Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2350

  • Arkin

    1953

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Αυτά τα mods δημιουργούν μπέρδεμα στο αν υποστηρίζει επίσημα το παιχνίδι ή όχι, ναι θα έπρεπε να έχει επίσημη FSR υποστήριξη όπως και XeSS. Ας πούμε το CP 2077 που είναι καρα-NV sponsored τα υποστηρίζει και τα 3.

Ε και το tlou και το legacy of thieves και το re ειναι amd sponsored αλλα εxουν dlss ,θελω να πω πως υπαρχουν sponsored που κανουν και οι δυο τα δικα τους δυστυχως για εμας.

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά DLSS 3, FSR 2.2 και XeSS 1.1 πρέπει να είναι στανταράκια σε κάθε νέο release από 'δω και πέρα. Θα πρέπει ο dev να διευκολύνει τους χρήστες με διάφορες κάρτες και όχι να ''ρίχνει'' κάποιους. Και εννοείται όχι άδικα VRAM hog για να θάψουμε πράσινες κάρτες, αν είναι να φτάνουμε τα 18-20GB VRAM usage περιμένω να βλέπω textures να σπέρνουν.

6 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Όχι. Αλλά πιστεύω αυτούς που έχουν και το λένε.

Εσένα πάλι δε θα σε πίστευα ότι και να έλεγες.

Θα πρέπει να το δοκιμάσεις ο ίδιος για να βγάλεις συμπεράσματα, διαβάζοντας δεξιά κι αριστερά ξερά latency νούμερα δεν βγάζεις άκρη.

Εγώ αν δεν το είχα δει μπροστά μου δηλαδή και θεωρώντας εμετό το interpolation στις TVs και γενικότερα θα σου έλεγα ότι είναι gimmickiά του ελέους.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάπως πρέπει να ωθήσουν τους users σε upgrades....κακή συμπεριφορά από τους devs αυτό, διότι πολλοί θα το αφήσουν στο περιθώριο το pc gaming και με μία κονσόλα θα βολευτούν στα πάντα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Όχι. Αλλά πιστεύω αυτούς που έχουν και το λένε.

Εσένα πάλι δε θα σε πίστευα ότι και να έλεγες.

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά πολύ ήρεμα ρώτησα.

Για να καταλάβω.

Δεν έχεις το προϊόν, δεν έχεις δοκιμάσει το fg, αλλά μιλάς σαν να το έχεις και σα γνώστης επειδή κάποιοι από αυτούς που μίλησαν για το fg θεωρούν ότι το latency τους χαλάει το παιχνίδι.

Από την άλλη όταν κάποιοι άλλοι λένε ότι είναι game changer το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό δεν το αποδέχεσαι γιατί πιστεύεις αυτούς που βολεύουν αυτό που θέλεις να εκφράσεις.

Καλά εμένα άσε με να προσπαθώ να παίξω με 1 δευτερόλεπτο καθυστέρηση αλλά το κρύβω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς ούτε η κονσόλα είναι απροβλημάτιστη, το unoptimized mess το τρώνε κι' αυτοί στη μάπα. Γενικά όπως λένε πολλοί το ιδανικό είναι να περιμένεις τουλάχιστον 3 μήνες μετά το release κάθε νέου ΑΑΑ τίτλου για να έχεις την ''definitive'' εμπειρία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Ε και το tlou και το legacy of thieves και το re ειναι amd sponsored αλλα εxουν dlss ,θελω να πω πως υπαρχουν sponsored που κανουν και οι δυο τα δικα τους δυστυχως για εμας.

Είχε το Tlou dlss επιλογή από την αρχη;

Εγώ θυμάμαι modified dlls έπαιζαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

18.5gb. RIP 4080, το έλεγα ρε φίλε, ανοιχτό βιβλίο η Λίζα

dytxumxiebwa1.png

 

 

Να δώ vram stutters στην 4080 και θα γελάω 2 βδομάδες

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Γενικά DLSS 3, FSR 2.2 και XeSS 1.1 πρέπει να είναι στανταράκια σε κάθε νέο release από 'δω και πέρα. Θα πρέπει ο dev να διευκολύνει τους χρήστες με διάφορες κάρτες και όχι να ''ρίχνει'' κάποιους.

Πολλοί Developers δεν θέλουν να μπλέκουν με Άδειες Χρήσης.

Δεν ρίχνει κανέναν o Developer, το FSR δουλεύει σε όλες τις κάρτες σε αντίθεση με το DLSS που δουλεύει μόνο σε NVIDIA και πάλι όχι σε όλες όπως το FSR.

 

FSR = open source = No License 

https://gpuopen.com/fidelityfx-superresolution-2/

 

 

DLSS 3 = Proprietary NVIDIA source = Need License 

https://developer.nvidia.com/rtx/dlss/get-started 

NVIDIA RTX SDKs LICENSE

https://developer.download.nvidia.com/gameworks/NVIDIA-RTX-SDKs-License-23Jan2023.pdf?t=eyJscyI6ImdzZW8iLCJsc2QiOiJodHRwczovL3d3dy5nb29nbGUuY29tLyJ9

This license is a legal agreement between you and NVIDIA Corporation ("NVIDIA") and governs the use of the NVIDIA RTX
software development kits, including the DLSS SDK, NGX SDK, RTXGI SDK, RTXDI SDK and/or NRD SDK, if and when made
available to you under this license (in each case, the “SDK”).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Από περιέργεια, πότε μπήκε το FSR στο CyberPunk 2077 ?? 

Νομίζω δεν υπήρχε το FSR2 όταν βγήκε το CyberPunk. Είχε την άλλη χαζομάρα της amd, fidelity fx something something. Το FSR2 έγινε release πολύ αργότερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, Herald said:

Νομίζω δεν υπήρχε το FSR2 όταν βγήκε το CyberPunk. Είχε την άλλη χαζομάρα της amd, fidelity fx something something. Το FSR2 έγινε release πολύ αργότερα. 

Το CP 77 βγήκε  Δεκεμβρίου του 2020.

Το FSR είναι μέρος του Fidelity FX από τον Ιούνιο του 2021

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Πολλοί Developers δεν θέλουν να μπλέκουν με Άδειες Χρήσης.

Έχεις δίκιο και αρχικά η nvidia απαιτούσε να γίνει αίτηση για να δώσουν το dlss, .dll plugin.

Όμως, εδώ μιλάμε για Unreal Engine που από μόνη της έχει Licence μπλεξίματα, και το χειρότερο είναι πως δε χρειάζεται ψάξιμο, τίποτα, είναι dlss-ready.

Επεξ/σία από aki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...