Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2358

  • Arkin

    1962

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Pa0ki said:

Τον κωδικό που τον βρίσκουμε?

Σήμερα παρήγγειλα 🙃

 

edit: Σκατά, έπρεπε να την πάρω από τη σελίδα της nvidia ή από partner

Από επίσημους πωλητες (πχ Αμαζον) ή αν μένεις εξωτερικό (Γερμανία κλπ) εφόσον η κάρτα που σε ενδιαφέρει προσφέρει Founders έκδοση και γίνει η αγορά απευθείας μέσω του ψηφιακού καταστήματος της Nvidia. Για Ελλάδα μόνο μαγαζιά τύπου Pλσιο, mσυστεμς κλπ.

Επεξ/σία από 7nisiotis
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Από επίσημους πωλητες (πχ Αμαζον) ή αν μένεις εξωτερικό (Γερμανία κλπ) εφόσον η κάρτα που σε ενδιαφέρει προσφέρει Founders έκδοση και γίνει η αγορά απευθείας μέσω του ψηφιακού καταστήματος της Nvidia. Για Ελλάδα μόνο μαγαζιά τύπου Pλσιο, mσυστεμς κλπ.

Το Amazon πρέπει να το αναφέρει στην περιγραφή για να γνωρίζεις ότι συμμετέχει. Είναι πολλές οι φορές που ειδικά σε AMD δεν έχει πάρει μέρος σε προωθητικές ενέργειες.

Δημοσ.

Από Γερμανία την πήρα, αλλά το κατάστημα δε συμμετέχει στην προσφορά

Βρήκα την Palit 4070 dual στα 589€ και την χτύπησα, αν και πιστεύω θα πέσουν και πιο χαμηλά

  • Like 3
  • Super Moderators
Δημοσ.
12 hours ago, Armoral said:

Το Amazon πρέπει να το αναφέρει στην περιγραφή για να γνωρίζεις ότι συμμετέχει. Είναι πολλές οι φορές που ειδικά σε AMD δεν έχει πάρει μέρος σε προωθητικές ενέργειες.

Ούτε τώρα βλέπω να γράφει κάτι για  Diablo 4 bundle όπως γράφει πχ το NotebooksBilliger

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Forza Horizon 5 σε native 5K + DLAA.. Οπτική πανδαισία μιλάμε, 70-90FPS χωρίς FG.. 

Στο Forza συγκεκριμένα το native + ΤΑΑ ειναι καλύτερο και απο DLSS και απο DLAA. Οχι σε static (εκει χανει) αλλα εχει μεγαλη διάφορα σε κίνηση.

Και ως racing game παιζει τεράστιο ρόλο η κίνηση...

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Στο Forza συγκεκριμένα το native + ΤΑΑ ειναι καλύτερο και απο DLSS και απο DLAA. Οχι σε static (εκει χανει) αλλα εχει μεγαλη διάφορα σε κίνηση.

Και ως racing game παιζει τεράστιο ρόλο η κίνηση...

Ανάλογα, το DLAA είναι καλύτερο για το foliage, το TAA για τα καλώδια ρεύματος. 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Στο Forza συγκεκριμένα το native + ΤΑΑ ειναι καλύτερο και απο DLSS και απο DLAA. Οχι σε static (εκει χανει) αλλα εχει μεγαλη διάφορα σε κίνηση.

Και ως racing game παιζει τεράστιο ρόλο η κίνηση...

Στο forza που γενικά σου περισσεύει performance γιατί είναι κάπως ελαφρύ, DLDSR σε 1.78 + DLSS Quality > everything. Το ίδιο και στο RDR2 ας πούμε

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Herald είπε

Στο forza που γενικά σου περισσεύει performance γιατί είναι κάπως ελαφρύ, DLDSR σε 1.78 + DLSS Quality > everything. Το ίδιο και στο RDR2 ας πούμε

Δεν ξέρω αν έχει διορθωθεί στο νεότερο patch του FH5, αλλά με DLDSR πριν 4 μήνες ήταν προβληματικό και είχε τεράστιο πρόβλημα στα ScreeSpace εφέ. Το SSAO πχ pixelιαζε φρικτά.

Στο DLAA/TAA συμφωνώ με τον PsychoWarhead. Το DLAA είναι κλάσεις ανώτερο στα πάντα εκτός από τα καλώδια. Επειδή έχει πολλά καλώδια όμως είναι βολικότερο να το ξεχάσεις στο TAA.

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, aki είπε

Δεν ξέρω αν έχει διορθωθεί στο νεότερο patch του FH5, αλλά με DLDSR πριν 4 μήνες ήταν προβληματικό και είχε τεράστιο πρόβλημα στα ScreeSpace εφέ. Το SSAO πχ pixelιαζε φρικτά.

Στο DLAA/TAA συμφωνώ με τον PsychoWarhead. Το DLAA είναι κλάσεις ανώτερο στα πάντα εκτός από τα καλώδια. Επειδή έχει πολλά καλώδια όμως είναι βολικότερο να το ξεχάσεις στο TAA.

Έχει και internal scaler το παιχνίδι νομίζω για supersampling.

Το μόνο πρόβλημα που έχω με το DLDSR είναι ότι δεν σου επιτρέπει να έχεις ενεργοποιημένες custom resolutions, μεγάλη χαζομάρα αυτό

Δημοσ.

Το παιχνίδι είναι πολύ fun και το πιο όμορφο οπτικά ραλάκι αυτή τη στιγμή. Προφανώς μιλάμε για arcade βέβαια, για όσους θέλουν simulation θα περιμένουν το νέο Forza Motorsport 8 που θα σπέρνει επίσης οπτικά...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, aki είπε

Στο DLAA/TAA συμφωνώ με τον PsychoWarhead. Το DLAA είναι κλάσεις ανώτερο στα πάντα εκτός από τα καλώδια. Επειδή έχει πολλά καλώδια όμως είναι βολικότερο να το ξεχάσεις στο TAA.

Δεν είναι. Μη με αναγκάσεις πάλι να τραβώ screenshot εν κινήσει. Και δεν είναι μόνο στα καλώδια.

Στο Forza το ΤΑΑ είναι μονόδρομος. Επιμένω. Εκτός αν κάποιος κάθεται ακίνητος και θαυμάζει τα τοπία 🤣

(ghosting έχει και με DLSS και με DLAA και με DLDSR κτλ κτλ)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Herald είπε

Έχει και internal scaler το παιχνίδι νομίζω για supersampling.

Το μόνο πρόβλημα που έχω με το DLDSR είναι ότι δεν σου επιτρέπει να έχεις ενεργοποιημένες custom resolutions, μεγάλη χαζομάρα αυτό

Το internal scaler του FH5 δεν δουλεύει όπως στο Spiderman Remasterd. Ήταν dumb interpolation όσο έπαιζα. Θα ήταν καταπληκτικό αν όλα τα παιχνίδια υιοθετούσαν το DLAA + Dynamic Scale με επιθυμητό frame-target, ala Spiderman.

Το DLDSR μάλλον είναι DLSS-1 σε SuperSample, για να μην απαιτεί motion vectors.
Ο συνδυασμός DLDSR + DLSS-Q(/P) βοηθάει κυρίως στο texture fidelity, όχι πάντα στο AntiAliasing, και απαιτεί FullScreen mode. Πολύ καλό feature εάν έχεις leftover power

Επεξ/σία από aki

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...