Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, icenex said:

Ωραια και γιατι μου συγκρινει τοτε native αναλυση με rt on vs dlss3 και δεν κανει απλα συγκριση μεταξυ dlss2 k 3.

Δεν ειναι ακυρη η συγκριση fps απο την στιγμη που εφοσον ανοιξεις dlss στην ουσια μιλαμε για μικροτερη αναλυση απο την native που απλα εγινε upscale??Μονο στο δικο μου μυαλο φαινεται ακυρη η συγκριση?


η διαφημιση ειναι παντα πρωτα εναντι του ανταγωνισμου αρα διαφημιζει το latest dlss vs no dlss δε θα κατσει να ανταγωνιζεται τα δικα της νεα προιοντα με της προηγουμενης γενιας βαζοντας ολες τις υποπεριπτωσεις σε σποτακια του ενος λεπτου, αυτη υποτιθεται ειναι δουλεια των youtubers

Επεξ/σία από Odyss3us
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Herald είπε

Το native είναι νεκρό. DLDSR + DLSS Q >>>> native, δεν υπάρχει λόγος πλέον να τρέχεις native.

Καλά είναι και οι κάτοχοι AMD αλλά και Nvidia περασμένων ετών - σειρών. Το θέμα είναι ότι πλέον το Native δεν σημαίνει καλύτερη εικόνα και τα DLSS κτλ δεν έχουν στόχο μόνο την αύξηση των επιδόσεων αλλά σε πολλά παιχνίδια βελτιώνουν την εικόνα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Herald είπε

Δεν μπορώ΄να σου απαντήσω τι συμβαίνει όταν λείπουν πάνω απτα μισά καρέ στο video ρε συ, το video είναι στα 60 fps και το game στα 130. Αλλά αν δείς τις 2 πρώτες εικόνες που πόσταρε ο atenra, κοίταξε μόνο το native. Στο 1ο καρέ δεν υπάρχει σφυρί, κρύβεται πίσω από τον χαρακτήρα. Στην 2η ξαφνικά εμφανίζεται ολόκληρο το σφυρί, ακριβώς επειδή λόγω χαμηλού framerate τα transitions μεταξύ των καρέ είναι μεγάλα. Οπότε το FG προσπαθεί να μαντέψει τι συμβαίνει σε αυτά τα 25ms μεταξύ του 1ου και του 2ου καρέ,, και αφού στο πρώτο δεν υπάρχει σφυρί ενώ στο 2ο υπάρχει, συμβαίνει αυτό που βλέπεις. Bέβαια στο δεξιά video έχει και DLSS ανοιχτό οπότε δεν βγάζει 40 fps αλλά πχ. 70, αλλά το concept είναι το ίδιο που περιγράφω παραπάνω

Να ανακτήσει πληροφορία προσπαθεί το FG, όσο υψηλότερο είναι το framerate που έχεις χωρίς το FG τόσο λιγότερο πρέπει να μαντέψει και άρα τοσό πιο σωστό φαίνεται το ενδιάμεσο frame. Το θέμα είναι ότι όταν παίζεις natively στα 40fps, περισσότερα πράγματα ΔΕΝ βλέπεις παρά βλέπεις, καθώς οτιδήποτε συμβαίνει μέσα σε αυτά τα 20-25 ms μεταξύ των καρέ δεν εμφανίζονται  καν στην οθόνη σου :P 

Σωστά αυτά, αλλά η όλη μουντζούρα (στο σφυρί) δεν είναι κάτι ακριβώς θετικό. Μάλλον στην ικανότητα του εγκεφάλου σου/μου/του να διορθώνει και εξομαλύνει την εικόνα στηρίζεται για να μη παθαίνεις θλάσεις στα μάτια την ώρα που προσπαθούν να προσαρμοστούν σε τέτοια εικόνα.

Η υπόλοιπη εικόνα, δε, είναι τραγική. Εδώ, μάλιστα, μιλάμε για πράγματα που είναι όλη την ώρα στο κάδρο, οπότε δεν έχει να μαντέψει τίποτα το ΑΙ, παρά μόνο να συμπληρώσει τη μετάβαση από τη μία θέση στην άλλη.

Η κανονική εικόνα, την ώρα που παίζεις, μπορεί να είναι super σαν αποτέλεσμα, ιδέα δεν έχω.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, stafftw είπε

Και το hdr στα περισσότερα games με χαλάει (σε αντίθεση με ταινίες) ειδικά το auto hdr των windows.;Iσως είναι πολλά περισσότερα που αλλάζουν από απλά rtx on/off. Τέλος πάντων δεν είμαι τόσο ψείρας γενικά, αρκετά το off topic από εμένα.

Είναι κακό, γι'αυτό. Ελάχιστα παιχνίδια στο pc έχουν σωστό hdr. Στα windows 11 κατέβασε το hdr calibration tool απ΄το store αν δεν το έχεις κάνει ήδη.

Το auto hdr είναι fake έτσι και αλλιώς, εγώ δεν το έχω δοκιμάσει καν να σου πω την αλήθεια και δεν ξέρω πως είναι.

Επεξ/σία από Jts
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Πέτρος είπε

Σωστά αυτά, αλλά η όλη μουντζούρα (στο σφυρί) δεν είναι κάτι ακριβώς θετικό. Μάλλον στην ικανότητα του εγκεφάλου σου/μου/του να διορθώνει και εξομαλύνει την εικόνα στηρίζεται για να μη παθαίνεις θλάσεις στα μάτια την ώρα που προσπαθούν να προσαρμοστούν σε τέτοια εικόνα.

Η υπόλοιπη εικόνα, δε, είναι τραγική. Εδώ, μάλιστα, μιλάμε για πράγματα που είναι όλη την ώρα στο κάδρο, οπότε δεν έχει να μαντέψει τίποτα το ΑΙ, παρά μόνο να συμπληρώσει τη μετάβαση από τη μία θέση στην άλλη.

Η κανονική εικόνα, την ώρα που παίζεις, μπορεί να είναι super σαν αποτέλεσμα, ιδέα δεν έχω.

Μα αν δεν πάρεις καρέ κάρε το source material στα 130 fps δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα.  Για να καταλάβεις καλύτερα τι γίνεται πρέπει να έχεις το 1ο και το 2ο native frame και να το συγκρίεις με το ενδιάμεσο FG. Δεν μπορεί να γίνει αυτό στο παραπάνω video καθώς περισσότερα καρέ λείπουν παρά υπάρχουν. 

Δεν ξέρεις αν το σφυρί είναι όλη την ώρα στο κάδρο, ή τουλάχιστον ότι όλη την ώρα είνια γυρισμένο πρός την καμέρα, αφού όπως σου είπα, λείπει το 70% των καρέ. Σε κανονικό gameplay εννοείται δεν καταλαβαίνεις τίποτα από όλα αυτά. Το αν είναι θέμα εγκεφάλου δεν νομίζω να έχει σημασία, αλλώστε φαντάζομαι πάνω σε αυτό θα βασίστηκε και η nvidia για να φτιάξει την τεχνολογία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Aten-Ra είπε

Προτιμώ Native φίλε . Πάντα η πρώτη επιλογή είναι το Native, μετά χαμηλώνεις μερικά settings και αν έχεις όντως παλιά η μικρή κάρτα και δεν μπορείς να τρέξεις με χάλια Low Settings τότε πας στις άλλες τεχνολογίες upscaling , τα FG και @@ριες δεν θα τα χρησιμοποιήσω ποτέ  .

Και το Native στα 60 fps είναι αλλά δεν χάνεται το Hammer, άσε ρε αμέσως να το δικαιολογήσεις.

Συμφορουμίτη, εσύ δεν ήσουν που πριν λίγο καιρό έγραφες ότι παίζεις μια χαρά σε 4Κ native με 6700(κάρτα επιπέδου rx 7600)?

Ε λογικό είναι να μη  χρειάζεσαι FG εσύ με τόσο τούμπανη κάρτα που έχεις. Ασε τους αλλους με 4090 και λοιπές rtx 4000 να κοιτάνε σε upscale και FG 😉

Τέλος, δεν καταλαβαίνω πως ακριβώς δεν θα χρησιμοποιήσεις ποτέ features τα οποία δεν υποστηρίζει η κάρτα σου όπως το FG/dlss 3της nvidia 🤔

Πολύ χρήσιμα όλα αυτά όπως πάντα στο εδώ θέμα.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Herald είπε

Δεν ξέρεις αν το σφυρί είναι όλη την ώρα στο κάδρο, ή τουλάχιστον ότι όλη την ώρα είνια γυρισμένο πρός την καμέρα, αφού όπως σου είπα, λείπει το 70% των καρέ.

Αφού την βλέπεις την πορεία που διαγράφει το σφυρί στο video, τί ακριβώς λείπει? Ξεκινά (το μισό) από πίσω και έρχεται μπροστά σε μια συνεχόμενη κίνηση, χωρίς να παρεμβάλλεται το παραμικρό στην πορεία του.

Ότι και να συμβαίνει, σε κάθε καρέ πρέπει να υπάρχει το σφυρί ολόκληρο (ανάλογα τη γωνία προβολής που προφανώς αλλάζει στην κίνηση) και να απεικονίζεται αντίστοιχα με τα καρέ του μη fg. Δεν στέκει αυτό που βλέπουμε στα stills (ξαναγράφω, γιατί βλέπω υπάρχει μια παράλειψη αναφοράς...υπάρχει ατελείωτη βρωμιά στην fg εικόνα, σε πράγματα που είναι μπροστά στα μάτια μας όλη την ώρα). Είναι, στην πράξη, σα να αναβοσβήνει μέρος της εικόνας, απλά πάρα πολύ γρήγορα για να το αντιληφθείς συνειδητά στην κινούμενη...αλλά αναλογα την ευαισθησία σου "κάτι" δεν θα σου αρέσει στο fg και δεν θα ξέρεις τί είναι.

Να μου πεις ότι έχει γίνει ππριά στη μεταφορά από την εικόνα του παιγνιδιού όπως αυτή φτιάχνεται εκείνη τη στιγμή σε αυτό που μας έδωσε στο promo η nv, να σου πω ότι όντως παίζει κάτι τέτοιο (δεν έχει να κάνει με την εγγραφή...).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, Πέτρος said:

Αφού την βλέπεις την πορεία που διαγράφει το σφυρί στο video, τί ακριβώς λείπει? Ξεκινά (το μισό) από πίσω και έρχεται μπροστά σε μια συνεχόμενη κίνηση, χωρίς να παρεμβάλλεται το παραμικρό στην πορεία του.

Ότι και να συμβαίνει, σε κάθε καρέ πρέπει να υπάρχει το σφυρί ολόκληρο (ανάλογα τη γωνία προβολής που προφανώς αλλάζει στην κίνηση) και να απεικονίζεται αντίστοιχα με τα καρέ του μη fg. Δεν στέκει αυτό που βλέπουμε στα stills (ξαναγράφω, γιατί βλέπω υπάρχει μια παράλειψη αναφοράς...υπάρχει ατελείωτη βρωμιά στην fg εικόνα, σε πράγματα που είναι μπροστά στα μάτια μας όλη την ώρα). Είναι, στην πράξη, σα να αναβοσβήνει μέρος της εικόνας, απλά πάρα πολύ γρήγορα για να το αντιληφθείς συνειδητά στην κινούμενη...αλλά αναλογα την ευαισθησία σου "κάτι" δεν θα σου αρέσει στο fg και δεν θα ξέρεις τί είναι.

Να μου πεις ότι έχει γίνει ππριά στη μεταφορά από την εικόνα του παιγνιδιού όπως αυτή φτιάχνεται εκείνη τη στιγμή σε αυτό που μας έδωσε στο promo η nv, να σου πω ότι όντως παίζει κάτι τέτοιο (δεν έχει να κάνει με την εγγραφή...).


το fg το βλεπεις και το κρινεις στην πραξη και μεχρι στιγμης ειναι εξαιρετικο οπου κι αν εχει χρησιμοποιηθει, και οχι σε encoded video stills (ουτε καν screenshots) το ιδιο ισχυει και για το RT/PT οποιαδηποτε stills τα αδικουν σε σχεση με την κινηση μεσα στο παιχνιδι αφου ειναι εφε που δημιουργουν 3d volume

Επεξ/σία από Odyss3us
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

 

FSR3 + Frame Generation  🙄

Που είναι το Hammer οεοοο ???

Motion-1.png

Motion-2.png

Motion-3.png

 

Motion-4.png

 

Motion-5.png

 

Μπορείς να μην προσπαθείς να μειώσεις τεχνολογίες για τις οποίες δεν έχεις άποψη από πρώτο χέρι;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Armoral είπε

Μπορείς να μην προσπαθείς να μειώσεις τεχνολογίες για τις οποίες δεν έχεις άποψη από πρώτο χέρι;

Μα....αφού....είναι της nvidia :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Αφού την βλέπεις την πορεία που διαγράφει το σφυρί στο video, τί ακριβώς λείπει? Ξεκινά (το μισό) από πίσω και έρχεται μπροστά σε μια συνεχόμενη κίνηση, χωρίς να παρεμβάλλεται το παραμικρό στην πορεία του.

Ότι και να συμβαίνει, σε κάθε καρέ πρέπει να υπάρχει το σφυρί ολόκληρο (ανάλογα τη γωνία προβολής που προφανώς αλλάζει στην κίνηση) και να απεικονίζεται αντίστοιχα με τα καρέ του μη fg. Δεν στέκει αυτό που βλέπουμε στα stills (ξαναγράφω, γιατί βλέπω υπάρχει μια παράλειψη αναφοράς...υπάρχει ατελείωτη βρωμιά στην fg εικόνα, σε πράγματα που είναι μπροστά στα μάτια μας όλη την ώρα). Είναι, στην πράξη, σα να αναβοσβήνει μέρος της εικόνας, απλά πάρα πολύ γρήγορα για να το αντιληφθείς συνειδητά στην κινούμενη...αλλά αναλογα την ευαισθησία σου "κάτι" δεν θα σου αρέσει στο fg και δεν θα ξέρεις τί είναι.

Να μου πεις ότι έχει γίνει ππριά στη μεταφορά από την εικόνα του παιγνιδιού όπως αυτή φτιάχνεται εκείνη τη στιγμή σε αυτό που μας έδωσε στο promo η nv, να σου πω ότι όντως παίζει κάτι τέτοιο (δεν έχει να κάνει με την εγγραφή...).

Εσύ ξέρεις τι πρέπει να κάνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αλήθεια είναι ότι το dlss off vs dlss 3 είναι παραπλανητικό. Δεν αναφέρει render resolution και από το youtube δεν μπορείς να κάνεις σωστή οπτική σύγκριση έτσι και αλλιώς, η εικόνα έχει γινει encode και decode τουλάχιστον 2 φορές.

Επεξ/σία από Jts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...