Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, noFEARgr είπε

Παντως στο βιντεο αναφερει οτι εχει γινει Optimization για multicore επεξεργαστες , θελω να πιστευω οτι εχουν αναβαθμισει την σαπια μηχανη τους και δεν θα φορτωνει ενα core μονο . 

Δεν υπάρχει περίπτωση, το DF είπε ότι έπεσε lock στα 30 στις κονσόλες λόγω μετρίου STP στους Zen τους.

Θα πέσει φέτα καλή..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2350

  • Arkin

    1951

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το PhysX δεν προχώρησε γιατί έχουν παρατήσει γενικά τα physics και έχουν δώσει έμφαση στις γυαλάδες της νερολακούβας γιατί είναι πολύ πιο εύκολο αφού τα καλά physics θέλουν πένα CPU utilization που οι περισσότεροι devs δεν μπορούν να πετύχουν.

Βλέπε τα τελευταία Battlefield που έχουν ανύπαρκτο destruction.

Βγάζουν ένα Jedi Survivor με μέτρια γραφικά, RT της πλάκας και πάλι τρέχει χάλια.

Για αυτο πουλανε αρκετα τα mod με FG που εχουν βγει πχ για το jedi survivor γιατι χωρις αυτο με ray tracing τρεχει πολυ χαλια. Και hogwarts τα ιδια. Το FG σε σωζει εκει που θα βαραγες cap 60-70fps με ray tracing με dlss quality πας στα 100+ με FG. Ας βγαινουν mods και ας μην το βαζουν σε amd sponsored τι να κανουμε με αυτους που μπλεξαμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, Herald said:

Το physX δεν εκτοπίστηκε γιατί ήταν proprietary. Δεν είναι ότι βγήκε μια open εναλλακτική και το έστειλε, νομίζω είναι λίγο άκυρη η σύγκριση. Και το Tress FX στα αζήτητα είναι που ήταν open. 

Το πρόβλημα του dlss δεν είναι ότι είναι proprietary, αμά σπρώχνει λεφτά η amd για την μη υιοθέτηση του και open να ήταν τι θα άλλαζε δηλαδή?

To PhysX πάτωσε γιατί δουλεύει μόνο με NVDIA κάρτες, physics έχουν όλες οι Game Engines οπότε δουλεύουν  σε όλο το ΤΑΜ (Κονσόλες + PC) όπως και το FSR, ενώ το DLSS μόνο σε RTX κάρτες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Aten-Ra said:

To PhysX πάτωσε γιατί δουλεύει μόνο με NVDIA κάρτες, physics έχουν όλες οι Game Engines οπότε δουλεύουν  σε όλο το ΤΑΜ (Κονσόλες + PC) όπως και το FSR, ενώ το DLSS μόνο σε RTX κάρτες .

Ναι ντάξει, γιαυτό παιχνίδια που το είχαν ήδη έτοιμο ενσωματώμενο μέσα στο παιχνίδι τους μαζί με RT τα αφαίρεσαν και τα 2 όταν πήραν sponsorship από την AMD. Λόγω του TAM. Τεσπα, δεν πρόκειται να πειστείς, γνωστοί οι λόγοι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Herald said:

To fg να το βάζεις σε μπαρες fps είναι χυδαίο. 


γιαυτο τα λενε "συγκριτικα τεστ" για να συγκρινεις τη διαφορα με ή χωρις δεν υπαρχει αλλος τροπος,

υγ. εγω παντως καθε φορα που βαζω fg on ενα δεος το εχω, καμια ντροπη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Herald said:

Ναι ντάξει, γιαυτό παιχνίδια που το είχαν ήδη έτοιμο ενσωματώμενο μέσα στο παιχνίδι τους μαζί με RT τα αφαίρεσαν και τα 2 όταν πήραν sponsorship από την AMD. Λόγω του TAM. Τεσπα, δεν πρόκειται να πειστείς, γνωστοί οι λόγοι

Ποια παιχνίδια είχαν και τα δυο και τα αφαίρεσαν μετά ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Χειροκροτούμε δυνατά, με χέρια και πόδια.

Geforce RTX 4060: Influencers publish selected benchmarks in advance (controlled by NVIDIA)

Ξέρω, η ΑΜΔ που πληρώνει τα κανάλια να προμοτάρουν και να πειράζουν τα benches....

Όχι ότι δε θα έβρισκες τέτοιο λινκ. Εγκάθετε.:D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Odyss3us said:


γιαυτο τα λενε "συγκριτικα τεστ" για να συγκρινεις τη διαφορα με ή χωρις δεν υπαρχει αλλος τροπος,

υγ. εγω παντως καθε φορα που βαζω fg on ενα δεος το εχω, καμια ντροπη

Οι μπάρες με τα fps δείχνουν ένα συγκεκριμένο πράμα. Πόσες φορές το δευτερόλεπτο ανανέωνεται η game engine. Το FG κάνει ακριβώς ΟΧΙ αυτό. Δεν γίνεται να το βάζεις σε μπάρα που μετράει fps. Αν θες να το προωθήσεις γράψε ότι αυξάνει το motion fluidity (που ουσιαστικά αυτό κάνει) 50% ας πούμε σε σχέση με τον ανταγωνιστή μας / την προηγούμενη γενιά. Το να μου βάζεις πόσα "fps" βγάζει είναι απόπειρα εξαπάτησης. 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Odyss3us είπε


γιαυτο τα λενε "συγκριτικα τεστ" για να συγκρινεις τη διαφορα με ή χωρις δεν υπαρχει αλλος τροπος,

υγ. εγω παντως καθε φορα που βαζω fg on ενα δεος το εχω, καμια ντροπη

Μαγικο δεν ειναι? Ειμαι στις 50 ωριτσες στο spiderman με FG και προσπαθησα να δω καποια ατελεια κατι αλλα ματαια. Εκει που θα ηθελες καποιον cpu 400 ευρω με την καρτα στα τερματα ανοιγεις FG και κρατας την καρτα στο 70% της και ανοιγεις ray tracing ultra χωρις να σε νοιαζει τι cpu εχεις γιατι ο cpu θα βγαλει τα 60-70 δεν ειναι αναγκασμενος να βγαλει τα 100 που θελουμε και να φαει το ζορι της ζωης του. FG παντου ομως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, Πέτρος said:

Χειροκροτούμε δυνατά, με χέρια και πόδια.

Geforce RTX 4060: Influencers publish selected benchmarks in advance (controlled by NVIDIA)

Ξέρω, η ΑΜΔ που πληρώνει τα κανάλια να προμοτάρουν και να πειράζουν τα benches....

 

https://www-pcgameshardware-de.translate.goog/Geforce-RTX-4060-Grafikkarte-279649/News/Nvidia-Geforce-RTX-4060-Benchmarks-vorab-von-Influencern-1422965/?_x_tr_sl=de&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=el&_x_tr_pto=wapp

06/26/2023 at 11:00 p.m by Sven Bauduin - Nvidia is taking new and sometimes dubious ways of marketing and allowing well-known YouTube channels and influencers to publish the first hand-picked benchmarks of the upcoming Geforce RTX 4060 before the actual embargo falls. Only selected games may be tested here and the main focus of reporting is on performance increases through DLSS 3 and frame generation.

Nvidia is serious and would like to focus the reporting on the Geforce RTX 4060, which will be released on June 29th and is positioned in the lower middle class, right from the start on the possible performance increases through AI upsampling with DLSS 3 and the interframe calculation with frame generation Chip developers are breaking new and sometimes dubious paths for this.

YouTubers should do court reporting
Nvidia has allowed selected YouTube channels such as JayzTwoCents , Daniel Owen , ElAnalistaDeBits and Chaowanke to publish initial benchmarks, but there is a "small" catch. The YouTubers and influencers were only allowed to talk about games handpicked by Nvidia and had to focus on the performance gains through DLSS 3 and the interframe generator Frame Generation.

 

https://www-computerbase-de.translate.goog/2023-06/nvidia-zur-geforce-rtx-4060-grafikkarte-bringt-14-mal-mehr-leistung-und-less-power/?_x_tr_sl=de&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=el&_x_tr_pto=wapp#update-2023-06-26T17:01

Updated 06/26/2023 5:01 p.m
At the moment, some YouTube channels are already publishing the first "teasers" for their respective tests of the GeForce RTX 4060, which are not a breach of the NDA. Instead, the corresponding videos and shorts are authorized by Nvidia to the extent that selected influencers are already allowed to give an outlook on the new graphics card with the exclusive permission of the manufacturer if they focus their reporting within the scope of this content on the performance gain via DLSS 3 including frame generation only compare in selected games and only test with settings specified by Nvidia.

As a result, Nvidia plays the content creators off against each other: Those who are allowed to report earlier can be sure of greater attention and the associated higher income. Accordingly, peer pressure is enforced, because those who do not report potentially lose viewers to competing channels. For the manufacturer, in turn, the procedure has several advantages. On the one hand, Nvidia can place effective advertising via the supposedly trustworthy influencers, and on the other hand, the narrative for the independent tests, which will not be published until June 28th, is already set: the first impression is the most important.

As ComputerBase has learned from relevant sources, Nvidia intends to use this type of exclusive advertising teaser more frequently and on a broader scale in the future.

4 minutes ago, Herald said:

Boundary πχ.

Αυτό ακόμα δεν έχει βγει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, Aten-Ra said:

Αυτό ακόμα δεν έχει βγει

Eίχανε βγάλει tech demo / in game benchmark με RT και DLSS.  Αφού πήρε το sponsorship η AMD, αφαιρέθηκαν αμφότερα. Δηλαδή είχε γίνει ήδη η δουλειά, το DLSS ήταν ενσωματώμενο στο game, και κάνανε επιπλέον κόπο να το αφαιρέσουν 🤣

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

11 minutes ago, Herald said:

Eίχανε βγάλει tech demo / in game benchmark με RT και DLSS.  Αφού πήρε το sponsorship η AMD, αφαιρέθηκαν αμφότερα. Δηλαδή είχε γίνει ήδη η δουλειά, το DLSS ήταν ενσωματώμενο στο game, και κάνανε επιπλέον κόπο να το αφαιρέσουν 🤣

To tech demo δεν είναι ολοκληρωμένο παιχνίδι, αμέτρητα παιχνίδια ξεκινάνε με διάφορες  τεχνολογίες και στο τέλος αφαιρούν αρκετά πράγματα στο release.

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Aten-Ra said:

 

To tech demo δεν είναι ολοκληρωμένο παιχνίδι, αμέτρητα παιχνίδια ξεκινάνε με διάφορες  τεχνολογίες και στο τέλος αφαιρούν αρκετά πράγματα στο release.

Ναί εντάξει, όχι ότι θα το παραδεχόσουν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 minutes ago, Herald said:

Οι μπάρες με τα fps δείχνουν ένα συγκεκριμένο πράμα. Πόσες φορές το δευτερόλεπτο ανανέωνεται η game engine. Το FG κάνει ακριβώς ΟΧΙ αυτό. Δεν γίνεται να το βάζεις σε μπάρα που μετράει fps. Αν θες να το προωθήσεις γράψε ότι αυξάνει το motion fluidity (που ουσιαστικά αυτό κάνει) 50% ας πούμε σε σχέση με τον ανταγωνιστή μας / την προηγούμενη γενιά. Το να μου βάζεις πόσα "fps" βγάζει είναι απόπειρα εξαπάτησης. 


αντικειμενικα φτιαχνει εξτρα ψηφιοποιημενα καρε σε ενα αμιγως ψηφιακο περιβαλλον, δεν παιρνει αναλογικα και τα προσθετει ψηφιακα, ολα ειναι ψηφιακα εξαρχης, σα το video motion interpolation κλπ. το fluidity που αναφερεις δεν υπαρχει αλλος τροπος να το μετρησεις εκτος απο τα ψηφιακα καρε που ειναι τα μονα μετρησιμα στοιχεια που εχεις στα χερια σου, και ειναι σχετικο γιατι εξαρταται απο το εκαστοτε μονιτορ, την αντιληψη του καθε χρηστη και το τι πληροφορια αναπαραγει το εκαστοτε καρε

Επεξ/σία από Odyss3us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...