Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

Με cap από cp ε; Εγώ είχα δοκιμάσει από  Inspector και Riva αλλά δεν μου φάνηκε ότι λειτούργησε ποτέ σωστά. Θα το δοκιμάσω και αυτό. 

Απο riva δοκιμασε την πρωτη φορα που εβαλα FG που πηρα την καρτα και εννοειται δεν δουλευει σωστα τα παντα κολλανε. Απο CP βαζεις cap 3 κατω απο το max του monitor και vsync on και τελος. Ουτε tearing ουτε input lag του vsync και δουλευει και το FG αψογα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Tambas91 είπε

όταν είχε βγει το dlss1 ήμουν ο μεγαλύτερος υπέρμαχος της native ανάλυσης... δε θυμάμαι αλλα με κάποιον (πρασινοφρουρό:P) μάλωνα τότε, νομίζω ήταν ο herald που έβαζε κάτι εικόνες με καλώδια από μακρυά να μας δείξει ότι ήταν καλύτερο από native...τα έλεγε και έτσι ωραία με τον αιχμηρό και περιπαικτικό λόγο που έχει και θυμάμαι ότι με είχε βγάλει από τα ρούχα μου τότε....

αδερφέ αλήθεια σου λέω οποιο παιχνίδι και αν βάλω το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να ανοίξω settings και να βάλω dlss/fsr δε με νοιάζει αν θα είναι όλα δεξιά αλλα θέλω να βάλω dlss αυτό το πράγμα είναι δώρο θεού...αν το χρησιμοποιούν σωστά και όχι για να καλύψουν κακό optimization πάντα

Μπήκες στο σωστό δρόμο.

8 ώρες πριν, Arkin είπε

Ηρθε το far cry 6 στο steam οποτε επομενο να ανακοινωσουν και το επομενο. Repetitive παιχνιδια αλλα πολυ fun και για αυτο τα παιζει ο κοσμος αρκετα. Ειναι και αρκετα polished στο gameplay τους οποτε παιζει και αυτο ρολο.

Τελειωμένα είναι. Ευτυχώς το Fc6 είχε μια ιστοριουλα που στα βασικα τα πήγε καλούτσικα. Κάποια ενδιαφέροντα side missions κατά τα άλλα οι τρόποι του να σκοτώσεις ένα ολόκληρο camp χωρίς να σε παρουν είδηση έκανε τη διαφορά.

 

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Arkin είπε

Απο riva δοκιμασε την πρωτη φορα που εβαλα FG που πηρα την καρτα και εννοειται δεν δουλευει σωστα τα παντα κολλανε. Απο CP βαζεις cap 3 κατω απο το max του monitor και vsync on και τελος. Ουτε tearing ουτε input lag του vsync και δουλευει και το FG αψογα. 

Το vsync όπως και το frame cap δεν συμπεριφέρονται το ίδιο σε όλα τα games πάντως. Θα δεις διαφορετικές συμπεριφορές. Το αναφέρω εμπειρικά καθώς το tearing γενικώς μου χαλάει την υγεία ανέκαθεν στην gaming πορεία μου :D Μου έχει συμβεί να capάρω από cp και να μην πάει καλά, να πηγαίνει καλά με το Riva όπως και το αντίθετο. Άλλες φορές ανοίγω vsync στο cp και δεν πάει καλά, και χρησιμοποιώ το in game vsync. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Alex21121988 είπε

Το vsync όπως και το frame cap δεν συμπεριφέρονται το ίδιο σε όλα τα games πάντως. Θα δεις διαφορετικές συμπεριφορές. Το αναφέρω εμπειρικά καθώς το tearing γενικώς μου χαλάει την υγεία ανέκαθεν στην gaming πορεία μου :D Μου έχει συμβεί να capάρω από cp και να μην πάει καλά, να πηγαίνει καλά με το Riva όπως και το αντίθετο. Άλλες φορές ανοίγω vsync στο cp και δεν πάει καλά, και χρησιμοποιώ το in game vsync. 

Το riva tuner ανεκαθεν δινει ευθεια γραμμη frametime απλα δεν δουλευει καθολου με το FG το οποιο ειναι τελειως αυτονομο. Λενε οτι γινεται cap με το reflex αλλα δεν δουλευει παντου σωστα. Με control panel cap ειναι η μονη λυση για σωστο FG χωρις tearing και input lag του vsync. Απο riva μπορεις να εχεις σε ολα τα αλλα παιχνιδια μιας και παντα δινει τα καλυτερα frametime. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Arkin είπε

Το riva tuner ανεκαθεν δινει ευθεια γραμμη frametime απλα δεν δουλευει καθολου με το FG το οποιο ειναι τελειως αυτονομο. Λενε οτι γινεται cap με το reflex αλλα δεν δουλευει παντου σωστα. Με control panel cap ειναι η μονη λυση για σωστο FG χωρις tearing και input lag του vsync. Απο riva μπορεις να εχεις σε ολα τα αλλα παιχνιδια μιας και παντα δινει τα καλυτερα frametime. 

Το Riva σκέψου ότι το έχω ως πραγματικά desperate λύση. Ναι οκ, με το FG δεν συνεργάαζεται κάτι άλλο πέρα το vsync via cp.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τρελό άλμα στο καθαρό RT από 2080Ti σε 4090, 4 φορές πάνω performance..Push-άρει αβέρτα ο πέτσινος στο high-end.

Επίσης ο Alex εξηγεί πόσο βοηθάει σε τέτοιες καταστάσεις η L2 cache που πήγε από τα 6MB(3090) στα 72MB(4090).

 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Τρελό άλμα στο καθαρό RT από 2080Ti σε 4090, 4 φορές πάνω performance..Push-άρει αβέρτα ο πέτσινος στο high-end.

Επίσης ο Alex εξηγεί πόσο βοηθάει σε τέτοιες καταστάσεις η L2 cache που πήγε από τα 6MB(3090) στα 72MB(4090).

 

Οντως στις 4000 ανεβηκε η L2 cache. Και στην 3090 στα 6MB οταν στην 4070 εβαλαν 36MB.  Ολοι βλεπουν ενα 192 bus αλλα υπαρχει πολυ μεγαλυτερο boost απο under the hood επεμβασεις που δεν γνωριζουν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Facts απ' το βίντεο του DF.

Η 4090 αυτή τη στιγμή τρέχει το CP 2077 + RT Overdrive σε native 4K(2023) ακριβώς όπως έτρεχε η 2080Ti το Quake 2 RTX(2019) στα 18-20FPS.

Η 4090 τρέχει το Quake 2 RTX με 80άρια, άρα με μια 6090 ίσως να δούμε 80άρια+ στο CP 2077 σε 4 χρονάκια :P

Επίσης αναμένουμε κι' άλλα optimizations στο RT Overdrive του CP 2077 όπως την ενεργοποίηση του OMM(Opacity micro-map) που θα βελτιώσει αρκετά το performance σε περιοχές που υπάρχει vegetation γιατί τώρα πέφτει αρκετά σε αυτές.

Φανταστείτε πόσο σαβούρα unoptimized είναι το Forswoken για παράδειγμα που ζορίζεται η 4090, lmao.

Και 2 εικόνες αφιερωμένες σε κάτι άμπαλους που λένε το DLSS gimmick :D

DLSS-power.png

DLSS-power-2.png

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Τρελό άλμα στο καθαρό RT από 2080Ti σε 4090, 4 φορές πάνω performance..Push-άρει αβέρτα ο πέτσινος στο high-end.

Επίσης ο Alex εξηγεί πόσο βοηθάει σε τέτοιες καταστάσεις η L2 cache που πήγε από τα 6MB(3090) στα 72MB(4090).

Ναι, καλό και επεξηγηματικό.

Ικανότητα για σχεδόν άπειρα dynamic φώτα και μάλλον εκεί οφείλεται ο θόρυβος με τα indirect bounce lights που μοιάζουν να κολυμπάνε κάπως. Περίπτωση που το όφελος είναι μεγαλύτερο από το πρόβλημα. Το Metro Exodus Enchanced Edition χρησιμοποιεί τεχνική σαν του Mincraft RTX με πολύ ανώτερο inderect φωτισμό αλλά περιορισμό με τα reflections.

Είχα την απορία γιατί έλεγαν ότι είναι Σχεδόν Full Path Tracing και τελικά ο λόγος είναι ότι δεν λαμβάνουν τις διάφανες επιφάνειες. Περίεργο, τόσο βαρύ γίνεται που αποφάσισαν να μη μπει ούτε στις 4090 ως επιλογή; Το Portal RTX έχει κανονική υποστήριξη για τζάμια με πολλαπλά Refractions πχ...

Αν κατάλαβα σωστά δεν χρησιμοποιούν το Neural Caching. Είναι Work In Progress το όλο ζήτημα πάντως, οπότε το επόμενο που θα μπει θα είναι αυτό και μετά οι γυάλινες επιφάνειες;  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά με αυτά που βλέπεις στο CP 2077 πλέον δεν δικαιολογείται με τίποτα rasterized παιχνίδι να μην έχει καρφωμένο 60άρι σε native 4K με 4090..Αν δεν έχει είναι unoptimized POS, απλά.

2 λεπτά πριν, aki είπε

Είχα την απορία γιατί έλεγαν ότι είναι Σχεδόν Full Path Tracing και τελικά ο λόγος είναι ότι δεν λαμβάνουν τις διάφανες επιφάνειες. Περίεργο, τόσο βαρύ γίνεται που αποφάσισαν να μη μπει ούτε στις 4090 ως επιλογή; Το Portal RTX έχει κανονική υποστήριξη για τζάμια με πολλαπλά Refractions πχ...

Το RT στο Metro Exodus μπήκε αρκετά πριν το release των 40 series.

3 λεπτά πριν, aki είπε

Αν κατάλαβα σωστά δεν χρησιμοποιούν το Neural Caching. Είναι Work In Progress το όλο ζήτημα πάντως, οπότε το επόμενο που θα μπει θα είναι αυτό και μετά οι γυάλινες επιφάνειες;  

Χρησιμοποιούν NRC λέει, neural radiance caching.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Facts απ' το βίντεο του DF.

Η 4090 αυτή τη στιγμή τρέχει το CP 2077 + RT Overdrive σε native 4K(2023) ακριβώς όπως έτρεχε η 2080Ti το Quake 2 RTX(2019) στα 18-20FPS.

Η 4090 τρέχει το Quake 2 RTX με 80άρια, άρα με μια 6090 ίσως να δούμε 80άρια+ στο CP 2077 σε 4 χρονάκια :P

Επίσης αναμένουμε κι' άλλα optimizations στο RT Overdrive του CP 2077 όπως την ενεργοποίηση του OMM(Opacity micro-map) που θα βελτιώσει αρκετά το performance σε περιοχές που υπάρχει vegetation γιατί τώρα πέφτει αρκετά σε αυτές.

Φανταστείτε πόσο σαβούρα unoptimized είναι το Forswoken για παράδειγμα που ζορίζεται η 4090, lmao.

Και 2 εικόνες αφιερωμένες σε κάτι άμπαλους που λένε το DLSS gimmick :D

DLSS-power.png

DLSS-power-2.png

Αν το performance της 5090 ανεβει αναλογικα οπως σε καθε γενια αλλα τα RT Cores διπλασιαστουν/βελτιωθουν, θα χρειαστουν παλι 2 γενιες για να δουμε 80αρια στο CP;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Αν το performance της 5090 ανεβει αναλογικα οπως σε καθε γενια αλλα τα RT Cores διπλασιαστουν/βελτιωθουν, θα χρειαστουν παλι 2 γενιες για να δουμε 80αρια στο CP;

Θα πρέπει να πάει 4 φορές πάνω το RT, άρα θες δύο γενιές. 

Επίσης δεν ξέρω αν θα συνεχιστεί το άλμα της 4090 που είχαμε πολλά χρόνια να το δούμε, η 3090 έδωσε το μισό αναλογικά σε σχεση με την 2080Ti.

Παντως βλέποντας τέτοιες αναλύσεις ξεστραβώνεσαι και καταλαβαίνεις ότι εκτός από ισχυρό HW, το RT θέλει και έξυπνες software λύσεις όπως τα OMM, το SER, το NRC, το DLSS κλπ. Γι' αυτό και το RT Overdrive είναι σε preview κατάσταση προς το παρόν, σηκώνει αρκετή βελτίωση με το υπάρχον HW. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...