Προς το περιεχόμενο

Ποια mirrorless


Mariosm1085

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

αν και αρκετά κοινοτυπος ο τίτλος θα ήθελα την γνώμη σας.

Στην φωτογραφία είμαι ερασιτέχνης. Μου αρέσει να φωτογραφίζω, με χαλαρώνει. Όμως δεν μου αρέσει να χρησιμοποιώ το κινητό για να φωτογραφίζω. 

Ψάχνω μια mirrorless για να βγάζω ωραίες φωτογραφίες τα παιδιά μου κυρίως σε εσωτερικούς χώρους τώρα πια τα οποία συνήθως κουνιούνται.

Επίσης, σε εκδρομές και στις βόλτες κουβαλάω πάντα φωτογραφική και για αυτό θέλω να είναι σχετικά μικρή και ελαφριά. Στις βόλτες βγάζω street, landscape αλλά και ψιλό νυχτερινά.

Έχω μια sony rx100 (δεν θυμάμαι αν είναι 2,3 ) και πλέον δεν με καλύπτει ειδικά στο κομμάτι των παιδιών.

Από ότι κατάλαβα θέλω μια mirrorless έστω και με έναν Κιτ καλό και φωτεινό all around φακό που να έχει καλό focus, ιδανικά σταθεροποίηση στο σώμα και μεγάλο burst rate.

 

Ευχαριστώ πολύ. 

Επεξ/σία από Mariosm1085
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Mariosm1085 είπε

Μέχρι 800

Εάν το IBIS μπει στην εξίσωση, με budget 800 ευρώ, ξεχνάς Sony, Fujifilm, Canon, Nikon. Οπότε μιλάμε για Panasonic ή Olympus.

Ο συνδυασμός IBIS + Panasonic σημαίνει τουλάχιστον το μοντέλο GX9 με 499 μόνο το σώμα, ενώ με Olympus μιλάμε για OM-D M10 mark3 με την ίδια περίπου τιμή.

Στα 300 ευρώ που απομένουν, χωράει ένας φακός σα τον Olympus Zuiko 17mm f2.8, που είναι φωτεινός. Αλλά αν all around σημαίνει και zoom, τότε φωτεινός (όπου φωτεινό ορίζω f2.8 τουλάχιστον) + zoom = κόστος που ξεπερνά το budget των 800 ευρώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Cntrl+X είπε

Εάν το IBIS μπει στην εξίσωση, με budget 800 ευρώ, ξεχνάς Sony, Fujifilm, Canon, Nikon. Οπότε μιλάμε για Panasonic ή Olympus.

Ο συνδυασμός IBIS + Panasonic σημαίνει τουλάχιστον το μοντέλο GX9 με 499 μόνο το σώμα, ενώ με Olympus μιλάμε για OM-D M10 mark3 με την ίδια περίπου τιμή.