Papakaliati Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2020 3 ώρες πριν, dante82 είπε Πολυ κακη εξελιξη αυτη για την αγορα εργασιας. Αν ολοι οι οδηγοι, απο ολα τα services μεινουν ανεργοι (μιλαμε για 10δες εκατομυρια εργαζομενους σε μεταφορικες, ταξι, delivery) τοτε οντως η τεχνολογια θα επιφερει μεγαλυτερες ζημιες απο οτι οφελη. Και μη λεμε οτι θα εκπαιδευτουν σε αλλο κλαδο του επαγγελματος. Τι θα γινει ο οδηγος delivery ή ο νταλικερης? Τεχνικος software αυτονομης οδηγησης? Καλη η τεχνολογια, αλλα πρεπει να μπουν ορια, π.χ. ενα ποσοστο των εργαζομενων των εταιριων να ειναι αναγκαστικα ανθρωπινο δυναμικο. Δεν ειμαι σοσιαλιστης, αλλα ετσι καταρρεουν οι αγορες Όπως έγινε και με την γεωργία όταν βγήκανε τα τρακτέρ, το αυτόματο πότισμα και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Απλά δημιουργηθήκανε καινούργιες θέσεις εργασίας και τους απορροφήσανε. Καταρχήν, μιλάμε για κάτι που είναι 5-10 χρόνια μακριά, ώστε να υπάρχουν full self driving (πραγματικο self driving, οχι πιπες να εισαι σε ετοιμοτητα), και αλλα 10 χρονια, μεχρι να αρχισουν να επενδυουν οι εταιριες στην ανανεωση του στολου τους σε σημαντικο ποσοστο. Οποτε υπαρχει χρονος ωστε οι 40ριδες+ νταλικεριδες να βγουνε στην συνταξη. Αμα τωρα εισαι 20 και 30 και διαλεγεις αυτο για επαγγελμα, κανε μια καλυτερη επιλογη. 2 ώρες πριν, taxtax είπε Αυτό είναι το πρώτο που σκέφτηκα κι εγώ. Με αυτά τα χρήματα θα καλύψει τις αποζημιώσεις σε όσους θέλουν να πειραματιστούν και σταθούν άτυχοι. Και ταυτόχρονα με την βοήθειά τους θα συνεχίσει την εξέλιξη της "αυτόνομης οδήγησης". Δεν υπάρχουν αποζημειώσεις και νομικά έξοδα. Ευθύνη του οδηγού 100% είναι, ακόμη και όταν γίνει 100% hands off self driving, θα αναγραφεται στους ορους χρησεις, τους οποιους και θα πρεπει να αποδεχτεις. Και αμφιβαλω αν τα βαλουν στα ψυλα γραμματα, φατσα καρτα θα στα παρουσιαζουν.
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2020 Εγω νομιζα οτι μονο τα BMW ειχανε συνδρομη. Καπου εδω στο φορουμ ειχα διαβασει κατι σχολια για το ποσο χαλια τακτικη ειναι αυτη και ποσο αδικο για τον πελατη. Τελικα για την BMW ηταν ή για την Tesla?
-Dimitris- Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2020 10 ώρες πριν, Thessgr είπε Άντε τώρα να σου λήξει ξαφνικά η συνδρομή τη στιγμή που πρέπει να φρενάρει το αναθεματισμένο στο φανάρι και έχοντας το λαπτόπι στα πόδια, τη φραπεδιά στο ένα χέρι, το κολατσιό στο άλλο χαζεύοντας ταυτόχρονα το "μωρό" στο πεζοδρόμιο!!! 😝 Webex απο 4/1 ξανά ε;
KoreanW Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2020 τη συμπαθώ την Tesla αλλά εδώ τούτο τί είναι; - να νταντεύεις το Autopiilot και να πληρώνεις κιόλας; - η εμπειρία ζωής να παίξεις τον αρχιμηχανικό beta tester; να ψωνίσω το Full-Self Driving αλλά να είναι Full-Self Driving όχι «δυνατότητα αυτόματης ακινητοποίησης στα κόκκινα φανάρια» σε alpha έκδοση κιόλας
LongTom Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2020 12 ώρες πριν, Papakaliati είπε Όπως έγινε και με την γεωργία όταν βγήκανε τα τρακτέρ, το αυτόματο πότισμα και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Απλά δημιουργηθήκανε καινούργιες θέσεις εργασίας και τους απορροφήσανε. Καταρχήν, μιλάμε για κάτι που είναι 5-10 χρόνια μακριά, ώστε να υπάρχουν full self driving (πραγματικο self driving, οχι πιπες να εισαι σε ετοιμοτητα), και αλλα 10 χρονια, μεχρι να αρχισουν να επενδυουν οι εταιριες στην ανανεωση του στολου τους σε σημαντικο ποσοστο. Οποτε υπαρχει χρονος ωστε οι 40ριδες+ νταλικεριδες να βγουνε στην συνταξη. Αμα τωρα εισαι 20 και 30 και διαλεγεις αυτο για επαγγελμα, κανε μια καλυτερη επιλογη. Όπως συνήθως, ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες. Μεγάλο μέρος της "αλλαγής σε καινούργια θέση" είναι δουλειές που αντί για μεσαίο εισόδημα προσφέρουν χαμηλό ή μερική απασχόληση. Από το '70 έως τώρα η πλειοψηφία των θέσεων που χάθηκαν, αντικαταστάθηκαν από άλλες που προσφέρουν λιγότερη εργασιακή ασφάλεια και λιγότερα χρήματα. Η αύξηση της παραγωγικότητας δεν ωφέλησε την κοινωνία, αλλά τους ήδη προνομιούχους. Αναφορά σε κείμενο https://www.brookings.edu/bpea-articles/is-automation-labor-displacing-productivity-growth-employment-and-the-labor-share/ https://www.oecd.org/els/emp/Policy brief - Automation and Independent Work in a Digital Economy.pdf https://www.marketwatch.com/story/half-of-all-jobs-can-today-be-automated-and-within-50-years-all-of-them-can-be-2018-04-11
jimakos00 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2020 Άμα γίνει ατύχημα ποιος ευθύνεται; Η ασφαλιστική το καλύπτει; Στην αστυνομία τι θα πεις άμα τρακάρεις; Ότι φταίει το αυτοκίνητο; Ποιον θα βάλουν μέσα άμα προκαλέσεις κανένα δυστύχημα; Εσένα ή το αυτοκίνητο;
vs_skg Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2020 Κάποιο venn diagram για τις πλυθησμιακες ομαδες Apple haters και Tesla haters υπαρχει?
Doubt Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 2 πτυχές του θέματος δεν θίχτηκαν. 1. Θα σωθούν ζωές και θα μειωθούν οι τραυματισμοί/αναπηρίες (λιγότερα δυστυχήματα) 2. Θα μειωθούν οι υλικές ζημιές (λιγότερα ατυχήματα/δυστυχήματα επίσης) Συνέπεια αυτών θα είναι η μείωση του κόστους ασφάλισης, μια και σε πιο προχωρημένο επίπεδο ο ανθρώπινος παράγοντας βγαίνει από το παιχνίδι. Ίσως με το 5G και με τους ανάλογους αισθητήρες να είναι αδύνατο 2 οχήματα να συγκρουστούν μεταξύ τους. Σίγουρα θα υπάρχουν κι άλλες επιπτώσεις που τώρα δεν μπορούμε ούτε να φανταστούμε. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα