Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια ανάλυση που έκανε ένας στο NeoGAF σχετικά με τα textures σε Uncharted και TLOU στο PC.

''So I made some frame captures comparing the Uncharted collection against TLOU. These games don't work in RenderDoc so I used nSight instead. Look on the upper right and you'll see number of textures and buffers in each scene.

Uncharted LL = 7317 textures and 336 buffers
Uncharted LL = 6986 textures and 370 buffers
TLOU = 17385 textures and 879 buffers

In both cases, the largest textures (outside of render targets) are 2048x2048 but with the vast majority being 512x512 and 1024x1024. The reason that TLOU uses more VRAM doesn't seem caused by having higher resolution textures and buffers but simply by having far more of them. So don't hold your breath on patches fixing anything unless they start removing textures from the game.

Welcome to the next-gen I guess.''

Με λίγα λόγια να περάσουμε στα 4K textures ΔΕΝ φτάνουν ούτε τα 16GB για large-scale maps. Ίσως να υπάρχει πρόβλημα και με τα 24 σε native 4K.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2350

  • Arkin

    1953

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα 8/10/12 δεν έπρεπε να υπάρχουν στην performance κατηγορία, 12+ για mid-range, 16-20 στην performance κατηγορία και στην high-end 24/32.

Σκέψου τώρα ότι το Jedi Survivor με τις VRAM απαιτήσεις που έχει έβγαλε DOA τις 4060 με τα 8GB απ' τα αποδυτήρια :D

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Τα 8/10/12 δεν έπρεπε να υπάρχουν στην performance κατηγορία, 10/12 για mid-range, 16-20 στην performance κατηγορία και στην high-end 24/32.

Σκέψου τώρα ότι το Jedi Survivor με τις VRAM απαιτήσεις που έχει έβγαλε DOA τις 4060 με τα 8GB απ' τα αποδυτήρια :D

Ποιες 4060;... 4080 έβγαλε knock-out
Μάλλον είναι allocated και όχι απαραίτητα, όμως τα γραφικά δεν δικαιολογούν τη vram.

Από την μία θέλουμε το κάθε pixel της 4Κ οθόνης να είναι ξεχωριστά δικό του, γκρινιάζοντας εάν στα κοντινά θαμπώσει και από την άλλη απαιτούμε να το κάνει με λίγη μνήμη. 

Εδώ foul έχει η nvidia όμως!
Είναι αδιανόητο να βγάζει 6+ χρόνια μετά την 1070 8gb vram, την 4070 με 12gb.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά ναι προφανώς το τραβάει απ' τα μαλλιά για να σπρώξει ακριβότερα SKUs ή RTX 50 series του χρόνου. Βασικά καλώς βγαίνουν τέτοια VRAM hog παιχνίδια για να βάλει μυαλό.

Το σαμποτάρισμα στο DLSS είναι η anti-consumer τακτική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 minutes ago, aki said:

Είναι παράλογο αυτό που αναφέρεις. Απαγορεύει η nvidia, να διορθώσεις τον κώδικά σου;!

Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο EVER(!) και εάν αναφέρεσαι στο SDK του DLSS, τι ακριβώς μπορείς να αλλάξεις από τη στιγμή που δεν είναι δικό σου; Δίνει pointers, ενσωματώνεις και αυτό ήταν.

Πιο πιθανό σενάριο είναι να θέλουν να φτιάξουν το παιχνίδι τους σε 1 ευλογημένο version, αφού δοκιμάσουν σε όλες τις κάρτες με τους QA testers (τους πελάτες τους δηλαδή, haha) και όταν με το καλό διορθώσουν το χάλι να ενσωματώσουν και το dlss, παρά το narative σου.

Το SDK δεν μπορείς να τροποποιήσεις , ότι πρόβλημα και να δημιουργεί το SDK θα πρέπει να το αλλάξει η NVIDIA η να αλλάξεις εσύ κάτι στο δικό σου. Να επέμβεις για να αλλάξεις κάτι στον κώδικα του SDK δεν μπορείς. Πολλοί δεν θέλουν “ξένα  σώματα” μέσα στο δικό τους κώδικα και δεν χρησιμοποιούν κώδικα από τρίτους , για να μπορούν να έχουν πλήρες έλεγχο στο σύστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το σαμποτάρισμα στο DLSS είναι η anti-consumer τακτική.

Θα το διορθώσει εν καιρό πιστεύω. Αν δεν το κάνει τότε ξεκάθαρα είναι anticonsumer και να κάνεις vote με το πορτοφόλι σου που λένε.

Ο λόγος για λίγη μνήμη είναι το monolithic die που της επιβάλει να έχει μικρό bus. Οι 5000 θα έχουν τις επόμενες GDDR7 που θα προσφέρει +50% επιπλέον ram με το ίδιο bus. Έχει τα καλά του το monolithic. Σταθερότητα από τα αποδυτήρια, μικρότερη κατανάλωση, κτλ, και στον αντίποδα δες τις 7900 που ακόμα παλεύουν με driver προβλήματα, κατανάλωση, κτλ.

Επεξ/σία από aki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, kkatzos είπε

 

Σίγουρα; Το The Last of Us έχει DLSS και μάλιστα την έκδοση 3.1.2 και είναι AMD sponsored.

Σε αυτό βέβαια ξέρουμε όλοι ποιος φταίει.

 

Game changer είναι μέχρι ενός σημείου. Πρέπει να έχεις αρχικά 50fps + ώστε να σε φτιάξει καλά το FG. Με 30-40 fps + FG τα πράγματα παίρνουν άσχημη τροπή.

Ναι το 50 ως βαση ειναι μια χαρα οποτε αν ειμαστε σε καποιο στα 20FPS και παμε 40-45 με dlss 2 balanced+fg σε παει στα 60-70. Καπως ετσι παιζω το 2077 το οποιο οσο ειναι πανω απο 55fps με dlss 2 balanced+fg ειναι μια χαρα αν πεσει ομως πχ στα 45-50 που εχει σημεια σε εσωτερικους χωρους το νιωθεις αρκετα. Το ιδανικο ειναι 60fps με dlss 2 και να μπει FG και να σε παει στα 90-100 που περα απο το path tracing του 2077 σε ολα τα αλλα witcher 3/portal/hogwarts/hitman 3/spiderman εχω ακριβως αυτη την αναλογια βαση 60-70 με dlss quality και το FG δινει ακομα 30-40 δεν ξερω και ποσα ακριβως γιατι εχω cap 97 οποτε σιγουρα θα δινει και παραπανω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Το SDK δεν μπορείς να τροποποιήσεις , ότι πρόβλημα και να δημιουργεί το SDK θα πρέπει να το αλλάξει η NVIDIA η να αλλάξεις εσύ κάτι στο δικό σου. Να επέμβεις για να αλλάξεις κάτι στον κώδικα του SDK δεν μπορείς. Πολλοί δεν θέλουν “ξένα  σώματα” μέσα στο δικό τους κώδικα και δεν χρησιμοποιούν κώδικα από τρίτους , για να μπορούν να έχουν πλήρες έλεγχο στο σύστημα.

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.

Στη Unity όποτε υπάρχει πρόβλημα πρέπει να επικοινωνήσεις με τους ίδιους για να το διορθώσουν σε μελλοντικό version, αν υπάρχουν πολλαπλές αναφορές.

Η Epic λέει κάνε ό,τι γουστάρεις με το Github, τροποποίησε ελεύθερα τον κώδικα, όμως με περιορισμούς ότι δε θα πουλήσεις τον δικό της κώδικα σε τρίτους.

Το μόνο που σου δίνει η nvidia με το συμφωνητικό άδειας είναι ένα .dll αρχείο και τις ευλογίες της για να το κάνεις distribute υπό αντίστοιχη προϋπόθεση ότι δεν θα το πουλήσεις σε τρίτους μέσα στις άκρες.

Τι ακριβώς θέλεις να τροποποιήσεις στον δικό σου κώδικα που πρέπει να κάνεις αίτηση στην nvidia; Εκτός και αν εννοείς ότι το FSR το τροποποιείς και μπορείς να το βελτιώσεις, αλλά δε μπορείς να βελτιώσεις το DLSS παραπάνω από την nVidia...

Επεξ/σία από aki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Δυστυχώς ούτε η κονσόλα είναι απροβλημάτιστη, το unoptimized mess το τρώνε κι' αυτοί στη μάπα. Γενικά όπως λένε πολλοί το ιδανικό είναι να περιμένεις τουλάχιστον 3 μήνες μετά το release κάθε νέου ΑΑΑ τίτλου για να έχεις την ''definitive'' εμπειρία.

Μην πω χρονο να βγει και κανα DLC να παρει και 5-10 patch και να εχει πεσει και η τιμη στο 20ευρω 25ευρω. Ποτε ξανα παιχνιδι αγορα τους πρωτους 6 μηνες γιατι βρισκουν και τα κανουν. 

4 ώρες πριν, Herald είπε

18.5gb. RIP 4080, το έλεγα ρε φίλε, ανοιχτό βιβλίο η Λίζα

dytxumxiebwa1.png

 

 

Να δώ vram stutters στην 4080 και θα γελάω 2 βδομάδες

Και να πεις οτι εχει και τιποτα τρομερα textures. Ιδια με το fallen order ειναι το οποιο ετρωγε πολυ πολυ λιγοτερο. Ουτε ευρω να μην παρουν ολοι να το αγορασουν στο 10 ευρω η απλο ea play μακρια αλλιως δεν θα αλλαξουν τροπαρι. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, aki είπε

Ποιες 4060;... 4080 έβγαλε knock-out
Μάλλον είναι allocated και όχι απαραίτητα, όμως τα γραφικά δεν δικαιολογούν τη vram.

Από την μία θέλουμε το κάθε pixel της 4Κ οθόνης να είναι ξεχωριστά δικό του, γκρινιάζοντας εάν στα κοντινά θαμπώσει και από την άλλη απαιτούμε να το κάνει με λίγη μνήμη. 

Εδώ foul έχει η nvidia όμως!
Είναι αδιανόητο να βγάζει 6+ χρόνια μετά την 1070 8gb vram, την 4070 με 12gb.

Καλά όταν θα πέσει το κράξιμο στα social να δεις τι ωραία που θα φτιάξουν όλα. Μην τρελαίνεστε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νεο jedi εβγαλες τις καρτες knock out στη vram τωρα με το αρχικο release. Περιμενετε να βγουν τα πρωτα 5 6 patch και βλεπουμε τη vram και τοτε. 

Το last of us στην αρχη ζηταγε τα αντερα του 7 patch μετα επεσε κοντα 2GB σε vram και ακομα εχει δρομο θα στρωσει και αλλο και high vs ultra δεν εχουν διαφορες μεταξυ τους σε fidelity κατι σαν το RE 4 με high 2GB vs high 8gb το ιδιο και το αυτο. Υπομονη μην αγοραζετε τιποτα μεχρι να φτιαξουν τα παιχνιδια οπως πρεπει. Backlog δεν εχετε? 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Arkin είπε

Μην πω χρονο να βγει και κανα DLC να παρει και 5-10 patch και να εχει πεσει και η τιμη στο 20ευρω 25ευρω. Ποτε ξανα παιχνιδι αγορα τους πρωτους 6 μηνες γιατι βρισκουν και τα κανουν. 

Και να πεις οτι εχει και τιποτα τρομερα textures. Ιδια με το fallen order ειναι το οποιο ετρωγε πολυ πολυ λιγοτερο. Ουτε ευρω να μην παρουν ολοι να το αγορασουν στο 10 ευρω η απλο ea play μακρια αλλιως δεν θα αλλαξουν τροπαρι. 

Καλά δεν πειράζει υπάρχει backlog και παιχνιδια να παίξουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 minutes ago, aki said:

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.

Στη Unity όποτε υπάρχει πρόβλημα πρέπει να επικοινωνήσεις με τους ίδιους για να το διορθώσουν σε μελλοντικό version, αν υπάρχουν πολλαπλές αναφορές.

Η Epic λέει κάνε ό,τι γουστάρεις με το Github, τροποποίησε ελεύθερα τον κώδικα, όμως με περιορισμούς ότι δε θα πουλήσεις τον δικό της κώδικα σε τρίτους.

Το μόνο που σου δίνει η nvidia με το συμφωνητικό άδειας είναι ένα .dll αρχείο και τις ευλογίες της για να το κάνεις distribute υπό αντίστοιχη προϋπόθεση ότι δεν θα το πουλήσεις σε τρίτους μέσα στις άκρες.

Τι ακριβώς θέλεις να τροποποιήσεις στον δικό σου κώδικα που πρέπει να κάνεις αίτηση στην nvidia;

Γιατί τα κάνεις δύσκολα ?? Σου εξηγώ ότι αν το SDK του DLSS δημιουργεί κάποια ασυμβατότητα η degradation η Performance Issues κλπ κλπ με τον υπόλοιπο custom κώδικα σου , δεν μπορείς να το τροποποιήσεις , η θα πρέπει να επέμβει στον κώδικα του SDK η ίδια η NVIDIA η θα πρέπει να τροποποιήσεις εσύ τον δικό σου κώδικα ώστε να εξαλείψεις ότι προβλήματα μπορεί να δημιουργούνται και αυτό αν είναι εφικτό.

Από την άλλη, στο FSR αν έχεις κάποιο πρόβλημα μπορείς αν χρειαστεί να επέμβεις κατευθείαν στον κώδικα του FSR και να τον τροποποιήσεις όπως εσύ θέλεις/χρειάζεται  για να εξαλείψεις ότι θέματα έχεις με το υπόλοιπο σύστημα.  

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...