Προς το περιεχόμενο

Μήνυση στη CD Projekt Red εξαιτίας των bugs στο Cyberpunk 2077


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dimitrisdim14 είπε

 οποίος θέλει να παίξει το παιχνίδι σε one s και ps4  είναι απλά παράλογος . Κακώς το έβγαλαν για κονσόλες 1.5 τεραφλοψ όταν φτάσαμε στα 12... Είναι δυνατόν να τρέξει σε 10 φορές πιο αδύναμη κονσόλα.σωστα ? 

Άρα συμφωνείς με την απάτη...

Η ίδια εταιρία έβγαλε το witcher 3 στο switch με πολύ λιγότερα teraflops σε σχέση με τα pc και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό για τα δεδομένα του

Αν δεν ήθελε να κάνει αρπαχτή, ολα ήταν δυνατά.

Επεξ/σία από johnny7_7
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, johnny7_7 είπε

Άρα συμφωνείς με την απάτη...

Η ίδια εταιρία έβγαλε το witcher 3 στο switch με πολύ λιγότερα teraflops σε σχέση με τα pc και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό για τα δεδομένα του

Αν δεν ήθελε να κάνει αρπαχτή, ολα ήταν δυνατά.

Συγκρίνεις 2 παντελώς διαφορετικά παιχνίδια από 2 διαφορετικές χρονολογίες 5 χρόνων. Το Witcher 3 έχει άπειρα re-used assets τα οποία βρήκαν ότι δουλεύουν οκ στο παιχνίδι και τα έβαλαν πάλι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, serros είπε

 

ε καλα, οχι οτι δεν εγινει παρομοιος χαμος και με το F76,  η Bethesda τους ειχε εξαπατησει ακομη και με τις collectors που πουλαγε. στην αρχη δεν θελανε να αποζημιωσουν τον κοσμο που τις αγορασε, αλλα οταν αρχισανε να πεφτουν συλλογικες μηνυσεις, τοτε μονο αλλαξε ροτα και αρχισε να ικανοποιει τα αιτηματα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Nick245 είπε

Είσαι σίγουρος; 

Screenshot_2020-12-27-15-49-01-016_com.brave.browser.jpg

Screenshot_2020-12-27-15-48-34-935_com.brave.browser.jpg

Απόλυτα. Πριν το release η μετοχή κόστιζε 443 pln και σήμερα 269.

Να ξέρουμε πως να διαβάζουμε την κάθε καμπύλη.

Αυτό που ανέβασες είναι η πορεία της μετοχής μέσα στην ημέρα!!!!!

20201227_160213.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να και οι haters που υποστηριζουν μια δικηγορικη εταιρια που μυριστηκε χρημα και θελει να τ αρπαξει χωρις κανενα κοινωνικο οφελος παρα μονο να βαλει λιγο απ το παραδακι στην τσεπη! Συγχαρητηρια που το υποστηριζετε αυτο. Ελπιζω να κλεισουν ολες οι εταιριες γι τον ιδιο λογο και να μεινετε με το tetris και το arkanoid. Φυσικα και οι επενδυτες χεστηκαν που "παραπλανηθηκαν" αφου ολοι τους "χεστηκαν" στο ταλιρο. Το προιον ηταν και ειναι ακομα τεραστια εμπορικη επιτυχια. Το αν ειναι playable σε ps4 η xbox ειναι τελειως ασχετο, και αφορα ΜΟΝΟ τους τεχνολογικα ασχετους που εχουν αυτες τις κονσολες, που νομιζαν οτι το παινιδι θα τρεχει ετσι σε τεχνολογια 10ετιας. Ελα... 400ευρακια ακομα ειναι ελα get it, get it good boy...

Οποτε win-win κατασταση και για την sony και για την MS και την CDPR και για το δικηγορικο γραφειο,  αυτους που ταιζονται απο φανατισμενους gamers..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kατα την γνωμη μου η ξεφτυλα της υποθεσης ειναι αλλη..... Ολοι μιλανε για την αναμονη απο την ημερομηνια ανακοινωσης μεχρι σημερα. Η αληθεια ομως ειναι οτι η λεξη "cyberpunk" εχει λανσαριστει πολλα χρονια πιο πριν κ δεν ειναι καν της cdproject, οποτε η αναμονη ηταν ακομα μεγαλυτερη (για καποιους). Πολυ μεγαλυτερη.

Toν καιρο που βγηκε το cyberpunk πισω στα '60ς (μαζι με τα steam/dieselpunk--https://en.wikipedia.org/wiki/Cyberpunk ) ως ιδεα/ καλιτεχνικο ρευμα, η Πολωνια ηταν μια μαυρη δικτατορια πισω απ το Σιδηρουν Παραπετασμα. Αλλα κ εμεις εδω ιδεα δεν ειχαμε. Ενας απλος τουριστικος προορισμος ξεκινουσαμε να γινουμε, κ οτι ξανθο βλεπαμε σε κεφαλι γυναικας ηταν απο βορειοευρωπαιες τουριστριες.... (τα "πετρινα χρονια" που βγαλαν την λεξη "καμακι", μια κ για να γ@μ****ς χωρις να παντρευτρεις τοτε, μονο σε παραλια με μια απο αυτες γινοταν, αρα θαλλασα=ψαρι εξω απ το νερο=καμακι, ασε που οι περισσοτεροι που καμακοναν τοτε ηταν ντοπιοι νησιωτες-ψαραδες). 

Την δεκαετια του 70 αρχισε να ερχεται κ το περιοδικο Heavy Metal που ειχε αναλογο υλικο (https://www.heavymetal.com). Aυτο ηταν που μας εκανε εισαγωγη στο cyberpunk. Eκει πρωτοειδαμε την λεξη. Σπανια βεβαια, κ μονο αν τυχαινε καποιο στα χερια σου απο κανα "αμερικανακι" που το αγοραζε στην Κηφησια.

Την δεκαετια του '80 κυκλοφορησαν η Βαβελ, κ η Επομενη Μερα (περιοδικα κομικ για "ενηλικους") οπου πλεον πηραμε ακομα μια γευση, κ αυτη την φορα την βρισκαμε στα περιπτερα της γειτονιας μας. Τοτε, γυρω στο '85 ηταν που το ελληνικο κοινο ηρθε σε ευρεια επαφη με το ορο cyberpunk, με κομικς του στυλ Ranx Xerox 

 

Aπο τοτε μεχρι την ανακοινωση της CDProject δεν ειχαμε τιποτα. Μιλαμε για 30 χρονια +την αναμονη της κυκλοφοριας. Κ οταν κυκλοφορησε το τρειλερ ολοι ειπαμε οτι ερχοταν κατι το αξιο της αναμονης.... 

Μουφα το καρπουζι........ Ειδα τα walkthrough  κ κυριολεκτικα στα 15 λεπτα με ειχε παρει ο υπνος κ χρειαστηκε να ξαναξυπνησω να δω το υπολοιπο.... Νεροβραστες millenial ηλιθιοτητες για παιδακια προσχολικης ηλικιας.... Ουτε αισθηση κινδυνου, ουτε η μαυριλα των πραγματικων dystopian ghettos, ουτε ηρωες που να εχουν χαρακτηρα, ουτε φουτουριστικη τεχνολογια που να εξιταρει την φαντασια, ουτε μελλοντικα καθεστωτα τυπου '84, ουτε κοινωνικες συνθηκες με καινουργια ηθη κ εθιμα, ουτε τιποτα.... Μονο στο ονομα ηταν cyberpunk. Ενα χλιαρο watered down σαχλοπαιχνιδο για καραφλες πατατες με διπλες στα στομαχια, μια μπυρα στο αριστερο κ τα χειριστηρια στο δεξι, απλητο εσωρουχο κ διαλημενο καναπε απ το καθισιο....

Tα αυτοκινητα σχεδον ιδια με τα σημερινα, το ντυσιμο σχεδον ιδιο, η μουσικη ακριβως ιδια.... Δλδ ιδια αυτοκινητα, ρουχα κ μουσικη καταναλωνουμε σημερα με τον δευτερο παγκοσμιο πολεμο? Ποσο δυσκολο ειναι να φτιαξεις κατι καινουργιο? (αν ειναι να ακουμε hip hop 57 χρονια απο σημερα καλυτερα να αυτοκτονησουμε ομαδικα απο τωρα) Οσο για την αργκω.... κ αυτη ιδια με τα σημερινα αμερικανικα.... Ελεος.... (η γλωσσα κ αν ειναι κατι που αλλαζει καθε δεκαετια- κ ειναι κ πανευκολο να φτιαξεις κατι "καινουργιο" για χαριν ενος παιχνιδιου) Μεχρι κ τα λεφτα ηταν... ευρωδολλαρια.... (ποση φαντασια χρειαστηκαν για να το επινοησουν αραγε...) Τα σπιτια σχεδον ιδια, τα εστιατορια επισης, τα οπλα σαν τοσα αλλα σε στυλ overwatch. Μεχρι κ τα ναρκωτικα πανω-κατω ιδια....

Μοναδικο "καινουργιο" στοιχειο ηταν τα διαφορα bio-enhancements, ομως ποσο να σωθει ενα παιχνιδι μονο απο αυτα? Φυσικα ας μην μiλησουμε για καλιτεχνικες δημιουργιες του στυλ Blade Runner κ Alien, που σε βαζαν σε αλλη ατμοσφαιρα κ δικαιολογουσαν τον ορο scifi.... Ας το αφησουμε γιατι δεν αντεχει τετοιες συγκρισεις.... Κ σαν να μην φταναν ολα αυτα, που παιχνιδι ολοκληρο δεν ειναι παρα μια ελαφρα παραμορφωμενη αμερικη το '20, απο παντου διαβαζες παραπονα για γκλιτσακια κ bugs.... 

Σορρυ που ακουγομαι απαισιοδοξος, αλλα οταν μιλαμε για κατι-punk περιμενω περισσοτερα... Μου εφτανε η απογοητευση του frostpunk που ηταν ψιλο-οκ, αλλα ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ (!!!) κ επαιζες μια woke ηλιθιοτητα που ο μοναδικος σου σκοπος ηταν να σωζεις μεταναστες  κατατρεγμενους που ψαχναν καταφυγιο κ που αν δεν μπορουσες να τους σπιτωσεις, δεν ειχες αρκετο πλυθησμο να δουλεψει η πολη σου..... Τωρα αυτο εδω.... Τοσα χρονια αναμονη για να μην θελω ουτε να το αγορασω...... Φτασαμε στο σημειο που η επιστημη ξεπερνα την τεχνη σε φαντασια? Δεν νομιζω να γινεται αυτο. Απλα τα πολωνεζακια δεν την ειδαν σοβαρα την δουλεια, η κατανωλασαν πολυ παρα πανω βοτκα απ οσο αντεχαν, η κ τα δυο μαζι, κ τα αποτελεσματα ηταν απογοητευτικα. Το να ακους οτι βιαστηκαν να το βγαλουν για να προλαβουν τα χριστουγεννα (εν μεσω κρισης κ lockdown, παρακαλω!!) κ το τελικο αποτελεσμα να ειναι τοσο predictable, δεν μπορει παρα να χαρακτηριστει let-down.

Κριμας.

  • Like 8
  • Confused 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξηγήστε μου ρε παιδιά και μενα. τι bugs εχει το cyberpunk 2077 και ποιο ακριβως προιον-παιχνιδι-συσκευη-προγραμματα-λογισμιμα δεν εχει bugs τα οποια πιθανον η εταιριες μπαλωνουν αργοτερα.. γιατι τοσος χαμος ?!

  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

step 1 : Είσαι μεγαλο-επενδυτής - μεγαλο-μανατζερ στην cd project red,  με δυνατότητα να αποφασίζεις πότε θα βγει ένα παιχνίδι.

step 2: Βλέπεις ότι η μετοχή της έχει πάει στο θεό.

step 3: Τραβάς όλα τα χρήματα σου και αποφασίζεις να βγάλεις ένα πολύ καλό παιχνίδι πριν την ώρα του και να το κάψεις.

step 4: H μετοχή πέφτει στα πατώματα.

step 5: Ξέρεις οτι το game σε 3 μήνες θα φτιαχτεί, και θα γίνει ακριβώς η ίδια ιστορία που έγινε και με το witcher 3, οπότε ξανα-αγοράζεις τις μετοχές που πούλησες (βλέπε step 2) , στο 1/4 της τιμής.

step 6: το παιχνίδι όντως φτιάχνει και η μετοχή ανεβαίνει.

step 7: ?????

step 8: profit!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, SilverMachine είπε

Aπο τοτε μεχρι την ανακοινωση της CDProject δεν ειχαμε τιποτα. Μιλαμε για 30 χρονια +την αναμονη της κυκλοφοριας. Κ οταν κυκλοφορησε το τρειλερ ολοι ειπαμε οτι ερχοταν κατι το αξιο της αναμονης.... 

Κριμας.

Εσύ ωραία τα λες, για κάποιον σαν εμένα πχ στα 40. Ότι έχεις περιγράψει όμως (και σωστά), ανάθεμα αν ήταν στο μυαλό του average gamer που περίμενε αυτό το game. 

Τί θέλω να πω, σωστά εσύ από πλευράς σου απογοητεύτηκες, αλλά το 99,9% του κόσμου δεν ένιωσε ούτε στο ελάχιστο αυτά που λες. 

Όσο για το Ranx Xerox που ανέφερες, το μόνο που θα αφήσω εδώ είναι αυτό, μιας και καταλαβαίνω είσαι και εσύ της ηλικίας μου και ίσως μεγαλύτερος...

Με τη σημείωση ότι πριν αρκετά χρόνια (σαφέστατα πολύ περισσότερα από όταν πρωτόπαιξα το game στην Amiga) έμαθα ότι για νομικούς λόγους το παιχνίδι ονομάστηκε RanXerox... :)

Ranx: The Videogame (1990) by Legend Software Amiga game

Επεξ/σία από polaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, Choutas said:

Το μεγαλύτερο Βατερλώ όλων των εποχών από εταιρεία που έβγαζε σιγουράκια.

Ποιά είναι τα σιγουράκια;

Μέχρι και πριν το CB2077 είχε βγάλει 1 αριστούργημα (W3), 1 χλιαρό (W2), 1 unplayable στο launch (OG Witcher), 2 mobile games και 2 card games. Αναλογία 1:7 δηλαδή, δεν το λες ότι «έβγαζε σιγουράκια». Δεν καταλαβαίνω γιατί έχει πέσει από τα σύννεφα ο κόσμος, ήταν πολύ πιθανό να γίνει τσίρκο το launch του CB2077, όπως και έγινε.

Από εκεί και πέρα, ψιλοβρωμάει σορτάρισμα, αλλά δεν είμαι ειδικός για να κρίνω. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην ήξεραν τι επρόκειτο να ακολουθήσει με τέτοιες εκδόσεις στα παλιά twins.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην βιάζεστε να προκαταβάλλετε αν είναι καλή ή κακή κίνηση. Ο νομικός κόσμος έτσι εξελίσσεται, κάποιος ξεκινά μία διεκδίκηση και δημιουργείται δεδικασμένο ή ιστορικό. Έτσι έγινε με το δικαίωμα λήθης, που δεν υπήρχε καν μέχρι που ένας Ισπανός ζήτησε από την Google να διαγράψει τα αποτελέσματα αναζήτησης που τον αφορούσαν. Ή αντίστροφα, δεν είχε προσπαθήσει κανείς να πατεντάρει μία εφεύρεση που φτιάχτηκε αποκλειστικά από αλγόριθμο, μέχρι που έγινε με το DABUS και απορρίφθηκε από τα γραφεία πνευματικής ιδιοκτησίας της Αμερικής, της ΕΕ και της Αγγλίας.

Εν προκειμένω δεν υπάρχει αντίστοιχο ιστορικό με δικαίωμα αποζημίωσης για bugs. Και από άποψη αστικού δικαίου και δικαίου καταναλωτή, εκτιμώ πως υπάρχει πολύ υλικό για να ευδοκιμήσει μία τέτοια μήνυση. Μπορεί και όχι. Είναι όμως αχαρτογράφητα νομικά νερά. Οπότε μην προκαταβάλλετε, και περιμένετε να δείτε τι θα γίνει. Μπορεί μια τέτοια υπόθεση να καταστήσει ένα δεδικασμένο, ένα standard για την βιομηχανία του gaming για το μέλλον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, johnny7_7 είπε

Απόλυτα. Πριν το release η μετοχή κόστιζε 443 pln και σήμερα 269.

Να ξέρουμε πως να διαβάζουμε την κάθε καμπύλη.

Αυτό που ανέβασες είναι η πορεία της μετοχής μέσα στην ημέρα!!!!!

20201227_160213.jpg

Ακριβώς για αυτό δε στέκει το arguement σου. Άμα η εταιρεία ήταν ''πεθαμένη'' οι μετοχές δε θα ανέβαιναν καν. Για να άρχισαν πάλι να παίρνουν ρυθμό μετά απο την όποια πτώση σημαίνει ότι κάποιοι το ξανασκέφτηκαν γιατί είδαν το παιχνίδι να πουλάει 14 εκατομμύρια κόπιες σε λιγότερο απο 3 εβδομάδες.

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, polaki είπε

Τί θέλω να πω, σωστά εσύ από πλευράς σου απογοητεύτηκες, αλλά το 99,9% του κόσμου δεν ένιωσε ούτε στο ελάχιστο αυτά που λες. 

Ναι,φιλε μου..... Ακομα κ το παιχνιδι που αναφερεις εφερε μεγαλυτερα συναισθηματα στο κοινο τοτε απο αυτο εδω.... (παρολο που ηταν 1/100 σε μεγεθος, γραφικα, gameplay κλπ). Τι να πει κανεις... Χασαν ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΗ ευκαιρια να ΓΡΑΨΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ κυριολεκτικα, οι βλακες οι Πολωνοι !!! Ολος ο πλανητης το περιμενε, κανενας δεν τους εκραξε που δανειζονταν εναν τιτλο που αλλοι δημιουργησαν για ολοκληρο καλιτεχνικο κινημα (λες κ ηταν αυτοι αντιπροσωποι του cyberpunk), κ η τεχνολογια ειναι πλεον ωριμη να φτιαξουν ενα ονειρο.

Κοιτα ποσο απλα ειναι τα πραγματα.

---Μπορουσαν να φτιαξουν μια εντελως νεα μεγαπολη καπου στον κοσμο γιατι δεν θα μεινει η Αμερικη υπερδυναμη μεχρι το 2077 (στο blade runner ηδη εδιχνε ανατολικες οικονομιες να κυριαρχουν ακομα κ μεσα στην Αμερικη απο τοτε-1984). Θα μπορουσαν να βαλουν το περιβαλον οπουδηποτε.

--Η γλωσσα θα μπορουσε να ειναι μια καινουργια μεικτη απο διαφορες αλλες, με κομματια σπασμενων αγγλικων, που ετσι κ αλλοιως καταστρεφονται λογω μεταναστευσης. Συν να βαλουν περισσοτερη computer-slang (μια κ μιλαμε για CYBERpunk, οχι street mafia). Οχι απλα καθημερινα αγγλικα με μιξ ηλιθια σπανιολικα του 2020.

--Θα μπορουσαν να εχουν τοννους μισθοφορους απο corporate wars που ετσι κ αλλοιως ηδη ξεκινανε. Οχι απλα ζωα του πεζοδρομιου, που αυτοματα μειωνει το στατους του πρωταγωνιστη σε πρωην-καταδικου.

--Να βαλουν καινουργια μεταλα στα οπλα (οχι κραμα kevlar/vanadium που ηδη υπαρχουν σημερα). Κ καινουργιες σφαιρες, οχι φυσιγγια καραμπινας λες κ ειμαστε στην αγρια δυση.

--Τα μεσα κινησης να ειναι εντελως νεα. Εδω αρχισαμε να εχουμε ΑΙ κ drones στην καθημερινοτητα μας κ αυτοι ακομα ειναι στα χρονια του GTA4....

--Μεχρι κ καποιοι απ τους "ηρωες" μεσα ηταν καθαρη αντιγραφη, οπως η Max με το ροπαλακι στον ωμο, που ηταν σκετη Harley Queen σε ολα της.... Τελειωσαν οι ιδεες για κατι δικο τους?

Κ αυτες ειναι μοναχα ελαχιστες απο τις λεπτομεριες που προσεχα οσο εβλεπα το walkthrough. Με λιγα λογια αδερφε, οι Πολωνοι κολησαν στις λεπτομεριες που "πουλανε" στην Αμερικη. Στα "σιγουρακια". Αυτοκινητα που οδηγεις εσυ κ θυμιζουν dirt racers, καραμπινες κ σναιπερ τουφεκια, απλα αγγλικα κ σπανιολικα, φατσες που θυμιζουν ταινιες του Χολυγουντ, τοποθεσια Αμερικη με κτιρια σαν τοσα αμερικανικα downtowns, τεχνολογια που ηδη καθε αμερικανακι εχει ακουσει απο καπου, στριπτιζαδικα σαν ολα τα στριπτιζαδικα στην Αμερικη, φαστφουνταδικα κ φαγητα σαν αυτα που τρωνε καθημερινα, ναρκωτικα σαν αυτα που χρησιμοποιουν καθημερινα. Κ να μην ξαναμιλησω για το hip hop.....

Αν το λεγαν everyday-punk 2030 δεν θα ειχα προβλημα. Cyber κ 2077 δεν ειναι παντως. Κ μη μου πεις οτι ολα αυτα δεν τα βλεπουν κ τα νεοτερα παλικαρια. Μη μου πεις οτι αν ειχαν φτιαξει κατι πραγματικα πρωτοποριακο δεν θα ηταν smash-hit, ακομα κ αναμεσα απο αυτους που δεν ξανακουσαν την λεξη cyberpunk.

Γι αυτο σου λεω- κριμας.... Κριμας κ για εμας που περιμεναμε κατι δεκαετιες, κριμας κ για τους καινουργιους που δεν θα δουν κατι πραγματικα μοναδικο..... Ειναι λες κ το art department της εταιριας επεσε για υπνο....

  • Like 2
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...