Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με βάλατε και εμένα στο τρυπάκι τις προηγούμενες ημέρες να κάνω τα τεστ μου περί Inspector και swapper. 

Εγώ το πηγαίνω per game και πως θα συμπεριφερθεί το κάθε ένα από αυτά. Αν μπορώ εύκολα από το nvidia app να πάρω αυτό που πρέπει, τότε προτιμώ από εκεί.

Πχ σε κάποια games όπως το Space Marine 2 αν κάνω swap .dlls' απλώς εξαφανίζεται το DLSS από τις επιλογές του game. Οπότε εκεί forcάρω DLLA από το app και τσεκάρω αν το πέρασε στο profile του game στο Inspector.

Σε κάποια άλλα όπως Dead Space Remake, δοκίμασα επίσης να το κάνω force το DLAA αλλά δεν μου λειτουργούσε με τίποτα. Εκεί έπαιξα μπαλίτσα με το DLLSTweaks, και λειτούργησε. 

Οπότε trial and error η φάση σε κάθε περίπτωση.


 

  • Like 1
  • Απαντ. 30,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2383

  • Arkin

    2027

  • BlurayMoviesGreece

    1832

  • Herald

    1556

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

Οπότε trial and error η φάση σε κάθε περίπτωση.

Ναι κανονικά!!Εγώ έχω κάνει force από inspector το dlss4 και με swapper βάζω τελευταίο ή προτελευταίο dll του dlss..Μέχρι τώρα λειτουργεί  χωρίς προβλήματα, πτου πτου πτου😁

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aυτό δείχνει για άλλη μια φορά ότι αυτά τα ''exclusive per gen features'' είναι προσωρινές gimmickιές του πέτσινου. 

Να αρχίσω να λέω για το Gsync τώρα; Δεν θέλω...

Θέλεις FG που αν θέλουν και τώρα μπορούν να δώσουν MFG x3/x4 και στις 3xxx/4xxx; Όπως έδωσαν λοιπόν το Transformer και στις 4xxx, μπορούν να δώσουν και αυτό. Το Lossless Scaling πως το κάνει; 

Επίσης το Smooth Motion που είναι ένα ντεμεκ FG για games που δεν έχουν native FG, θα έρθει σε μελλοντικό update στις 4xxx. Το έχω δοκιμάσει σε μερικά games και το βρήκα πολύ ok. Απλώς όχι competitive φάση προφανώς, single player experiences μόνο.

Τα αναφέρω όλα αυτά, διότι ξαναλέω, αν θέλουν μέσα από το ίδιο το software μπορούν να γίνουν πολλά και να οφεληθούμε όλοι, και εμείς που τα σκάμε για το new babe κάθε γενιά, αλλά και αυτοί που δεν επιθυμούν να αλλάζουν κάθε 2 χρόνια gpu, να έχουν αυτά τα features στην υπάρχουσα κάρτα τους.

 

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 3
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Alex21121988 είπε

Aυτό δείχνει για άλλη μια φορά ότι αυτά τα ''exclusive per gen features'' είναι προσωρινές gimmickιές του πέτσινου. 

Να αρχίσω να λέω για το Gsync τώρα; Δεν θέλω...

Θέλεις FG που αν θέλουν και τώρα μπορούν να δώσουν MFG x3/x4 και στις 3xxx/4xxx; Όπως έδωσαν λοιπόν το Transformer και στις 4xxx, μπορούν να δώσουν και αυτό. Το Lossless Scaling πως το κάνει; 

Επίσης το Smooth Motion που είναι ένα ντεμεκ FG για games που δεν έχουν native FG, θα έρθει σε μελλοντικό update στις 4xxx. Το έχω δοκιμάσει σε μερικά games και το βρήκα πολύ ok. Απλώς όχι competitive φάση προφανώς, single player experiences μόνο.

Τα αναφέρω όλα αυτά, διότι ξαναλέω, αν θέλουν μέσα από το ίδιο το software μπορούν να γίνουν πολλά και να οφεληθούμε όλοι, και εμείς που τα σκάμε για το new babe κάθε γενιά, αλλά και αυτοί που δεν επιθυμούν να αλλάζουν κάθε 2 χρόνια gpu, να έχουν αυτά τα features στην υπάρχουσα κάρτα τους.

 

Μέσω Software μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα αλλά όχι όλα 👍το multi frame gen αμφιβάλλω αν γίνεται χωρίς να αυξάνει το latency,το smooth motion έπρεπε να το είχε δώσει σε όλες τις rtx κάρτες day one .

Δημοσ.
6 hours ago, nikos5800 said:

Μέσω Software μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα αλλά όχι όλα 👍το multi frame gen αμφιβάλλω αν γίνεται χωρίς να αυξάνει το latency,το smooth motion έπρεπε να το είχε δώσει σε όλες τις rtx κάρτες day one .

Το FG ούτως ή άλλως αυξάνει το latency. Όσο ανεβαίνει πχ στο x3 ή x4 γίνεται όλο και χειρότερο προφανώς.

Αυτό δεν το γλιτώνεις, και φυσικά παίζει ρόλο πόσα "καθαρά" fps παράγει η καρτα σου. Είναι αλλιώς να παράγει 60-80fps και να τρεξεις το x3 και αλλιώς να ξεκινάει από τα 20-30. Στην δεύτερη περίπτωση απλώς δεν παίζεται το game. 

Μπορούν όποτε θέλουν να δώσουν το MFG και στις πιο παλιές σειρές. Το θέμα είναι μόνο αυτό που ανέφερα για τα rendered fps που είναι capable η gpu.

Δηλαδή αν υπήρχε η επιλογή να τρεξεις x3/x4 και σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και το x2 σε μια 3050/3060, σε κάποια games, ε εκεί δεν θα πηγαίνει καλά σε καμία περίπτωση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, spi79 είπε

Ναι κανονικά!!Εγώ έχω κάνει force από inspector το dlss4 και με swapper βάζω τελευταίο ή προτελευταίο dll του dlss..Μέχρι τώρα λειτουργεί  χωρίς προβλήματα, πτου πτου πτου😁

κοιταγα ολα τα παιχνιδια στο Inspector ,κανενα δεν εχει το resize bar enabled απο αυτα που εχω εκτος του rdr2.  Tι φαση δεν το βαζει πουθενα η Nvidia? Για ριξε και εσυ μια ματια στα παιχνιδια σου 

Επεξ/σία από akoinonitos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

κοιταγα ολα τα παιχνιδια στο Inspector ,κανενα δεν εχει το resize bar enabled απο αυτα που εχω εκτος του rdr2.  Tι φαση δεν το βαζει πουθενα η Nvidia? Για ριξε και εσυ μια ματια στα παιχνιδια σου 

Το έχω βάλει enabled από global,δεν ξέρω αν επηρεάζει και τα προφίλ των παιχνιδιών.Αυτά που έχω είναι enabled,αλλά πχ το alan wake 2 που δεν έχω είναι disabled.Από ότι θυμάμαι πάντως ισχύει,πολλά δεν έχουν.

Έλα βρήκα και τον φίλο μας που κράζει,λίγο παλιό βέβαια..

 

Επεξ/σία από spi79
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@spi79 Είναι και σε άλλα που κοίταξα.
Έχω την εντύπωση πως δεν αρκεί να το βάλεις Enabled, θέλει να πειράξεις και τα από κάτω, rBAR Options και Size Limit.

image.png.20b57cb8f0c39c8953d1bc5aee8781c7.png

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

Είναι και σε άλλα που κοίταξα.
Έχω την εντύπωση πως δεν αρκεί να το βάλεις Enabled, θέλει να πειράξεις και τα από κάτω, rBAR Options και Size Limit.

Να'σαι καλά για την επισήμανση,θα το κοιτάξω τώρα..

Δημοσ.
25 minutes ago, spi79 said:

Να'σαι καλά για την επισήμανση,θα το κοιτάξω τώρα..

Κοίταξε το και εσύ αν μπορείς και πες αν είδες κάποια διαφορά ή αν αρκεί να έχουμε το rBAR Enabled. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω την δεδομένη στιγμή κάποια χασούρα λόγω του ότι η 5090 είναι overkill για τα περισσότερα games που έχω backlog.

  • Haha 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

Κοίταξε το και εσύ αν μπορείς και πες αν είδες κάποια διαφορά ή αν αρκεί να έχουμε το rBAR Enabled. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω την δεδομένη στιγμή κάποια χασούρα λόγω του ότι η 5090 είναι overkill για τα περισσότερα games που έχω backlog.

Δοκίμασα αλλά δε μπορώ να καταλάβω..Με την 4070s σε 1080,όλα τρέχουν νερό.Στα πιο βαριά που έχω,cyberpunk και black myth,δεν είδα διαφορά,αλλά θέλουν και δοκιμές οι ρυθμίσεις.. Εδώ κάτι λένε:

https://forum.dcs.world/topic/350443-nvidia-resizable-bar-rbar-are-you-enabling-it-right/

Εγώ αυτά δοκίμασα

Screenshot 2025-04-09 192211.png

Δημοσ.

Κάποιοι λένε πως αν το game δεν έχει native support για το rBAR ακόμα και να το forcάρεις, δεν λειτουργεί.
Και πάλι πρέπει να το τεστάρουμε ανα περίπτωση. Δουλειά να υπάρχει να κάνουμε εμείς το beta testing και όχι η ίδια η nvidia που το έχει παρατημένο (και) αυτό το feature.

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω εκανα μια συγκριση τωρα σε σημειο συγκεκριμενο και βγαζω τα ιδια με on και off ,αλλα πριν  που ημουν στα χιονια και το ανοιξα πρωτη φορα ειχα καλυτερα fps απο οτι με off, εχω βαλει οχι απλα enabled αλλα την επθλογη που εχει και το spiderman μεσα

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Εγω εκανα μια συγκριση τωρα σε σημειο συγκεκριμενο και βγαζω τα ιδια με on και off ,αλλα πριν  που ημουν στα χιονια και το ανοιξα πρωτη φορα ειχα καλυτερα fps απο οτι με off, εχω βαλει οχι απλα enabled αλλα την επθλογη που εχει και το spiderman μεσα

Δεν έχω επιλογή με το spiderman,θέλω update στον inspector.Εκεί που λέει size limit τι έβαλες?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...