Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Θα πρέπει να πάει 4 φορές πάνω το RT, άρα θες δύο γενιές. 

Επίσης δεν ξέρω αν θα συνεχιστεί το άλμα της 4090 που είχαμε πολλά χρόνια να το δούμε, η 3090 έδωσε το μισό αναλογικά σε σχεση με την 2080Ti.

Παντως βλέποντας τέτοιες αναλύσεις ξεστραβώνεσαι και καταλαβαίνεις ότι εκτός από ισχυρό HW, το RT θέλει και έξυπνες software λύσεις όπως τα OMM, το SER, το NRC, το DLSS κλπ. Γι' αυτό και το RT Overdrive είναι σε preview κατάσταση προς το παρόν, σηκώνει αρκετή βελτίωση με το υπάρχον HW. 

Νομιζω οτι η 5090 θα εχει το μεγαλυτερο performance jump που εχουμε δει εως τωρα.
Τωρα το ζητημα ειναι τι θα γινει με τις τιμες...
Αν οντως εγινε οτι εγινε για να διωξουν τις 3000 μπορει να τις δουμε στα ιδια και λιγο πιο κατω απο 4000.
Αν ισχυει το θεατρο του παραλογου μπορει να δουμε και αυξηση 15-20% γιατι η ΑΜD θα παλευει ακομα να φτασει τη 4090Τi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

θα χρειαστουν παλι 2 γενιες για να δουμε 80αρια στο CP;

Μάλλον παραπάνω από 2 γενιές.

Οι Ampere ήταν τεράστια βελτίωση σε σχέση με τις Turing. Είχαν βελτίωση αρχιτεκτονικής και μικρότερο process node. Έκαιγαν σχεδόν διπλάσια ενέργεια αλλά είχαν και υπερδιπλάσιες επιδόσεις.

Οι Ada έκαναν ακόμα μεγαλύτερο άλμα με την TSMC,,, και κάπου εδώ σταματάνε τα process node άλματα από γενιά σε γενιά. Μην περιμένεις η 5000 σειρά να κάνει τέτοιο άλμα, θα υπάρχει, αλλά κυρίως στην αρχιτεκτονική.

Πιθανότατα να επιταχύνουν με hardware κάποιους Desnoising αλγορίθμους το οποίο να απαλλάξει τα cores (πιο αποδοτικά) και να επιφέρει αντίστοιχη βελτίωση με το SER (αν όχι παραπάνω). (νομίζω)

Επεξ/σία από aki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, aki είπε

Μάλλον παραπάνω από 2 γενιές.

Οι Ampere ήταν τεράστια βελτίωση σε σχέση με τις Turing. Είχαν βελτίωση αρχιτεκτονικής και μικρότερο process node. Έκαιγαν σχεδόν διπλάσια ενέργεια αλλά είχαν και υπερδιπλάσιες επιδόσεις.

Οι Ada έκαναν ακόμα μεγαλύτερο άλμα με την TSMC,,, και κάπου εδώ σταματάνε τα process node άλματα από γενιά σε γενιά. Μην περιμένεις η 5000 σειρά να κάνει τέτοιο άλμα, θα υπάρχει αλλά κυρίως στην αρχιτεκτονική.

Πιθανότατα να επιταχύνουν με hardware κάποιους Desnoising αλγορίθμους το οποίο να απαλλάξει τα cores (πιο αποδοτικά) και να επιφέρει αντίστοιχη βελτίωση με το SER (αν όχι παραπάνω). (νομίζω)

Tα rumors μιλανε ακομα και για 200% εγω θα ειμαι ευχαριστημενος αν θα ειναι 150% .

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Χρησιμοποιούν NRC λέει, neural radiance caching.

Ειλικρινά έχω μπερδευτεί με το συγκεκριμένο.
Από την μια λέει ότι χρησιμοποιεί και μετά από 2-3 λεπτά σχεδόν το αναιρεί με λεγόμενά του, και ότι θα μπει μελλοντικά, και είναι open area of research, κτλ.

Πάντως κρίμα το Overdrive για 2 πράγματα.
1) Δεν είναι full path traced με τα τζάμια και καταστρέφει μεγάλο κομμάτι
2) Ακόμα παίζουμε σαν να είμαστε βαμπίρ, δίχως σκιά στο περιβάλλον ή αντανακλάσεις του χαρακτήρα.

Αυτό που κάνει το Quake 2 rtx (ακόμα και τα quake 1, half-life 1, rtx mods) είναι η αίσθηση του presence που σου δίνει αυτό το secondary παιχνίδι σκιών καθώς κινείσαι.

5 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Tα rumors μιλανε ακομα και για 200%

Μακάρι, αλλά αν είναι 200% -αλα- DLSS 3 frame generation, να το βράσουμε

Επεξ/σία από aki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

200% δεν έδωσε ούτε το 8800GTX(που ήταν η επανάσταση) σε σχέση με την 7800GTX, lol. Στην καλύτερη και αφού θα είναι πάλι μονολιθικό όπως λένε, να δούμε +80-90% σαν την 4090. Μιλάμε για native καταστάσεις, χωρίς DLSS FG κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oι 3xxx αν δεν είχε γίνει ότι έγινε με την πανδημία κτλ, πιστεύω θα ήταν πολύ τίμια γενιά καρτών. 

Φάτε μάτια ψάρια λεβέντες είναι το path στο Cyber. Και το FG+DLSS το κάνουν playable.  Νομίζω θα αργήσουμε να δούμε native res εμπειρία με Path, όσο κτήνος και αν βγει η 5090 (ή όπως την ονομάσουν anw) Kαι εγώ είμαι της άποψης ότι τουλάχιστον δυο γενιές μετά θα δούμε κάτι τέτοιο. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Alex21121988 είπε

Oι 3xxx αν δεν είχε γίνει ότι έγινε με την πανδημία κτλ, πιστεύω θα ήταν πολύ τίμια γενιά καρτών. 

Φάτε μάτια ψάρια λεβέντες είναι το path στο Cyber. Και το FG+DLSS το κάνουν playable.  Νομίζω θα αργήσουμε να δούμε native res εμπειρία με Path, όσο κτήνος και αν βγει η 5090 (ή όπως την ονομάσουν anw) Kαι εγώ είμαι της άποψης ότι τουλάχιστον δυο γενιές μετά θα δούμε κάτι τέτοιο. 

 

 

Για native 4K και 60+FPS 2 γενιές λογικά, βέβαια δεν έχει κάτσει η μπίλια ακόμα με το RT στο CP 2077, όταν τελειώσουν τα optimizations θα δούμε πως θα τρέχει στις 40 series.

Γενικά πάντως δεν γίνεται να είναι playable το CP 2077 με RT Overdrive έστω με DLSS και να βγαίνουν σκουπίδια μόνο με rasterize και να έχουν performance issues.

Ένα καλό παράδειγμα rasterized τίτλου που δείχνει γαμάτο και αποδίδει άψογα είναι το Dead Island 2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πάντα με εντυπωσίαζε το Doom τα τελευταία χρόνια και το πόσο καλά τρέχει ενώ συγχρόνως δείχνει και όμορφο. Ναι, αφού κατάφεραν να μπορεί να τρέξει το Cyber με αυτά τα visuals, δεν δικαιολογείται κανένα σαπακοειδές rasterized game να μην το έχουν για breakfast κάρτες όπως η 4090. 

Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα Dead Island 2. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, Alex21121988 said:

Εμένα πάντα με εντυπωσίαζε το Doom τα τελευταία χρόνια και το πόσο καλά τρέχει ενώ συγχρόνως δείχνει και όμορφο. Ναι, αφού κατάφεραν να μπορεί να τρέξει το Cyber με αυτά τα visuals, δεν δικαιολογείται κανένα σαπακοειδές rasterized game να μην το έχουν για breakfast κάρτες όπως η 4090. 

Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα Dead Island 2. 

καλα τα levels του Doom Eternal  ειναι λες και ενωσαν διαφορετικες deathmach arenas (που ειναι και το πιο πιθανο) γιαυτο τρεχει ετσι

Επεξ/σία από Odyss3us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα fighting game με σοβαρό RT(Path-traced) και να τρέχει άψογα δεν μπορούν να βγάλουν ; 2 χαρακτήρες και ένα background θα έπρεπε να είναι φωτορεαλισμός αυτά τα παιχνίδια..Τι στο π.. κάνουν..

Ακόμα και το Tekken 8 που είναι σε UE 5 και next-gen only είναι meh.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Για native 4K και 60+FPS 2 γενιές λογικά, βέβαια δεν έχει κάτσει η μπίλια ακόμα με το RT στο CP 2077, όταν τελειώσουν τα optimizations θα δούμε πως θα τρέχει στις 40 series.

Γενικά πάντως δεν γίνεται να είναι playable το CP 2077 με RT Overdrive έστω με DLSS και να βγαίνουν σκουπίδια μόνο με rasterize και να έχουν performance issues.

Ένα καλό παράδειγμα rasterized τίτλου που δείχνει γαμάτο και αποδίδει άψογα είναι το Dead Island 2.

Kαι το Atomic Heart φενεται πολυ καλο και αποδιδει "σωστα" ,βεβαια ακομα δεν μπηκε το Ray Tracing που ειχαν πει οτι θα βαλουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Facts απ' το βίντεο του DF.

Η 4090 αυτή τη στιγμή τρέχει το CP 2077 + RT Overdrive σε native 4K(2023) ακριβώς όπως έτρεχε η 2080Ti το Quake 2 RTX(2019) στα 18-20FPS.

Η 4090 τρέχει το Quake 2 RTX με 80άρια, άρα με μια 6090 ίσως να δούμε 80άρια+ στο CP 2077 σε 4 χρονάκια :P

Επίσης αναμένουμε κι' άλλα optimizations στο RT Overdrive του CP 2077 όπως την ενεργοποίηση του OMM(Opacity micro-map) που θα βελτιώσει αρκετά το performance σε περιοχές που υπάρχει vegetation γιατί τώρα πέφτει αρκετά σε αυτές.

Φανταστείτε πόσο σαβούρα unoptimized είναι το Forswoken για παράδειγμα που ζορίζεται η 4090, lmao.

Και 2 εικόνες αφιερωμένες σε κάτι άμπαλους που λένε το DLSS gimmick :D

DLSS-power.png

DLSS-power-2.png

Άμπαλοι όχι, AMD fans ίσως. Eδώ μιλάμε για performance; Μπραααβο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Armoral είπε

Άμπαλοι όχι, AMD fans ίσως. Eδώ μιλάμε για performance; Μπραααβο.

Υπάρχει κόσμος που είναι εντελώς άσχετος. Για παράδειγμα πολλοί θεωρούν ότι το ''RTX'' είναι gimmick σαν το PhysX και ότι είναι της NVIDIA. Δεν έχουν καταλάβει ότι το RT είναι στάνταρ και είναι για όλους, απλά η NVIDIA χρησιμοποιεί τον όρο ''RTX" για να παρουσιάζει τα δικά της(Reflex, DLSS, FG etc).

Επίσης πολλοί δεν έχουν καταλάβει τι είναι το RT, ότι έχει πολλά έφε και ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί πολύ πιο έντονα απ' ότι σήμερα. Νομίζουν ότι το RT είναι ένα feature σαν τα ''soft shadows'' που είχε το πρώτο FEAR ή σαν το ''tessellation'' και γονάτιζαν οι GPUs και άρα κάποια στιγμή θα το τρέχουν αέρα.

Το DLSS θεωρείται ''gimmick'' και ότι τελικά θα επικρατήσει το FSR(Το οποίο είναι χειρότερο και απ' το XeSS 1.1 στο CP 2077). Σ' αυτή τη περίπτωση προφανώς μιλάμε για κοκκινοφρουρούς. Προσωπικά το έχω ξαναπεί και είμαι κατά στο να μην έχουμε optimized τίτλους επειδή υπάρχει το DLSS και το FG. Δεν γίνεται να μην κάνει δουλειά ο dev και να θέλει FG η 4090 για να τρέξει σωστά εκτός κι αν μιλάμε για path-tracing τύπου CP 2077.

Επίσης ένα άλλο θέμα είναι ότι η AMD εμποδίζει το implementation του DLSS στα sponsored titles της. Για παράδειγμα στο RE 4 Remake υπάρχουν strings με DLSS στα αρχεία αλλά το παιχνίδι ΔΕΝ υποστηρίζει DLSS παρά μόνο FSR. Κράξιμο απ' τους κοκκινοφρουρούς δεν βλέπω γι' αυτό, μόνο για την VRAM διαβάζουμε.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το DLSS θεωρείται ''gimmick'' και ότι τελικά θα επικρατήσει το FSR(Το οποίο είναι χειρότερο και απ' το XeSS 1.1 στο CP 2077).

Μια χαρά είναι ρε συ το fsr2 εδώ που είχα βάλει συγκριτικά εκτός από τον herald δεν βρήκε κανείς άλλος πια εικόνα είναι native-fsr-dlss… σε blind test χαμπάρι δε θα πάρεις … τώρα άμα είναι την ώρα που παίζεις να κάθεσαι να κανείς 300χ ζουμ ναι εκεί το dlss στης λεπτομέρειες κερδίζει .. πάντως όπως έχω ξαναπεί το fsr είναι μεγάλη ανάσα για όσους έχουν πιο παλιές κάρτες 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Tambas91 είπε

Μια χαρά είναι ρε συ το fsr2 εδώ που είχα βάλει συγκριτικά εκτός από τον herald δεν βρήκε κανείς άλλος πια εικόνα είναι native-fsr-dlss… σε blind test χαμπάρι δε θα πάρεις … τώρα άμα είναι την ώρα που παίζεις να κάθεσαι να κανείς 300χ ζουμ ναι εκεί το dlss στης λεπτομέρειες κερδίζει .. πάντως όπως έχω ξαναπεί το fsr είναι μεγάλη ανάσα για όσους έχουν πιο παλιές κάρτες 

Δεν είπα ότι δεν είναι καλό, παραμένει κατώτερο όμως. Ειδικά σε κίνηση. Και ναι πρέπει να μπαίνει παντού για να μπορούν και παλιότερες κάρτες να το ενεργοποιούν.

Αλλά..Δεν θα καταργήσουμε το καλύτερο DLSS για το υποδεέστερο FSR. Αυτά τα σκεπτικά ανήκουν στον μεσαίωνα και καλό είναι να τα ξεχάσουν μερικοί.

Πρέπει να μπαίνουν και τα τρία στα παιχνίδια, FSR, DLSS, XeSS και ο χρήστης να μπορεί να ενεργοποιήσει όποιο θέλει. Το θέμα όπως είπα είναι το optimization στους τίτλους. Οι περισσότεροι developers έχουν επαναπαυθεί με αυτά και δεν κάνουν σωστή δουλειά.

Ποιος ξέρει τι ''τέρατα''(unoptimized mess) θα δούμε όταν βγει και το FSR 3..

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...