SabotazNic Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, domus71 είπε μπορεί ο τελικός αποδέκτης να απαιτήσει αποζημείωσης 6 ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης από την μεταφορική εταιρεία. Ο πελατης τελικα εχει το δικαιωμα της αποζημιωσης, ο οποιος πελατης ειναι το καταστημα. Εσυ απλα πληρωνεις τα μεταφορικα και εισαι ο παραληπτης. 1
Drolok Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Βρε δεν ντρέπονται λιγο όλοι τους... ας έπαιρναν έστω για 2 μηνες εξτρα προσωπικό... αλλα ξεχασα , στην Ελλάδα δεν γίνονται αυτά... 1
nk9 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Και για να μην μπερδευεστε, τα καταστήματα elta courier είναι ιδιωτικά (franchise). Πάντως η ιστορία έχει και την πλάκα της... Γιατί εάν συνέβαιναν αυτά και η εταιρεία ήταν κρατική, θα λέγαμε όλοι μας "άντε να πουληθεί το μπ******ο σε ιδιώτες να βρούμε την υγεία μας"!!!!! 4 4
AtiX Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Πόσο θα ήθελα να γινόταν όλοι αυτοί που παραπονιούνται, να δούλευαν έστω και για μια βδομάδα σε μια από αυτές τις courier εταιρίες... 2
eyw Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 57 minutes ago, venizelos said: ...Έχετε συνειδητοποιήσει ότι και για ένα στυλό πλέον χρησιμοποιούμε κούριερ; ... καλό για τους κούριερ, τζίρος και έσοδα. 58 minutes ago, venizelos said: ... και έχει προσλάβει κόσμο στην Αθήνα όπως και όλες οι κούριερ; ... όχι δεν ξέραμε και ty για την ενημέρωση. Πιστεύουμε ότι λες αλλά το ΄κόσμο΄ είναι λέξη και όχι αριθμός. Ο καθένας ας μαντέψει. Και μιας και πήραν κόσμο μην ξοδευτούν πολύ και πέσουν έξω, να προσέχουν, οι κούριερ τώρα έχουν αναδουλειές. 1 hour ago, venizelos said: ...Βέβαια δε μας ενδιαφέρει τί κάνουν, το πακετάκι μας να πάρουμε και όλα οκ. ... Ναι, από κούριερ και μεταφορικές αυτό θέλουμε. Αν δεν μπορούν να παραδώσουν στην πόλη του παραλήπτη τουλάχιστον ας λένε κάτι σαν: πηγαίνετε στα όρια του νομού σας να το παραλάβετε από το φορτηγό μας, αλλιώς παράδοση σε 90 μέρες από σήμερα ή όποτε μπορέσουμε. 1 hour ago, venizelos said: ... πρώτον δεν παίρνεις άτομα όταν ξέρεις ότι μάλλον σε ένα μήνα ή το πολύ δύο θα το σταματήσεις. ... ναι βέβαια, σε 1 μήνα δεν θα ξαναέχουμε lockdown και οι COVID-19 και 20 θα είναι παρελθόν και ιστορίες για αγρίους. 1 hour ago, venizelos said: ...Δεν παίρνεις κόσμο όταν μόνο η εκπαίδευση του θέλει τόσο χρονικό διάστημα ... δεν έχω δουλέψει κούριερ αλλά σε πιστεύω ότι ναι θέλει τόσο χρονικό διάστημα, δεν υπάρχει απλή δουλειά σήμερα. Αλλά τους συγγωρούμε διότι lockdown πρώτη (και τελευταία) φορά συμβαίνει. 1 hour ago, venizelos said: ... Ο όγκος των συναλλαγών είναι πέρα από κάθε δυνατότητα οποιασδήποτε κούριερ, ... μακάρι οταν δούλευα να είχαμε το 0.001% από τις δουλειές που έχουν οι μεταφορικές και κούριερ σήμερα, θα δουλεύαμε ακόμα και δεν θα κλείναμε. Ερωτησις: μήπως τους έχει επιστρατεύσει το κράτος και δουλεύουν τζάμπα ή με ζημιά? αν ναι τότε να μιλάμε αλλιώς. 4 2
james01gr Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 7 λεπτά πριν, domus71 είπε Η ACS έχει επιβάλει από τις 16/12/2020 στους πελάτες χονδρικής (πελάτες με πίστωση) ημερήσιο όριο αποστολών. Το ημερήσιο όριο είναι αρκετά χαμηλό (10-20% των προηγούμενων ημερών) και η ιστορία αυτή πηγαίνει στην τρίτη εβδομάδα με τις αποστολές να συσσωρεύονται πλέον στα καταστήματα των εμπόρων. Ο Συνήγορος του Κατατναλωτή μας υπενθύμισε ότι για κάθε μέρα που ένα δέμα καθυστερεί από την προβλεπόμενη ημέρα παράδοσης, μπορεί ο τελικός αποδέκτης να απαιτήσει αποζημείωσης 6 ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης από την μεταφορική εταιρεία. Ποια μεταφορική δίνει όμως προβλεπόμενη μέρα παράδοσης ενός δέματος; Καμία! εάν είσαι πελάτης χονδρικής, στο συμβόλαιο αναφέρει πόσεις είναι οι προβλεπόμενες ημέρες παράδοσης. εάν δεν το αναφέρει τότε το συμβόλαιο είναι προβληματικό και με βάση την ΕΕΤΤ θα πρέπει να το αναφέρει 9 λεπτά πριν, nk9 είπε Και για να μην μπερδευεστε, τα καταστήματα elta courier είναι ιδιωτικά (franchise). Πάντως η ιστορία έχει και την πλάκα της... Γιατί εάν συνέβαιναν αυτά και η εταιρεία ήταν κρατική, θα λέγαμε όλοι μας "άντε να πουληθεί το μπ******ο σε ιδιώτες να βρούμε την υγεία μας"!!!!! το κέντρο διανομής και η κεντρική διαχείριση δεν είναι franchise. τα περισσότερα των πακέτων βρίσκονται κολλημένα περιμένοντας διαλογή στο κέντρο της διαλογής των ΕΛΤΑ και ΕΛΤΑ κούριερ. πολλές περιοχές εξυπηρετούνται από τα τοπικά ταχυδρομεία καθώς δεν υπάρχουν καταστήματα των ΕΛΤΑ κούριερ εκεί και πρέπει να αναγνωρίσω πως σε απομακρυσμένες περιοχές τα ΕΛΤΑ κούριερ είναι οι πιο γρήγοροι από όλους. έχω στείλει αποστολές σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, από Φούρνουν, Οθωνούς, κάποια χωριά που δεν γνωρίζω πως υπάρχουν. σε κανονική περίοδο έκαναν το πολύ 3 ημέρες να φτάσουν. τους κράζουμε αλλά να λέμε και τα καλά όπου μπορούμε. 3
AtiX Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 4 λεπτά πριν, eyw είπε καλό για τους κούριερ, τζίρος και έσοδα. όχι δεν ξέραμε και ty για την ενημέρωση. Πιστεύουμε ότι λες αλλά το ΄κόσμο΄ είναι λέξη και όχι αριθμός. Ο καθένας ας μαντέψει. Και μιας και πήραν κόσμο μην ξοδευτούν πολύ και πέσουν έξω, να προσέχουν, οι κούριερ τώρα έχουν αναδουλειές. Ναι, από κούριερ και μεταφορικές αυτό θέλουμε. Αν δεν μπορούν να παραδώσουν στην πόλη του παραλήπτη τουλάχιστον ας λένε κάτι σαν: πηγαίνετε στα όρια του νομού σας να το παραλάβετε από το φορτηγό μας, αλλιώς παράδοση σε 90 μέρες από σήμερα ή όποτε μπορέσουμε. ναι βέβαια, σε 1 μήνα δεν θα ξαναέχουμε lockdown και οι COVID-19 και 20 θα είναι παρελθόν και ιστορίες για αγρίους. δεν έχω δουλέψει κούριερ αλλά σε πιστεύω ότι ναι θέλει τόσο χρονικό διάστημα, δεν υπάρχει απλή δουλειά σήμερα. Αλλά τους συγγωρούμε διότι lockdown πρώτη (και τελευταία) φορά συμβαίνει. μακάρι οταν δούλευα να είχαμε το 0.001% από τις δουλειές που έχουν οι μεταφορικές και κούριερ σήμερα, θα δουλεύαμε ακόμα και δεν θα κλείναμε. Ερωτησις: μήπως τους έχει επιστρατεύσει το κράτος και δουλεύουν τζάμπα ή με ζημιά? αν ναι τότε να μιλάμε αλλιώς. Μπορείς να μου πεις μια ρεαλιστική λύση στο εξής πρόβλημα... μια εταιρία μπορεί να διαχειριστεί την ημέρα 100 αποστολές, λόγω πανδημίας η εταιρία έχει να διαχειριστεί 1000 αποστολές... τι πρέπει να κάνει? Πχ με το συστημα διαχείρισης αποστολών (όπως άτομα που καταχωρούν τις αποστολές, που κάνουν την διαλογή, ακόμα και την διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων), ή τι θα πρέπει να κάνει με τα φορτηγά, πλοία, αεροπλάνα που μεταφέρουν τα δέματα μας???
james01gr Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 30 λεπτά πριν, nk9 είπε Η αλήθεια νομίζω πως είναι κάπου στη μέση. Ας αναλογιστούμε πως οι courier επί χρόνια εξυπηρετούσαν ένα x ποσοστό του λιανεμπορίου (π.χ. 30%) και ξαφνικά πρέπει να εξυπηρετήσουν το 10x. Πάντως, το Πλαίσιο βάζει τα γυαλιά σε όλους. 4 παραγγελίες έκανα εν μέσω lockdown, οι 2 εκ των οποίων ήταν για παράδοση στον χώρο μου (Πάτρα). Η πρώτη έγινε Δευτέρα απόγευμα και παρέλαβα Πέμπτη πρωί. Η δεύτερη έγινε Κυριακή και παρέλαβα Τετάρτη πρωί. Μάλλον τους έσωσε το γεγονός ότι δεν μπλέκουν με courier αλλά συνεργάζονται με συγκεκριμένη μεταφορική. το πλαίσιο έχει το δικό του δίκτυο διανομής σε πολλές κεντρικές περιοχές με αποτέλεσμα να μην εξαρτάται από το τι κάνει η κάθε εταιρεία αλλά να ρίχνει βάρος εκεί που θέλει και να ξεμπερδεύει γρήγορα. το ίδιο έως ένα βαθμό κάνει και ο Κώτσος που συνεργάζεται απευθείας με φορτηγά. τα πρακτορεία εθνικών μεταφορών αυτήν την εποχή ψιλοβαράνε μύγες με αποτέλεσμα εάν κάποια καταστήματα συνεργάζονται μαζί τους να βγαίνουν κερδισμένα καθώς αυτοί μπορούν να εξυπηρετήσουν. 2 λεπτά πριν, AtiX είπε Μπορείς να μου πεις μια ρεαλιστική λύση στο εξής πρόβλημα... μια εταιρία μπορεί να διαχειριστεί την ημέρα 100 αποστολές, λόγω πανδημίας η εταιρία έχει να διαχειριστεί 1000 αποστολές... τι πρέπει να κάνει? Πχ με το συστημα διαχείρισης αποστολών (όπως άτομα που καταχωρούν τις αποστολές, που κάνουν την διαλογή, ακόμα και την διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων), ή τι θα πρέπει να κάνει με τα φορτηγά, πλοία, αεροπλάνα που μεταφέρουν τα δέματα μας??? το 99.9% των αποστολών δεν χρειάζεται καταχώρηση. απλά σκανάρεις και τέλος καθώς όλα τα καταστήματα βγάζουν τα voucher και τα δίνουν έτοιμα στην μεταφορική. το σύστημα πονάει στην ενημέρωση των πελατών και στην διαλογή των δεμάτων. η τελική παράδοση είναι δευτερεύουσας σημασίας καθώς πολλοί θα προτιμούσαν να παραλάβουν έστω την παραγγελία τους από την κούριερ από το να έχουν μία παραγγελία στον δρόμο για 20 ημέρες. 5
tollisth Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, venizelos είπε Έχετε πολύ πλάκα ορισμένοι εδώ μέσα. Αυτή την καραμέλα να πάρουν κόσμο για πόσο θα τη λέτε ακόμα και κάτι τέτοια συναφή; Έχετε συνειδητοποιήσει ότι και για ένα στυλό πλέον χρησιμοποιούμε κούριερ; Ξέρετε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ανοίξει 4 γραφεία και ένα ακόμα μόνο για νησιά το τελευταίο διάστημα και έχει προσλάβει κόσμο στην Αθήνα όπως και όλες οι κούριερ; Κάποιοι εδώ μέσα κράζατε το πλαίσιο επειδή έβαλε μίνιμουμ για παραγγελίες. Βέβαια δε μας ενδιαφέρει τί κάνουν, το πακετάκι μας να πάρουμε και όλα οκ. Αλλιώς, καταγγελίες κλπ. Βέβαια, όσοι έχουν επιχείρηση καταλαβαίνουν ότι πρώτον δεν παίρνεις άτομα όταν ξέρεις ότι μάλλον σε ένα μήνα ή το πολύ δύο θα το σταματήσεις. Δεν παίρνεις κόσμο όταν μόνο η εκπαίδευση του θέλει τόσο χρονικό διάστημα και μην ακούσω πόση εκπαίδευση χρειάζεται ένας κούριερ, ένα δέμα παίρνει και το παέι κάπου. Αλλά αυτά ψιλά γράμματα. Γιατί όσοι έχουν επιχείρηση κοιτάζουν μόνο να εξυπηρετούν, όχι να κερδίζουν. Το πρόβλημα κύριοι δεν είναι οι μεταφορικές, είναι ότι είναι κλειστό το λιανεμπόριο. Ο όγκος των συναλλαγών είναι πέρα από κάθε δυνατότητα οποιασδήποτε κούριερ, είτε αυτή λέγεται ελτά είτε acs. Όσο δεν ανοίγουν τα καταστήματα αυτό θα γίνεται οπότε ξεπεράστε το και σταματήστε να κατηγορείτε τους πάντες όταν δεν γίνεται η δουλειά σας. Και όχι δεν δουλεύω σε κούριερ, επιχείρηση έχω που είναι κλειστή, απλά χρησιμοποιώ τη λογική. Υπάρχουν οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου που είναι για δυο μήνες και μια χαρα θα πήγαινε αρκετος κόσμος και μπορούν ανετα να νοικιάσουν φορτηγά οι να συνεργαστούν με ιδιώτες που έχουν και προφανώς δεν εκαναν αυτά που θα έπρεπε.το τι θα πάρει ο καθένας είναι δικαίωμα που προσφέρουν οι ιδιες οι εταιρίες αφού υπάρχει αυτή η δυνατότητα και από την στιγμή που ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ταχυμεταφορά πρεπει να παραλάβεις και σε κάποιο ορισμένο χρόνο,στις μεταφορικές δεν συμβαίνει αυτό το μπάχαλο γιατί προφανώς υπάρχει η δυνατότητα για μεγαλύτερη μεταφορά προϊόντων αν η δικια σου λογική λεει ότι ολο αυτο είναι ενταξει είναι δικαίωμα σου,ολοι κατανοουμε την κατασταση αλλα υπαρχει και ενα οριο,καποια στιγμή πρέπει να αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του δεν φταίει ο πολίτης για όλα 9 2
james01gr Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 εσύ μπορείς να μου δώσεις μία ρεαλιστική απάντηση στον τρόπο να στείλω μία παραγγελία από την Αθήνα στην Αλεξανδρούπολη, στα Χανιά, στην Ρόδο, στην Σάμο, στην Ζάκυνθο κτλ; γιατί εγώ δεν μπορώ να την στείλω διαφορετικά, μόνο μέσω ταχυμεταφορών. Αθήνα, άντε και πες πως μπορώ να βρω έναν τρόπο. εκτός Αθηνών; 1
nicksoti Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) παραγγελία χριστουγενιάτικου δέντρου και φώτων led 24/11. Από 27/11 το δέμα φαίνεται σε ένα πρακτορείο στην Αργυρούπολη έως και 18/12, όπου βρέθηκε στα κεντρικά. Καμία μα καμία ενημέρωση ούτε από Ελτα, ούτε από το κατάστημα, που δεν απαντά καν στα emails... Θέλω μόνο να δω τα μούτρα τους να μου το φέρνουν στην πόρτα μου σε κάνα μήνα. Στην περιοχή μου πάντως, συχνά πιο γρήγορα παίρνω δέματα από εξωτερικό παρά εσωτερικού με Ελτα... και πριν την πανδημία. Επεξ/σία 25 Δεκεμβρίου 2020 από nicksoti 1
vasilis77 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Από 7 Δεκέμβρη έχω παραγγείλει (και προπληρώσει φυσικά), ένα φακό για την μηχανή μου (αξία 270€), από Γαλλία. Η αποστολή έγινε με Γαλλικό ταχυδρομείο (ασφαλισμένη). Στην εξέλιξη ακόμη μου λέει ότι Dec 9, your parcel has left the country of origin. Φαντάζομαι πότε θα παραλάβω μετά και αυτή την ανακοίνωση...😤🤬😢
jimmisk1974 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, nicksoti είπε παραγγελία χριστουγενιάτικου δέντρου και φώτων led 24/11. Από 27/11 το δέμα φαίνεται σε ένα πρακτορείο στην Αργυρούπολη έως και σήμερα. Καμία μα καμία ενημέρωση ούτε από Ελτα, ούτε από το κατάστημα, που δεν απαντά καν στα emails... Θέλω μόνο να δω τα μούτρα τους να μου το φέρνουν στην πόρτα μου σε κάνα μήνα. Στην περιοχή μου πάντως, συχνά πιο γρήγορα παίρνω δέματα από εξωτερικό παρά εσωτερικού με Ελτα... και πριν την πανδημία. Δε πειράζει , το στολιζεις το Πασχα το δεντρο , το πολυ πολυ βαλε και κανα κοκκινο αυγο πανω αντι για μπαλες. Και τα φωτακια τυλιγεις το αρνι στο ψησιμο. 1
Black Demis Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, gjp1000 είπε σιγα μην προσλαβουν κοσμο και χαλασουν λεφτα ,θα πρεσάρουν αυτους που εχουν και ολα καλα το να πάρουν κόσμο σημαινει αργότερα απολύσεις αποζημιώσεις κλπ (δεν ειναι μόνο ο μισθός που πληρώνεται ο μισθός ειναι το λιγοτερο)
NiKoSmile Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 24 λεπτά πριν, AtiX είπε Πόσο θα ήθελα να γινόταν όλοι αυτοί που παραπονιούνται, να δούλευαν έστω και για μια βδομάδα σε μια από αυτές τις courier εταιρίες... Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι καθώς γνώριζαν το πρόβλημα εδώ και ένα μήνα, συνεχίζουν να παραγγέλνουν και να γκρινιάζουν. Άσχετα αν ακόμα και τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν αναρτήσει και ειδοποιούν εδώ και καιρό για τις καθυστερήσεις. 1 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις