Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, Gagaras είπε

Αν έχω καταλάβει καλά διαβάζοντας τα δύο θρεντ τις τελευταίες μέρες, για 1440p το sweetspot απόδοσης/τιμής (αυτή τη στιγμή) είναι μια 4070, εκτός αν βρείς σε προσφορά μια 4070Ti 

Fixed. 😀 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1855

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 hours ago, Armoral said:
  Reveal hidden contents

@Πέτροςβρες τα με τη λογίστρια και κάνε το έξοδο.:D

 

 

FSR3 + Frame Generation  🙄

Που είναι το Hammer οεοοο ???

Motion-1.png

Motion-2.png

Motion-3.png

 

Motion-4.png

 

Motion-5.png

 

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

 

FSR3 + Frame Generation  🙄

Που είναι το Hammer οεοοο ???

Aν θες να παίζεις το παιχνίδι καρέ κάρε σε 0.1x speed όντως δεν είναι καλό το FG.. Σε κίνηση το καταλαβαίνεις ή απλά  θάβεις πάλι ότι γράφει nvidia?


To βίντεο είναι στα 60 fps btw....αμά κατάλαβες κατάλαβες, αν δεν κατάλαβες συνέχισε το θάψιμο

Επεξ/σία από Herald
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

 

FSR3 + Frame Generation  🙄

Που είναι το Hammer οεοοο ???

Motion-1.png

Motion-2.png

Motion-3.png

 

Motion-4.png

 

Motion-5.png

 

Το hammer είναι στην κεφαλα της Λίζας και του άξιου red gpu team της😆

Επεξ/σία από azazil1190
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, azazil1190 είπε

Το hammer είναι στην κεφαλα της Λίζας και του άξιου red team της😆

Πάντως μιλάμε για κλασσική περίπτωση "δεν είναι καλό το FG, το είδα στο youtube" :P 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, Herald said:

Aν θες να παίζεις το παιχνίδι καρέ κάρε σε 0.1x speed όντως δεν είναι καλό το FG.. Σε κίνηση το καταλαβαίνεις ή απλά  θάβεις πάλι ότι γράφει nvidia?


To βίντεο είναι στα 60 fps btw....αμά κατάλαβες κατάλαβες, αν δεν κατάλαβες συνέχισε το θάψιμο

Προτιμώ Native φίλε . Πάντα η πρώτη επιλογή είναι το Native, μετά χαμηλώνεις μερικά settings και αν έχεις όντως παλιά η μικρή κάρτα και δεν μπορείς να τρέξεις με χάλια Low Settings τότε πας στις άλλες τεχνολογίες upscaling , τα FG και @@ριες δεν θα τα χρησιμοποιήσω ποτέ  .

Και το Native στα 60 fps είναι αλλά δεν χάνεται το Hammer, άσε ρε αμέσως να το δικαιολογήσεις.

  • Like 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Herald είπε

Πάντως μιλάμε για κλασσική περίπτωση "δεν είναι καλό το FG, το είδα στο youtube" :P 

Κάτι τέτοια λέγανε και τοτε με το spiderman fg χωρις να το έχουν δουλέψει και στην πορεία που κατάφεραν να το δουν από κοντά άλλαξαν γνώμη .

Βέβαια έφαγε και δύο τρία πατσάκια και έγινε αστέρι 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Aten-Ra είπε

Προτιμώ Native φίλε . Πάντα η πρώτη επιλογή είναι το Native, μετά χαμηλώνεις μερικά settings και αν έχεις όντως παλιά η μικρή κάρτα και δεν μπορείς να τρέξεις με χάλια Low Settings τότε πας στις άλλες τεχνολογίες upscaling , τα FG και @@ριες δεν θα τα χρησιμοποιήσω ποτέ  .

Και το Native στα 60 fps είναι αλλά δεν χάνεται το Hammer, άσε ρε αμέσως να το δικαιολογήσεις.

To ότι εσύ προτιμάς native από κάτι άλλο που δεν έχεις δοκιμάσει δεν ξέρώ τι σημασία έχει. Δεν μας ενδιαφέρει. Και εγώ προτιμώ DLSS από native, και? Τι σημασία έχει τι προτιμάει ο καθένας?

Το θέμα δεν είναι αν χάνεται το hammer, το θέμα είναι ότι απτό video που είναι στα 60 fps λείπουν 2,5 frames στο FG μεταξύ των SS που έχεις τραβήξει. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι το transition δεν είναι αυτό που δείχνεις στα SS σου,  καθώς περισσότερα κάρε ΛΕΙΠΟΥΝ παρά υπάρχουν! Είναι σαν να σου κάνω upload στα 20 fps για να σου δείξω πόσο smooth είναι τα 60. Καταλαβαίνεις ότι δεν στέκει ε?

8 λεπτά πριν, azazil1190 είπε

Κάτι τέτοια λέγανε και τοτε με το spiderman fg χωρις να το έχουν δουλέψει και στην πορεία που κατάφεραν να το δουν από κοντά άλλαξαν γνώμη .

Βέβαια έφαγε και δύο τρία πατσάκια και έγινε αστέρι 

Ρε γίναμε ειδικοί youtubeολόγοι. Είμαι ο πρώτος που λέει για τις αδυναμίες του FG αλλά το μοναδικό πρόβλημα που ΔΕΝ έχει το FG είναι αυτό που μας δείχνει ο atenra.  1002 θέματα έχει, το να βλέπεις τσεκούρια να εξαφανίζονται δεν είναι ένα από αυτά, τι να κάνουμε τώρα...αλλά αμά έχεις εμπειρία από youtube, ξέρεις καλύτερα :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, Herald said:

 

Το θέμα δεν είναι αν χάνεται το hammer, το θέμα είναι ότι απτό video που είναι στα 60 fps λείπουν 2,5 frames στο FG μεταξύ των SS που έχεις τραβήξει. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι το transition δεν είναι αυτό που δείχνεις στα SS σου,  καθώς περισσότερα κάρε ΛΕΙΠΟΥΝ παρά υπάρχουν! Είναι σαν να σου κάνω upload στα 20 fps για να σου δείξω πόσο smooth είναι τα 60. Καταλαβαίνεις ότι δεν στέκει ε?

Απλά λες βλακείες και προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα ασυμμάζευτα, αν εχεις 130  fps και δείχνεις μόνο τα 60 fps πάλι δεν θα έχανες το Hammer, ισα ισα που στο Native θα το έχανες γιατί έχεις λιγότερα από 60 fps.

Αυτό που βλέπουμε δεν είναι λιγότερα frames, αυτό που βλέπουμε είναι χαμένη πληροφορία που δεν μπορεί να την μεταφέρει στην εικόνα.

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Απλά λες βλακείες και προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα ασυμμάζευτα, αν εχεις 130  fps και δείχνεις μόνο τα 60 fps πάλι δεν θα έχανες το Hammer, ισα ισα που στο Native θα το έχανες γιατί έχεις λιγότερα από 60 fps.

Το βλακείες το προσπερνάω....


Δεν είπα ότι χάνεται το hammer επειδή είναι 60 fps το video, είπα ότι σε κανονικό gameplay δεν το καταλαβαίνεις γιατί έχεις τα 2πλάσια fps που σημαίνει υπάρχουν τα 2πλάσια καρέ ενδιάμεσα από αυτά που μας δείχνεις εσύ απτό video. Τέσπα, με ειδικό youtubeολόγο δεν έχει νόημα, όπως τα λές είναι, άντε κουράγιο

 

36 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Αυτό που βλέπουμε δεν είναι λιγότερα frames, αυτό που βλέπουμε είναι χαμένη πληροφορία που δεν μπορεί να την μεταφέρει στην εικόνα.

Σε native δεν υπάρχει χαμένη πληροφορία όταν στα sub 60 fps μεσολαβούν 20-25-30 ms μεταξύ των καρέ?

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Herald said:

 

 

Σε native δεν υπάρχει χαμένη πληροφορία όταν στα sub 60 fps μεσολαβούν 20-25-30 ms μεταξύ των καρέ?

Δεν βλέπω να εξαφανίζεται και να θολώνει κάτι με sub 60 fps στο Video.

Μην συνεχίζεις άλλο να προσπαθείς να το δικαιολογήσεις please, είναι ξεκάθαρο τι γίνεται και για ποιον λόγο αλλά δεν είναι αυτός που είπες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Herald είπε

Το θέμα δεν είναι αν χάνεται το hammer, το θέμα είναι ότι απτό video που είναι στα 60 fps λείπουν 2,5 frames στο FG μεταξύ των SS που έχεις τραβήξει. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι το transition δεν είναι αυτό που δείχνεις στα SS σου,  καθώς περισσότερα κάρε ΛΕΙΠΟΥΝ παρά υπάρχουν! Είναι σαν να σου κάνω upload στα 20 fps για να σου δείξω πόσο smooth είναι τα 60. Καταλαβαίνεις ότι δεν στέκει ε?

Κάτσε λίγο, ρωτάω ως μη κάτοχος FG.

Γιατί να "λείπουν" τμήματα του σφυριού (καλά, γενικότερα λείπουν ατελείωτα πράγματα από την fg εικόνα), έστω και frame2frame?

Έχεις το σφυρί να διαγράφει μια πορεία από frame σε frame...οκ, ανάλογα με τον αριθμό frames θα φαίνεται σπάσιμο (κενό, ουσιαστικά) στην κίνηση. Στο στατικό, όμως, σε οποιοδήποτε σημείο αυτής της πορείας θα πρέπει να υπάρχει σφυρί...δεν μπορεί να υπάρχει πριν και μετά, αλλά όχι ενδιάμεσα!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Δεν βλέπω να εξαφανίζεται και να θολώνει κάτι με sub 60 fps στο Video.

Μην συνεχίζεις άλλο να προσπαθείς να το δικαιολογήσεις please, είναι ξεκάθαρο τι γίνεται και για ποιον λόγο αλλά δεν είναι αυτός που είπες.

Αυτα που λές απλά δεν στέκουν. Βασικά όχι απλά ΄δεν στέκουν, ισχύει το  ακριβώς αντίθετο από αυτό που περιγράφεις. Το FG δεν εξαφανίζει πληροφόρια, το FG προσθέτει πληροφορία εκεί που δεν υπάρχει.

Όταν παίζεις στα 40 καρέ native, βλέπεις μια εικόνα κάθε 25ms. Μεσα σε αυτά τα 25 ms συμβαίνουν πράγματα στο παιχνίδι που ΔΕΝ τα βλέπεις. Αυτό είναι ΧΑΜΕΝΗ πληροφορία, όχι το FG. Το FG προσπαθεί να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ αυτών  των 2 κάρε που έχουν απόσταση 25ms μεταξύ τους. 

9 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Κάτσε λίγο, ρωτάω ως μη κάτοχος FG.

Γιατί να "λείπουν" τμήματα του σφυριού (καλά, γενικότερα λείπουν ατελείωτα πράγματα από την fg εικόνα), έστω και frame2frame?

Έχεις το σφυρί να διαγράφει μια πορεία από frame σε frame...οκ, ανάλογα με τον αριθμό frames θα φαίνεται σπάσιμο (κενό, ουσιαστικά) στην κίνηση. Στο στατικό, όμως, σε οποιοδήποτε σημείο αυτής της πορείας θα πρέπει να υπάρχει σφυρί...δεν μπορεί να υπάρχει πριν και μετά, αλλά όχι ενδιάμεσα!

Δεν μπορώ΄να σου απαντήσω τι συμβαίνει όταν λείπουν πάνω απτα μισά καρέ στο video ρε συ, το video είναι στα 60 fps και το game στα 130. Αλλά αν δείς τις 2 πρώτες εικόνες που πόσταρε ο atenra, κοίταξε μόνο το native. Στο 1ο καρέ δεν υπάρχει σφυρί, κρύβεται πίσω από τον χαρακτήρα. Στην 2η ξαφνικά εμφανίζεται ολόκληρο το σφυρί, ακριβώς επειδή λόγω χαμηλού framerate τα transitions μεταξύ των καρέ είναι μεγάλα. Οπότε το FG προσπαθεί να μαντέψει τι συμβαίνει σε αυτά τα 25ms μεταξύ του 1ου και του 2ου καρέ,, και αφού στο πρώτο δεν υπάρχει σφυρί ενώ στο 2ο υπάρχει, συμβαίνει αυτό που βλέπεις. Bέβαια στο δεξιά video έχει και DLSS ανοιχτό οπότε δεν βγάζει 40 fps αλλά πχ. 70, αλλά το concept είναι το ίδιο που περιγράφω παραπάνω

Να ανακτήσει πληροφορία προσπαθεί το FG, όσο υψηλότερο είναι το framerate που έχεις χωρίς το FG τόσο λιγότερο πρέπει να μαντέψει και άρα τοσό πιο σωστό φαίνεται το ενδιάμεσο frame. Το θέμα είναι ότι όταν παίζεις natively στα 40fps, περισσότερα πράγματα ΔΕΝ βλέπεις παρά βλέπεις, καθώς οτιδήποτε συμβαίνει μέσα σε αυτά τα 20-25 ms μεταξύ των καρέ δεν εμφανίζονται  καν στην οθόνη σου :P 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Προτιμώ Native φίλε . Πάντα η πρώτη επιλογή είναι το Native, μετά χαμηλώνεις μερικά settings και αν έχεις όντως παλιά η μικρή κάρτα και δεν μπορείς να τρέξεις με χάλια Low Settings τότε πας στις άλλες τεχνολογίες upscaling , τα FG και @@ριες δεν θα τα χρησιμοποιήσω ποτέ  .

Και το Native στα 60 fps είναι αλλά δεν χάνεται το Hammer, άσε ρε αμέσως να το δικαιολογήσεις.

Στο TLOU προτιμάς native; Υπάρχουν και θα υπάρξουν παιχνίδια με άθλιο TAA που η χρήση DLSS ή FSR είναι μονόδρομος. Δεν τα χρησιμοποιούμε μόνο για αύξηση των FPS.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, liakinen είπε

Στο TLOU προτιμάς native; Υπάρχουν και θα υπάρξουν παιχνίδια με άθλιο TAA που η χρήση DLSS ή FSR είναι μονόδρομος. Δεν τα χρησιμοποιούμε μόνο για αύξηση των FPS.

Το native είναι νεκρό. DLDSR + DLSS Q >>>> native, δεν υπάρχει λόγος πλέον να τρέχεις native.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...