Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η σειρά rtx 2000 έθεσε τις βάσεις.

Σχετικά αναιμικό RT hardware που διέθετε Denoising και το έκαναν demo με το Quake 2 RTX, το οποίο για οποιοδήποτε είχε ασχοληθεί με 3D animation το γεγονός ότι έπαιζε realtime με 2-bounce lights + 8 reflections στην FHD, ήταν πρωτόγνωρο. Ακόμα και για αυτό το παμπάλαιο παιχνίδι.

Το DLSS 1 ήταν κακό, όμως έδειχνε ότι υπάρχει potential.
Το DLSS 2 ήταν game changer, το μεγαλύτερο performance άλμα από την εποχή της 3dfx.

Να θυμηθούμε ότι δεν είχαν ανακοινωθεί καν οι 5700xt κάρτες.

Είπα αναιμικό το RT στη 2000 σειρά;, γιατί η RX 6000 της AMD ήταν ακόμα χειρότερη 2+ χρόνια αργότερα...

Επεξ/σία από aki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Καλά με 192bit 4K στο βιντεάκι του Krispy ( το γνωστό παλικάρι που δοκιμάζει κάρτες ) έλεγε ότι δεν νιώθεις τόσο smooth το gameplay παρότι έχεις καρέ.

Λιγο μπουρδιτσα αυτο που ειπε εφοσον υπαρχει τα frames και το frametime ειναι ευθεια γραμμη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, Arkin said:

Λιγο μπουρδιτσα αυτο που ειπε εφοσον υπαρχει τα frames και το frametime ειναι ευθεια γραμμη. 

Καλά αλλά φαίνεται ακόμα και στην εγγραφή ότι δεν είναι smooth.

Είναι no detected microstuttering  και δεν εντοπίζεται με το MSI afterburner ανοιχτό απλά με διάγραμμα. Το έχω συναντήσει σε παιχνίδια αυτό να μην μπορείς να το αναπαράγεις, ίσως φανεί καλύτερα με CapFrameX, βέβαια παίζει ρόλο ιδιαίτερα το κάθε game/engine. Δηλαδή μπορεί να μη το εντοπίσεις σε κάποιο ελαφρύτερο παιχνίδι. Who knows αλλά το ότι θες κακαλα για 4Κ είναι γνωστό με 192 ψωριαρικα bit δε πας μακριά. Για 4Κ δε θα πάρεις αυτό το σκατο

 

24:10

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Far Cry 7 από Dunia engine σε Snowdrop engine λένε, α καλά.. 20GB και με memory leak δεν θα φτάνουν ούτε τα 24(Βλέπε The Division 2 crashes). 

Ram ας ζηταει οσο θελει 70 ευρω τα 32 εχουν vram να μην ζηταει. Αγαπαω Dunia αλλα και η snowdrop ειναι πανεμορφη μηχανη. Απλα ζηταει ram δεν πειραζει. 

3 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Καλά αλλά φαίνεται ακόμα και στην εγγραφή ότι δεν είναι smooth.

Είναι no detected microstuttering  και δεν εντοπίζεται με το MSI afterburner ανοιχτό απλά με διάστημα. Το έχω συναντήσει σε παιχνίδια αυτό, βέβαια παίζει ρόλο ιδιαίτερα το κάθε game/engine. Δηλαδή μπορεί να μη το εντοπίσεις σε κάποιο ελαφρύτερο 

 

24:10

Πρωτη φορα το διαβαζω αυτο δεν εχω συναντησει παιχνιδι που να εχει 80fps και να μην ειναι smooth εκτος αν εχει θεματα με panning jittering οπως uncharted 4 last of us. Με raw input και χωρις τα θεματα που ανεφερα δεν στεκει να μην ειναι smooth ενα παιχνιδι με 80fps. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Far Cry 7

Πω ανακοίνωσαν κι άλλο πεθαμένο Far Cry?  Θα βάλουν ΑΙ να γράψει κάνα διάλογο, κανα στορυ ή mission με ενδιαφέρον; 

Τι να τα κάνεις όταν ότι έχει κυκλοφορήσει η Ubisoft τη τελευταία 5ετια βρίσκεται σε μηχανική υποστήριξη από την πρώτη μέρα. Άχρωμα και βαρετά παιχνίδια καρμπον το ενα με το άλλο. Με μοναδικό ατού ένα όμορφο περιτύλιγμα γραφικών. 

 

ΓΚΟΥΧ ΓΚΟΥΧ

Sea of Thieves παίζει να βγει μετά από Far cry 8

3 minutes ago, Arkin said:

Ram ας ζηταει οσο θελει 70 ευρω τα 32 εχουν vram να μην ζηταει. Αγαπαω Dunia αλλα και η snowdrop ειναι πανεμορφη μηχανη. Απλα ζηταει ram δεν πειραζει. 

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, 7nisiotis είπε

Πω ανακοίνωσαν κι άλλο πεθαμένο Far Cry? 

Ηρθε το far cry 6 στο steam οποτε επομενο να ανακοινωσουν και το επομενο. Repetitive παιχνιδια αλλα πολυ fun και για αυτο τα παιζει ο κοσμος αρκετα. Ειναι και αρκετα polished στο gameplay τους οποτε παιζει και αυτο ρολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, Arkin said:

Ηρθε το far cry 6 στο steam οποτε επομενο να ανακοινωσουν και το επομενο. Repetitive παιχνιδια αλλα πολυ fun και για αυτο τα παιζει ο κοσμος αρκετα. Ειναι και αρκετα polished στο gameplay τους οποτε παιζει και αυτο ρολο.

FC 3, αντε 4 και Primal ήταν εξίσου καλά. Μετά ΤΕΦΡΑ και σκόνη.

Division. Μεγάλες υποσχέσεις. Downgrade visually και σε ουσία με καλή σκέψη το Dark zone, μέτρια εκτέλεση.

Ghost Recon, βαρετά όσο έπαιξα. 

AC. Μετά το Unity δεν είναι καν AC. Είναι κάτι άλλο και δυστυχώς εφόσον κρατάει τον τίτλο τα συγκρίνω έτσι. Αν είχαν άλλο τίτλο ίσως είχαν και πιο ευνοϊκή μεταχείριση για μένα. AC origins το μόνο τίμιο αυτού του πειράματος.

R6 Siege. Απλά τους βγήκε. Έπρεπε όμως να είχε κυκλοφορήσει 2 με ανανεωμένα γραφικά, gameplay με μια πιο βελτιωμένη αίσθηση χρήσης όπλων. 

Watch Dogs. Ίδιο μοτίβο μ τα από πάνω 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eίπα να ακολουθήσω τις συμβουλές του @Arkin και να μην είμαι τόσο σπάταλος :P και μιας που έρχεται και η καλοκαιράρα ήδη πειράζω power limits γιατί θα ψήνουμε μπάρμπεκιου πάνω στο γραφείο μας στο τέλος της ημέρας. Το Uv στο cpu προφανώς ήταν μονόδρομος μιας που (και) ο 13900Κ απλώς ρουφάει σαν την σαύρα.

Δυο benches. Ένα με power limit στην gpu στο 70%, το άλλο στο 100%  να ρουφήξει το μεδούλι από το psu μου. Stock Speeds σε gpu/cpu, (Ιntel turbo boost enabled). Μιλάμε για 100+watt η διαφορά του 70% με το 100%.  Επίσης στο Metro Exodus, που εκεί χτυπούσα 80αρια, τώρα είμαστε 66C. Δεν έχω πειραματιστεί με voltage ακόμα.

 

image.jpeg.0158ba1d4e646c5ae8587c1d681fa42e.jpegimage.png.4fc2e351834972e7eb15647348d40548.png

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εισαι ωραιος Alex κανει θαυματα το undervolting και οχι μονο εχεις εξαιρετικες θερμοκρασιες αλλα και χαμηλο θορυβο καταναλωση γενικα ολο το συστημα δουλευει πολυ καλυτερα πιο ανετα και η διαφορα ειναι μηδαμινη οπως διαπιστωσες.

 

Επαιξα μολις Spiderman και μπορω να πω τα καλυτερα. Καταρχην RT Objects στο 6 δειχνει ιδιο με το 10 διαφορες δεν θα καταλαβετε στην εικονα αλλα το cpu θα χαντακωθει κυριολεκτικα. 

Mε RT Objects 6 λοιπον ολα τα αλλα στο max DLSS 2 Quality+FG στα 3440x1440 εχω σταθερα 97fps και στο μετρητη πριζας εχω 200-210watt για ολο το συστημα. Ειναι πραγματικα απιστευτο τετοια γραφικα με αρκετα FPS με την καρτα στα 85-100watt στους 50 βαθμους και 30% fans και ο 5700x στα 70watt με 55 βαθμους. Το FG και το Reflex σωζουν την παρτιδα

Δικο μου βιντεο εδω με monitoring τα παντα

 

 

Επισης απιστευτο photo mode για οσους αγαπαμε να βγαζουμε φωτογραφιες απο τα παιχνιδια που παιζουμε

Spoiler

Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho

Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho

 

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Εισαι ωραιος Alex κανει θαυματα το undervolting και οχι μονο εχεις εξαιρετικες θερμοκρασιες αλλα και χαμηλο θορυβο καταναλωση γενικα ολο το συστημα δουλευει πολυ καλυτερα πιο ανετα και η διαφορα ειναι μηδαμινη οπως διαπιστωσες.

 

Επαιξα μολις Spiderman και μπορω να πω τα καλυτερα. Καταρχην RT Objects στο 6 δειχνει ιδιο με το 10 διαφορες δεν θα καταλαβετε στην εικονα αλλα το cpu θα χαντακωθει κυριολεκτικα. 

Mε RT Objects 6 λοιπον ολα τα αλλα στο max DLSS 2 Quality+FG στα 3440x1440 εχω σταθερα 97fps και στο μετρητη πριζας εχω 200-210watt για ολο το συστημα. Ειναι πραγματικα απιστευτο τετοια γραφικα με αρκετα FPS με την καρτα στα 85-100watt στους 50 βαθμους και 30% fans και ο 5700x στα 70watt με 55 βαθμους. Το FG και το Reflex σωζουν την παρτιδα

Δικο μου βιντεο εδω με monitoring τα παντα

 

 

Επισης απιστευτο photo mode για οσους αγαπαμε να βγαζουμε φωτογραφιες απο τα παιχνιδια που παιζουμε

  Απόκρυψη περιεχομένων

Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho

Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho
Marvel-s-Spider-Man-Remastered-Screensho

 

 

Είχα ξεχάσει να σου απαντήσω για το RT Objects που με ρώτησες. Το έκανα edit το post μου έπειτα. 

Tελικά δεν ισχύει αυτό που ανέφερα οτι εχει να κάνει με το clarity ή το res στα reflections.

Όντως από το 6-10  δεν φαίνεται να υπάρχει διαφορά. Από το 5 και κάτω αρχίζουν να εξαφανιζονται οbjects από τις αντανακλασεις. Το αφήνεις στο 6 και φαίνεται το ίδιο καλό με το 10 εκ πρώτης όψης. Τώρα αν είναι καμιά reflected σκια που εμφανίζεται/εξαφανιζεται, εκει αναμεσα σε 6 και 10, δεν το ψειρισα τόσο.

Πριν το patchαρουν με το FG στο μεταξύ και το Ambient Occlusion ήταν broken στο game. Οταν το έπαιζα τότε το game έβαζα SSAO αντί του HBAO+. Τωρα είναι οκ στο revisit που του κάνω.

Γενικώς έχω κρατήσει games στους σκληρούς (πρόσφατα μπήκαν 3 έξτρα nvme) για benchmarks και τυχών σοβαρά update patches. 

Ένα ακόμα "κακό" που δημιουργεί το FG πέρα από το ανεκτό imo latency, ειναι πως αν τα fps ξεπερνανε το refresh rate του monitor σου, εκεί έχεις και screen tearing. Δεν σε σώζει κανένα VRR feature, oυτε Gsync module, εισαι εκτός του φυσικού του range βασικά.

Οπότε ένας λόγος που έχω κλειστό το FG στο Spiderman  είναι αυτός. Οταν ξεπερνάω τα 144hz (που με την 4090 +FG συμβαίνει) της οθόνης μου, tearing all the way. Λύση; Ή το κλείνω, παίζω natively στα fps που σου είπα ή κάνω το "έγκλημα" για πολλούς να ανοίξω και vsync από cp της nvidia. Αν βάλω frame cap, το κλασσικο -3 fps από το refresh rate της οθόνης, το tearing συνεχίζει και υφίσταται btw. Αυτό μακάρι να το φτιάξει η Nvidia, αν φυσικά είναι εφικτό καθώς μπορεί να είναι κάποιο limitation με τo FG.

Θα μετρήσω έτσι για πλάκα, (απόγευμα σήμερα στην καλύτερη) ποσο latency θα εισπράξω με vsync απο cp+FG. 

Παρόλα αυτά με controller πιστεύω πως δεν θα είναι full αποτρεπτικό το αποτέλεσμα.

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

Είχα ξεχάσει να σου απαντήσω για το RT Objects που με ρώτησες. Το έκανα edit το post μου έπειτα. 

Tελικά δεν ισχύει αυτό που ανέφερα οτι εχει να κάνει με το clarity ή το res στα reflections.

Όντως από το 6-10  δεν φαίνεται να υπάρχει διαφορά. Από το 5 και κάτω αρχίζουν να εξαφανιζονται οbjects από τις αντανακλασεις. Το αφήνεις στο 6 και φαίνεται το ίδιο καλό με το 10 εκ πρώτης όψης. Τώρα αν είναι καμιά reflected σκια που εμφανίζεται/εξαφανιζεται, χςεκει αναμεσα σε 6 και 10, δεν το ψειρισα τόσο.

Πριν το patchαρουν με το FG στο μεταξύ και το Ambient Occlusion ήταν broken στο game. Οταν το έπαιζα τότε το game έβαζα SSAO αντί του HBAO+. Τωρα είναι οκ στο revisit που του κάνω.

Γενικώς έχω κρατήσει games στους σκληρούς (πρόσφατα μπήκαν 3 έξτρα nvme) για benchmarks και τυχών σοβαρά update patches. 

Ένα ακόμα "κακό" που δημιουργεί το FG πέρα από το ανεκτό imo latency, ειναι πως αν τα fps ξεπερνανε το refresh rate του monitor σου, εκεί έχεις και screen tearing. Δεν σε σώζει κανένα VRR feature, oυτε Gsync module, εισαι εκτός του φυσικού του range βασικά.

Οπότε ένας λόγος που έχω κλειστό το FG στο Spiderman  είναι αυτός. Οταν ξεπερνάω τα 144hz (που με την 4090 +FG συμβαίνει) της οθόνης μου, tearing all the way. Λύση; Ή το κλείνω, παίζω natively στα fps που σου είπα ή κάνω το "έγκλημα" για πολλούς να ανοίξω και vsync από cp της nvidia. 

Θα μετρήσω έτσι για πλάκα, (απόγευμα σήμερα στην καλύτερη) ποσο latency θα εισπράξω με vsync απο cp+FG. 

Παρόλα αυτά με controller πιστεύω πως δεν θα είναι full αποτρεπτικό το αποτέλεσμα.

Κοιτα το RT Objects στο 10 φαινονται στις αντανακλασεις καποια πραγματα παραπανω αν κατσεις και προσεξεις απο κοντα αλλα γονατιζει τα παντα θελει 13700k η κανεναν 7700x μην πω παραπανω οποτε το 6 ειναι αψογο. 

Το HBAO+ ηταν broken το εφτιαξαν μετα τα patch και δειχνει ανωτερο απο ssao το ειχαν αναφερει και στο DF. 

Για το tearing γινεται cap κανονικα απο control panel εχω 97 στο max framerate και δεν εχω δει ποτε tearing πουθενα μονο εκεινο δουλευει σωστα για το FG σε ολα τα παιχνιδια. Οποτε δεν χρειαζεται να το εχεις κλειστο. Το latency ουτε καν το καταλαβαινεις με reflex+boost επαιξα κοντα 2 ωριτσες το αγαπησα το παιχνιδι και το ποσο smooth ειναι. Nixxes rules βεβαιως δεν περιμενα τιποτα λιγοτερο και για τα RT Objects ρωτησαν απο DF γιατι τοσο βαρυ σε cpu και ειπαν οτι τοσο clarity στα reflections με τοσες επιφανειες ειναι too heavy σε cpu αλλα οφειλετε και στο streaming των assets που γονατιζει τη cpu ενω αν ειχε direct storage δεν θα ειχαν κανενα θεμα. Τωρα με 13900k η καναν 7800x3d εκει προφανως βαζεις rt object max δεν τιθετε θεμα αλλα ελαχιστοι εχουν τετοια Cpu οποτε εδω το FG κανει διπλη δουλεια. Θα περασουμε πολυ ωραια με το παιχνιδι οπως βλεπω. 

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Arkin είπε

Κοιτα το RT Objects στο 10 φαινονται στις αντανακλασεις καποια πραγματα παραπανω αν κατσεις και προσεξεις απο κοντα αλλα γονατιζει τα παντα θελει 13700k η κανεναν 7700x μην πω παραπανω οποτε το 6 ειναι αψογο. 

Το HBAO+ ηταν broken το εφτιαξαν μετα τα patch και δειχνει ανωτερο απο ssao το ειχαν αναφερει και στο DF. 

Για το tearing γινεται cap κανονικα απο control panel εχω 97 στο max framerate και δεν εχω δει ποτε tearing πουθενα μονο εκεινο δουλευει σωστα για το FG σε ολα τα παιχνιδια. Οποτε δεν χρειαζεται να το εχεις κλειστο. Το latency ουτε καν το καταλαβαινεις με reflex+boost επαιξα κοντα 2 ωριτσες το αγαπησα το παιχνιδι και το ποσο smooth ειναι. Nixxes rules βεβαιως δεν περιμενα τιποτα λιγοτερο και για τα RT Objects ρωτησαν απο DF γιατι τοσο βαρυ σε cpu και ειπαν οτι τοσο clarity στα reflections με τοσες επιφανειες ειναι too heavy σε cpu αλλα οφειλετε και στο streaming των assets που γονατιζει τη cpu ενω αν ειχε direct storage δεν θα ειχαν κανενα θεμα. Τωρα με 13900k η καναν 7800x3d εκει προφανως βαζεις rt object max δεν τιθετε θεμα αλλα ελαχιστοι εχουν τετοια Cpu οποτε εδω το FG κανει διπλη δουλεια. Θα περασουμε πολυ ωραια με το παιχνιδι οπως βλεπω. 

Με cap από cp ε; Εγώ είχα δοκιμάσει από  Inspector και Riva αλλά δεν μου φάνηκε ότι λειτούργησε ποτέ σωστά. Θα το δοκιμάσω και αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...