Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

έτσι πρέπει ρε μεγάλες αντρικές... :P  στη τελικη άμα θες κοτσάρεις και ένα μικρό monitor από διπλα και είσαι μπόμπα

Εξαρταται απο το game, καποια games δεν ειναι και οτι καλυτερο να βλεπεις τον χαρακτηρα σου μισο μετρο ή να προσπαθεις να διαβασεις το chat και να κανεις trades.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Εξαρταται απο το game, καποια games δεν ειναι και οτι καλυτερο να βλεπεις τον χαρακτηρα σου μισο μετρο ή να προσπαθεις να διαβασεις το chat και να κανεις trades.

καλά για κάτι diablo και τέτοια που λιώνεις εσύ ισχύει ότι δεν είναι και η καλύτερη επιλογή αλλα για single player παιχνίδια είναι must

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σχετικά καλά πάει το Jedi Survivor αλλά έχει σημεία με βούτες όπως στο σημείο που συναντάς τον Senator στο σκάφος. Δεν περιμένω πολλά από CPU optimizations πάντως μιας και το Callisto Protocol είχε παρόμοια θέματα που δεν τα έφτιαξαν ποτέ.

Κατά τα άλλα λίγα traversal stutters όταν φορτώνει νέα περιοχή.

Το HDR του δουλεύει μια χαρά πάντως και δίνει αρκετά στο παιχνίδι. Σε 7900XTX απ' ότι λένε πάει καλύτερα αλλά με RT on έχει περισσότερα stutters.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο 4.10. 13700K και η καρτα ειναι στο 75-80% για 60fps δηλαδη τι γινεται στα αλλα cpu. Μετα λεμε για το last of us να τα και τα χειροτερα. 

Ας φανε στη μαπα το 38% στο steam τωρα. Το last of us ηταν στο 20% στην αρχη τωρα πηγε 44% μετα τα 7 patch οποτε εχει δρομο και αυτο να γινει 80-90% positive. Θυμαστε το 2077? Και αυτο ηταν 20-30% στο steam τωρα εφτασε να ειναι στο 80%.

 

Screenshot_1.png

 

Επισημη ανακοινωση

6gizeejnpnwa1.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο στην ΕΑ για τα άψογα αντανακλαστικά και αυτήν την αυθόρμητη αλλά ειλικρινή ανακοίνωση.

Απλά ξέχασαν να τεστάρουν σε Windows 10, σε μερικούς επεξεργαστές, μερικά chipsets και μερικές κάρτες. Ντάξει έχουν και άλλες δουλειές, μετράνε το κασέρι από τα pre-orders.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, this.is.elia είπε

Μπράβο στην ΕΑ για τα άψογα αντανακλαστικά και αυτήν την αυθόρμητη αλλά ειλικρινή ανακοίνωση.

Απλά ξέχασαν να τεστάρουν σε Windows 10, σε μερικούς επεξεργαστές, μερικά chipsets και μερικές κάρτες. Ντάξει έχουν και άλλες δουλειές, μετράνε το κασέρι από τα pre-orders.

Ειδαμε και σε windows 11 πως τρεχει μην πω τιποτα ειδαμε και σε 5900x πως τρεχει 12core cpu ειδαμε και σε καρτες νεας γενιας πως παει. Ενας αχταρμας. Να μετρησουν το κασερακι κακο του κεφαλιου σε οσους κανουν preorder και δεν περιμενουν 3-4 μερες απο το release για να δουν πως τρεχει ενα παιχνιδι και να κανουν την αγορα. Ουτε ενας preorder να δουμε θα ξανα βγαλουν τετοια χαλια παιχνιδια στο optimize?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά σταματήστε τα preorder και τα day one buys. Κάθε καινούργιος "ΑΑΑ" τίτλος που βγαίνει είναι και πιο προβληματικός από τον προηγούμενο.

Η αλήθεια είναι πως δυστυχώς έχει αλλάξει και ο τρόπος που γίνονται develop τα games. Παίρνουν όλοι μια έτοιμη μηχανή, πετάνε assets μέσα απο το GUI της, γράφουν και μερικά scriptακια και έτοιμο το παιχνίδι. To Vulcan και το DirectX 12 είναι low level APIs και για να τα εκμεταλλευτείς πρέπει να προσαρμόσεις τον κώδικα της μηχανής αρκετά στις ανάγκες του παιχνιδιού.

Δε συζητάω καν πλέον για σωστό multi-threading. Ένα σωρό ακριβές παραγωγές βγαίνουν και τρέχουν κυρίως σε ένα thread. Πως να μην υπάρχουν bottlenecks.

Δεν λέμε να είναι όλα τα παιχνίδια Doom Eternal, αλλά έχουμε πάει τελείως στο άλλο άκρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τρέχει έτσι φτιαγμένο από την Respawn η οποία μέχρι πρότινος δεν είχε επιδείξει σημάδια (τόσο) κακών πορτ, απεναντίας έκανε καλή δουλειά στις προηγούμενες κυκλοφορίες της την τελευταία δεκαετία, φανταστείτε το νέο Battlefield ΠΩΣ θα τρέχει 💣 @Psycho_Warhead

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, 7nisiotis είπε

Αν τρέχει έτσι φτιαγμένο από την Respawn η οποία μέχρι πρότινος δεν είχε επιδείξει σημάδια (τόσο) κακών πορτ, απεναντίας έκανε καλή δουλειά στις προηγούμενες κυκλοφορίες της την τελευταία δεκαετία, φανταστείτε το νέο Battlefield ΠΩΣ θα τρέχει 💣 @Psycho_Warhead

Καλα και το fallen order χαλια ηταν αρχικα μην το ξεχναμε. Σε amd ακομα τρεχει χαλια με stutters αν δεν ειχα DXVK δεν θα μπορουσα να το παιξω ηταν τραγικο. Με DXVK ηταν smooth εκτος απο traversal οταν αλλαζεις περιοχη που ειναι σπαστικο αλλα οχι deal breaker. Το titanfall 2 ναι αυτο ειναι ενα εξαιρετικα optimize παιχνιδι και τρεχει οπως πρεπει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τόσο περίεργα δεν έτρεχε. Θέμα μηχανής γραφικών περισσότερο ήταν εκεί aka Unreal Stutter engine. Έχει και τα κουλά της απέναντι και η Frostbite που χρησιμοποιείται σε άλλα παιχνίδια (πχ BF)

 

Btw το Battlefield 4 με τον πρόγονο του Vulcan aka Mantle έτρεχε υπερsmooth τότε σε σχέση με το stutterfest DirectX, βέβαια ήταν supported μόνο για τις τότε AMD. 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mantle_(API)

Πολύ κρίμα που δεν προχώρησε. 

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Τόσο περίεργα δεν έτρεχε. Θέμα μηχανής γραφικών περισσότερο ήταν εκεί aka Unreal Stutter engine. Έχει και τα κουλά της απέναντι και η Frostbite που χρησιμοποιείται σε άλλα παιχνίδια (πχ BF)

Χαλι μαυρο ηταν οταν βγηκε,εγω το ειχα παρατησει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...