Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

52 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Ειρωνικά το είπα, κάνει μπαμ ότι το παιχνίδι είναι RDNA optimized.

Ε τα πολύ optimized games του PS5 είναι εξ ορισμού RDNA optimized λόγω αρχιτεκτονικής της κονσόλας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τυπικη καλοκαιρινη μερα -χωρις καυσωνα- πρωινη ωρα με 25C ambient παιζοντας Diablo με powerlimit (142 Watt) την 4080 + DlssQ max settings πιανει σταθερα 120fps σε custom αναλυση 3200x1800 windowed mode, (το παραθυρο το σμικρυνα για να χωρεσουν ολα στο screenshot) και εχοντας τους ανεμιστηρες της καρτας σε λιγακι επιθετικη ρυθμιση μια και το κουτι ειναι εξω και δεν ακουγονται καθολου.

gaming:
GPU: 43C
Memory: 42C
Hot spot: 47,9C


idle:
GPU: 30,2C
Memory: 28C
Hot spot: 38C


στα παρακατω screenshots στο HWMonitor μπορειτε να δειτε τις θερμοκρασιες και απο τα υπολοιπα parts:

Spoiler

BzLEjyj.jpg

Gewjam5.jpg

 

Επεξ/σία από Odyss3us
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν βάζεις DLDSR 2.25 σε 1440p monitor (άρα 4Κ render res) και μετά πας και βάζεις και DLSS Quality τι γίνεται; Κάνει render κατευθείαν σε 1440p (4K DLSS Q = 1440p render), μετά το κάνει upscale σε 4Κ και μετά ξανά downscale σε 1440p για να "χωρέσει" στο monitor; Δεν έχει κάποιο performance penalti όλη αυτή η ιστορία όμως; Αν κάνεις DLSS Q σε 4Κ monitor δεν θα έχει λίγο καλύτερα fps ή είναι αμελητέο;

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, noFEARgr said:

Το bottleneck είναι ο nvme , η ταχυτητα μεταφορας ειναι πολυ πιο κατω  απο οτι  το bandwidth από το pcie . Χαζομάρα μου μοιάζει το παραπάνω.  

 

Δηλαδή "τερματίζει" ακόμα και Gen 4 nvme?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Όταν βάζεις DLDSR 2.25 σε 1440p monitor (άρα 4Κ render res) και μετά πας και βάζεις και DLSS Quality τι γίνεται; Κάνει render κατευθείαν σε 1440p (4K DLSS Q = 1440p render), μετά το κάνει upscale σε 4Κ και μετά ξανά downscale σε 1440p για να "χωρέσει" στο monitor; Δεν έχει κάποιο performance penalti όλη αυτή η ιστορία όμως; Αν κάνεις DLSS Q σε 4Κ monitor δεν θα έχει λίγο καλύτερα fps ή είναι αμελητέο;

Ναι υπάρχει πέναλτι. Δοκίμασε το για 1440p και θα καταλάβεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hitman world of assassination, σε 4070ti,13700k στα 1440 όλα δεξιά τρέχει σφαίρα στα 144 fps. Με το που ανοίξω RT καληνύχτα με το ζόρι πιάνω 60😂😂😂 πολύ όμορφο παιχνίδι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έτρεξα superposition να πάρω μια ιδέα του power scaling και δείτε πως από 75% και πάνω τα gains είναι πολύ μικρά. Αν δεν κάνω λάθος και ο ντεπράουας για την  4090 γύρω στο 70% βρήκε το sweet spot.

Screenshot (7).png

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...