Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

32 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

https://www.dsogaming.com/news/ratchet-clank-rift-apart-will-support-directstorage-with-gpu-decompression-and-ray-tracing-ambient-occlusion-on-pc/

Και direct storage gpu decompression. έτσι φτιάχνονται τα ΑΑΑ games. Ευτυχώς που έχουμε και τέτοια studios που αποτελούν όαση στην σαπίλα που υπάρχει με τα beta releases. Περιμένω και άψογο DLSS 2,3 implementation.

Αυτα ειναι μηδεν loading πουθενα μπραβο στη nixxes δειχνει ακομα μια φορα που φτιαχνονται τα σωστα ports. 

6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Port πανωλεθρία στο Μιλάνο ?

Σαγονια θα ριξει. Στο PS5 ειναι ενα απο τα ομορφοτερα παιχνιδια που εχουν βγει οποτε προσθεσε rt GI/SHADOWS/AO και σιγουρα θα εχει καλυτερα features και στις raster ρυθμισεις και θα εχουμε κατι καταπληκτικο στον υπολογιστη. Θα ηθελα να φερουν και αυτο του 2016 καποια στιγμη γιατι λογικα θα ειναι ιστορια με συνεχεια οπως οι πρωτες 2 τριλογιες για ps3/ps4. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό περίμενε η Nixxes, να ενεργοποιηθεί το GPU Decompression για να τρέχει σωστά το παιχνίδι μιας και το HW του PS5 κάπως έτσι δουλεύει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Αυτό περίμενε η Nixxes, να ενεργοποιηθεί το GPU Decompression για να τρέχει σωστά το παιχνίδι μιας και το HW του PS5 κάπως έτσι δουλεύει.

Ακριβως για αυτο δεν το εβγαλε πιο πριν λογικα. 

 

3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Θέλει τίποτα συγκεκριμένα requirements αυτό για να δουλέψει σωστά;

NVME κυριως αλλα βλεπω οτι και με sata ssd/hdd γινεται να δουλεψει δεν ξερω τι παραπανω χρειαζεται ομως για να δουλεψει ετσι. Με nvme τρεχει απροσκοπα το forspoken πατας play και μπαινεις στο παιχνιδι ακαριαια με nvme. Με 2tb nvme να εχουν 80 ευρω δεν νομιζω να υπαρχει λογος να μην εχει ο καθενας τουλαχιστον 1tb nvme στο pc του. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ήθελα να 'ξερα όλοι αυτοί που λένε ότι το RT δεν χρειάζεται, και είναι gimmick του πέτσινου και "εΜεΝΑ δεΝ μΕ νοιΆζεΙ να ΒΛεπω ΑΝταΝακλΑΣεις" έχουν πιάσει game με RT στα χέρια με κάρτα που μπορεί να το παίξει σωστά; Παίζω τώρα κάποια παλιότερα με RT που δεν μπορούσα με την 2060. Το Ascent για παράδειγμα καμιά σχέση RT off vs on. Ειδικά τα reflections στην Pinnacle περιοχή είναι φοβερά. Και αν τους πεις κάτι για RT σου λένε τη γνωστή ηλιθιότητα "σε νοιάζουν μόνο τα visuals" λες και είπε κανείς ότι το gameplay δεν μετράει. Το πρώτο είναι αυτό και μετά τα υπόλοιπα. Κατά ένα μεγάλο βαθμό το hate προς το RT είναι επειδή το προμοτάρει πολύ ο πέτσινος.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε

Πάντως ήθελα να 'ξερα όλοι αυτοί που λένε ότι το RT δεν χρειάζεται, και είναι gimmick του πέτσινου και "εΜεΝΑ δεΝ μΕ νοιΆζεΙ να ΒΛεπω ΑΝταΝακλΑΣεις" έχουν πιάσει game με RT στα χέρια με κάρτα που μπορεί να το παίξει σωστά; Παίζω τώρα κάποια παλιότερα με RT που δεν μπορούσα με την 2060. Το Ascent για παράδειγμα καμιά σχέση RT off vs on. Ειδικά τα reflections στην Pinnacle περιοχή είναι φοβερά. Και αν τους πεις κάτι για RT σου λένε τη γνωστή ηλιθιότητα "σε νοιάζουν μόνο τα visuals" λες και είπε κανείς ότι το gameplay δεν μετράει. Το πρώτο είναι αυτό και μετά τα υπόλοιπα. Κατά ένα μεγάλο βαθμό το hate προς το RT είναι επειδή το προμοτάρει πολύ ο πέτσινος.

Που να δεις και ghostwire tokyo γενικα το πιο εντυπωσιακο ειναι το gi και τα reflections απλα το gi αλλαζει ολη την εικονα και οι σκιες θα τις εβαζα στο τελος. Το Guardians of the galaxy εχει μονο αντανακλασεις αλλα κανει τρομερη δουλεια και σε νερο και σε εσωτερικο χωρο με γυαλινες επιφανειες αλλαζει παρα πολλα. Απλα οταν βγηκε δεν υπηρχαν παιχνιδια σημερα ειναι must και επρεπε να το κοιταξει πιο πολυ η amd με τις rdna 3. 

H intel με τις arc ηδη εχει πολυ μικροτερο regression με ενεργο το RT απο raster ενω η amd τρωει κατι κατακουτελα 70% και χανετε η μπαλα στην αποδοση. Εδω εχουμε ενα σωρο indie παιχνιδια με ray tracing πχ little nightmares 2 ειναι κατι που δεν πρεπει να μπαινει σε δευτερη μοιρα πια. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Πάντως ήθελα να 'ξερα όλοι αυτοί που λένε ότι το RT δεν χρειάζεται, και είναι gimmick του πέτσινου και "εΜεΝΑ δεΝ μΕ νοιΆζεΙ να ΒΛεπω ΑΝταΝακλΑΣεις" έχουν πιάσει game με RT στα χέρια με κάρτα που μπορεί να το παίξει σωστά; Παίζω τώρα κάποια παλιότερα με RT που δεν μπορούσα με την 2060. Το Ascent για παράδειγμα καμιά σχέση RT off vs on. Ειδικά τα reflections στην Pinnacle περιοχή είναι φοβερά. Και αν τους πεις κάτι για RT σου λένε τη γνωστή ηλιθιότητα "σε νοιάζουν μόνο τα visuals" λες και είπε κανείς ότι το gameplay δεν μετράει. Το πρώτο είναι αυτό και μετά τα υπόλοιπα. Κατά ένα μεγάλο βαθμό το hate προς το RT είναι επειδή το προμοτάρει πολύ ο πέτσινος.

Υπήρχε ο αντίλογος ότι μειώνει ασύμφορα το performance και δεν αξίζει ειδικά όταν τα εφέ δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Με το fg όμως ουσιαστικά ανετράπη αυτό.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως και οι σκιές είναι σημαντικές παρόλο που δεν τους φαίνονται. Δίνουν ένα ακόμη τόνο αληθοφάνειας. Για παράδειγμα βλέπεις σκιές που δημιουργούν τα ρούχα ενός NPC (π.χ. του Jackie στο CP77) πάνω στον ίδιο τον NPC. Θα μου πεις ε εντάξει τώρα, αλλά συντελεί και αυτό λίγο στην συνολική εικόνα. Γενικά αυτό που βλέπω τις λίγες μέρες που έχω την κάρτα είναι ότι το raster έχει πεθάνει. Δεν μπορεί να δώσει κάτι άλλο. Αν πούμε ότι ίσως το καλύτερο purely raster παιχνίδι είναι συνολικά το RDR2 τι καλύτερο μπορεί να βγει σε raster από αυτό; Άντε να βελτιώσουν 1-2 πράγματα εδώ και εκεί αλλά δεν υπάρχουν άλλες δυνατότητες. Το transformation που συμβαίνει όταν υπάρχουν όλα τα RT effects μαζί δεν γίνεται σε raster. Όσο καλλιτέχνες και να είναι οι devs.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Πάντως και οι σκιές είναι σημαντικές παρόλο που δεν τους φαίνονται. Δίνουν ένα ακόμη τόνο αληθοφάνειας. Για παράδειγμα βλέπεις σκιές που δημιουργούν τα ρούχα ενός NPC (π.χ. του Jackie στο CP77) πάνω στον ίδιο τον NPC. Θα μου πεις ε εντάξει τώρα, αλλά συντελεί και αυτό λίγο στην συνολική εικόνα. Γενικά αυτό που βλέπω τις λίγες μέρες που έχω την κάρτα είναι ότι το raster έχει πεθάνει. Δεν μπορεί να δώσει κάτι άλλο. Αν πούμε ότι ίσως το καλύτερο purely raster παιχνίδι είναι συνολικά το RDR2 τι καλύτερο μπορεί να βγει σε raster από αυτό; Άντε να βελτιώσουν 1-2 πράγματα εδώ και εκεί αλλά δεν υπάρχουν άλλες δυνατότητες. Το transformation που συμβαίνει όταν υπάρχουν όλα τα RT effects μαζί δεν γίνεται σε raster. Όσο καλλιτέχνες και να είναι οι devs.

Κοιτα στο shadow of tomb raider πχ οι σκιες δεν δικαιολογουν αυτο που ζητανε. Σιγουρα υπαρχει μια διαφορα απλα οι απαιτησεις σου ειναι παραλογες οπως ηταν τοσα χρονια και το pcss πχ της nvidia για τις σκιες. Ενω στα reflections/GI λες χαλαλι αυτο που ζητανε γιατι αλλαζουν πολυ περισσοτερα που φαινονται στο ματι αμεσα ενω οι σκιες πρεπει να παρατηρησεις για να δεις αυτη τη διαφορα. 

Το συνολικο πακετο παντως μαζι με path tracing που ειδαμε στο 2077 ειναι απο τα πιο ρεαλιστικα γραφικα. Σε raster ειναι το RDR 2 αναμφιβολα. 

Spoiler


Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-19-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-19-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-19-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-19-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-19-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-20-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-20-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-20-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-20-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-20-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-21-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-21-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-21-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-23-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-23-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-23-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-23-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-12-23-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-13-00-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-13-17-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-14-20-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-14-20-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-14-20-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-15-16-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-15-16-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-15-16-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-15-16-

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα όχι από μόνες τους οι σκιές αλλά συνολικά με όλο το πακέτο. Τώρα ναι στο SOTTR ήταν σε πολύ πρώιμη φάση και προφανώς afterthought απλά για να βγει κάνα game με RT. 

Y.Γ. @Arkin με έψησες για ghostwire και πως έτυχε historical low 5 ευρώ χαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το SotTR ήταν από τα πρώτα DX12 παιχνίδια με σωστό performance και χωρίς stuttering. Το κατέχουν το άθλημα, όχι σαν τους άμπαλους της Respawn.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Σίγουρα όχι από μόνες τους οι σκιές αλλά συνολικά με όλο το πακέτο. Τώρα ναι στο SOTTR ήταν σε πολύ πρώιμη φάση και προφανώς afterthought απλά για να βγει κάνα game με RT. 

Y.Γ. @Arkin με έψησες για ghostwire και πως έτυχε historical low 5 ευρώ χαχα

Οι φωτογραφιες που εβαλα ειναι απο 2077 ετσι οχι ghostwire tokyo

Εδω για ghostwire tokyo το οποιο επισης θεωρω πανεμορφο παιχνιδι με πολυ καλη υλοποιηση RT. 

Spoiler

Ghost-Wire-Tokyo-Screenshot-2023-07-01-0
Ghost-Wire-Tokyo-Screenshot-2023-07-01-0
Ghost-Wire-Tokyo-Screenshot-2023-07-01-0
Ghost-Wire-Tokyo-Screenshot-2023-07-01-0
Ghost-Wire-Tokyo-Screenshot-2023-07-01-0
Ghost-Wire-Tokyo-Screenshot-2023-07-01-0
Ghost-Wire-Tokyo-Screenshot-2023-07-01-0
Ghost-Wire-Tokyo-Screenshot-2023-07-01-0
Ghost-Wire-Tokyo-Screenshot-2023-07-01-0
 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Arkin είπε

Οι φωτογραφιες που εβαλα ειναι απο 2077 ετσι οχι ghostwire tokyo

ναι βρε ξέρω, απλά επειδή το ανέφερες το θυμήθηκα γιατί το είχα στο μυαλό μου να το παίξω και αυτό κάποια στιγμή τώρα με την 4070.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...