Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

34 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Αυτα πρεπει να τα βλεπουν οι "παρε ΑΜD το DLSS 3 εχει latency" και συγκρινουν DLSS 2 Reflex vs DLSS 3 Reflex αντι να συγκρινουν AMD FSR Latency vs DLSS 3.0 Reflex.

Καλό point, όμως οι περισσότεροι ενδιαφερόμαστε για nvidia vs nvidia.

Όσο διαβάζω για το DLSS 3 Frame Generation απογοητεύομαι.
Αρχικά πίστευα ότι έχει νόημα μόνο σε 165-240 hz οθόνες. Με το Witcher 3 RT ότι θα προσπεράσει τα freesync όρια, όμως αναφορές για εμετικές καταστάσεις λόγω αδράνειας με κάνουν να το ξανασκεφτώ ως viable λύση εν τέλη.

 

8 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

Τα έχει κάνει και η nvidia αυτά. [...] (αυτό με τα Physx) τα οποία έτρεχαν μια χαρά στις nvidia αλλά στις ΑΜD έπεφτε κλάμα. [...] 
Ε τώρα παρόμοιες τακτικές πάει να τους κάνει η ΑΜD με την vram και με το πετσόκομμα του DLSS σε AMD Sponsored games. 

Κι όμως υπάρχει τεράστια διαφορά. Η AMD είναι χειρότερη στις τακτικές της όταν δεν επιτρέπει καθόλου την ενσωμάτωση καθιερωμένων τεχνολογιών όπως είναι το dlss σε UE παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, aki είπε

Καλό point, όμως οι περισσότεροι ενδιαφερόμαστε για nvidia vs nvidia.

 

Προφανως και οι περισσοτεροι ενδιαφερομαστε για nvidia vs nvidia.
Eγω απευθυνθηκα ξεκαθαρα σε αυτους που προτεινουν 6800xt 6950xt και οταν τους πεις για DLSS 3.0 η απαντηση ειναι Latency.
Ειδαμε λοιπον οτι οποιος παρει AMD εχει και μεγαλυτερο Latency εκτος απο διπλασια καταναλωση,σε σχεση με αυτον που θα παρει Nvidia και θα πρεπει να υπολογισει τι Latency penalty θα εχει  συγκρινoντας το με το AMD Latency και οχι με το Nvidia Reflex Latency .

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, aki είπε

Καλό point, όμως οι περισσότεροι ενδιαφερόμαστε για nvidia vs nvidia.

Όσο διαβάζω για το DLSS 3 Frame Generation απογοητεύομαι.
Αρχικά πίστευα ότι έχει νόημα μόνο σε 165-240 hz οθόνες. Με το Witcher 3 RT ότι θα προσπεράσει τα freesync όρια, όμως αναφορές για εμετικές καταστάσεις λόγω αδράνειας με κάνουν να το ξανασκεφτώ ως viable λύση εν τέλη.

 

Κι όμως υπάρχει τεράστια διαφορά. Η AMD είναι χειρότερη στις τακτικές της όταν δεν επιτρέπει καθόλου την ενσωμάτωση καθιερωμένων τεχνολογιών όπως είναι το dlss σε UE παιχνίδι.

Το dlss 3 ειναι game changer αυτή τη στιγμή. Παίζω spiderman remastered με κολλημένα 97fps με ray tracing very high που σε άλλη περίπτωση θα έβλεπα και 60αρια λόγο 5700x. Πρέπει να μπει παντού αυτό το feature θα έσωζε πάρα πολύ κόσμο και το θεωρώ game changer αυτή τη στιγμή παρέα με reflex + boost κάνει θαύματα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν βλέπω να υπάρχει NV sponsored game χωρίς FSR, ενώ το αντίθετο είναι κανόνας. 

Το Jedi Survivor θα έτρεχε πένα με DLSS 3 στις πράσινες αλλά όχι, θάψιμο μπας και πουληθεί καμία 7900..

Από τη μια με το VRAM hog χαίρομαι γιατί ο πετσινος θα ζοριστεί στην επόμενη γενιά να ανεβάσει τη μνήμη εκεί που πρέπει από την άλλη είναι φουστιά και τα textures δεν είναι 8Κ ξέρω 'γω.. Αλλά αυτό με το DLSS παραπαείναι φουστιά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν βλέπω να υπάρχει NV sponsored game χωρίς FSR, ενώ το αντίθετο είναι κανόνας. 

Το Jedi Survivor θα έτρεχε πένα με DLSS 3 στις πράσινες αλλά όχι, θάψιμο μπας και πουληθεί καμία 7900..

Από τη μια με το VRAM hog χαίρομαι γιατί ο πετσινος θα ζοριστεί στην επόμενη γενιά να ανεβάσει τη μνήμη εκεί που πρέπει από την άλλη είναι φουστιά και τα textures δεν είναι 8Κ ξέρω 'γω.. Αλλά αυτό με το DLSS παραπαείναι φουστιά.

Μήπως φταίει το ότι το dlss και το fg είναι αποκλειστικότητα της nvidia; Και γιατί σε παιχνίδια που πληρώνει η amd θα έπρεπε να βάζει αποκλειστικές τεχνολογίες του ανταγωνισμού; Ας τα δώσει με ανοιχτό κώδικα να μπαίνουν παντού. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, nlogginidis είπε

Μήπως φταίει το ότι το dlss και το fg είναι αποκλειστικότητα της nvidia; Και γιατί σε παιχνίδια που πληρώνει η amd θα έπρεπε να βάζει αποκλειστικές τεχνολογίες του ανταγωνισμού; Ας τα δώσει με ανοιχτό κώδικα να μπαίνουν παντού. 

Στην Unreal Engine είναι έτοιμα αυτά με plugins, δεν χρειάζεται να κάνει πολλά ο developer. Τα κόβει επίτηδες η AMD, δεν είναι τυχαίο που κανένα AMD sponsored game δεν έχει DLSS.

Αλητεία το Λιζάκι και η άλλη η βλακόφατσα ο ''jebaited''. Η δε πλάκα είναι ότι το παιχνίδι είναι bundle με Ryzen 7000 και οτιδήποτε κάτω από 7700X έχει drops <60FPS, lmao.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης στο Jedi Survivor μάλλον η NVIDIA έχει μεγάλο CPU overhead με αποτέλεσμα οι κόκκινες να αποδίδουν πολύ καλύτερα με τον ίδιο CPU.

Για να δούμε τι θα δούμε αύριο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν βλέπω να υπάρχει NV sponsored game χωρίς FSR, ενώ το αντίθετο είναι κανόνας. 

 

19 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Τα κόβει επίτηδες η AMD, δεν είναι τυχαίο που κανένα AMD sponsored game δεν έχει DLSS.

Σίγουρα; Το The Last of Us έχει DLSS και μάλιστα την έκδοση 3.1.2 και είναι AMD sponsored.

4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Επίσης στο Jedi Survivor μάλλον η NVIDIA έχει μεγάλο CPU overhead με αποτέλεσμα οι κόκκινες να αποδίδουν πολύ καλύτερα με τον ίδιο CPU.

Σε αυτό βέβαια ξέρουμε όλοι ποιος φταίει.

 

7 ώρες πριν, Arkin είπε

Το dlss 3 ειναι game changer αυτή τη στιγμή. Παίζω spiderman remastered με κολλημένα 97fps με ray tracing very high που σε άλλη περίπτωση θα έβλεπα και 60αρια λόγο 5700x.

Game changer είναι μέχρι ενός σημείου. Πρέπει να έχεις αρχικά 50fps + ώστε να σε φτιάξει καλά το FG. Με 30-40 fps + FG τα πράγματα παίρνουν άσχημη τροπή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kkatzos είπε

 

Σίγουρα; Το The Last of Us έχει DLSS και μάλιστα την έκδοση 3.1.2 και είναι AMD sponsored.

Σε αυτό βέβαια ξέρουμε όλοι ποιος φταίει.

 

Game changer είναι μέχρι ενός σημείου. Πρέπει να έχεις αρχικά 50fps + ώστε να σε φτιάξει καλά το FG. Με 30-40 fps + FG τα πράγματα παίρνουν άσχημη τροπή.

Δεν είχε dlss όταν έγινε το launch 

Έχεις κάρτα με fg?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Armoral είπε

Έχεις κάρτα με fg?

Απλά αναπαράγει ό,τι διαβάζει δεξιά κι αριστερά, προφανώς. Αν δεν παίξεις ΤW3 σε native 4K + RT δεν θα καταλάβεις την χρησιμότητα του FG.

7 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Σίγουρα; Το The Last of Us έχει DLSS και μάλιστα την έκδοση 3.1.2 και είναι AMD sponsored.

Σε αυτό βέβαια ξέρουμε όλοι ποιος φταίει.

Έγινε μια εξαίρεση στην in-house Naughty Dog engine αλλά στην UE που έχει έτοιμα τα DLSS plugins, όχι..

Για το CPU overhead μπορεί να φταίει η NVIDIA αλλά ο developer αν ήθελε να είναι σωστός θα έβαζε DLSS 3 για να έχει μια ''λύση'' ο καταναλωτής.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Στην Unreal Engine είναι έτοιμα αυτά με plugins, δεν χρειάζεται να κάνει πολλά ο developer. Τα κόβει επίτηδες η AMD, δεν είναι τυχαίο που κανένα AMD sponsored game δεν έχει DLSS.

Αλητεία το Λιζάκι και η άλλη η βλακόφατσα ο ''jebaited''. Η δε πλάκα είναι ότι το παιχνίδι είναι bundle με Ryzen 7000 και οτιδήποτε κάτω από 7700X έχει drops <60FPS, lmao.

Το a plagues tale δεν ειχε επιλογη για fsr ,εγω με mod το επαιξα με την 6800. Οποτε και οι δυο κανουν τα δικα τους οπου τους παιρνει

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Το a plagues tale δεν ειχε επιλογη για fsr ,εγω με mod το επαιξα με την 6800. Οποτε και οι δυο κανουν τα δικα τους οπου τους παιρνει

ακόμα δεν έχει fsr ....παρά μόνο με το γνωστό mod

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά τα mods δημιουργούν μπέρδεμα στο αν υποστηρίζει επίσημα το παιχνίδι ή όχι, ναι θα έπρεπε να έχει επίσημη FSR υποστήριξη όπως και XeSS. Ας πούμε το CP 2077 που είναι καρα-NV sponsored τα υποστηρίζει και τα 3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...