Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, AlexandrosKle είπε

Σε 4Κ είμαι, θα το προσπαθήσω για την 4080 αλλά θα πρέπει να ξεχειλώσει πολύ το budget. Κάτι θα κάνουμε όμως.

Την δίνω την 6800 XT στα 480€ αν ενδιαφέρεται κανένας. Έλα να φεύγει παιδιά🤣

Ήμουν ακριβός στο ίδιο δίλημμα 6800xt με 4070ti σε 4k δεν είναι μεγάλες διάφορες από γενιά σε γενιά … overall είναι καλύτερη η 4070 δε το συζητάμε αλλά άμα δεις σε πιο βαριά παιχνίδια όπως cyberpunk, tw3 θα χρειαστείς αρκετές υποχωρήσεις ακόμα και με fg… 

άρχισε να τρως μόνο ρύζι για κάνα μήνα βάλε και δόσεις θα με θυμηθείς 😛

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, stafftw είπε

Μόνο εμένα μου φάνηκε πιο όμορφη εικόνα στο rtx off;

Με RT off είναι πολύ flat η εικόνα, είναι παρόμοια φάση με την διαφορά του HDR. Δεν ξέρων αν είναι τα shadows ή το GI αλλά χωρίς RT το κάθε αντικείμενο δεν έχει μεγάλες διακυμάνσεις όσον αφορά την σκίαση του, ενώ με το RT on βλέπεις διαφορές κατά μήκος του αντικειμένου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Arkin είπε

Θα ειναι λογο καρτας 100% ναι διπλασιασμο δεν εχω δει πουθενα σε κανενα παιχνιδι. 50% συνηθως πανω με δινει απο τα fps που εχω native.

Εδω με 3080 στα 1440p

Δεν καταλαβαίνω γιατί συγκρίνετε, όχι μόνο εσύ, frame generation on vs off στα ίδια fps;

Χίλιες φορές 3080 χωρίς fg από 4060 ti, το πραγματικό gameplay δεν έχει καμία σχέση.

Το frame generation βοηθάει σε κάποιες περιπτώσεις δεν λέω, αλλά πρέπει να έχεις ήδη αρκετά fps, και αν συγκρίνεις παρόμοιο frame rate, ακόμα και ο πιο άσχετος gamer θα το καταλάβει με το που κουνήσει το ποντίκι, ειδικά σε τόσο χαμηλό native frame rate.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Jts είπε

Δεν καταλαβαίνω γιατί συγκρίνετε, όχι μόνο εσύ, frame generation on vs off στα ίδια fps;

Χίλιες φορές 3080 χωρίς fg από 4060 ti, το πραγματικό gameplay δεν έχει καμία σχέση.

Το frame generation βοηθάει σε κάποιες περιπτώσεις δεν λέω, αλλά πρέπει να έχεις ήδη αρκετά fps, και αν συγκρίνεις παρόμοιο frame rate, ακόμα και ο πιο άσχετος gamer θα το καταλάβει με το που κουνήσει το ποντίκι, ειδικά σε τόσο χαμηλό native frame rate.

Γιατί για να βγάλει σταθερά πάνω από 50 fps πχ. στο hogwarts χωρίς FG θες τουλάχιστον κάτι σε 12600k ή zen 4 και πάνω με manual tuned μνήμες και ακόμα και εκεί, δύσκολα θα  τα πιάσεις, ειδικά hogsmeade ας πούμε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, Herald είπε

Γιατί για να βγάλει σταθερά πάνω από 50 fps πχ. στο hogwarts χωρίς FG θες τουλάχιστον κάτι σε 12600k ή zen 4 και πάνω με manual tuned μνήμες και ακόμα και εκεί, δύσκολα θα  τα πιάσεις, ειδικά hogsmeade ας πούμε. 

Ναι αυτό είναι άλλο, στο παράδειγμα που έδειχνε, τα fps ήταν πολύ κοντά, δηλαδή η 3080 τα έπιανε και χωρίς fg, δεν ήταν cpu/engine bottleneck όπου το frame generation είναι η μόνη επιλογή που έχεις για παραπάνω fps.

Αν έχει 2 κάρτες που native βγάζουν τα ίδια περίπου, τότε σίγουρα προτιμάς το frame generation αν δεν έχει πολλά artifacts το παιχνίδι.

Αν και προσωπικά και με frame generation to hogwarts smooth δεν μου φάνηκε, στα σημεία που έχει θέμα όχι παντού φυσικά, οπτικά ήταν εντάξει πάντως δεν το καταλάβαινες ιδιαίτερα.

Επεξ/σία από Jts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Herald είπε

Με RT off είναι πολύ flat η εικόνα, είναι παρόμοια φάση με την διαφορά του HDR. Δεν ξέρων αν είναι τα shadows ή το GI αλλά χωρίς RT το κάθε αντικείμενο δεν έχει μεγάλες διακυμάνσεις όσον αφορά την σκίαση του, ενώ με το RT on βλέπεις διαφορές κατά μήκος του αντικειμένου.

Και το hdr στα περισσότερα games με χαλάει (σε αντίθεση με ταινίες) ειδικά το auto hdr των windows.;Iσως είναι πολλά περισσότερα που αλλάζουν από απλά rtx on/off. Τέλος πάντων δεν είμαι τόσο ψείρας γενικά, αρκετά το off topic από εμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Herald είπε

Με RT off είναι πολύ flat η εικόνα, είναι παρόμοια φάση με την διαφορά του HDR. Δεν ξέρων αν είναι τα shadows ή το GI αλλά χωρίς RT το κάθε αντικείμενο δεν έχει μεγάλες διακυμάνσεις όσον αφορά την σκίαση του, ενώ με το RT on βλέπεις διαφορές κατά μήκος του αντικειμένου.

To GI είναι. Ελπίζω να μην έχει τα θέματα που έχει το Witcher με το popin και τα textures.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, stafftw είπε

Μόνο εμένα μου φάνηκε πιο όμορφη εικόνα στο rtx off;

Περα απο αυτο που ενταξει σε 1-2 περιπτωσεις ηταν καλυτερο στο ματι το rtx off.

1 ώρα πριν, Herald είπε

Τι δεν σου αρέσει ρε μαν?

Δεν ειναι οτι δεν μου αρεσει αλλα μου φανηκε κουλη η συγκριση..Πρωτα απο ολα στο rtx off εκει που γραφει τα fps λεει dlss off rt on τελικα τι ειναι off ή on? Και μετα μου συγκρινει αυτα τα 2 για να μου δειξει τι? Ο σκοπος της συγκρισης ποιος ειναι?Πραγματικα δεν εχω καταλαβει τι προσπαθει να αποδειξει με αυτη η συγκριση.Περα απο την εικονα τα fps που κολανε και ποσο μαλλον οταν μιλαμε για fg??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, icenex είπε

Δεν ειναι οτι δεν μου αρεσει αλλα μου φανηκε κουλη η συγκριση..Πρωτα απο ολα στο rtx off εκει που γραφει τα fps λεει dlss off rt on τελικα τι ειναι off ή on? Και μετα μου συγκρινει αυτα τα 2 για να μου δειξει τι? Ο σκοπος της συγκρισης ποιος ειναι?Πραγματικα δεν εχω καταλαβει τι προσπαθει να αποδειξει με αυτη η συγκριση.Περα απο την εικονα τα fps που κολανε και ποσο μαλλον οταν μιλαμε για fg??

H εικόνα είναι με RTX OFF αλλά τα FPS με RT on, για να συγκρίνεις framerate μεταξύ DLSS 3 και χωρίς DLSS 3. Δεν βρίσκω κάτι περίεργο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Herald είπε

H εικόνα είναι με RTX OFF αλλά τα FPS με RT on, για να συγκρίνεις framerate μεταξύ DLSS 3 και χωρίς DLSS 3. Δεν βρίσκω κάτι περίεργο. 

Ωραια και γιατι μου συγκρινει τοτε native αναλυση με rt on vs dlss3 και δεν κανει απλα συγκριση μεταξυ dlss2 k 3.

Δεν ειναι ακυρη η συγκριση fps απο την στιγμη που εφοσον ανοιξεις dlss στην ουσια μιλαμε για μικροτερη αναλυση απο την native που απλα εγινε upscale??Μονο στο δικο μου μυαλο φαινεται ακυρη η συγκριση?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, icenex είπε

Ωραια και γιατι μου συγκρινει τοτε native αναλυση με rt on vs dlss3 και δεν κανει απλα συγκριση μεταξυ dlss2 k 3.

Δεν ειναι ακυρη η συγκριση fps απο την στιγμη που εφοσον ανοιξεις dlss στην ουσια μιλαμε για μικροτερη αναλυση απο την native που απλα εγινε upscale??Μονο στο δικο μου μυαλο φαινεται ακυρη η συγκριση?

Θα ήταν άκυρη αν σου έβαζε απλά γράφημα με τα FPS, όπως έχω πεί και στο παρέλθον. Εδώ όμως δεν βάζει γράφημα, σου δείχνει την εικόνα και κρίνεις μόνος σου αν το DLSS είναι χειρότερο και πόσο χειρότερο και αν αξίζει το performance hit του να τρέχεις native.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Herald είπε

Θα ήταν άκυρη αν σου έβαζε απλά γράφημα με τα FPS, όπως έχω πεί και στο παρέλθον. Εδώ όμως δεν βάζει γράφημα, σου δείχνει την εικόνα και κρίνεις μόνος σου αν το DLSS είναι χειρότερο και πόσο χειρότερο και αν αξίζει το performance hit του να τρέχεις native.

Και ετσι να το παρω δεν μου δειχνει ομως πως φαινεται η εικονα στο native rt on vs dlss3 για να δω διαφορες για να κρινω αν αξιζει η οχι το native εναντι του dlss.

Ετσι οπως το εχει πεταξει ειναι σαν να μου λεει οτι ειναι τα ιδια απλα με dlss κερδιζεις και περισσοτερα καρε.

Προσωπικα θα προτιμουσα εφοσον εβαλαν συγκριση με καρε να ητανε μεταξυ dlss2 k 3 για να την θεωρησω πιο σχετικη την συγκριση.

 

Επεξ/σία από icenex
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...