Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, azazil1190 είπε

Τι μνήμες έχεις στον cpu?

Τις έχεις σκαλίσει καθόλου?

Pbo uv/oc έχεις κάνει τίποτα ?

Σίγουρα σε κόβει ο cpu και ας είσαι 4κ.

Παρ όλα αυτά σούπερ εισαι

Ναι τον έχω με pbo +200/uv. Μνήμες τώρα τις έχω στα 3666 cl 16 (με πειραγμένα timings). Παίρνουν κι άλλο σκάλισμα και πιο πολλά mhz αλλά βαριέμαι να ασχοληθώ, καλά είναι και έτσι μωρέ🤣

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1855

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

30 λεπτά πριν, godslayerxp είπε

Πολύ καλή η πατέντα για anti sag από την Gigabyte
https://youtu.be/WSYodaliYGE

1.jpg.82b61158aa060b919dbc35d690976e0c.jpg 2.jpg.c1dd37ff2430d78ee97b1b9feb1bcd49.jpg 3.jpg.cef343067e0e18e32d2a52c109d95ce0.jpg

 

Ισχυει! Πολυ κομψο κιολας. Εγω εκοψα τη δεξια πλευρα λιγο με τροχο γιατι εχω midtower κουτι και δε χωραγε :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 minutes ago, godslayerxp said:

Πολύ καλή η πατέντα για anti sag από την Gigabyte
https://youtu.be/WSYodaliYGE

1.jpg.82b61158aa060b919dbc35d690976e0c.jpg 2.jpg.c1dd37ff2430d78ee97b1b9feb1bcd49.jpg 3.jpg.cef343067e0e18e32d2a52c109d95ce0.jpg


δεν μπορω να καταλαβω γιατι σχεδιασε το L-shape ετσι ωστε να τζογαρει τοσο με τη βιδα αφου η καρτα εχει fixed size και ολες οι μητρικες ανεξαρτητως μεγεθους εχουν υποδοχη για βιδες ακριβως στο ιδιο σημειο εφοσον το antisag ειναι της καρτας κι οχι της μητρικης

μηπως η GIgabyte προεξοφλει οτι καποιοι θα επιστρεψουν τις καρτες και θα παρουν αλλης εταιρειας;

Επεξ/σία από Odyss3us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Odyss3us είπε


δεν μπορω να καταλαβω γιατι σχεδιασε το L-shape ετσι ωστε να τζογαρει με τη βιδα αφου η καρτα εχει fixed size και το antisag ειναι της καρτας οχι της μητρικης

μηπως η GIgabyte προεξοφλει οτι καποιοι θα επιστρεψουν τις καρτες και θα παρουν αλλης εταιρειας;

εβγαλε ενα size για ολες τις καρτες. στην 4090oc μου παει αρκετα δεξια η βίδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για όσους είχατε κρατήσει λίστα games Που θέλατε να παίξετε ορθόδοξα, και τώρα πήρατε κάρτα,  ψήστε να ψάξετε αν  έχουν βγάλει mods για να χώσετε DLAA όπως π.χ στο Red Redemption 2 -> 
 https://www.nexusmods.com/reddeadredemption2/mods/2072?tab=description

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παρακάτω review παρουσιάζει την 4060 ti Inno3d πολύ καλή και ισάξια με FE που είναι επίσης πολύ καλή σύμφωνα με το review του Techpowerup σε θερμοκρασία/θόρυβο.

https://www.kitguru.net/components/graphic-cards/dominic-moass/inno3d-rtx-4060-ti-twin-x2-review/7/

Δεν την είχα σε ιδιαίτερη εκτίμηση σαν εταιρεία αλλά η συγκεκριμένη υλοποίηση είναι η φθηνότερη 4060ti που κυκλοφορεί και τουλάχιστον σε θερμοκρασία/θόρυβο που με ενδιαφέρει είναι μια χαρά.Αρνητικό η απουσία Dual bios και η εμφάνιση της.

Επεξ/σία από Inler
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν τα άρθρα που "ζουν" από PC hardware reviews λένε ότι είναι μια χαρά υλοποίηση αλλά δεν μπορούμε να προτείνουμε σε κανέναν να αγοράσει κάρτα .... 

Κρίμα ... τα φοβερά καινούργια παιχνίδια της προηγούμενης δεκαετίας ίσως κάποιος να τα έχει δει... Αλλά τα φρέσκα επιτεύγματα Χάρι Πότερ και τον ανεπανάληπτο τίτλο που τάραξε τα νερά του gaming ... Γκομπλιν (3D!)... Πώς θα τα χάσει αυτά ο κόσμος ... Χαρά στο κουράγιο των παιδιών που ασχολούνται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/5/2023 στις 9:49 ΠΜ, Πέτρος είπε

Επειδή έκατσα και το έψαξα λίγο για το lb, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως ποτέ δεν αποτυπώνεται αυτό που περιγράφεις (έστω και για λίγο να τερματίζουν 1-2 νήματα κάποιους πυρήνες).

Καταλαβαίνω πως όντως το πιο αργό νήμα είναι αυτό που θα κρατήσει πίσω όλη την υπόλοιπη διαδικασία (αφού κάποιες άλλες εντολές δεν μπορούν να ξεκινήσουν πριν ολοκληρωθεί η επόμενη), αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό δεν φαίνεται στη χρήση ενός πυρήνα, να πάει αυτός που παλεύει με το "θηρίο" στο 85+%.

Αν χρησιμοποιείται μέρος μόνο του συγκεκριμένου πυρήνα από το νήμα αυτό που θέλει παραπάνω χρόνο, σε τέτοιο βαθμό που μια 3070 να μην μπορεί να αξιοποιηθεί από έναν 78003δ που γράφτηκε παραπίσω (και ήταν η ένστασή μου), sorry αλλά δεν σώζει ούτε ο 14χχχ, ούτε ο 88003δ (με 12 πυρήνες στο ccd αυτός), ούτε τίποτα που να μην έχει τουλάχιστον υπερδιπλάσιο STP από ότι κυκλοφορεί σήμερα.

Μάλλον κακός κώδικας είναι αυτό, κάτι που θέλει δουλειά για βελτίωση, παρά για πραγματική απαίτηση που βγάζει off τους σημερινούς επεξεργαστές.

Το μυστήριο λύθηκε. Δεν είναι το path tracing(στο CP2077) ή τουλάχιστον δεν είναι μόνο αυτό.

Παρατήρησα ότι όσο ανεβαίνει το rendering resolution τόσο μεγαλύτερο είναι το bottleneck. Π.χ. στα ίδια ακριβώς σημεία με 1080p και dlssq(αντί για 1224p+dlssq) είχα πολλά καρέ πιο πάνω.

Είδα όμως και κάτι άλλο. Έπαιζα όλο αυτό το διάστημα με Vsync και reflex on + boost. Το άνοιξα θεωρώντας το επιβοηθητικό ή στη χειρότερη ουδέτερο. Μόλις το έριξα σε απλό on πήρα μεγάλο boost και κλείνοντάς το εντελώς το CPU δεν είναι πια μπουκάλα. Δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί μου έριχνε τέτοια τεράστια μπουκάλα το Reflex. Πώς στον κόρακα σχετίζεται με το CPU;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το μυστήριο λύθηκε. Δεν είναι το path tracing(στο CP2077) ή τουλάχιστον δεν είναι μόνο αυτό.

Παρατήρησα ότι όσο ανεβαίνει το rendering resolution τόσο μεγαλύτερο είναι το bottleneck. Π.χ. στα ίδια ακριβώς σημεία με 1080p και dlssq(αντί για 1224p+dlssq) είχα πολλά καρέ πιο πάνω.

Είδα όμως και κάτι άλλο. Έπαιζα όλο αυτό το διάστημα με Vsync και reflex on + boost. Το άνοιξα θεωρώντας το επιβοηθητικό ή στη χειρότερη ουδέτερο. Μόλις το έριξα σε απλό on πήρα μεγάλο boost και κλείνοντάς το εντελώς το CPU δεν είναι πια μπουκάλα. Δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί μου έριχνε τέτοια τεράστια μπουκάλα το Reflex. Πώς στον κόρακα σχετίζεται με το CPU;

Εννοείται το reflex παίζει ρόλο, αφού ουσιαστικά όταν η gpu είναι στο 99% έχεις μεγαλύτερο latency. Οποτε αυτό που κάνει το reflex είναι να σταματάει το cpu από το να προετοιμάζει frames, ουσιαστικά συγχρονίζει την cpu με την gpu ώστε η gpu κάθε φορά να επεξεργαζεται το πιο πρόσφατο Frame. 

 

Είναι κάτι σαν πιο ανεπτυγμένη έκδοση του pre rendered frames. 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Herald είπε

Εννοείται το reflex παίζει ρόλο, αφού ουσιαστικά όταν η gpu είναι στο 99% έχεις μεγαλύτερο latency. Οποτε αυτό που κάνει το reflex είναι να σταματάει το cpu από το να προετοιμάζει frames, ουσιαστικά συγχρονίζει την cpu με την gpu ώστε η gpu κάθε φορά να επεξεργαζεται το πιο πρόσφατο Frame. 

 

Είναι κάτι σαν πιο ανεπτυγμένη έκδοση του pre rendered frames. 

Τότε σε ποιο σενάριο αξίζει να έχει κάποιος ανοικτό το Reflex; Το boost τι ρόλο παίζει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Τότε σε ποιο σενάριο αξίζει να έχει κάποιος ανοικτό το Reflex; Το boost τι ρόλο παίζει;

το reflex είχα διαβάσει ότι το βγάλανε κυρίως μαζί με dlss3 για να μπορεί το τελευταίο να είναι available αλλιώς θα έπαιζες με 200 ms

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...