Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

ναι βρε ξέρω, απλά επειδή το ανέφερες το θυμήθηκα γιατί το είχα στο μυαλό μου να το παίξω και αυτό κάποια στιγμή τώρα με την 4070.

Α ναι εννοειται βαλτο στο προγραμμα για επομενο παιχνιδι. Επαιξε στο humble choice Ιουνιου. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2341

  • Arkin

    1934

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

48 minutes ago, just_a_dude said:

Πάντως και οι σκιές είναι σημαντικές παρόλο που δεν τους φαίνονται. Δίνουν ένα ακόμη τόνο αληθοφάνειας. Για παράδειγμα βλέπεις σκιές που δημιουργούν τα ρούχα ενός NPC (π.χ. του Jackie στο CP77) πάνω στον ίδιο τον NPC. Θα μου πεις ε εντάξει τώρα, αλλά συντελεί και αυτό λίγο στην συνολική εικόνα. Γενικά αυτό που βλέπω τις λίγες μέρες που έχω την κάρτα είναι ότι το raster έχει πεθάνει. Δεν μπορεί να δώσει κάτι άλλο. Αν πούμε ότι ίσως το καλύτερο purely raster παιχνίδι είναι συνολικά το RDR2 τι καλύτερο μπορεί να βγει σε raster από αυτό; Άντε να βελτιώσουν 1-2 πράγματα εδώ και εκεί αλλά δεν υπάρχουν άλλες δυνατότητες. Το transformation που συμβαίνει όταν υπάρχουν όλα τα RT effects μαζί δεν γίνεται σε raster. Όσο καλλιτέχνες και να είναι οι devs.

Το raster δεν έχει πεθάνει, όλα τα παιχνίδια που λες είναι ακόμα rasterized με κάποια RT effects απο πάνω. Πολλά απο αυτά μπορούν να γίνουν χωρίς triangle RT με παραπλήσια αποτελέσματα και καλύτερο performance. Εξολοκλήρου RT παιχνίδι δε μπορεί να βγει γιατί πολύ απλά δε θα τρέχει πουθενά.

Το self shadowing που περιγράφεις γίνεται πολύ πιο φτηνά με screen space μεθόδους (δες πχ TLOU).

Το Global Illumunation μπορεί να γίνει με voxel cone tracing (πχ Lumen, Cryengine).

To βασικό πλεονέκτημα του RT είναι τα reflections, καθώς δε μπορείς να τα κάνεις με τα πολύ φτηνότερα voxels γιατί τα meshes (3d models που μπορούν να κινηθούν) δε διαθέτουν voxels. Εκεί μπορείς να χρησιμοποιήσεις screen space reflections με distance fields (πχ Unreal 5) αλλά για καθρέπτες θα πρέπει να πας σε planar reflections αφού η πλευρά του αντικειμένου που καθρεπτίζεται είναι πάντα εκτός screen space.

Επίσης το RT πολλές φορές έρχεται με τα δικά του προβλήματα. Clipping στα textures, pop in κλπ. Για παράδειγμα το Witcher 3 δε βλέπεται σε κίνηση, ιδικά το βράδυ. Φυσικά υπάρχουν και παιχνίδια που το RT είναι σωστά υλοποιημένο αλλά εγώ τουλάχιστον δεν έχω δει και πολλά. Η καλύτερη προσπάθεια που έχω δει εξακολουθεί να είναι το Control και μιλάμε για παιχνίδι που βγήκε πριν απο σχεδόν 4 χρόνια.

 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι έχεις δίκιο, εννοούσα το σκέτο raster έχει πεθάνει. Για full RT έχουμε ακόμη.

Πάντως βλέπω ότι ο 5600Χ δυστυχώς ανοίγει μπουκάλια Chivas 18αρια για πλάκα. Περίμενα περισσότερα να πω την αλήθεια. Βέβαια είναι και ΧΜP οι μνήμες.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το TW3 είναι αρκετό καλό και νομίζω διόρθωσαν το θέμα με το pop in στα shadows. Αλλά περίμενα να έχουν βγάλει κι' άλλα patches με βελτιώσεις ως τώρα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Psycho_Warhead said:

Το TW3 είναι αρκετό καλό και νομίζω διόρθωσαν το θέμα με το pop in στα shadows. Αλλά περίμενα να έχουν βγάλει κι' άλλα patches με βελτιώσεις ως τώρα..

Δε μιλάω για τα shadows, μιλάω για το ΑΟ και το GI. Οι φωτισμοί αλλάζουν στα 10 μέτρα απο το Gerald. Δε φαίνεται τόσο το πρωί, αλλά το βράδυ είναι υπερβολικά έντονο. Μου θυμίζει τα πρώτα 3d games γύρω στο 95 που περπατούσες και έβλεπες μπροστά σου να φορτώνουν τα πολύγωνα και οι φωτισμοί.

Ο λόγος που το κάνει είναι πως για ουσιαστικά υπάρχουν 2 planes στα οποία γίνεται ray tracing, το stage plane, το οποίο γίνεται με πολύ λίγα rays, και μια σφαίρα με κέντρο το χαρακτήρα στην οποία τα rays είναι πολύ περισσότερα. Επίσης τα texture issues με το global illumination δεν έχουν φτιαχτεί και αμφιβάλλω αν θα φτιαχτούν και ποτέ.

Θα προτιμούσα μια RT εκδοχή που θα δούλευε ομοιόμορφα και ας μην έδειχνε το ίδιο ωραίο στα screenshots...

Επεξ/σία από Solowing
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο μεταξυ το forspoken δεν εχει direct storage 1.1 δεν υποστηριζει δηλαδη το GPU decompression ενω το ratchet παιζει να εχει και την εκδοση 1.2 που εβγαλε η MS. Αντε να προχωραει σιγα σιγα η τεχνολογια να αρχισει να μπαινει παντου το direct storage να ξεχασουμε τι σημαινει loading το ps5 το εχει ποσο καιρο. 

 

Το αρθρο εδω λεει οτι το forspoken εχει την εκδοση 1.1 και το ratchet την 1.2 αλλα λεει οτι το forspoken δεν εχει gpu decompression το οποιο μπηκε στην εκδοση 1.1 Οποτε υποθετω οτι εχει την εκδοση 1 το forspoken και λογικα το ratchet 1.1 η 1.2. 

https://www.tweaktown.com/news/92332/ratchet-clank-rift-apart-has-directstorage-on-pc-and-gpu-trick-to-take-load-off-the-cpu/index.html

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Aris-leme είπε

Στα 300 Ευρώ και 350 η 16αρα θα ήταν καλά αλλά δε θα γίνει γιατί θα έχει πολύ μεγάλο κενό με 4070

Μια χαρά γίνεται (κι ακόμα πιο κάτω), αν συνεχίσουν να τις κοιτάνε στα ράφια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Ναι έχεις δίκιο, εννοούσα το σκέτο raster έχει πεθάνει. Για full RT έχουμε ακόμη.

Πάντως βλέπω ότι ο 5600Χ δυστυχώς ανοίγει μπουκάλια Chivas 18αρια για πλάκα. Περίμενα περισσότερα να πω την αλήθεια. Βέβαια είναι και ΧΜP οι μνήμες.

 

Σου το είχα πει ότι θα έχεις ένα ελαφρύ bottleneck με τον Ryzen 5600X. Όπως και ότι πλέον τα 32 GB RAM είναι το βέλτιστο. Πάντως μην σκας δεν είναι τίποτα το τρομερό. Αν βάλεις 32 GB RAM 3600 MHz CL16 είσαι μια χαρά και αν καίγεσαι για αναβάθμιση μόλις κυκλοφορήσει η 14 σειρά της Intel αλλάζεις ή μπορείς να βάλεις και κάνα Ryzen 5800X3D.

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν νομίζω να πέσει τόσο στην Ελλάδα. Άντε να πάει γύρω στα 350-380 € από 400+ που είναι τώρα και αυτό από τον Οκτώβρη. 

Επεξ/σία από _Theo_
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Σου το είχα πει ότι θα έχεις ένα ελαφρύ bottleneck με τον Ryzen 5600X. Όπως και ότι πλέον τα 32 GB RAM είναι το βέλτιστο. Πάντως μην σκας δεν είναι τίποτα το τρομερό. Αν βάλεις 32 GB RAM 3600 MHz CL16 είσαι μια χαρά και αν καίγεσαι για αναβάθμιση μόλις κυκλοφορήσει η 14 σειρά της Intel αλλάζεις ή μπορείς να βάλεις και κάνα Ryzen 5800X3D.

Σίγουρα παίζει ρόλο και το ότι τρέχω XMP τις μνήμες αλλά επειδή χρησιμοποιώ το PC και για άλλους λόγους δουλειάς θέλω full stability. Θα δούμε βέβαια πως θα πάει με 3600cl16. Δεν είναι σε όλα τα games έτσι φυσικά, μόνο σε αυτά με RT. Στο Kena ας πούμε πάει μπάλα 100% gpu με 120+ fps. Ενώ στο Ghostwire με όλα τα RT πέφτει το usage στο 80-85 και πέφτουν και τα fps στο 80. Οπότε ουσιαστικά δεν υπάρχει πρόβλημα να παίξεις. Μια χαρά παίζεις και με 80 αλλά η κάρτα έχει να δώσει και το monitor είναι 165Hz οπότε καλό είναι να γεμίζει όσο πάει. Θα δω πάντως, ίσως να περιμένω τους 15αριδες ανα δεν αργήσουν πολύ. Θα δούμε. Τελικά η 4070 βγάζει παραπάνω  fps απ' ότι περίμενα με DLSS οπότε ζορίζεται ο cpu, ειδικά με XMP.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Έναν 5800X3D βάλε και θα σε βγάλει κάποια χρονάκια ακόμα.

Να σου πω την αλήθεια το σκέφτηκα. Θα είναι η πιο εύκολη και πιο φθηνή αναβάθμιση. Αλλά αξίζει 8/16 πλέον; Βέβαια εντάξει δεν χρειάζομαι και την άπειρη ισχύ, που ξέρω. Είναι δυνατή τελικά η 4070, γιατί δεν είναι και όλα τα games CP77 με PT. Το 90% είναι εύκολα να τρέξουν σε 1440p.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, just_a_dude said:

Να σου πω την αλήθεια το σκέφτηκα. Θα είναι η πιο εύκολη και πιο φθηνή αναβάθμιση. Αλλά αξίζει 8/16 πλέον; Βέβαια εντάξει δεν χρειάζομαι και την άπειρη ισχύ, που ξέρω. Είναι δυνατή τελικά η 4070, γιατί δεν είναι και όλα τα games CP77 με PT. Το 90% είναι εύκολα να τρέξουν σε 1440p.

Aν αναφερεσαι σε gaming σιγουρα φτανουν τα 8/16 μεχρι να βγουν οι αλλες κονσολες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...