Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, aki είπε

Είναι παράλογο αυτό που αναφέρεις. Απαγορεύει η nvidia, να διορθώσεις τον κώδικά σου;!

Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο EVER(!) και εάν αναφέρεσαι στο SDK του DLSS, τι ακριβώς μπορείς να αλλάξεις από τη στιγμή που δεν είναι δικό σου; Δίνει pointers, ενσωματώνεις και αυτό ήταν.

Πιο πιθανό σενάριο είναι να θέλουν να φτιάξουν το παιχνίδι τους σε 1 ευλογημένο version, αφού δοκιμάσουν σε όλες τις κάρτες με τους QA testers (τους πελάτες τους δηλαδή, haha) και όταν με το καλό διορθώσουν το χάλι να ενσωματώσουν και το dlss, παρά το narative σου.

Μην του το χαλάς. Κακή Nvidia 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2350

  • Arkin

    1953

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Για παράδειγμα το TW3 σε native 4K με RT ήταν στα 35-40FPS μέσα στις πόλεις και μόνο με FG πήγαινες 60+. Το input lag ήταν αρκετό με FG προφανώς αλλά επειδή το έπαιξα με controller, δεν με χάλασε προσωπικά. Αυτό είναι υποκειμενικό όμως, μπορεί εσύ ή κάποιος άλλος να μην το θεωρεί playable.

Μια μικρή παρένθεση επειδή παίζω αυτή την περίοδο tw3 πρώτον με controller δεν έχεις την άμεση απόκριση που έχεις με ποντίκι όποτε δε το καταλαβαίνεις τόσο πολύ, δεύτερον το παιχνίδι είναι 3rd person που επίσης δεν ενοχλεί όσο να είναι first person ,τρίτων το παιχνίδι είναι broken και χωρίς fg ακόμα και 60fps να έχεις έχει shutters… δε το λες και αντιπροσωπευτικό παράδειγμα …

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

FPS παιχνιδια ειναι αληθεια οτι θελουν πιο αμεσοτητα. Πχ  το 2077 για βολτα στην πολη και με 60fps με FG ειναι μια χαρα αλλα αν πας για μαχη το καταλαβαινεις δεν μπορεις να στοχευσεις σωστα. Με 90fps με FG ειναι αψογο και στη μαχη. Spiderman 100fps με FG επισης αψογο γενικα third person και slow pace παιχνιδια ειναι μια χαρα και με πιο κατω native+dlss input latency δηλαδη και με 40fps input latency να εχεις θα τα παιξεις στα 60 κανονικα δεν θα εχεις προβλημα. Ενα doom ομως ενα shadow warrior αυτα θελουν native 70-80fps και πανω για να δωσεις πονο στις μαχες. Το 2077 παλι για FPS slow pace ειναι οποτε το παιζεις αλλα σε εντονες μαχες με ποντικι εχεις μειονεκτημα. Το καλο οτι σχεδον οτι FPS εχει βγει και ειναι γρηγορο τρεχει και αψογα οπως και τα competitive που παιζουν με 300fps native και αυτα τρεχουν αψογα δεν χρειαζονται FG. Αυτα που χρειαζονται απο τα νεα παιχνιδια μεχρι στιγμης εχουν FG και σωζει την κατασταση σε πολλες περιπτωσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

αν το SDK του DLSS δημιουργεί κάποια ασυμβατότητα

Για ποιο SDK του DLSS αναφέρεσαι; Δουλεύεις στην nVidia και έχεις το SDK του DLSS; ή αναφέρεσαι στο Gihub κομμάτι που διαθέτει η nvidia;

Επεξ/σία από aki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, aki είπε

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.

Στη Unity όποτε υπάρχει πρόβλημα πρέπει να επικοινωνήσεις με τους ίδιους για να το διορθώσουν σε μελλοντικό version, αν υπάρχουν πολλαπλές αναφορές.

Η Epic λέει κάνε ό,τι γουστάρεις με το Github, τροποποίησε ελεύθερα τον κώδικα, όμως με περιορισμούς ότι δε θα πουλήσεις τον δικό της κώδικα σε τρίτους.

Το μόνο που σου δίνει η nvidia με το συμφωνητικό άδειας είναι ένα .dll αρχείο και τις ευλογίες της για να το κάνεις distribute υπό αντίστοιχη προϋπόθεση ότι δεν θα το πουλήσεις σε τρίτους μέσα στις άκρες.

Τι ακριβώς θέλεις να τροποποιήσεις στον δικό σου κώδικα που πρέπει να κάνεις αίτηση στην nvidia; Εκτός και αν εννοείς ότι το FSR το τροποποιείς και μπορείς να το βελτιώσεις, αλλά δε μπορείς να βελτιώσεις το DLSS παραπάνω από την nVidia...

Το DLSS plugin είναι σε binary μορφή και επομένως οι developers έτσι και αλλιώς δε μπορούν να το τροποποιήσουν.

Αυτό που μπορούν να κάνουν όμως είναι να ρυθμίσουν τη συμπεριφορά του ανάλογα με τα assets που βρίσκονται στο frame. Αυτό ισχύει και για το FSR με τα reactive masks και διάφορες άλλες επιλογές που βοηθούν τους upscalers στο να διαχειρίζονται πιο αποτελεσματικά διαφάνειες, να καταπολεμούν το ghosting κλπ. Δηλαδή το σωστό integration ενός upscaler δεν είναι κάναμε import το plugin και τελειώσαμε.

Σίγουρα είναι πιο απλό για μια εταιρία να βάλει μόνο το ένα, να το ρυθμίσει σωστά για όλα τα assets του game και μετά να κάνει QA για έναν upscaler αντι για 2. Για αυτό και θα καταλάβαινα αν ένα indy game έβαζε μόνο FSR. Παίζει παντού και δε χρειάζεται το studio να κάνει την ίδια δουλειά 2 φορές.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως 3Α τίτλοι με τεράστια budgets και τσουχτερές τιμές έχουν το θράσος να βάζουν μόνο το ένα απο τα 2. Είναι άλλη μια ένδειξη πως οι πραγματικοί τους πελάτες είναι αυτοί που αγοράζουν τα παιχνίδια τους για τις κονσόλες και φυσικά οι GPU vendors που τους σπονσοράρουν. Το PC το έχουν γραμένο εκεί που δεν πιάνει μελάνι.

Να προσθέσω πως η χειρότερη τέτοια τακτική κατα τη γνώμη μου είναι η χρήση του RTX απο developers που αντί να φτιάχνουν games για gamers, φτιάχνουν tech demos για την nVidia. Να ξεκαθαρίσω πως δε μιλάω γενικά για τη χρήση Ray Tracing (RT) στα παιχνίδια, αλλά για τη χρήση του RTXGI και DI που είναι φτιαγμένα για να χρησιμοποιούν επιταχυντές που υπάρχουν σε κάρτες της nVidia έναντι πιο hardware agnostic εφαρμογών.

 

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Μια ανάλυση που έκανε ένας στο NeoGAF σχετικά με τα textures σε Uncharted και TLOU στο PC.

''So I made some frame captures comparing the Uncharted collection against TLOU. These games don't work in RenderDoc so I used nSight instead. Look on the upper right and you'll see number of textures and buffers in each scene.

Uncharted LL = 7317 textures and 336 buffers
Uncharted LL = 6986 textures and 370 buffers
TLOU = 17385 textures and 879 buffers

In both cases, the largest textures (outside of render targets) are 2048x2048 but with the vast majority being 512x512 and 1024x1024. The reason that TLOU uses more VRAM doesn't seem caused by having higher resolution textures and buffers but simply by having far more of them. So don't hold your breath on patches fixing anything unless they start removing textures from the game.

Welcome to the next-gen I guess.''

Με λίγα λόγια να περάσουμε στα 4K textures ΔΕΝ φτάνουν ούτε τα 16GB για large-scale maps. Ίσως να υπάρχει πρόβλημα και με τα 24 σε native 4K.

Πέρα απο τον αριθμό και την ανάλυση, ρόλο για το πόση μνήμη χρειάζεται για τα textures παίζουν και οι επιπλέον πληροφορίες οι οποίες είναι embedded σε αυτά, οι οποίες αυξάνονται συνεχώς.

Η αλήθεια είναι πως τα περισσότερα παιχνίδια φτιάχνονται για next gen κονσόλες και μετά γίνονται port στο PC. Επομένως, οι developers χρησιμοποιούν assets που μπορούν να χωρέσουν σε 12GB, με 2 όμως αστερίσκους. Οι κονσόλες διαθέτουν τάξεις μεγέθους γρηγορότερο I/O που τους επιτρέπει πολύ πιο αποτελεσματικό streaming στη RAM, και τα assets των παιχνιδιών στις κονσόλες δεν κάνουν target 4k ανάλυση καθώς τα περισσότερα console games τρέχουν σε αυτή την ανάλυση με upscaling. Δηλαδή όντως, console ports που θα επιχειρίσουν να εισάγουν 4k assets στο PC θα χρειάζονται πάνω απο 16 GB ram για να τρέξουν με αυτά τα assets.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Solowing είπε

Το DLSS plugin είναι σε binary μορφή και επομένως οι developers έτσι και αλλιώς δε μπορούν να το τροποποιήσουν.

Αυτό που μπορούν να κάνουν όμως είναι να ρυθμίσουν τη συμπεριφορά του ανάλογα με τα assets που βρίσκονται στο frame. Αυτό ισχύει και για το FSR με τα reactive masks και διάφορες άλλες επιλογές που βοηθούν τους upscalers στο να διαχειρίζονται πιο αποτελεσματικά διαφάνειες, να καταπολεμούν το ghosting κλπ.

Συμφωνώ απόλυτα, οπότε για ποιο SDK του DLSS μιλάμε;

Για τα pointers, για το versioning A,B,C,D,E,F(;) που το κάθε ένα προσπαθεί να διορθώσει συγκεκριμένο πρόβλημα; Εκτός και αν μιλάμε ότι θέλουμε να προσθέσουμε custom pointers που δεν μας δίνει το plugin, άρα θέλουμε να βελτιώσουμε το dlss παραπάνω από την ίδια την nvidia.;

2 ώρες πριν, Solowing είπε

είναι πιο απλό για μια εταιρία να βάλει μόνο το ένα, να το ρυθμίσει σωστά για όλα τα assets του game και μετά να κάνει QA για έναν upscaler αντι για 2

Αυτό ανέφερα και νωρίτερα, πιθανότατα θέλουν να φτιάξουν το παιχνίδι 1 φορά σωστά.
Με μόνο FSR τους πιάνουν όλους, PC users, consoles, έχουν λιγότερα σημεία να κοιτάζουν και όταν φτιάξουν το παιχνίδι τους, ας βάλουν και dlss. Αν δεν το βάλουν ποτέ όμως, είναι ένδειξη του sponsorship agreement.

Επεξ/σία από aki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, Psycho_Warhead said:

Μια ανάλυση που έκανε ένας στο NeoGAF σχετικά με τα textures σε Uncharted και TLOU στο PC.

''So I made some frame captures comparing the Uncharted collection against TLOU. These games don't work in RenderDoc so I used nSight instead. Look on the upper right and you'll see number of textures and buffers in each scene.

Uncharted LL = 7317 textures and 336 buffers
Uncharted LL = 6986 textures and 370 buffers
TLOU = 17385 textures and 879 buffers

In both cases, the largest textures (outside of render targets) are 2048x2048 but with the vast majority being 512x512 and 1024x1024. The reason that TLOU uses more VRAM doesn't seem caused by having higher resolution textures and buffers but simply by having far more of them. So don't hold your breath on patches fixing anything unless they start removing textures from the game.

Welcome to the next-gen I guess.''

Με λίγα λόγια να περάσουμε στα 4K textures ΔΕΝ φτάνουν ούτε τα 16GB για large-scale maps. Ίσως να υπάρχει πρόβλημα και με τα 24 σε native 4K.


εγω το ειπα απο την αρχη οτι το TLOU ειχε μεγαλη γκαμα απο textures αφου ειχε πολυ πιο diverse περιβαλλοντα σε σχεση πχ. με το Plague Tale, οπου τα ιδια χορταρια και τις ιδιες πετρες βλεπεις απο την αρχη ως το τελος,

ουτε ηταν το κλασσικο διαστημικο shoot em up με τους narrow flat corridors,
η λυση ισως θα ηταν να σπαει ενδοιαμεσα τα Acts και να φορτωνει τα textures που χρειαζονται ανα segment, γιατι αν μεγαλωσουν λιγο ακομα τα textures σε αριθμο δε θα φτανουν ουτε 40Gb Vram!

Επεξ/σία από Odyss3us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Ε, φταίει η nvidia που τα θέλει όλα δικά της.
Τα PS5, XBONE είναι φτηνά συγκριτικά με τα χιλιάρικα μιας κάρτας πριν υπολογίσεις τα υπόλοιπα.

Ξέρω δεν είναι το ίδιο αλλά οι περισσότεροι θέλουν να περάσουν την ώρα τους ξέγνοιαστα και οι πανάκριβες κάρτες με την λιγοστή μνήμη δεν είναι ακριβώς δελεαστικές. Απευθύνεται σε whales πλέον η nvidia.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, aki είπε

Ε, φταίει η nvidia που τα θέλει όλα δικά της.
Τα PS5, XBONE είναι φτηνά συγκριτικά με τα χιλιάρικα μιας κάρτας πριν υπολογίσεις τα υπόλοιπα.

Ξέρω δεν είναι το ίδιο αλλά οι περισσότεροι θέλουν να περάσουν την ώρα τους ξέγνοιαστα και οι πανάκριβες κάρτες με την λιγοστή μνήμη δεν είναι ακριβώς δελεαστικές. Απευθύνεται σε whales πλέον η nvidia.

Φάλαινες παντού, από τα mobile game μέχρι το pc hardware 🤣🤣, πάντως η 4090 για ακόμη και ένα χρόνο χρήσης και μετά χάρισμα και άλλη κάρτα, είναι ψίχουλα για φάλαινες

Άμα μας βλέπουν οι πετσινος και Λίζα ΟΕ σα φάλαινες καλύτερα να ξεκινήσω το ψάρεμα σιγά σιγά, αφού δε θα παίζω που δε θα παίζω 🤣🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Έχουν χαρακτηριστικές διαφορές πάντως. Δεν δικαιολογεί τις απαιτήσεις αλλά δεν είναι ''το ίδιο πράγμα'' που διαβάζω εδώ και εκεί. Just saying. :P 

Λίγο πολύ αναμενόμενο ότι συμβαίνει με την vram στους νεοεισελθείς τίτλους. 

Επεξ/σία από Alex21121988
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Παραγγελια 02:00
Τracking Number 08:00
Παραδοση 14:00

 

Screenshot_14.jpg

Σκέφτομαι να τη πάρω και εγώ. Όταν μπορέσεις γράψε μου σε παρακαλώ σε ένα μικρό review. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...