Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, stafftw είπε

Πάντως αυτή η συζήτηση είναι μόνο για εδώ μέσα , δηλαδή συγκρίνουμε το dlss 3 που αντιστοιχεί σε 0,5 (max 1%) από PC gamers (πόσο μάλλον συνολικά gamers πρέπει να είναι περίπου 0,005% αν υπολογίσουμε και 300 εκατομμύρια κονσόλες) με το fsr που μπορεί να μπει σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό .Και για να προλάβω, και στο dlss 2 λίγο μεγαλύτερο πρέπει να είναι το ποσοστό.

Σαν να έχω ελικόπτερο και να ζητάω να βάλουν σε κάθε πολυκατοικία ελικοδρόμιο για εμάς που έχουμε (παίζει να είναι μεγαλύτερο το ποσοστό btw).

Και από τους devs που αποδεδειγμένα δεν κάνουν τη δουλεία ολοκληρωμένη πλέον σχεδόν σε καμία περίπτωση (είτε λόγω πίεσης χρόνου, είτε λόγω έλλειψης budget είτε λόγω ανικανότητας είτε λόγω όλων των παραπάνω) 

Μα από τη στιγμή που θα φτιάξεις όλο το subsystem (motion vectors, κτλ) για το FSR2, το να κάνεις implement το DLSS2 και το XeSS είναι σχετικά εύκολη διαδικασία. Κάθε ΑΑΑ τίτλος πρέπει να έχει και τα 3 πλέον. Το θέμα είναι ότι σε AMD sponsored κόβονται όχι επειδή είναι δύσκολο να γίνουν implemented (όπως είπες να βάλουμε ελικοδρόμιο σε κάθε πολυκατοικία κάτι που είναι προφανώς αδύνατο) αλλά μόνο και μόνο γιατί έτσι θέλει η AMD. Το θέμα όμως είναι ότι έτσι δεν κερδίζει τίποτα γιατί το FSR δεν είναι καλύτερο των άλλων, ούτε καν στα ίσα δεν είναι, οπότε έτσι δεν κατευθύνει αγοραστές προς το εαυτό της και σε κάθε περίπτωση από τη στιγμή που το FSR τρέχει παντού, δεν είναι αυτός λόγος να προτιμήσει κάποιος AMD κάρτα συγκεκριμένα. Χρειάζεται innovation η AMD. Καλό το efficiency που είχε στην προηγούμενη γενιά, αλλά πάει τώρα. Καλό το value, αλλά πάει και αυτό. Πρέπει να βγάλει κάτι που θα σε τραβήξει. Τώρα κάτι rage mode (που είναι ουσιαστικά "βάζω το power limit τέρμα δεξιά στο afterburner") και κάτι autoOC και δεν ξέρω 'γω τι που δίνουν +3% επιδόσεις, είναι πιπες. Και το λέω εγώ που ήθελα να πάω σε AMD (team red, cpu και gpu κόκκινες και τα σχετικά) αλλά πολύ βαρεμάρα βρε παιδί μου. Δεν έχουν κάτι.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, stafftw said:

Πάντως αυτή η συζήτηση είναι μόνο για εδώ μέσα , δηλαδή συγκρίνουμε το dlss 3 που αντιστοιχεί σε 0,5 (max 1%) από PC gamers (πόσο μάλλον συνολικά gamers πρέπει να είναι περίπου 0,005% αν υπολογίσουμε και 300 εκατομμύρια κονσόλες) με το fsr που μπορεί να μπει σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό .Και για να προλάβω, και στο dlss 2 λίγο μεγαλύτερο πρέπει να είναι το ποσοστό.

Σαν να έχω ελικόπτερο και να ζητάω να βάλουν σε κάθε πολυκατοικία ελικοδρόμιο για εμάς που έχουμε (παίζει να είναι μεγαλύτερο το ποσοστό btw).

Και από τους devs που αποδεδειγμένα δεν κάνουν τη δουλεία ολοκληρωμένη πλέον σχεδόν σε καμία περίπτωση (είτε λόγω πίεσης χρόνου, είτε λόγω έλλειψης budget είτε λόγω ανικανότητας είτε λόγω όλων των παραπάνω) 


θα αστειευεσαι βεβαια, η συζητηση αφορα οσους εχουν δωσει απο 800-2000 δηλαδη οσους εχουν αγορασει απο το πανω ραφι, και ειναι λογικο να εχουν απαιτησεις εφοσον μιλαμε κυριως για τους upcoming  AAA τιτλους!

ειναι σα να αγοραζεις Tesla και να μην εχει στηθει επαρκες δικτυο φορτισης

Επεξ/σία από Odyss3us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Μα το CP77 που είναι πιο nvidia sponsored πεθαίνεις εχει και FSR και XeSS. Που μπλοκάρει η nvidia το FSR; Και ακομη και να συμβεί αυτό δεν είναι λογική αυτή. Σε φάση «μόνο εγώ μιλάω κυρία; και τα αλλά παιδιά μιλάμε μέσα στην τάξη» χαχαχ

Δεν με κατάλαβες. Εννοώ ότι αν ήταν το DLSS σε μειονεκτική θέση όπως είναι το FSR τώρα (σε θέμα ποιότητας, αν και οι διαφορές είναι μικρές) θα έκανε και η nVidia το ίδιο, δηλαδή θα μπλόκαρε το FSR.

1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Το FSR σε ποιο game το έκοψε η NVIDIA; 

Στο Battlefield 2042 γιατί (επιδεικτικά) δεν υπάρχει;;

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Κάποια στιγμή πρέπει να push-άρουν λίγο τεχνολογικά και να γίνουν ανταγωνιστικοί γιατί κατάντησαν βαρετοί.

Προφανώς δεν έχουν την τεχνογνωσία ούτε κάνουν αποτελεσματική έρευνα και ανάπτυξη. Ειδικά το δεύτερο είναι πιο σημαντικό από το πρώτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Δεν με κατάλαβες. Εννοώ ότι αν ήταν το DLSS σε μειονεκτική θέση όπως είναι το FSR τώρα (σε θέμα ποιότητας, αν και οι διαφορές είναι μικρές) θα έκανε και η nVidia το ίδιο, δηλαδή θα μπλόκαρε το FSR.

Ε οκ, και αν ειχα ρόδες θα ήμουν Ferrari. Το θέμα είναι τι γίνεται..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, _Theo_ said:

Δεν με κατάλαβες. Εννοώ ότι αν ήταν το DLSS σε μειονεκτική θέση όπως είναι το FSR τώρα (σε θέμα ποιότητας, αν και οι διαφορές είναι μικρές) θα έκανε και η nVidia το ίδιο, δηλαδή θα μπλόκαρε το FSR.

Στο Battlefield 2042 γιατί (επιδεικτικά) δεν υπάρχει;;

Προφανώς δεν έχουν την τεχνογνωσία ούτε κάνουν αποτελεσματική έρευνα και ανάπτυξη. Ειδικά το δεύτερο είναι πιο σημαντικό από το πρώτο.

Όταν βγήκε το bf δεν υπήρχε fsr 2. Πλέον είναι νεκρό παιχνίδι οπότε μπορεί ούτε η ίδια η amd να μην ασχολήθηκε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε

Ε οκ, και αν ειχα ρόδες θα ήμουν Ferrari. Το θέμα είναι τι γίνεται..

Ναι εντάξει αλλά μην λέμε ότι η AMD είναι ο "κακός" και η nVidia ο "καλός". Γελάνε και τα τσιμέντα. Τα ίδια σκατά είναι. Δηλαδή η AMD εμπόδισε την nVidia να βάλει έστω 10 GB VRAM στην RTX 4060 Ti για να μπορέσω εγώ και πολλοί άλλοι να αγοράσουμε ένα προϊόν της προκοπής; Γιατί να πρέπει να δώσω 700+ € για να αγοράσω μια αξιοπρεπή κάρτα της;

Απλά μένω με την RTX 2060 12 GB ή αγοράζω AMD. Τέτοιους φούστικους εκβιασμούς δεν τους γουστάρω από μια τέτοια εταιρεία.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 minutes ago, just_a_dude said:

Μα από τη στιγμή που θα φτιάξεις όλο το subsystem (motion vectors, κτλ) για το FSR2, το να κάνεις implement το DLSS2 και το XeSS είναι σχετικά εύκολη διαδικασία. Κάθε ΑΑΑ τίτλος πρέπει να έχει και τα 3 πλέον. Το θέμα είναι ότι σε AMD sponsored κόβονται όχι επειδή είναι δύσκολο να γίνουν implemented (όπως είπες να βάλουμε ελικοδρόμιο σε κάθε πολυκατοικία κάτι που είναι προφανώς αδύνατο) αλλά μόνο και μόνο γιατί έτσι θέλει η AMD. Το θέμα όμως είναι ότι έτσι δεν κερδίζει τίποτα γιατί το FSR δεν είναι καλύτερο των άλλων, ούτε καν στα ίσα δεν είναι, οπότε έτσι δεν κατευθύνει αγοραστές προς το εαυτό της και σε κάθε περίπτωση από τη στιγμή που το FSR τρέχει παντού, δεν είναι αυτός λόγος να προτιμήσει κάποιος AMD κάρτα συγκεκριμένα. Χρειάζεται innovation η AMD. Καλό το efficiency που είχε στην προηγούμενη γενιά, αλλά πάει τώρα. Καλό το value, αλλά πάει και αυτό. Πρέπει να βγάλει κάτι που θα σε τραβήξει. Τώρα κάτι rage mode (που είναι ουσιαστικά "βάζω το power limit τέρμα δεξιά στο afterburner") και κάτι autoOC και δεν ξέρω 'γω τι που δίνουν +3% επιδόσεις, είναι πιπες. Και το λέω εγώ που ήθελα να πάω σε AMD (team red, cpu και gpu κόκκινες και τα σχετικά) αλλά πολύ βαρεμάρα βρε παιδί μου. Δεν έχουν κάτι.

Μα αυτό λέω και εγώ δε νομίζω να κερδίζει κάτι η amd επομένως γιατί να δαπανήσει χρήματα να το αποκλείσει (όχι οτι δεν τους έχω ικανούς ή οτι δεν μπορεί να έχει συμβει σε 1-2); Οι devs από μόνοι τους θεωρώ πράττουν έτσι γιατί έτσι φαίνεται και από άλλες "παραχωρήσεις" πιο σημαντικές που γίνονται σε κυκλοφορίες games. 

34 minutes ago, Odyss3us said:


θα αστειευεσαι βεβαια, η συζητηση αφορα οσους εχουν δωσει απο 800-2000 δηλαδη οσους εχουν αγορασει απο το πανω ραφι, και ειναι λογικο να εχουν απαιτησεις εφοσον μιλαμε κυριως για τους upcoming  AAA τιτλους!

ειναι σα να αγοραζεις Tesla και να μην εχει στηθει επαρκες δικτυο φορτισης

Βρήκες παράδειγμα και εσύ για τα tesla που 1ον όντως δεν υπάρχουν επαρκή σημεία φόρτισης στην Ελλάδα 2ον δεν έχουν αποκλειστική φόρτιση όπως το dlss 3 που θέλει μόνο rtx 40xx (όοοολα τα ηλεκτρικα/plug in θα φορτίζουν εκεί και όχι μόνο αυτά που θα βγουν από το 2022 εώς το 2024 βλέπε rtx40...) και 3ον και πιο σημαντικό η ίδια η tesla επένδυσε σε σημεία φόρτισης και στην Ελλάδα.

Ουσιαστικά αυτός που επένδυσε 800-2000 ευρα για κάρτες nvidia θα πρέπει να έχει την απαίτηση από την nvidia την ίδια (σε αυτή τα έσκασε) να το κάνει πιο διαδεμόμενο και να κλέισει συμφωνίες (αν γίνεται) δίνοντας περισσότερα χρήματα από την amd (αν δίνει). Τι φταίει ο dev?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Herald είπε

Όταν βγήκε το bf δεν υπήρχε fsr 2. Πλέον είναι νεκρό παιχνίδι οπότε μπορεί ούτε η ίδια η amd να μην ασχολήθηκε. 

Και; Γιατί να μην μπει αργότερα όπως έγινε στο CP 2077; Δεν έχει πολύ κόσμο σίγουρα, αλλά με 10-12k+ κόσμο peak καθημερινά δεν το λες και νεκρό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, _Theo_ said:

Και; Γιατί να μην μπει αργότερα όπως έγινε στο CP 2077; Δεν έχει πολύ κόσμο σίγουρα, αλλά με 10-12k+ κόσμο peak καθημερινά δεν το λες και νεκρό...

Δεν είπα να μην μπει. Είπα ότι δεδομένου του μεγέθους του παιχνιδιού (για Aaa multi-player τα 10k κόσμος είναι αστείο νούμερο) υπάρχουν πολλές εξηγήσεις για το γιατί δεν μπήκε fsr. Μπορεί να μην υπάρχουν καν developers να ασχολούνται με τον τίτλο. Μπορεί και η ίδια η amd να μην ασχολήθηκε. 

Το να μην μπει dlss στο starfield, ε οκ δεν υπάρχουν πολλές εξηγήσεις στο γιατί. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Και; Γιατί να μην μπει αργότερα όπως έγινε στο CP 2077; Δεν έχει πολύ κόσμο σίγουρα, αλλά με 10-12k+ κόσμο peak καθημερινά δεν το λες και νεκρό...

Δεν ξέρουμε αν το έχει μπλοκαρει η Nvidia ή αν απλά δεν το έβαλαν οι devs. Και γιατί να το μπλοκάρει άλλωστε. Εδώ υπάρχει FSR στον μεγαλύτερο κράχτη του πέτσινου, το CP77, και θα το μπλοκάρουν στο bf που το παίζουν 15 άτομα;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Herald είπε

Δεν είπα να μην μπει. Είπα ότι δεδομένου του μεγέθους του παιχνιδιού (για Aaa multi-player τα 10k κόσμος είναι αστείο νούμερο) υπάρχουν πολλές εξηγήσεις για το γιατί δεν μπήκε fsr. Μπορεί να μην υπάρχουν καν developers να ασχολούνται με τον τίτλο. Μπορεί και η ίδια η amd να μην ασχολήθηκε. 

Το να μην μπει dlss στο starfield, ε οκ δεν υπάρχουν πολλές εξηγήσεις στο γιατί. 

Καλά κάτσε δεν κυκλοφόρησε ακόμα. Μπορεί να μπει μετά όπως έγινε με το FSR στο Cyberpunk 2077...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 minutes ago, stafftw said:

Ουσιαστικά αυτός που επένδυσε 800-2000 ευρα για κάρτες nvidia θα πρέπει να έχει την απαίτηση από την nvidia την ίδια (σε αυτή τα έσκασε) να το κάνει πιο διαδεμόμενο και να κλέισει συμφωνίες (αν γίνεται) δίνοντας περισσότερα χρήματα από την amd (αν δίνει). Τι φταίει ο dev?


εχω φτιαξει ομαδα, εχω χτισει γηπεδο, εχω sold out σε καθε αγωνα και η τσατσογρια απο διπλα προσπαθει με τα κορακια κι εγκαθετους γιουτουμπερς να δημιουργησει κλιμα και να μπουρδουκλωσει το πρωταθλημα.. σου θυμιζει κατι;

Επεξ/σία από Odyss3us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Δεν ξέρουμε αν το έχει μπλοκαρει η Nvidia ή αν απλά δεν το έβαλαν οι devs. Και γιατί να το μπλοκάρει άλλωστε. Εδώ υπάρχει FSR στον μεγαλύτερο κράχτη του πέτσινου, το CP77, και θα το μπλοκάρουν στο bf που το παίζουν 15 άτομα;;

15k άτομα εννοείς. Τα νούμερα που ανέφερα πριν ήταν από το Steam ΜΟΝΟ. Βάλε άλλοι τόσοι και παραπάνω στο Origin πρέπει να βγαίνει κάπου 24-25k άτομα καθημερινάΔεν το λες και πολύ αλλά δεν το λες και λίγο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, _Theo_ είπε

15k άτομα εννοείς. Τα νούμερα που ανέφερα πριν ήταν από το Steam ΜΟΝΟ. Βάλε άλλοι τόσοι και παραπάνω στο Origin πρέπει να βγαίνει κάπου 24-25k άτομα καθημερινάΔεν το λες και πολύ αλλά δεν το λες και λίγο...

15 εννοώ, προφανώς ειρωνικά. Γιατί και 25Κ να είναι, για multi είναι πολύ λίγα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως αν ήταν να μπλοκάρει το FSR το CP 2077 δεν θα το είχε που είναι τίγκα στο NVIDIA marketing. Απ' την άλλη μπορεί το ''συμβόλαιο'' για το BF 2042 να έχει στα ψιλά γράμματα ''αποκλεισμό του FSR'' και να είναι ακόμα σε ισχύ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...