Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, Thresh είπε

Σχόλιο από κάτω:

"Would have been a great opportunity to introduce price cuts for the midrange, but no, not only are there no price cuts, the consumer won't be informed about its performance before purchasing the card.

ASUS ROG-STRIX-RTX4060TI-O16G-GAMING 660 euro
INNO3D GeForce RTX 4060 Ti Twin X2 OC 16GB GDDR6 540 euro"

 

Αν ισχύει, Ο Μι Τζι και ΛΟΛ...:lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2341

  • Arkin

    1934

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

21 λεπτά πριν, Aris-leme είπε

Απο την επίσημη σελίδα είναι οι τιμές.

Γιαυτό έγραψα δεν υπάρχει επίσημη πτώση τιμής, που να αφορά όλες τις αγορές και όχι την Αμερική, Αγγλία ή Γερμανία που συνήθως αναφέρονται.

image.png.90021e1bbc9c004f0c349d2cf0697896.png

Μόλις τώρα, _Theo_ είπε

Σχόλιο από κάτω:

"Would have been a great opportunity to introduce price cuts for the midrange, but no, not only are there no price cuts, the consumer won't be informed about its performance before purchasing the card.
 

Ε ναι λές και μετά τα review της 4060ti 8gb που ήταν τόσο ''θετικα'', έκανε ουρές ο κόσμος έξω από τα καταστήματα για να χρυσοπληρώσει 4060ti 16gb χωρις να περιμένει πρώτα τα review.

Δηλαδή οκ fail η κάρτα γενικά, αλλά και ορισμένοι γενικά στον κόσμο τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, Herald said:

Δεν είναι μάπα, και δεν είναι και πανάκεια. Πιο πολύ σου δίνει optical smoothness, δηλαδή η εικόνα που βλέπεις να είναι smooth, τώρα το πως το αισθάνεσαι όταν παίζεις, eye of the beholder φάση :P 

Bέβαια υπάρχει κόσμος εδώ μέσα που δεν το έχει δοκιμάσει αλλά έχει δεί video στο youtube οπότε ξέρει καλύτερα, θα στα πεί εκείνος.

 

@Aten-Ra 

Δεν γνωρίζω για games εσείς τα γνωρίζεται σαφώς καλύτερα αυτά, αλλά γενικά το frame generation ειναι κάτι σαν το frame interpolation σε βίντεο; όπου τo λέμε και soap opera effect που για τους λάτρεις του κινηματογράφου μένει δια ροπάλου απενεργοποιημένο. Είναι θέμα αισθητικής αντίληψης και συνήθειας βέβαια αλλά 24 fps αλλά κυρίως αντίληψης. 

Σε αθλητικά γεγονότα και ντοκιμαντέρ σαφώς και μπορεί να έχει χρήση. Σε games δεν γνωρίζω καθόλου αλλά σίγουρα θα έχει φίλους και εχθρούς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εξαιρετικο. Οσοι εχουμε το κανονικο portal θα παρουμε και αυτο σε λιγες ωρες στο steam. Ελιωσα το portal RTX 2 φορες τερματισμο με ολα τα challenges και παμε για νεο γυρο καψιματος με το prelude. Μπραβο μπραβο.

https://www.dsogaming.com/news/portal-prelude-rtx-is-the-first-game-using-nvidia-rtxio/

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, prefuse said:

Δεν γνωρίζω για games εσείς τα γνωρίζεται σαφώς καλύτερα αυτά, αλλά γενικά το frame generation ειναι κάτι σαν το frame interpolation σε βίντεο; όπου τo λέμε και soap opera effect που για τους λάτρεις του κινηματογράφου μένει δια ροπάλου απενεργοποιημένο. Είναι θέμα αισθητικής αντίληψης και συνήθειας βέβαια αλλά 24 fps αλλά κυρίως αντίληψης. 

Σε αθλητικά γεγονότα και ντοκιμαντέρ σαφώς και μπορεί να έχει χρήση. Σε games δεν γνωρίζω καθόλου αλλά σίγουρα θα έχει φίλους και εχθρούς. 

Nαι, το ίδιο πράμα είναιι, απλά το frame interpolation στις TVs είνα για να μαν κάνει smearinng η εικόνα σε γρήγορες σκηνές, τα προβλήματα δημιουργούνται όταν μια ταινία είναι γυρισμένη στα 24 κάρε και εσύ πας να ανοίξεις το fpi. Σε παιχνίδια δεν υπάρχει τέτοιο  θέμα καθώς τα παιχνίδια δεν γυρίζονται σε καρέ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, prefuse είπε

Δεν γνωρίζω για games εσείς τα γνωρίζεται σαφώς καλύτερα αυτά, αλλά γενικά το frame generation ειναι κάτι σαν το frame interpolation σε βίντεο; όπου τo λέμε και soap opera effect που για τους λάτρεις του κινηματογράφου μένει δια ροπάλου απενεργοποιημένο. Είναι θέμα αισθητικής αντίληψης και συνήθειας βέβαια αλλά 24 fps αλλά κυρίως αντίληψης. 

Σε αθλητικά γεγονότα και ντοκιμαντέρ σαφώς και μπορεί να έχει χρήση. Σε games δεν γνωρίζω καθόλου αλλά σίγουρα θα έχει φίλους και εχθρούς. 

Κοιτα εχοντας δοκιμασει fg σχεδον σε οτι παιχνιδι το υποστηριζει αλλα και σε οτι demo εχει βγει με unreal engine 5 δινει τεραστιο boost σε cpu bound σεναρια και ενα 50-60% απο το boost του cpu BN σε gpu BN σεναρια. Με μια βαση 40fps εχεις το latency των 40 δηλαδη με 70fps παιζεις ανετα τοσα ειμαι στο 2077 με το path tracing τοσα ημουν και στο portal rtx και παιζουν παρα πολυ καλα. Χωρις FG δεν τα παιζεις απλα με τα 40fps. Το ιδανικο ειναι μια βαση 40-50fps native+dlss quality να πας 70-80 και με fg να πας 100 και πανω να τερματισεις το monitor. Το reflex+boost κανει πολυ δουλεια στο να κρατησει το latency χαμηλα και υπαρχει παντου οπου υπαρχει fg. 

 

2b02XyqaPUcmWvNE.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, Herald said:

Nαι, το ίδιο πράμα είναιι, απλά το frame interpolation στις TVs είνα για να μαν κάνει smearinng η εικόνα σε γρήγορες σκηνές, τα προβλήματα δημιουργούνται όταν μια ταινία είναι γυρισμένη στα 24 κάρε και εσύ πας να ανοίξεις το fpi. Σε παιχνίδια δεν υπάρχει τέτοιο  θέμα καθώς τα παιχνίδια δεν γυρίζονται σε καρέ. 

Τα cinematics όμως που έχουν τα  story driven games λογικά γίνονται rendering σε συγκεκριμένα frames. Άρα δεν ισχύει για όλα τα τμήματα ενός games. Και εκεί τι κάνεις; Κλείνεις το FG ή έχει αυτόματη επιλογή να μην λειτουργεί στα βίντεο;

Το άλλο που λες, αν δεν κάνω λάθος, είναι game engine τύπου unreal, αν και δεν έχω ασχοληθεί, να δω πως ακριβώς λειτουργούν.

Επεξ/σία από prefuse
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, prefuse said:

Τα cinematics όμως που έχουν τα  story driven games λογικά γίνονται rendering σε συγκεκριμένα frames. Άρα δεν ισχύει για όλα τα τμήματα ενός games. Και εκεί τι κάνεις; Κλείνεις το FG ή έχει αυτόματη επιλογή να μην λειτουργεί στα βίντεο;

Το άλλο που λες, αν δεν κάνω λάθος, είναι game engine τύπου unreal, αν και δεν έχω ασχοληθεί, να δω πως ακριβώς λειτουργούν.

Δεν έχω παρατηρήσει κάποιο θέμα όσον αφορά την εικόνα. Έχει προβλήματα με το hud και το input latency αλλά η εικόνα είναι κομπλέ. Λίγο πιο soft από native αλλά τρώγεται

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Herald είπε

Δεν είναι μάπα, και δεν είναι και πανάκεια. Πιο πολύ σου δίνει optical smoothness, δηλαδή η εικόνα που βλέπεις να είναι smooth, τώρα το πως το αισθάνεσαι όταν παίζεις, eye of the beholder φάση :P 

Bέβαια υπάρχει κόσμος εδώ μέσα που δεν το έχει δοκιμάσει αλλά έχει δεί video στο youtube οπότε ξέρει καλύτερα, θα στα πεί εκείνος.

 

@Aten-Ra 

καλά εδώ υπάρχουν και άλλοι που ενώ το έχουν λέγαν ότι το βάζεις στα 30 fps και λειτουργεί άψογα να παραπληροφορήσουν τον κοσμάκη.. γενικά θα βρείς απ όλα τα φιντάνια :P 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Tambas91 said:

καλά εδώ υπάρχουν και άλλοι που ενώ το έχουν λέγαν ότι το βάζεις στα 30 fps και λειτουργεί άψογα να παραπληροφορήσουν τον κοσμάκη.. γενικά θα βρείς απ όλα τα φιντάνια :P 

To δικό μου είναι καλύτερο :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το FG πρέπει να το δοκιμάσεις ο ίδιος για να δεις αν σου κάνει, σε τι FPS σου κάνει κλπ. Από βιντεάκια και γραπτά άλλων δεν βγάζεις άκρη.

Υπάρχουν πολλές αντιλήψεις, άλλος δεν καταλαβαίνει το έξτρα input lag με V-Sync, άλλος δεν βλέπει διαφορά από 30FPS σε 60FPS κλπ..Οπότε..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...