μόνο) δεν έχω αίσθηση του latency και πως αυτό αυξάνεται με το FG και τι επίδραση έχει αυτό στο gaming. Έπαιξα το CP77 με FG στα 100+ fps και μου φαινόταν όπως 100+ σε οποιοδήποτε game. Δεν καταλαβαίνω διαφορά. Βέβαια άλλος θα το καταλάβει. Αν βάλεις το nvidia experience που έχει overlay για το latency, όταν ανοίγεις το FG προφανώς και αυξάνεται αλλά όχι τραγικά γιατί υπάρχει και το reflex και γενικά είναι εντάξει για single. Εκτός αν ξεκινάς από 30 rendered φυσικά. Θέλεις παραπάνω.

Mε το reflex δεν καταλαβαινεις διαφορα χωρις αυτο ναι κραταει το latency αρκετα πιο ψηλα. Αλλα πανε μαζι αυτα παντα σε οτι παιχνιδι υπαρχει fg υπαρχει και το reflex. Για single player δεν υπαρχει λογος να μην το ανοιγεις. Watch dogs legion και ghostwire tokyo αν ειχαν FG θα ετρεχαν νερακι γιατι γονατιζουν τη cpu κανονικοτατα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το FG δεν θα είχε νόημα αν είχαμε optimized τίτλους, επειδή όμως τα περισσότερα είναι μη χειρότερα είναι απαραίτητο.

Κάτσε να δεις τώρα στο Starfield πόσο απαραίτητο θα είναι με την σάπια την Gamebryo.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Το FG δεν θα είχε νόημα αν είχαμε optimized τίτλους, επειδή όμως τα περισσότερα είναι μη χειρότερα είναι απαραίτητο.

Κάτσε να δεις τώρα στο Starfield πόσο απαραίτητο θα είναι με την σάπια την Gamebryo.

Ναι αυτο ακριβως. Ουτε το dlss θα ειχε νοημα αλλα να που υπαρχουν απειρα βιντεο που συγκρινουν native με dlss για να δουμε την ποιοτητα εικονας. Τελειωσε το optimize εδω και καιρο και τωρα με το θεοβαρο RT τα πραγματα ειναι ακομα χειροτερα. Δεν γινεται ολοι να εχουν 13900K και 7800x3D για να παιζουν ανθρωπινα. Το FG ερχεται εδω και δινει πραγματικο αερα σε οσους εχουμε παλιοτερα cpu. Το Starfield που ειναι και amd sponsored βλεπω να περνει καμια 20αρια patches για να στρωσει. Το jedi το παρατησαν το hogwarts το παρατησαν το μαυρο τους το χαλι εχουν και τα 2 παιχνιδια με RT ανοιχτο ισως με το starfield τριτωσει το κακο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το DLSS είναι απαραίτητο έτσι κι αλλιώς λόγω RT/PT.

Και ναι το FG δίνει παράταση ζωής σε παλιότερα CPU.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Το DLSS είναι απαραίτητο έτσι κι αλλιώς λόγω RT/PT.

Με πρακτικα ιδια ποιοτητα εικονας με native το ανοιγεις ειτε τραβαει ειτε δεν τραβαει η καρτα παντα. Πολυ σπανια να μην ειναι καλο ισως σε παλιοτερες εκδοσεις προ 2.5.1 εκδοσης του dll να υπαρχει ghosting. Εχουμε φτασει κοντα 100tflops και οι καρτες γονατιζουν με λιγο path tracing. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...