Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Herald είπε

Όταν έχεις πρόσβαση  σε DLSS / DLDSR το native δεν το κοιτάς καν, πολλοί δεν το έχουν αντιληφθεί. Δεν υπάρχει λόγος πλέον να παίζεις το οτιδήποτε σε native. DLDSR + DLSS Q ή με το κλασσικό πατροπαράδοτο supersample + DLSS Q στέλνεις το native για καναρίνια

Μολις ανοιξεις το DLDSR x2.25 απο τον NV CP, μετα πρεπει να πας να επιλεξεις στα Windows τη Super Resolution αναλυση και μεσα στο Game;
 

Screenshot_6.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2341

  • Arkin

    1934

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

15 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Μολις ανοιξεις το DLDSR x2.25 απο τον NV CP, μετα πρεπει να πας να επιλεξεις στα Windows τη Super Resolution αναλυση και μεσα στο Game;
 

Screenshot_6.jpg

Ναι βάλε το game σε full screen και μέσα απτό παιχνίδι αντί για 4k βάλε την αντίστοιχη ανάλυση που θες. Μετά άνοιξε και dlss και είσαι μπόμπα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Herald είπε

Ναι βάλε το game σε full screen και μέσα απτό παιχνίδι αντί για 4k βάλε την αντίστοιχη ανάλυση που θες. Μετά άνοιξε και dlss και είσαι μπόμπα 

Στην αρχη το game ανοιξε σε μικροτερο παραθυρο αλλα μετα πηγα και το αλλαξα και ειναι μια χαρα τωρα.
 

Screenshot_7.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Odyss3us είπε

ακριβως! οπως βλεπεις παρακατω στη φωτο εξεχει προς τη μια πλευρα, αν μπει σωστα τοτε μαζι με τον ανεμιστηρα αφηνει 2-3 χιλιοστα περιθωριο απο το 1ο dimm slot
38987_3.jpg?maxheight=800&maxwidth=800&q

ευχαριστω και παλι,

οταν βρω την ορεξη πρεπει να αλλαξω θεση...(οσο μεγαλωνω τοσο περισσοτερο βαριεμαι και χανω την υπομονη μου ,με τα επακολουθα αποτελεσματα)

να'σαι καλα φιλε μου που το παρατηρησες

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Στην κίνηση θα δεις το FSR 2 να καταστρέφει λεπτομέρεια σε συρματοπλέγματα, καλώδια, κεραίες κλπ που βρίσκονται σε απόσταση και να τα κάνει να τρεμοπαίζουν. Όπως θα δεις και επιφάνειες υπό γωνία(π.χ. πόρτες) να έχουν shimmering και έντονα moire patterns(περιορίστηκαν κατά πολύ στο dlss). 'Η crawling edges γενικότερα σε οτιδήποτε μακρινο. Από 3 μέτρα μακριά καταλαβαίνεις αν παίζει ένα game με κάποια έκδοση FSR

Το ίδιο ισχύει και για το DLSS σε κάμποσα παιχνίδια. Και για Native + TAA σε άλλα.

Οι συγκρίσεις έχουν γίνει από το HWU πολλές φορές. Και είναι αντικειμενικές.

Όντως το DLSS είναι ανώτερο γενικά από το FSR αλλά δεν είναι όπως τα περιγράφεις σίγουρα.

Το FSR 2.1+ (σε Quality mode μόνο) είναι αποδεκτό. Είναι περίπου στα επίπεδα DLSS 2.1 σε ποιότητα/σταθερότητα.

53 λεπτά πριν, Strategos είπε

Άμα έχουμε φτάσει στην κατάσταση να λέμε ότι είναι value for money η 4090 κλαφτα. 

H 4090 είναι καρτάρα. Δεν της λείπει τίποτα και τα 450W μπορούν να είναι ~300W με αμελητέα πτώση απόδοσης. Δυστυχώς είναι η μόνη "καρτάρα" της γενιάς.

Και η 4080 αρκετά καλή.

Κατεβαίνοντας έχουμε μεγάλες εκπτώσεις σε specs και σε απόδοση/VRAM ενώ οι εκπτώσεις σε τιμή είναι αναντίστοιχες.

Μόνη κάπως εξαίρεση είναι η 4070 η σκέτη, η οποία στα ~600€ κάπως δικαιολογεί τα λεφτά της.

Επεξ/σία από kkatzos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kkatzos είπε

H 4090 είναι καρτάρα. Δεν της λείπει τίποτα και τα 450W μπορούν να είναι ~300W με αμελητέα πτώση απόδοσης. Δυστυχώς είναι η μόνη "καρτάρα" της γενιάς.

Και η 4080 αρκετά καλή.

Κατεβαίνοντας έχουμε μεγάλες εκπτώσεις σε specs και σε απόδοση/VRAM ενώ οι εκπτώσεις σε τιμή είναι αναντίστοιχες.

Μόνη κάπως εξαίρεση είναι η 4070 η σκέτη, η οποία στα ~600€ κάπως δικαιολογεί τα λεφτά της.

Αυτή την στιγμή κάποιο λογικό value από την σειρά 4000 έχουν μόνο οι 4090 και 4070. Συγκεκριμένα θεωρώ ότι αν ξανανεβάσουν το stock και φτάσει τα 500-520 η 4070 θα είναι πολύ καλή αγορά. Φυσικά αν γίνει το παραπάνω θα πρέπει να πέσει και ανάλογα στα 420-430 η 4060 ti 16gb.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Μολις ανοιξεις το DLDSR x2.25 απο τον NV CP, μετα πρεπει να πας να επιλεξεις στα Windows τη Super Resolution αναλυση και μεσα στο Game;
 

Screenshot_6.jpg

Στην οθόνη που είσαι μπορείς να φτιάξεις custom αναλύσεις από το κουμπί customize.

Μετά, στο μενού του game, θα βλέπεις αυτές τις αναλύσεις που κανονικά δεν υποστηρίζει η οθόνη σου. Επιλέγεις, βάζεις dlss και παίρνεις ανώτερη ποιότητα από native με το performance hit που αντέχεις.

29 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Το ίδιο ισχύει και για το DLSS σε κάμποσα παιχνίδια. Και για Native + TAA σε άλλα.

Οι συγκρίσεις έχουν γίνει από το HWU πολλές φορές. Και είναι αντικειμενικές.

Όντως το DLSS είναι ανώτερο γενικά από το FSR αλλά δεν είναι όπως τα περιγράφεις σίγουρα.

Το FSR 2.1+ (σε Quality mode μόνο) είναι αποδεκτό. Είναι περίπου στα επίπεδα DLSS 2.1 σε ποιότητα/σταθερότητα.

Σε καθαρότητα textures το FSR 2.1 στέκεται μια χαρά. Σε screenshot μοιάζει με native εικόνα. Όμως σε κίνηση έχει πολύ πιο σοβαρά θέματα από το dlss.  Το βλέπω στο CP2077 που μέχρι και το native+TAA πάσχει σε αρκετές συγκρίσεις με dlss quality. Άσχετα αν υπάρχουν και περιπτώσεις που υπερτερεί(το TAA).Μακράν σοβαρότερη λύση είναι το XeSS που έχει και ultra quality mode.

Αναφορά σε κείμενο

Οι συγκρίσεις έχουν γίνει από το HWU πολλές φορές. Και είναι αντικειμενικές.

Όχι. Το hwunboxed δείχνει επιλεγμένα πράγματα. Άλλο να παίζεις με τις ώρες και να βλέπεις όλες τις ασχήμιες. Ξανανεβάζω το βίντεο(κάντε το full screen) που φαίνεται το shimmering/flickering στα κλιματιστικά, στην καγκελόπορτα δεξιά(δίπλα από το 7) και το edge crawling στον μεταλλικό φράχτη πάνω αριστερά. Σε γρήγορη κίνηση τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Τα καλώδια π.χ. με FSR 2.1 πιξελιάζουν σαν να τρέχεις 480p. Αλλάζοντας σε dlss "πετρώνει" η εικόνα.

 

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Strategos είπε

Αυτή την στιγμή κάποιο λογικό value από την σειρά 4000 έχουν μόνο οι 4090 και 4070. Συγκεκριμένα θεωρώ ότι αν ξανανεβάσουν το stock και φτάσει τα 500-520 η 4070 θα είναι πολύ καλή αγορά. Φυσικά αν γίνει το παραπάνω θα πρέπει να πέσει και ανάλογα στα 420-430 η 4060 ti 16gb.

350 η 4060ti 8αρα 400 η 16αρα ουτε ευρω παραπανω 550 η 4070 και 700 η 4070 με την 4080 στο 1000αρικο. Αυτες ελπιζω να ειναι οι τιμες σε λιγους μηνες και εκει θα αξιζουν αυτα που ζητανε η καθε μια. Απο amd θεωρω λογικες τιμες τα 150 για την 7600 τα 700 για την 7900xt και τα 800 για την 7900xtx απο νεα γενια βλεπουμε μετα οτι αλλο βγαλουν και οποτε. 

26 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Στην οθόνη που είσαι μπορείς να φτιάξεις custom αναλύσεις από το κουμπί customize.

Μετά, στο μενού του game, θα βλέπεις αυτές τις αναλύσεις που κανονικά δεν υποστηρίζει η οθόνη σου. Επιλέγεις, βάζεις dlss και παίρνεις ανώτερη ποιότητα από native με το performance hit που αντέχεις.

Σε καθαρότητα textures το FSR 2.1 στέκεται μια χαρά. Σε screenshot μοιάζει με native εικόνα. Όμως σε κίνηση έχει πολύ πιο σοβαρά θέματα από το dlss.  Το βλέπω στο CP2077 που μέχρι και το native+TAA πάσχει σε αρκετές συγκρίσεις με dlss quality. Άσχετα αν υπάρχουν και περιπτώσεις που υπερτερεί(το TAA).Μακράν σοβαρότερη λύση είναι το XeSS που έχει και ultra quality mode.

Όχι. Το hwunboxed δείχνει επιλεγμένα πράγματα. Άλλο να παίζεις με τις ώρες και να βλέπεις όλες τις ασχήμιες. Ξανανεβάζω το βίντεο(κάντε το full screen) που φαίνεται το shimmering/flickering στα κλιματιστικά, στην καγκελόπορτα δεξιά(δίπλα από το 7) και το edge crawling στον μεταλλικό φράχτη πάνω αριστερά. Σε γρήγορη κίνηση τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Τα καλώδια π.χ. με FSR 2.1 πιξελιάζουν σαν να τρέχεις 480p. Αλλάζοντας σε dlss "πετρώνει" η εικόνα.

 

Θα σου πω τι συμβαινει με το DLSS γιατι το εχω ψαξει αρκετα. 

Μεχρι το DLSS 2.5.1 εκδοση υπηρχε ghosting σε αρκετα παιχνιδια με το FSR να μην εχει τοσο ghosting μετα την 2.1 εκδοση με περισσοτερο shimmering ομως λογο μεγαλυτερου sharpening και αυτο φαινεται στα συρματα δικτυα κτλ. 

Σε οτι παιχνιδι εχω περασει το 2.5.1 DLL απο techpower δεν υπαρχει ιχνος ghosting με την εκδοση 3+ να ειναι κατι αντιστοιχο του 2.5.1 αλλα θελει και tweak με το dlsstweak προγραμμα για να δωσει τα μεγιστα. 

Με λιγα λογια ειτε παιζετε παιχνιδι με αρχικη εκδοση dlss 2 ειτε με εκδοση 3 προτεινω ενα περασμα την εκδοση 2.5.1 και ειμαστε ετοιμοι.

Παμε τωρα στο DLSS 3 το οποιο επισης εχει αρκετες εκδοσεις. Η τελευταια εκδοση που βγηκε απο το diablo 4 ειναι υποδειγματικη την δουλευω κατι μερες στο spiderman αλλα και στο hogwarts και απλα δινει τα μεγιστα ειδα 700-800mb κατω σε vram usage μιας και το το dlss 3 ζηταει vram και γενικα μηδεν artifacts σε πολυ γρηγορες κινησεις παντου. 

2.5.1 εκδοση λοιπον για DLSS 2 και 3.1.12 εκδοση για DLSS 3 και ειμαστε gold που λενε. Προηγουμενες εκδοσεις DLSS 3 που δοκιμασα στο spiderman ειχα artifacts περα απο τη δικη του προφανως που κυκλοφορησε και ειναι αψογο αλλα η 3.1.12 ειναι επισης αψογη + τις λιγοτερες απαιτησεις σε vram. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Arkin είπε

350 η 4060ti 8αρα 400 η 16αρα ουτε ευρω παραπανω 550 η 4070 και 700 η 4070 με την 4080 στο 1000αρικο. Αυτες ελπιζω να ειναι οι τιμες σε λιγους μηνες και εκει θα αξιζουν αυτα που ζητανε η καθε μια. Απο amd θεωρω λογικες τιμες τα 150 για την 7600 τα 700 για την 7900xt και τα 800 για την 7900xtx απο νεα γενια βλεπουμε μετα οτι αλλο βγαλουν και οποτε. 

Θα σου πω τι συμβαινει με το DLSS γιατι το εχω ψαξει αρκετα. 

Μεχρι το DLSS 2.5.1 εκδοση υπηρχε ghosting σε αρκετα παιχνιδια με το FSR να μην εχει τοσο ghosting μετα την 2.1 εκδοση με περισσοτερο shimmering ομως λογο μεγαλυτερου sharpening και αυτο φαινεται στα συρματα δικτυα κτλ. 

Σε οτι παιχνιδι εχω περασει το 2.5.1 DLL απο techpower δεν υπαρχει ιχνος ghosting με την εκδοση 3+ να ειναι κατι αντιστοιχο του 2.5.1 αλλα θελει και tweak με το dlsstweak προγραμμα για να δωσει τα μεγιστα. 

Με λιγα λογια ειτε παιζετε παιχνιδι με αρχικη εκδοση dlss 2 ειτε με εκδοση 3 προτεινω ενα περασμα την εκδοση 2.5.1 και ειμαστε ετοιμοι.

Παμε τωρα στο DLSS 3 το οποιο επισης εχει αρκετες εκδοσεις. Η τελευταια εκδοση που βγηκε απο το diablo 4 ειναι υποδειγματικη την δουλευω κατι μερες στο spiderman αλλα και στο hogwarts και απλα δινει τα μεγιστα ειδα 700-800mb κατω σε vram usage μιας και το το dlss 3 ζηταει vram και γενικα μηδεν artifacts σε πολυ γρηγορες κινησεις παντου. 

2.5.1 εκδοση λοιπον για DLSS 2 και 3.1.12 εκδοση για DLSS 3 και ειμαστε gold που λενε. Προηγουμενες εκδοσεις DLSS 3 που δοκιμασα στο spiderman ειχα artifacts περα απο τη δικη του προφανως που κυκλοφορησε και ειναι αψογο αλλα η 3.1.12 ειναι επισης αψογη + τις λιγοτερες απαιτησεις σε vram. 

Σωστά όλα εκτός από αυτό:

Αναφορά σε κείμενο

Μεχρι το DLSS 2.5.1 εκδοση υπηρχε ghosting σε αρκετα παιχνιδια με το FSR να μην εχει τοσο ghosting μετα την 2.1 εκδοση με περισσοτερο shimmering ομως λογο μεγαλυτερου sharpening και αυτο φαινεται στα συρματα δικτυα κτλ.

Δεν έχει να κάνει με το sharpening. Είναι μάπα οι προβλέψεις του αλγόριθμου FSR 2.1 πάνω σε κίνηση. Τα ίδια προβλήματα που είχε και το dlss 1.9 του Control που δεν έτρεχε καν σε tensor cores. Το AI δεν παίζεται σε αυτό το κομμάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/5/2023 στις 9:30 ΜΜ, tolisrx8 είπε

λοιπον η καρτα τοποθετηθηκε,

μου εσπασε τα νευρα το Anti-sag Bracket που βιδωνει πανω στην μητρική (περναει πανω απο το 4-pin connector των front case fan,ελπιζω να μην το έσφιξε πολυ...)

το μονο που με αγχωνει ειναι το Corsair 12VHPWR Type-4,( δεν μοιαζει τόσο ποιοτικο οσο τα παλαια 8-pin) και με συνδυασμό με την Asus X670E Hero ελπιζω να μην γινει κανα μπαμ😆

Απο επιδοσεις τερας..., περιπου διπλάσιες  απο την 3080rtx (σε native ,dlss3 δεν προλαβα καν να δω...)

 

IMG_2423_50.jpg

Είσαι σίγουρος ότι παίζει καλύτερα από 3080;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Σωστά όλα εκτός από αυτό:

Δεν έχει να κάνει με το sharpening. Είναι μάπα οι προβλέψεις του αλγόριθμου FSR 2.1 πάνω σε κίνηση. Τα ίδια προβλήματα που είχε και το dlss 1.9 του Control που δεν έτρεχε καν σε tensor cores. Το AI δεν παίζεται σε αυτό το κομμάτι.

Εννοεις πανω σε κινηση ετσι? Γιατι shimmering με FSR θα δεις και σε ακινητη εικονα αν εχει ξεφυγει το sharpen των developers. Σε κινηση ghosting δεν θα δεις και δεν συμβαινει παντου αυτο αλλα σε καποια ναι σε κινηση θα δεις αρκετα artifacts αν προσεξεις στο 2077 πχ ηταν unplayable το FSR με το xess σε αρκετα καλυτερη μοιρα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Armoral είπε

Είσαι σίγουρος ότι παίζει καλύτερα από 3080;

ερώτηση τρολ ? διπλασια frames,επειδη επιμενεις ...(τουλαχιστον στο cyberpunk και A Plague Tale: Requiem που δοκιμασα σε native)

 

Επεξ/σία από tolisrx8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, tolisrx8 είπε

ερώτηση τρολ ? διπλασια frames,επειδη επιμενεις ...(τουλαχιστον στο cyberpunk και A Plague Tale: Requiem που δοκιμασα σε native)

 

Επειδή δεν έχουνε βγει καλές οι 4000 για αυτό λέω.

Μάλλον έπρεπε να πας σε σειρά 6000 Amd.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...