Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρέπει να γίνει τυφλό τεστ σε  4k με dlls κτλ, να βγάζουμε όλα τα μαστορια έξω από το δωμάτιο να ξανά μπαίνουν μέσα και να αρχίζουμε 🍿, σίγουρα στο τέλος της βραδιάς θα τραγουδαγαμε το περασαμ όμορφα και τούτη τη βραδιά 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Mr Aris είπε

Πρέπει να γίνει τυφλό τεστ σε  4k με dlls κτλ, να βγάζουμε όλα τα μαστορια έξω από το δωμάτιο να ξανά μπαίνουν μέσα και να αρχίζουμε 🍿, σίγουρα στο τέλος της βραδιάς θα τραγουδαγαμε το περασαμ όμορφα και τούτη τη βραδιά 🤣

Κοίτα, αναλόγως. Αν πάω εγώ που δεν έχω παίξει ποτέ σε 4Κ μπορεί να μην καταλάβω την διαφορά. Αλλά ένας veteran θα καταλάβει λογικά. Το DLSS είναι αρκετά καλό αλλά είναι καλύτερο από το native μόνο σε κάποια κομμάτια (anti aliasing, vegetation πιθανώς, κτλ). Πάντα η native εικόνα θα έχει περισσότερα rendered pixels άρα και καλύτερη εικόνα. Τo πρόβλημα είναι ότι πολλά games έχουν κακή υλοποίηση του TAA οπότε το DLSS φαίνεται καλύτερο από naitve λόγω αυτού. Σε κάθε περίπτωση το DLSS δεν ήρθε για να γίνει καλύτερο του native αλλά για να σου αυξάνει τα fps χωρίς noticeable διαφορά στο picture quality σε gameplay speeds, και στα περισσότερα games το πετυχαινει. 

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Κοίτα, αναλόγως. Αν πάω εγώ που δεν έχω παίξει ποτέ σε 4Κ μπορεί να μην καταλάβω την διαφορά. Αλλά ένας veteran θα καταλάβει λογικά. Το DLSS είναι αρκετά καλό αλλά είναι καλύτερο από το native μόνο σε κάποια κομμάτια (anti aliasing, vegetation πιθανώς, κτλ). Πάντα η native εικόνα θα έχει περισσότερα rendered pixels άρα και καλύτερη εικόνα. Τo πρόβλημα είναι ότι πολλά games έχουν κακή υλοποίηση του TAA οπότε το DLSS φαίνεται καλύτερο από naitve λόγω αυτού. Σε κάθε περίπτωση το DLSS δεν ήρθε για να γίνει καλύτερο του native αλλά για να σου αυξάνει τα fps χωρίς noticeable διαφορά στο picture quality σε gameplay speeds, και στα περισσότερα games το πετυχαινει. 

Σε τέτοιες περιπτώσεις πχ στο death stranding το dlss όντως έχει καλύτερη εικόνα από το native, με το που βάζεις dlss, που δε χρειάζεται κιόλας στο συγκεκριμένο παιχνίδι, λες τι έγινε τώρα 🤣🤣🤣,  αλλά εκεί είναι θέμα taa λογικά 

Αν κάποιος δε ξέρει τι παίζει θα έλεγε το dlss native 🤣

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Mr Aris είπε

Σε τέτοιες περιπτώσεις πχ στο death stranding το dlss όντως έχει καλύτερη εικόνα από το native, με το που βάζεις dlss, που δε χρειάζεται κιόλας στο συγκεκριμένο παιχνίδι, λες τι έγινε τώρα 🤣🤣🤣,  αλλά εκεί είναι θέμα taa λογικά 

Αν κάποιος δε ξέρει τι παίζει θα έλεγε το dlss native 🤣

 

στο death stranding όμως το dlss έχει άπειρο ghosting στα διαφορα πετούμενα πλάσματα. σε αυτό το θέμα είναι χάλια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

στο death stranding όμως το dlss έχει άπειρο ghosting στα διαφορα πετούμενα πλάσματα. σε αυτό το θέμα είναι χάλια. 

Ghosting? Tf 🤣 Δε έχω δει το παραμικρό παίζει crystal clear 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Mr Aris είπε

Ghosting? Tf 🤣 Δε έχω δει το παραμικρό παίζει crystal clear 

δες τα particles στον αέρα. με dlss αφήνουν ίχνος πίσω τους.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

δες τα particles στο αέρα. με dlss αφήνουν ίχνος πίσω τους.

Αν προλάβω το βράδυ θα κάτσω να το δω🤣 και παιζω στις 65 στα 2m 🤣 

Εντωμεταξύ στο death stranding είναι το μόνο παιχνίδι που μου έκανε τόσο πολύ εντύπωση η διαφορά στην εικόνα από native σε dlss προς το πολύ καλύτερο αμέσως όχι να ψάχνω να βρω τι άλλαξε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

fair enough. βέβαια βλέπω ότι στο CP77 με RT Phycho και όλα τέρμα θέλει λίγο πανω από 9GB με DLLS. Χωρίς DLSS άντε να θέλει 1GB εππλέον. Ε στα επόμενα 3-4 χρόνια πόσα games με visuals ισάξια ή καλύτερα του CP77 θα βγούνε; 3; 4; 5 στην καλύτερη; Εεε οκ. Τώρα το να βγει game με χειρότερα visuals και να θέλει παραπάνω μνήμη χωρίς λόγο ε αντε και γαμ... devs.

Ω ναι, γμνται πατοκορφα.

Τί είναι πιο εύκολο + πιθανό? Να στρωθούν να βάλουν κώδικα της προκοπής ή να κοιτάμε εμείς για κάτι στοιχειωδως ολοκληρωμένο που θα υπερκαλύπτει στο μέτρο του δυνατού και τις ππριες τους?

Όχι τίποτε άλλο, αλλά έχουμε την επιλογή να "πιέσουμε" είτε 2-3 εταιρείες hw είτε ατελείωτες sw.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Ω ναι, γμνται πατοκορφα.

Τί είναι πιο εύκολο + πιθανό? Να στρωθούν να βάλουν κώδικα της προκοπής ή να κοιτάμε εμείς για κάτι στοιχειωδως ολοκληρωμένο που θα υπερκαλύπτει στο μέτρο του δυνατού και τις ππριες τους?

Όχι τίποτε άλλο, αλλά έχουμε την επιλογή να "πιέσουμε" είτε 2-3 εταιρείες hw είτε ατελείωτες sw.

Πως να τις πιέσεις όμως; Να μην αγοράσουμε τίποτα; Ε και τι θα γίνει; Γιατί εγώ νομίζεις πετάω απ' τη χαρά μου που έδωσα 620 για 70αρα σειρά; Αλλά τι να κάνεις; Κάπως ήθελα να παίζω στην τελική. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ποτέ μάθουμε

11 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Πως να τις πιέσεις όμως; Να μην αγοράσουμε τίποτα; Ε και τι θα γίνει; Γιατί εγώ νομίζεις πετάω απ' τη χαρά μου που έδωσα 620 για 70αρα σειρά; Αλλά τι να κάνεις; Κάπως ήθελα να παίζω στην τελική. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα.

Αν ποτέ μάθουμε πωλήσεις 7600/4060-Τι, θα δούμε αν μπορούμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Πέτρος είπε

Αν ποτέ μάθουμε

Αν ποτέ μάθουμε πωλήσεις 7600/4060-Τι, θα δούμε αν μπορούμε.

του πέτσινου μια χαρά θα πουλήσουν πιστεύω. πάντα βρίσκει τον τρόπο του αυτος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ταπεινή μου γνώμη (διαβάζοντας τις πιο πίσω σελίδες για το FG) είναι πως υπάρχουν υποκειμενικά κριτήρια και κάποια facts τα οποία δεν χωράνε και πολύ συζήτηση. 

Σε κάποια fast paced games το FG σίγουρα για τους απαιτητικούς competitive παίχτες είναι ότι χειρότερο λόγω του ότι κερνάει προφανώς επιπλέον input latency.  Το ίδιο και με το Vsync πόσο μάλλον αν δεν συνοδεύεται με ένα Gsync (τουλάχιστον) compatible monitor.

Oπότε είναι fact πως αν κάποιος θέλει άμεση απόκριση στην εικόνα του στις απότομες και γρήγορες κινήσεις ενός mouse, εκεί το FG δεν μας κάνει.  Σε gamepad χρήση αυτό το κάνει να φαίνεται πιο smooth συγκριτικά με mouse/keyboard αλλά όπως ανέφερα αν σου είναι αντιληπτό και σε ενοχλεί ξεκάθαρα, τότε το προσπερνάς.

Μετά πάμε στα υποκειμενικά κριτήρια όπως στο αν κάποιος βλέπει όντως διαφορά πχ σε ένα game που χωρίς το FG τρέχει λίγο πιο κάτω πχ από τα 60fps και με την χρήση του FG εκτοξεύεται στα 90fps+. 

Αυτό προφανώς αν δεν το έχεις δει με τα μάτια σου, δεν μπορείς να κρίνεις. Nα έχεις άποψη ναι, γνώμη=γνώση; Όχι.

Είναι όπως σε παλιότερα topics κάποιοι υποστήριζαν πως δεν ξεχωρίζουν τα 60hz με τα 120hz και πως το ανθρώπινο μάτι αντιλαμβάνεται μόνο τα 24 καρέ, and oh shit here we go again...

Είχα τις αμφιβολίες μου, και εγώ ήμουν κάποτε competitive παίχτης μέχρι που boomerιασα, και μπορώ να ισχυριστώ πως το FG είναι επανάσταση.

Αν μιλάμε για sp τίτλους, δεν έχεις λόγο να μην το χρησιμοποιείς εφόσον τα fps σου δεν πιάνουν τα hz που μπορεί να προβάλλει το monitor σου.  Σε τίτλο που η κάρτα σου παράγει κοντά στο refresh rate της οθόνης σου, ίσως δεν έχεις λόγο να ανοίξεις FG. Είναι λίγο πολύ περιττό, απλώς θα προσθέσεις το latency και εν τέλει tearing. 

Βγάζει το καρτόνι σου κοντά στα 140fps+ και έχεις 144hz monitor; Γιατί να θέλεις να ανοίξεις FG; 

Θέλεις να έχεις μια πρώτη γεύση της άλλης επανάσταστης imo το Path Tracing;  Εκεί είναι μονόδρομος το FG για να είναι playable η εμπειρία.

Προσωπικά στο Cyberpunk ναι μεν ένιωσα αυτό το ''βάρος'' στην κίνηση με το FG αλλά όταν κυριαρχεί το eye candy εκεί κάνεις συμβιβασμούς στην απόκριση etc. 

Αυτά τα ολίγα.

 

 

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, Alex21121988 said:

Ταπεινή μου γνώμη (διαβάζοντας τις πιο πίσω σελίδες για το FG) είναι πως υπάρχουν υποκειμενικά κριτήρια και κάποια facts τα οποία δεν χωράνε και πολύ συζήτηση. 

Σε κάποια fast paced games το FG σίγουρα για τους απαιτητικούς competitive παίχτες είναι ότι χειρότερο λόγω του ότι κερνάει προφανώς επιπλέον input latency.  Το ίδιο και με το Vsync πόσο μάλλον αν δεν συνοδεύεται με ένα Gsync (τουλάχιστον) compatible monitor.

Oπότε είναι fact πως αν κάποιος θέλει άμεση απόκριση στην εικόνα του στις απότομες και γρήγορες κινήσεις ενός mouse, εκεί το FG δεν μας κάνει.  Σε gamepad χρήση αυτό το κάνει να φαίνεται πιο smooth συγκριτικά με mouse/keyboard αλλά όπως ανέφερα αν σου είναι αντιληπτό και σε ενοχλεί ξεκάθαρα, τότε το προσπερνάς.

Μετά πάμε στα υποκειμενικά κριτήρια όπως στο αν κάποιος βλέπει όντως διαφορά πχ σε ένα game που χωρίς το FG τρέχει λίγο πιο κάτω πχ από τα 60fps και με την χρήση του FG εκτοξεύεται στα 90fps+. 

Αυτό προφανώς αν δεν το έχεις δει με τα μάτια σου, δεν μπορείς να κρίνεις. Nα έχεις άποψη ναι, γνώμη=γνώση; Όχι.

Είναι όπως σε παλιότερα topics κάποιοι υποστήριζαν πως δεν ξεχωρίζουν τα 60hz με τα 120hz και πως το ανθρώπινο μάτι αντιλαμβάνεται μόνο τα 24 καρέ, and oh shit here we go again...

Είχα τις αμφιβολίες μου, και εγώ ήμουν κάποτε competitive παίχτης μέχρι που boomerιασα, και μπορώ να ισχυριστώ πως το FG είναι επανάσταση.

Αν μιλάμε για sp τίτλους, δεν έχεις λόγο να μην το χρησιμοποιείς εφόσον τα fps σου δεν πιάνουν τα hz που μπορεί να προβάλλει το monitor σου.  Σε τίτλο που η κάρτα σου παράγει κοντά στο refresh rate της οθόνης σου, ίσως δεν έχεις λόγο να ανοίξεις FG. Είναι λίγο πολύ περιττό, απλώς θα προσθέσεις το latency και εν τέλει tearing. 

Βγάζει το καρτόνι σου κοντά στα 140fps+ και έχεις 144hz monitor; Γιατί να θέλεις να ανοίξεις FG; 

Θέλεις να έχεις μια πρώτη γεύση της άλλης επανάσταστης imo το Path Tracing;  Εκεί είναι μονόδρομος το FG για να είναι playable η εμπειρία.

Προσωπικά στο Cyberpunk ναι μεν ένιωσα αυτό το ''βάρος'' στην κίνηση με το FG αλλά όταν κυριαρχεί το eye candy εκεί κάνεις συμβιβασμούς στην απόκριση etc. 

Αυτά τα ολίγα.

 

 

leonardo-dicaprio-point-900x506.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Solowing είπε

Τα χαρακτηριστικά της οθόνης, το refresh rate και το καλώδιο.

Έχω την εντύπωση και τη κάρτα, πχ μία 2060 που είχα μου έδινε 4κ 60hz 8 bit ή 4κ 24hz 10bit

Μία rx 570 με ίδιο καλώδιο ίδια οθόνη 4κ 60hz 10bit 

Ή τωρινή κάρτα 4κ 120hz 12bit πάλι ίδιο καλώδιο ίδια οθόνη 

Hdmi καλώδιο ίσως με display port να ήταν αλλιώς τα πράγματα 

Επεξ/σία από Mr Aris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Arkin @Psycho_Warhead 

Δοκίμασα το Portal Prelude. Η κύρια διαφορά που βρήκα ανάμεσα σε αυτό και στο Portal RTX είναι ότι το Prelude είναι σχεδόν stuttering free experience συγκριτικά.

Φαντάζομαι ότι λειτουργεί και το DirectStorage για αυτό και μπαίνει στο δευτερόλεπτο στο game χωρίς το παμικρό κόλλημα. Το performance του επίσης είναι σαφώς καλύτερο από το official (ας το πω έτσι) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...