Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

53 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Δεν έχει σχέση, τον όρο gimmick σχολίασα...το "στα σοβαρά" από κάτω, δεν σε ψύλλιασε ωρέ?

Η κάθε εταιρεία θα προσπαθήσει να κάνει κρεμαστάρια τα του αντιπάλου, μέχρι να κάνει ότι μπορεί για να τα πιάσει.

Έχει πάρα πολύ δρόμο αν δεν αλλάξεις δρόμο.

Αν επιλέξεις τη σωστή λωρίδα κυκλοφορίας θα το χαρείς από τώρα.

Τα έχουμε πει αυτά. 😀 😀😀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2351

  • Arkin

    1954

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, Psycho_Warhead said:

Υπάρχει κόσμος που είναι εντελώς άσχετος. Για παράδειγμα πολλοί θεωρούν ότι το ''RTX'' είναι gimmick σαν το PhysX και ότι είναι της NVIDIA. Δεν έχουν καταλάβει ότι το RT είναι στάνταρ και είναι για όλους, απλά η NVIDIA χρησιμοποιεί τον όρο ''RTX" για να παρουσιάζει τα δικά της(Reflex, DLSS, FG etc).

Επίσης πολλοί δεν έχουν καταλάβει τι είναι το RT, ότι έχει πολλά έφε και ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί πολύ πιο έντονα απ' ότι σήμερα. Νομίζουν ότι το RT είναι ένα feature σαν τα ''soft shadows'' που είχε το πρώτο FEAR ή σαν το ''tessellation'' και γονάτιζαν οι GPUs και άρα κάποια στιγμή θα το τρέχουν αέρα.

Το DLSS θεωρείται ''gimmick'' και ότι τελικά θα επικρατήσει το FSR(Το οποίο είναι χειρότερο και απ' το XeSS 1.1 στο CP 2077). Σ' αυτή τη περίπτωση προφανώς μιλάμε για κοκκινοφρουρούς. Προσωπικά το έχω ξαναπεί και είμαι κατά στο να μην έχουμε optimized τίτλους επειδή υπάρχει το DLSS και το FG. Δεν γίνεται να μην κάνει δουλειά ο dev και να θέλει FG η 4090 για να τρέξει σωστά εκτός κι αν μιλάμε για path-tracing τύπου CP 2077.

Επίσης ένα άλλο θέμα είναι ότι η AMD εμποδίζει το implementation του DLSS στα sponsored titles της. Για παράδειγμα στο RE 4 Remake υπάρχουν strings με DLSS στα αρχεία αλλά το παιχνίδι ΔΕΝ υποστηρίζει DLSS παρά μόνο FSR. Κράξιμο απ' τους κοκκινοφρουρούς δεν βλέπω γι' αυτό, μόνο για την VRAM διαβάζουμε.

παιζω Need For Speed Unbound εχω παρκαρει για hideout σε ενα σοκακι και διπλα ενα σταματημενο φορτηγο αναβοσβηνει ολα τα πισω του φωτα κι ενω ειναι νυχτα δεν υπαρχει πουθενα ουτε μια αντανακλαση σε καμια επιφανεια! και φαινεται τοσο αστειο.. και ψευτικο..  μιλαμε για παιχνιδι 4 μηνων, το RT ειναι το μελλον και σημαντικη προσθηκη στο δρομο για να βλεπουμε ολοενα και πιο ρεαλιστικα γραφικα

Επεξ/σία από Odyss3us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, aki είπε

Δεν χρειάζεται, έχουν όλες αρκετή VRAM :P

 

29 λεπτά πριν, Armoral είπε

Είναι sponsored;

Ρε κερατάδες έπινα καφέ και μου έφυγε από την μύτη.

Επεξ/σία από volman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Armoral είπε

Είναι sponsored;

Πρεπει να ειναι γιατι βλεπω και Dlss 3 κανονικα. Δεν ξερω τι γινεται αλλα ο πετσινος προσπαθει και αυτος να προωθησει την 4000 σειρα οπως η amd τις RDNA 3 με νυχια και δοντια. Οι μεν χαντακωνοντας το performance ειδικα με RT στα παιχνιδια και σου λενε παρτε καρτα με FG για να παιξετε σαν ανθρωποι ενω δεν λες οτι δικαιολογουνται οι απαιτησεις απο τα γραφικα περα απο εξαιρεσεις και οι δε βαζοντας τρελες απαιτησεις σε vram που και παλι δεν το βλεπεις απο τα textures αυτων των παιχνιδιων και τις απαιτησεις για να προωθησουν τις καρτες με πολυ vram.

Τα διαβαζω και στο reddit και ολοι εχουν παρει χαμπαρι τι συμβαινει με τους τεμπεληδες developers και τα τερμα unoptimized παιχνιδια που εχουν βγει τους τελευταιους μηνες και πατανε στο οτι ο καθενας θα βαλει dlss fsr fg και θα παιξει σωστα. Καλη εποχη για τον pc gamer στο οτι ερχονται ολα τα παιχνιδια πια και απο sony και xbox εχουμε και cemu yuzu για Nindy αλλα το optimization το εχουν σκοτωσει τελειως. Συν οτι δεν εκμεταλλευονται τεχνολογιες οπως direct storage το οποιο θα μπορουσε να αποσυμφορησει ενα τεραστιο load απο την cpu και να γινετε το streaming των assets on the fly απο τον NVME στην GPU ενω τωρα μεσολαβει η CPU που τρωει ολο το hit στο να κανει αυτο που κανει το direct storage απλα και γρηγορα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Arkin είπε

Πρεπει να ειναι γιατι βλεπω και Dlss 3 κανονικα. Δεν ξερω τι γινεται αλλα ο πετσινος προσπαθει και αυτος να προωθησει την 4000 σειρα οπως η amd τις RDNA 3 με νυχια και δοντια. Οι μεν χαντακωνοντας το performance ειδικα με RT στα παιχνιδια και σου λενε παρτε καρτα με FG για να παιξετε σαν ανθρωποι ενω δεν λες οτι δικαιολογουνται οι απαιτησεις απο τα γραφικα περα απο εξαιρεσεις και οι δε βαζοντας τρελες απαιτησεις σε vram που και παλι δεν το βλεπεις απο τα textures αυτων των παιχνιδιων και τις απαιτησεις για να προωθησουν τις καρτες με πολυ vram.

Τα διαβαζω και στο reddit και ολοι εχουν παρει χαμπαρι τι συμβαινει με τους τεμπεληδες developers και τα τερμα unoptimized παιχνιδια που εχουν βγει τους τελευταιους μηνες και πατανε στο οτι ο καθενας θα βαλει dlss fsr fg και θα παιξει σωστα. Καλη εποχη για τον pc gamer στο οτι ερχονται ολα τα παιχνιδια πια και απο sony και xbox εχουμε και cemu yuzu για Nindy αλλα το optimization το εχουν σκοτωσει τελειως. Συν οτι δεν εκμεταλλευονται τεχνολογιες οπως direct storage το οποιο θα μπορουσε να αποσυμφορησει ενα τεραστιο load απο την cpu και να γινετε το streaming των assets on the fly απο τον NVME στην GPU ενω τωρα μεσολαβει η CPU που τρωει ολο το hit στο να κανει αυτο που κανει το direct storage απλα και γρηγορα. 

Σε ποια παιχνίδια αναφέρεσαι ότι είναι πάνβαρα με rt και δεν ανταποκρίνεται στον οπτικό τομέα? Ίσως μόνο το hogwarts θα έμπαινε σε αυτή τη κατηγορία αλλά προσωπικά το βρίσκω πολύ όμορφο σαν γραφικά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Herald είπε

Σε ποια παιχνίδια αναφέρεσαι ότι είναι πάνβαρα με rt και δεν ανταποκρίνεται στον οπτικό τομέα? Ίσως μόνο το hogwarts θα έμπαινε σε αυτή τη κατηγορία αλλά προσωπικά το βρίσκω πολύ όμορφο σαν γραφικά. 

Συμφωνώ αν και τα stutters δε θα έπρεπε να υπάρχουν. Απίστευτα περιβάλλοντα και εφέ, για εμένα ένα βήμα μπροστά αυτή η γενιά στον τομέα των γραφικών και περιμένουμε περισσότερα.

Βέβαια η πιθανότητα να έχει υπάρξει κάποια μικρή παρεμπόδιση από Nvidia πλευρά στις επιδόσεις των καρτών πάντα υπάρχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Herald είπε

Σε ποια παιχνίδια αναφέρεσαι ότι είναι πάνβαρα με rt και δεν ανταποκρίνεται στον οπτικό τομέα? Ίσως μόνο το hogwarts θα έμπαινε σε αυτή τη κατηγορία αλλά προσωπικά το βρίσκω πολύ όμορφο σαν γραφικά. 

Hogwarts callisto dead space elden ring Gotham returnal sackboy. Γενικά εννοούσα ότι σχεδόν ότι έχει βγει τους τελευταίους 6 7 μήνες έχει πολύ κακό optimization είτε raster είτε rt. Απλά η κάθε εταιρεία γονατίζει το κάθε sponsored παιχνίδι σε αυτό που πάνε καλά οι κάρτες τους για να προωθήσουν τις δικές τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Arkin είπε

Hogwarts callisto dead space elden ring Gotham returnal sackboy. Γενικά εννοούσα ότι σχεδόν ότι έχει βγει τους τελευταίους 6 7 μήνες έχει πολύ κακό optimization είτε raster είτε rt. Απλά η κάθε εταιρεία γονατίζει το κάθε sponsored παιχνίδι σε αυτό που πάνε καλά οι κάρτες τους για να προωθήσουν τις δικές τους. 

Μετά τα patch όλα ήταν άριστα. Απλά βιάστηκαν να τα βγάλουν και αυτό ήταν εμφανές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...