Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 λεπτά πριν, Armoral είπε

Και σε εμένα τι έφταιγε η έκδοση του θειου;

Ναι είχε θέμα η έκδοση του θείου και δεν εμφάνιζε το DLSS.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Το CP 77 βγήκε  Δεκεμβρίου του 2020.

Το FSR είναι μέρος του Fidelity FX από τον Ιούνιο του 2021

Άρα που το πρόβλημα? Το cp είχε day one έναν upscaler της amd, τώρα δεν θυμάμαι ποιο και πως λεγόταν, δεν ασχολουμε με σκουπίδια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Εγώ αν δεν το είχα δει μπροστά μου δηλαδή και θεωρώντας εμετό το interpolation στις TVs και γενικότερα θα σου έλεγα ότι είναι gimmickiά του ελέους.

Δεν είμαι τέτοιας λογικής.

Τα DLSS 2 / FSR2 ,παρόλα τα μειονεκτήματα τους, έχουν επιτρέψει σε κόσμο και κοσμάκη να παίξει τα παιχνίδια του με RT στις αναλύσεις που επιθυμεί. Και σε εμπειρία που σε πολλά games δεν το ξεχωρίζεις από native (και σε κάποια και καλύτερο).

Το DLSS 3 FG το ξέρω ότι είναι πολύ ανώτερο από το frame interpolation των τηλεοράσεων.

Και επίσης σώζει σε διάφορες καταστάσεις. Αλλά σε 30-40 fps + FG τα νούμερα του latency δεν ψεύδονται.

Θα το ενεργοποιώ και εγώ το FG στην καρτούλα που θα πάρω σε λίγο καιρό αλλά δε θα τρέφω αυταπάτες ;)

2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Απλά αναπαράγει ό,τι διαβάζει δεξιά κι αριστερά, προφανώς.

Όχι δεξιά και αριστερά. Μόνο από εδώ μέσα θα υιοθετήσω τις απόψεις μελών που μιλάνε με αντικειμενικότητα.

Που ασκούν πότε πότε κριτική και στην NV, όχι τους άλλους που τα βλέπουν όλα καλώς καμωμένα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

και εγω του θειου ειχα

1064070743_.png.94937d6512c9c0fbeb489ce321a54432.png

Δεν είχα σου λέω το έβαλα με dll που κατέβασα από εκεί 

Τέλος πάντων λυθηκε αφού επιβεβαίωσε και ο Psycho 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, aki said:

Έχεις δίκιο και αρχικά η nvidia απαιτούσε να γίνει αίτηση για να δώσουν το dlss, .dll plugin.

Όμως, εδώ μιλάμε για Unreal Engine που από μόνη της έχει Licence μπλεξίματα, και το χειρότερο είναι πως δε χρειάζεται ψάξιμο, τίποτα, είναι dlss-ready.

Για να βάλεις το plugin πρέπει να το κατεβάσεις μέσα από το Site της NVIDIA και έτσι πρέπει να συμμορφωθείς με το End User License Agreement της NVIDIA.

 

NVIDIA-Unreal-Plugin-DLSS.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Δεν είμαι τέτοιας λογικής.

Τα DLSS 2 / FSR2 ,παρόλα τα μειονεκτήματα τους, έχουν επιτρέψει σε κόσμο και κοσμάκη να παίξει τα παιχνίδια του με RT στις αναλύσεις που επιθυμεί. Και σε εμπειρία που σε πολλά games δεν το ξεχωρίζεις από native (και σε κάποια και καλύτερο).

Το DLSS 3 FG το ξέρω ότι είναι πολύ ανώτερο από το frame interpolation των τηλεοράσεων.

Και επίσης σώζει σε διάφορες καταστάσεις. Αλλά σε 30-40 fps + FG τα νούμερα του latency δεν ψεύδονται.

Θα το ενεργοποιώ και εγώ το FG στην καρτούλα που θα πάρω σε λίγο καιρό αλλά δε θα τρέφω αυταπάτες ;)

Όχι δεξιά και αριστερά. Μόνο από εδώ μέσα θα υιοθετήσω τις απόψεις μελών που μιλάνε με αντικειμενικότητα.

Που ασκούν πότε πότε κριτική και στην NV, όχι τους άλλους που τα βλέπουν όλα καλώς καμωμένα.

Δεν ξέρω ποιον θεωρείς ''αντικειμενικό'' εδώ μέσα ή όχι, αλλά το FG όπως είπα θα πρέπει να το τεστάρεις εσύ ο ίδιος για το που κάνει και σε ποιες περιπτώσεις με βάση εσένα.

Για παράδειγμα το TW3 σε native 4K με RT ήταν στα 35-40FPS μέσα στις πόλεις και μόνο με FG πήγαινες 60+. Το input lag ήταν αρκετό με FG προφανώς αλλά επειδή το έπαιξα με controller, δεν με χάλασε προσωπικά. Αυτό είναι υποκειμενικό όμως, μπορεί εσύ ή κάποιος άλλος να μην το θεωρεί playable.

Στην περίπτωση του TW3 όμως είχες να διαλέξεις μεταξύ 30FPS motion sickness έναντι 60+ φλούδας κίνησης αλλά με ανεβασμένο input lag, διάλεγες και έπαιρνες. Ή κατέβαζες settings ή έβαζες DLSS 2 κλπ.

Στην περίπτωση του Hogwarts Legacy πάλι είναι must για εμένα το FG γιατί χωρίς αυτό έχεις παραπάνω stutters λόγω άθλιου CPU optimization.

Υπάρχουν και χρήστες με 40 series που δεν το γουστάρουν καθόλου γιατί είναι ψείρες και τους πειράζουν κάποια artifacts στις κουκίδες στην διαδρομή στο map πάνω αριστερά στο TW3 π.χ. Αυτός δεν θεωρείται ''αντικειμενικός'' βέβαια αλλά υπερβολικός κατ' εμέ. Άλλο να λες δεν μου αρέσει εμένα γιατί το ψειρίζω και άλλο να το βγάζεις άχρηστο επειδή εσύ είσαι ψείρας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Για να βάλεις το plugin πρέπει να το κατεβάσεις μέσα από το Site της NVIDIA και έτσι πρέπει να συμμορφωθείς με το End User License Agreement της NVIDIA.

 

NVIDIA-Unreal-Plugin-DLSS.png

Ε, και τι με αυτό;
Θα τους πάρει ποσοστά, ή θα τους αναγκάσει να χρησιμοποιούν μόνο τεχνολογίες της nvidia;

Εδώ έχουν κάνει ήδη agree στην Epic που τους παίρνει ποσοστά.

Μήπως το AMD Sponsorship που έκαναν agree τους απαγορεύει να βάλουν nvidia τεχνολογίες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι δυνατόν να κυκλοφορούν νέοι τίτλοι το 2023 και το HDR να είναι broken..Έχουμε γεμίσει TVs και monitors με HDR πλέον, δεν δικαιολογείται τέτοια τραγωδία..

Κυριολεκτικά φαίνεται η ανικανότητα ή τεμπελιά των devs.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, aki said:

Ε, και τι με αυτό;

Μεταξύ άλλων, δεν μπορείς να πειράξεις το SDK , ακόμα και να έχεις προβλήματα με τον κώδικα σου δεν μπορείς να αλλάξεις κάτι στο SDK για να φτιάξεις το παιχνίδι παρά μόνο αν σου δώσει την άδεια η NVIDIA η να το αλλάξει εκείνη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Aten-Ra είπε

Μεταξύ άλλων, δεν μπορείς να πειράξεις το SDK , ακόμα και να έχεις προβλήματα με τον κώδικα σου δεν μπορείς να αλλάξεις κάτι στο SDK για να φτιάξεις το παιχνίδι παρά μόνο αν σου δώσει την άδεια η NVIDIA η να το αλλάξει εκείνη.

Είναι παράλογο αυτό που αναφέρεις. Απαγορεύει η nvidia, να διορθώσεις τον κώδικά σου;!

Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο EVER(!) και εάν αναφέρεσαι στο SDK του DLSS, τι ακριβώς μπορείς να αλλάξεις από τη στιγμή που δεν είναι δικό σου; Δίνει pointers, ενσωματώνεις και αυτό ήταν.

Πιο πιθανό σενάριο είναι να θέλουν να φτιάξουν το παιχνίδι τους σε 1 ευλογημένο version, αφού δοκιμάσουν σε όλες τις κάρτες με τους QA testers (τους πελάτες τους δηλαδή, haha) και όταν με το καλό διορθώσουν το χάλι να ενσωματώσουν και το dlss, παρά το narative σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2023.. H χρονια των χαλια unoptimised ports.. και πολυ φοβαμαι οτι αυτο θα συνεχιστει μελλοντικα γενικα.. Απο τη μια εχουμε βεβαια τους περισσοτερους τιτλους απο ποτέ(xbox, sony κτλπ) και απο την αλλη τα σαπια ports.

Επεξ/σία από xartemporas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...