Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, _Theo_ είπε

Δικαίως θυμώνεις αλλά είμαι σίγουρος ότι και η nVidia θα έκανε τα ίδια.

Μα το CP77 που είναι πιο nvidia sponsored πεθαίνεις εχει και FSR και XeSS. Που μπλοκάρει η nvidia το FSR; Και ακομη και να συμβεί αυτό δεν είναι λογική αυτή. Σε φάση «μόνο εγώ μιλάω κυρία; και τα αλλά παιδιά μιλάμε μέσα στην τάξη» χαχαχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, just_a_dude είπε

οκ αλλά γιατί να μην έχουν; το dlss δεν είναι μόνο όταν δεν σου φτάνει η gpu στην native ανάλυση. μπορείς να κανεις dlss + dldsr για ακόμη καλύτερη ποιότητα εικόνας. Γιατί να μην έχουμε την ευκαιρία σε ΑΑΑ τίτλους; Ποιος είναι ο λόγος;

 

6 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Μα το CP77 που είναι πιο nvidia sponsored πεθαίνεις εχει και FSR και XeSS. Που μπλοκάρει η nvidia το FSR; Και ακομη και να συμβεί αυτό δεν είναι λογική αυτή. Σε φάση «μόνο εγώ μιλάω κυρία; και τα αλλά παιδιά μιλάμε μέσα στην τάξη» χαχαχ

Γιατί πολύ απλά δεχτήκαμε (και επιβραβεύυσαμε, επιπλέον) τόσα χρόνια να "μιλάει" ο ένας, οπότε τελικά και ο άλλος βρήκε και τα έκανε κι αυτός.

Αν είχε κοπεί μαχαίρι κάθε τέτοια κίνηση από την αρχή, δεν θα τα είχαμε τώρα αυτά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

 

Γιατί πολύ απλά δεχτήκαμε (και επιβραβεύυσαμε, επιπλέον) τόσα χρόνια να "μιλάει" ο ένας, οπότε τελικά και ο άλλος βρήκε και τα έκανε κι αυτός.

Αν είχε κοπεί μαχαίρι κάθε τέτοια κίνηση από την αρχή, δεν θα τα είχαμε τώρα αυτά.

Ναι αλλά η Nvidia τι έκοβε από τις AMD κάρτες; Αυτό δεν καταλαβαίνω. Το ότι κάποια features έτρεχαν καλύτερα σε Nvidia είναι άλλο θέμα. Και σε AMD τρέχουν καλύτερα κάποια games. Αυτό δεν είναι πρόβλημα. Λογικό αν γίνει sponsored ένα game να έχει καλύτερο optimization στην αντίστοιχη εταιρεία. Αλλά το να κόβει ολόκληρα features είναι μεγάλο φάουλ και σιγά που θα κερδίσει κάτι με αυτό η AMD. Στη σειρά 7000 είναι τραγική σε όλα και προσπαθεί με τέτοιους τρόπους; Έχει καταντήσει χειρότερος villain απ' την NVIDIA.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Ναι αλλά η Nvidia τι έκοβε από τις AMD κάρτες; Αυτό δεν καταλαβαίνω. Το ότι κάποια features έτρεχαν καλύτερα σε Nvidia είναι άλλο θέμα. Και σε AMD τρέχουν καλύτερα κάποια games. Αυτό δεν είναι πρόβλημα. Λογικό αν γίνει sponsored ένα game να έχει καλύτερο optimization στην αντίστοιχη εταιρεία. Αλλά το να κόβει ολόκληρα features είναι μεγάλο φάουλ και σιγά που θα κερδίσει κάτι με αυτό η AMD. Στη σειρά 7000 είναι τραγική σε όλα και προσπαθεί με τέτοιους τρόπους; Έχει καταντήσει χειρότερος villain απ' την NVIDIA.

A, τίποτα...κόβει το FSR όποτε γουστάρει (φαντάσου να μην ήταν όντως υποδεέστερο), φορτώνει αν μπορεί τον κώδικα με ότι βρίσκει με αποτέλεσμα να χαντακώνει ακόμα και δικές της κάρτες (οπότε είτε "the more you buy..." είτε recon και κάνουμε τους τυφλούς) απλά και μόνο επειδή το penalty είναι μεγαλύτερο στις κόκκινες (πρόβλημα των κόκκινων αυτό), για να μην πιάσουμε καν κάτι ωραίες κινήσεις υπέρ του ανταγωνισμού όπως όταν πήγε στους συναρμολογητές και απαίτησε να μην υπάρχει στην ίδια κατηγορία/σειρά τσιπ των κόκκινων (και οι γνωστοί σφουγγοκ.λ.ριοι τύπου ASUS στήθηκαν και το δέχτηκαν) ή ότι γράφτηκε μόλις κάτι σελίδες πριν για αντίστοιχες πρακτικές τώρα που μιλάμε/γράφουμε.

Τίποτα απολύτως δεν έχει κάνει, παρεξηγημένη είναι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Πέτρος said:

A, τίποτα...κόβει το FSR όποτε γουστάρει (φαντάσου να μην ήταν όντως υποδεέστερο), φορτώνει αν μπορεί τον κώδικα με ότι βρίσκει με αποτέλεσμα να χαντακώνει ακόμα και δικές της κάρτες (οπότε είτε "the more you buy..." είτε recon και κάνουμε τους τυφλούς) απλά και μόνο επειδή το penalty είναι μεγαλύτερο στις κόκκινες (πρόβλημα των κόκκινων αυτό), για να μην πιάσουμε καν κάτι ωραίες κινήσεις υπέρ του ανταγωνισμού όπως όταν πήγε στους συναρμολογητές και απαίτησε να μην υπάρχει στην ίδια κατηγορία/σειρά τσιπ των κόκκινων (και οι γνωστοί σφουγγοκ.λ.ριοι τύπου ASUS στήθηκαν και το δέχτηκαν) ή ότι γράφτηκε μόλις κάτι σελίδες πριν για αντίστοιχες πρακτικές τώρα που μιλάμε/γράφουμε.

Τίποτα απολύτως δεν έχει κάνει, παρεξηγημένη είναι.

Από αυτά που γράφεις, παίζει να μην ισχύει τίποτα. Τι πάει να πει φορτώνει τον κώδικα? Αν βάζει κάτι που μπορείς να αοενεργοποιησεις, όπως πχ tessellation, ας βάζει και 2 τόνους. Το κλείνεις και τελείωσε. 

 

Αυτό με τις ονομασίες μια χαρά κίνηση, δεν βρίσκω το πρόβλημα. Το ιδιο συμβαίνει και στις μητρικές, με την σειρά πχ crosshair που ήταν παραδοσιακά amd και την σειρά hero που ήταν intel. Δεν χαντακωνει την amd αυτό. 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το FSR σε ποιο game το έκοψε η NVIDIA; (πραγματικά το ρωτάω γιατί δεν μου έρχεται κάτι πρόχειρο στο μυαλό). Τώρα αυτό με τους AiBs ναι φουστιά και δεν θα έπρεπε να γίνεται αλλά δεν αφαιρεί κάτι απ' τους χρήστες AMD, εκτός αν θέλουν τοοοοσο πολύ πια να πάρουν AMD Strix ξέρω 'γω, ενώ το DLSS 2,3 σε ΑΑΑ τίτλους είναι αρκετά σημαντικό πλέον και δίνει χειροπιαστό boost. Γιατί να το κόβει; Και σε κάθε περίπτωση γιατί πάμε την συζήτηση εκεί; Είναι σαν να δικαιολογούμε την AMD, ότι δηλαδή επειδή η NVIDIA κάνει μακακίες, είναι αποδεκτό και η AMD να κάνει. Δεν είναι λογική αυτή, δεν βοηθάει κανέναν αυτό. Και λόγω της ανυπαρξίας της AMD (και φυσικά και τις απληστίας του πέτσινου συνδιαστικά) φτάσαμε να δίνουμε 600αρια για ΧΧ70 σειρά..

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Herald είπε

Από αυτά που γράφεις, παίζει να μην ισχύει τίποτα. Τι πάει να πει φορτώνει τον κώδικα? Αν βάζει κάτι που μπορείς να αοενεργοποιησεις, όπως πχ tessellation, ας βάζει και 2 τόνους. Το κλείνεις και τελείωσε. 

 

Αυτό με τις ονομασίες μια χαρά κίνηση, δεν βρίσκω το πρόβλημα. Το ιδιο συμβαίνει και στις μητρικές, με την σειρά πχ crosshair που ήταν παραδοσιακά amd και την σειρά hero που ήταν intel. Δεν χαντακωνει την amd αυτό. 

Τελικά ισχύουν ή όχι? Αν ισχύουν, συζητάμε για το αν/πως παρακάμπτονται. Αν δεν ισχύουν, κάνουμε άλλη κουβέντα.

Ισχύουν, φυσικά. Όταν τότε έγινε η φασαρία με το tess (γιατί η κουβέντα είναι για το αν η πράσινη έκανε κάτι, όχι μόνο για το αν κάνει και τώρα), δυνατότητα να το ρίξεις μέσα από τους οδηγούς δεν υπήρχε (ούτε ingame, φυσικά). Να συζητήσουμε για το αν/γιατί πρέπει ο κάθε χρήστης να δουλεύει per game profiles για να μικρορυθμίζει τις μλκίες του καθενός? Να πέσουμε τόσο χαμηλά?

Υπήρχε ποτέ crosshair intel ή hero amd και τις έκοψε/διαχώρισε κάποια στιγμή? Δεν ξέρω καθόλου την ιστορία.

Στις gpu, όμως, είχαμε τις ίδιες σειρές/κατηγορίες, και ακολούθησαν τα γνωστά.

Γιατί μπερδεύεις άσχετα μεταξύ τους πράγματα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, just_a_dude said:

Το FSR σε ποιο game το έκοψε η NVIDIA (πραγματικά το ρωτάω γιατί δεν μου έρχεται κάτι πρόχειρο στο μυαλό). Τώρα αυτό με τους AiBs ναι φουστιά και δεν θα έπρεπε να γίνεται αλλά δεν αφαιρεί κάτι απ' τους χρήστες AMD, εκτός αν θέλουν τοοοοσο πολύ πια να πάρουν AMD Strix ξέρω 'γω, ενώ το DLSS 2,3 σε ΑΑΑ τίτλους είναι αρκετά σημαντικό πλέον και δίνει χειροπιαστό boost. Γιατί να το κόβει; Και σε κάθε περίπτωση γιατί πάμε την συζήτηση εκεί; Είναι σαν να δικαιολογούμε την AMD, ότι δηλαδή επειδή η NVIDIA κάνει μακακίες, είναι αποδεκτό και η AMD να κάνει. Δεν είναι λογική αυτή, δεν βοηθάει κανέναν αυτό. Και λόγω της ανυπαρξίας της AMD (και φυσικά και τις απληστίας του πέτσινου συνδιαστικά) φτάσαμε να δίνουμε 600αρια για ΧΧ70 σειρά..

Αυτό με τις ονομασιες ακόμα δεν έχω καταλάβει που είναι το πρόβλημα. Συμβαίνει εδώ και χρόνια πχ στα Laptop. Τα scar της asus έχουν παραδοσιακά intel + nvidia εκτός από τις special advanced editions Που εχουν amd, τα Zephyrus έχουν παραδοσιακά amd κλπα. Θετικό είναι, βλέπεις το όνομα και καταλαβαίνεις τι παίζει, όπως με τις μητρικές Hero / crosshair κλπα. 

2 minutes ago, Πέτρος said:

Τελικά ισχύουν ή όχι? Αν ισχύουν, συζητάμε για το αν/πως παρακάμπτονται. Αν δεν ισχύουν, κάνουμε άλλη κουβέντα.

Ισχύουν, φυσικά. Όταν τότε έγινε η φασαρία με το tess (γιατί η κουβέντα είναι για το αν η πράσινη έκανε κάτι, όχι μόνο για το αν κάνει και τώρα), δυνατότητα να το ρίξεις μέσα από τους οδηγούς δεν υπήρχε (ούτε ingame, φυσικά). Να συζητήσουμε για το αν/γιατί πρέπει ο κάθε χρήστης να δουλεύει per game profiles για να μικρορυθμίζει τις μλκίες του καθενός? Να πέσουμε τόσο χαμηλά?

Υπήρχε ποτέ crosshair intel ή hero amd και τις έκοψε/διαχώρισε κάποια στιγμή? Δεν ξέρω καθόλου την ιστορία.

Στις gpu, όμως, είχαμε τις ίδιες σειρές/κατηγορίες, και ακολούθησαν τα γνωστά.

Γιατί μπερδεύεις άσχετα μεταξύ τους πράγματα?

Νομίζω δεν υπήρχε ποτέ intel crosshair αλλά τι σημασια έχει? Που είναι το κακό / πρόβλημα να έχεις διαφορετικές σειρές για το κάθε προϊόν? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Τελικά ισχύουν ή όχι? Αν ισχύουν, συζητάμε για το αν/πως παρακάμπτονται. Αν δεν ισχύουν, κάνουμε άλλη κουβέντα.

Ισχύουν, φυσικά. Όταν τότε έγινε η φασαρία με το tess (γιατί η κουβέντα είναι για το αν η πράσινη έκανε κάτι, όχι μόνο για το αν κάνει και τώρα), δυνατότητα να το ρίξεις μέσα από τους οδηγούς δεν υπήρχε (ούτε ingame, φυσικά). Να συζητήσουμε για το αν/γιατί πρέπει ο κάθε χρήστης να δουλεύει per game profiles για να μικρορυθμίζει τις μλκίες του καθενός? Να πέσουμε τόσο χαμηλά?

Υπήρχε ποτέ crosshair intel ή hero amd και τις έκοψε/διαχώρισε κάποια στιγμή? Δεν ξέρω καθόλου την ιστορία.

Στις gpu, όμως, είχαμε τις ίδιες σειρές/κατηγορίες, και ακολούθησαν τα γνωστά.

Γιατί μπερδεύεις άσχετα μεταξύ τους πράγματα?

Το πρόβλημα της AMD είναι ότι ζορίζεται πάντα με πάντα στα νέα features. Έβαλαν tessellation control στους drivers γιατί δεν τραβούσαν οι κάρτες της, τώρα με το RT τα ίδια. Όλα τα AMD sponsored games έχουν μούφα RT γιατί δεν τραβάνε. Και τι κάνει ; Στα AMD sponsored games της ανεβάζει τρελά τα VRAM requirements για να χαντακώνονται οι πράσινες.

Κάποια στιγμή πρέπει να push-άρουν λίγο τεχνολογικά και να γίνουν ανταγωνιστικοί γιατί κατάντησαν βαρετοί.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Herald είπε

Αυτό με τις ονομασιες ακόμα δεν έχω καταλάβει που είναι το πρόβλημα. Συμβαίνει εδώ και χρόνια πχ στα Laptop. Τα scar της asus έχουν παραδοσιακά intel + nvidia εκτός από τις special advanced editions Που εχουν amd, τα Zephyrus έχουν παραδοσιακά amd κλπα. Θετικό είναι, βλέπεις το όνομα και καταλαβαίνεις τι παίζει, όπως με τις μητρικές Hero / crosshair κλπα. 

Νομίζω δεν υπήρχε ποτέ intel crosshair αλλά τι σημασια έχει? Που είναι το κακό / πρόβλημα να έχεις διαφορετικές σειρές για το κάθε προϊόν? 

Ξαναγράφω:

Αν ήταν από την αρχή διαφορετικές ονομασίες, δεν υπάρχει θέμα. Όταν έχεις ίδιες ονομασίες και απαιτείς να φύγει ο άλλος από αυτές για να κρατήσεις εσύ την αναγνωρισιμότητα, σάλτα κι απαυτώσου.

8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το πρόβλημα της AMD είναι ότι ζορίζεται πάντα με πάντα στα νέα features. Έβαλαν tessellation control στους drivers γιατί δεν τραβούσαν οι κάρτες της, τώρα με το RT τα ίδια. Όλα τα AMD sponsored games έχουν μούφα RT γιατί δεν τραβάνε. Και τι κάνει ; Στα AMD sponsored games της ανεβάζει τρελά τα VRAM requirements για να χαντακώνονται οι πράσινες.

Κάποια στιγμή πρέπει να push-άρουν λίγο τεχνολογικά και να γίνουν ανταγωνιστικοί γιατί κατάντησαν βαρετοί.

Το έχουμε πει ξανά και ξανά, να κόψει το λαιμό της να ανταποκριθεί (ή να κάτσει να μην πουλάει). Δεν συζητάμε αυτό.

Αντίστοιχα, να κόψει και η πράσινη το λαιμό της να χάσει 15$ κέρδος και να βάλει στοιχειωδώς επαρκή μνήμη/κατηγορία, ώστε να μην έχουμε γελοιότητες 3060/12-3070/8 κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, Πέτρος said:

Ξαναγράφω:

Αν ήταν από την αρχή διαφορετικές ονομασίες, δεν υπάρχει θέμα. Όταν έχεις ίδιες ονομασίες και απαιτείς να φύγει ο άλλος από αυτές για να κρατήσεις εσύ την αναγνωρισιμότητα, σάλτα κι απαυτώσου.

Συμφωνώ αν είναι έτσι όπως το λες, όμως νομίζω δεν έγινε έτσι. Δεν απαίτησε η nvidia να κρατήσει τις δημοφιλείς ονομασίες, απλά νά χωριστούν οι σειρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Herald είπε

Συμφωνώ αν είναι έτσι όπως το λες, όμως νομίζω δεν έγινε έτσι. Δεν απαίτησε η nvidia να κρατήσει τις δημοφιλείς ονομασίες, απλά νά χωριστούν οι σειρες.

Όχι, ακριβώς αυτό που γράφω έγινε. Το είχαμε σχολιάσει ξανά και ξανά εδώ τότε.

Ποιά ήταν τα μεγάλα ονόματα τότε? Ares ή κάτι τέτοιο στις Asus? Είναι χαρακτηριστική η εικόνα με τα κουτιά με τα νέα λογότυπα για τις νέες σειρές που είχε φτιάξει για ΑΜΔ η Asus μέχρι που έφαγε το ξεχ.σιμο από το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου και τα μάζεψε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το technological innovation πρέπει να το δει η AMD πάντως. Εγώ σαν πρώην κάτοχος 2060 που έψαχνα για αναβάθμιση όταν έβλεπα τι έχει να προσφέρει η AMD ένα μόνο τραγούδι μου ερχόταν στο μυαλό.

 

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτή η συζήτηση είναι μόνο για εδώ μέσα , δηλαδή συγκρίνουμε το dlss 3 που αντιστοιχεί σε 0,5 (max 1%) από PC gamers (πόσο μάλλον συνολικά gamers πρέπει να είναι περίπου 0,005% αν υπολογίσουμε και 300 εκατομμύρια κονσόλες) με το fsr που μπορεί να μπει σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό .Και για να προλάβω, και στο dlss 2 λίγο μεγαλύτερο πρέπει να είναι το ποσοστό.

Σαν να έχω ελικόπτερο και να ζητάω να βάλουν σε κάθε πολυκατοικία ελικοδρόμιο για εμάς που έχουμε (παίζει να είναι μεγαλύτερο το ποσοστό btw).

Και από τους devs που αποδεδειγμένα δεν κάνουν τη δουλεία ολοκληρωμένη πλέον σχεδόν σε καμία περίπτωση (είτε λόγω πίεσης χρόνου, είτε λόγω έλλειψης budget είτε λόγω ανικανότητας είτε λόγω όλων των παραπάνω) 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...