Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, gjp1000 είπε

σιγα μην προσλαβουν  κοσμο και χαλασουν λεφτα ,θα πρεσάρουν  αυτους που εχουν και ολα καλα

Σιγά μην ιδρώσει το αυτάκι τους στα ΕΛΤΑ.

Δεν πάνε να σαπίσουν και σκουριάσουν τα πράγματά σας αυτοί το ίδιο θα "δουλεύουν".

  • Like 2
  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ολο αυτό που συμβαίνει είναι καθαρά ευθύνη των εταιριών πλέον μιλάμε για παραδόσεις μετα από μηνά περιμένω πακέτο από speedex τρεις εβδομάδες και ακόμη τίποτα ενώ εχω παραλάβει δέμα από χωριο της Γερμανίας μέσα σε δυο εβδομάδες αφού δεν μπορουν έπρεπε εδώ και καιρο να σταματήσουν να παίρνουν δέματα  αλλά δύσκολο αφού τα αρπάζουν η να επενδυσουν άμεσα σε υποδομές και προσωπικο  που ούτε αυτό εκαναν όπως φαίνεται εκ του αποτελέσματος 

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.

ε και?

αφου μας εχουν δωσει την δυνατοτητα για take away τι τα θελουμε τα ανοιχτα μαγαζια και τις μεταφορικες εταιριες?

αχαριστοι

Δημοσ.

Ο πρόεδρος της ΕΕΤΤ βγήκε και εμμέσως κάλυψε το μπάχαλο και δήλωσε για όλες τις ταχυμεταφορικές, αν είναι σκόπιμο να προσλάβουν κόσμο που μετά την πανδημία δεν θα χρειάζονται.

Ας πούμε ότι το δεχόμαστε αυτό ως επιχειρηματικό κριτήριο.

Για πάμε όμως και στο άλλο. Με διπλάσια δέματα και διπλάσιο τζίρο, δεν θα έπρεπε η τιμή για την ίδια υπηρεσία να πέφτει στο μισό; (μεσοσταθμικά)

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ASERTON είπε

Περιμένω δέμα από 24/11 από Μαρούσι Αττικής για Θεσσαλονίκη. Αφού το δέμα έκανε μια βόλτα από Ηράκλειο Κρήτης μέχρι σήμερα 25/12 δεν έχω παραλάβει. Κοίταξα τί ισχύει για αποζημίωση και δικαιούται ο μόνο αποστολέας εφόσον έχει την απόδειξη κρατημένη και μόνο αν παραιτηθεί από αυτό το δικαίωμα δικαιούται ο παραλήπτης 6 ευρώ την μέρα. Και αυτό μόνο αν κρίνει η ίδια η μεταφορική ότι είναι δική της υπαιτιότητα...

Πλάκα κάνεις ρε φίλε περιμένω δέμα από Θεσσαλονίκη για Λάρισα από 3/11. Μπουσουλώντας θα πήγαινα και θα ερχόμουν 2 φορές. Όσο δεν υπάρχει νομική προστασία για τον πελάτη αυτά θα συμβαίνουν 

  • Like 2
Δημοσ.

είμαι επαγγελματίας που έχω ''συνεργασία'' με acs & ΕΛΤΑ κούριερ. η acs από 9/12 μου δέχεται παραλαβή μόνο 13 δεμάτων ανά ημέρα και το οποίο ισχύει έως τώρα. αλλά αναμένω νέο κόφτη καθώς πολλοί λένε πως η acs έχει σταματήσει να δέχεται και αυτή δέματα. τα ΕΛΤΑ κούριερ μου είπανε εχθές το απόγευμα πως θα ξαναπαραλάβουν δέμα στις 8/01.  καθώς βρίσκομαι στην Δ. Αττική, μου απαγορεύουν και το click away επομένως για 15 ημέρες ουσιαστικά μου λένε να κλείσω εντελώς.

από τις 15/11 έχω τραγικό αριθμό τηλεφωνημάτων για καθυστερήσεις σε παραδόσεις μέσω και των 2 εταιρειών που φτάνουν και ξεπερνούν τον έναν μήνα. ένα σημαντικό μέρος της δουλειάς μου πλέον είναι να απαντάω στα τηλέφωνα και να απολογούμαι για τις καθυστερήσεις καθώς οι κούριερ δεν απαντάνε στα τηλέφωνα και κατηγορούν εμένα για την καθυστέρηση στις παραδόσεις καθώς οι κούριερ σε πολλές περιπτώσεις ρίχνουν σε εμένα την ευθύνη της ενημέρωσης των πελατών. ενώ είναι υποχρέωσή τους βάση ΕΕΤΤ. έχω άρνηση παραλαβών των αποστολών ενώ όταν ζητάω αποζημίωση και να μην με χρεώσουν για τις αποστολές που δεν παραδόθηκαν εξαιτίας της καθυστέρησης από την πλευρά τους, δεν το δέχονται απλά. η άρνηση παραλαβής αποστολών είναι παράνομη. παραθέτω απόσπασμα από την ΕΕΤΤ

image.png.5a6ed5215372dc7f8189c9a225efe1c6.png

το μόνο που μου απομένει είναι καταγγελία στην ΕΕΤΤ αλλά κανένας δεν πρόκεται να κάνει κάτι για αυτό, κανείς δεν κάνει εδώ και 50 ημέρες που όλοι όσοι έχουμε ηλεκτρονικά καταστήματα αντιμετωπίζουμε αυτά τα προβλήματα, οι πελάτες μας φωνάζουν γιατί καθυστερούμε τις παραδόσεις κτλ κτλ. προσπαθώ πραγματικά να εξυπηρετήσω τον κόσμο, δουλεύουμε Κυριακές, από τις 7 το πρωί για να αντιμετωπίσουμε και να εξυπηρετήσουμε τις παραγγελίες. αναγκαστικά πλέον θα πρέπει να κλείσω για 15 ημέρες. πρέπει να πω στον κόσμο για 15 ημέρες να μην παραγγέλνει, πως το κατάστημα είναι κλειστό και δεν εξυπηρετώ. και την ζημιά θα μου την πληρώσει ποιος;

το θέμα είναι πλέον πως όλες οι κούριερ το κάνουν αυτό, είμαι πεπεισμένος πως υπάρχει συνεννόηση μεταξύ τους. δεν υπάρχει περίπτωση να διαλέξω κάποια άλλη εταιρεία και να με εξυπηρετήσει όπως πρέπει. στα 15 χρόνια που βρίσκομαι στην αγορά δεν έχω συναντήσει ποτέ κανέναν να λέει πως δεν θέλει άλλη δουλειά. οι εταιρίες κούριερ απλά δεν θέλουν άλλη δουλειά, είναι ικανοποιημένες με την δουλειά που έχουν. δεν καταλαβαίνουν πως ο κόσμος αλλάζει. πως θα είναι σε όφελός τους να διεκπεραιώσουν τις αποστολές αυτές. γιατί πολύ απλά όταν ο πελάτης πάρει την παραγγελία του όταν πρέπει τότε θα ξαναπαραγγείλει από το διαδίκτυο επομένως θα αυξήσει την δουλειά τους μακροχρόνια. αλλά οι εταιρείες δεν επιθυμούν αυτό. αυτό που θέλουν είναι να δουλεύουν όπως τώρα, να μην αυξηθεί η δουλειά τους. η αγορά αλλάζει, στο εξωτερικό έχει αλλάξει εδώ και πάρα πολύ καιρό, στην Ελλάδα οι κούριερ εμποδίζουν αυτήν την μεταβολή

58 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Όσοι δεν το καταλάβατε ακόμα, αυτή η αναβολή είναι για να παραλάβετε τα δέματα σας.

οκ δηλαδή εάν κάποιος θέλει να παραγγείλει κάτι και το χρειάζεται τώρα τι πρέπει να γίνει; να περιμένει έναν μήνα για κάτι που θέλει τώρα;

image.png

  • Like 25
  • Thanks 4
Δημοσ.

Μου κάνει εντύπωση, μιλώντας για Ελλάδα, που οι περισσότεροι ξεχάσατε πως εως μία εβδομάδα πριν τη καραντίνα αξιωματούχοι της κυβέρνησης έλεγαν πως δεν θα ξαναπάμε σε ολικό lockdown. Κι αυτό συνέβαινε πριν 8 μόλις εβδομάδες.

Επίσης, αρκεί το να προσλάβει μια εταιρεία κόσμο σωρηδόν; Δεν απαιτούνται νέα οχήματα, νέοι χώροι, τεχνική οργάνωση, εκπαίδευση νεοπροσληφθέντων; Δεν είναι παιχνίδι tycoon στον υπολογιστή ώστε να πατάς το κλικ και να ανεβαίνεις επίπεδο σε χρόνο dt.

  • Like 5
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, venizelos είπε

Έχετε πολύ πλάκα ορισμένοι εδώ μέσα. Αυτή την καραμέλα να πάρουν κόσμο για πόσο θα τη λέτε ακόμα και κάτι τέτοια συναφή; Έχετε συνειδητοποιήσει ότι και για ένα στυλό πλέον χρησιμοποιούμε κούριερ; Ξέρετε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ανοίξει 4 γραφεία και ένα ακόμα μόνο για νησιά το τελευταίο διάστημα και έχει προσλάβει κόσμο στην Αθήνα όπως και όλες οι κούριερ; Κάποιοι εδώ μέσα κράζατε το πλαίσιο επειδή έβαλε μίνιμουμ για παραγγελίες. Βέβαια δε μας ενδιαφέρει τί κάνουν, το πακετάκι μας να πάρουμε και όλα οκ.  Αλλιώς, καταγγελίες κλπ. Βέβαια, όσοι έχουν επιχείρηση καταλαβαίνουν ότι πρώτον δεν παίρνεις άτομα όταν ξέρεις ότι μάλλον σε ένα μήνα ή το πολύ δύο θα το σταματήσεις. Δεν παίρνεις κόσμο όταν μόνο η εκπαίδευση του θέλει τόσο χρονικό διάστημα και μην ακούσω πόση εκπαίδευση χρειάζεται  ένας κούριερ, ένα δέμα παίρνει και το παέι κάπου. Αλλά αυτά ψιλά γράμματα. Γιατί όσοι έχουν επιχείρηση κοιτάζουν μόνο να εξυπηρετούν, όχι να κερδίζουν.

Το πρόβλημα κύριοι δεν είναι οι μεταφορικές, είναι ότι είναι κλειστό το λιανεμπόριο. Ο όγκος των συναλλαγών είναι πέρα από κάθε δυνατότητα οποιασδήποτε κούριερ, είτε αυτή λέγεται ελτά είτε acs. 

Όσο δεν ανοίγουν τα καταστήματα αυτό θα γίνεται οπότε ξεπεράστε το και σταματήστε να κατηγορείτε τους πάντες όταν δεν γίνεται η δουλειά σας. Και όχι δεν δουλεύω σε κούριερ, επιχείρηση έχω που είναι κλειστή, απλά χρησιμοποιώ τη λογική.

 

το τι κάνει η κάθε εταιρεία είναι δικό της θέμα. εμένα δεν με ρώτησε κανένας τι έκανα και δεν διαφημίζω το πόσο δουλεύουμε 4 άτομα και πόσο βοηθούν οι γονείς μου στην επιχείρησή μου για να βγάλω τον όγκο της δουλειάς που έχω. το εάν κάνω παραδόσεις ο ίδιος τις Κυριακές και τα Σαββάτα το απόγευμα για να μην τα στείλω αποστολές με κούριερ που θα κάνουν 15 ημέρες να πάνε από Ελευσίνα Κερατσίνι. αυτά που έχουν κάνει από τον Μάρτη είναι σταγόνα στον ωκεανό. εδώ πέρσι με τις γιορτές και το black friday του 2019 είχαν καθυστερήσεις χωρίς να υπάρχει ο ιός. το Πάσχα του 2020 τα έκαναν εντελώς σαλάτα ενώ από την στιγμή που ξεκίνησε το δεύτερο lockdown και μετά είναι τραγικοί. οι πληρωμένες καταχωρήσεις σε εφημερίδες για το τι έχουν κάνει οι εταιρείες ταχυμεταφορών, πραγματικά δεν με απασχολούν.

τι εκπαίδευση χρειάζεται ένας ***** τηλεφωνητής που θα του κάνουν ένα συμβόλαιο για 3 μήνες έτσι ώστε να απαντάνε στα τηλεφωνήματα; γιατί ούτε στα τηλέφωνα δεν απαντάνε. δηλαδή πόσο δύσκολο είναι στα καταστήματα να πάρουν από έναν υπάλληλο να απαντάει στα τηλέφωνα έτσι ώστε οι παλαιότεροι να μπορούν να δουλεύουν αποδοτικότερα; έχεις προσπαθήσει να επικοινωνήσεις με κατάστημα ή με το κεντρικό τηλεφωνικό τους κέντρο;

  • Like 14
  • Thanks 3
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, james01gr είπε

είμαι επαγγελματίας που έχω ''συνεργασία'' με acs & ΕΛΤΑ κούριερ. η acs από 9/12 μου δέχεται παραλαβή μόνο 13 δεμάτων ανά ημέρα και το οποίο ισχύει έως τώρα. αλλά αναμένω νέο κόφτη καθώς πολλοί λένε πως η acs έχει σταματήσει να δέχεται και αυτή δέματα. τα ΕΛΤΑ κούριερ μου είπανε εχθές το απόγευμα πως θα ξαναπαραλάβουν δέμα στις 8/01.  καθώς βρίσκομαι στην Δ. Αττική, μου απαγορεύουν και το click away επομένως για 15 ημέρες ουσιαστικά μου λένε να κλείσω εντελώς.

από τις 15/11 έχω τραγικό αριθμό τηλεφωνημάτων για καθυστερήσεις σε παραδόσεις μέσω και των 2 εταιρειών που φτάνουν και ξεπερνούν τον έναν μήνα. ένα σημαντικό μέρος της δουλειάς μου πλέον είναι να απαντάω στα τηλέφωνα και να απολογούμαι για τις καθυστερήσεις καθώς οι κούριερ δεν απαντάνε στα τηλέφωνα και κατηγορούν εμένα για την καθυστέρηση στις παραδόσεις καθώς οι κούριερ σε πολλές περιπτώσεις ρίχνουν σε εμένα την ευθύνη της ενημέρωσης των πελατών. ενώ είναι υποχρέωσή τους βάση ΕΕΤΤ. έχω άρνηση παραλαβών των αποστολών ενώ όταν ζητάω αποζημίωση και να μην με χρεώσουν για τις αποστολές που δεν παραδόθηκαν εξαιτίας της καθυστέρησης από την πλευρά τους, δεν το δέχονται απλά. η άρνηση παραλαβής αποστολών είναι παράνομη. παραθέτω απόσπασμα από την ΕΕΤΤ

image.png.5a6ed5215372dc7f8189c9a225efe1c6.png

το μόνο που μου απομένει είναι καταγγελία στην ΕΕΤΤ αλλά κανένας δεν πρόκεται να κάνει κάτι για αυτό, κανείς δεν κάνει εδώ και 50 ημέρες που όλοι όσοι έχουμε ηλεκτρονικά καταστήματα αντιμετωπίζουμε αυτά τα προβλήματα, οι πελάτες μας φωνάζουν γιατί καθυστερούμε τις παραδόσεις κτλ κτλ. προσπαθώ πραγματικά να εξυπηρετήσω τον κόσμο, δουλεύουμε Κυριακές, από τις 7 το πρωί για να αντιμετωπίσουμε και να εξυπηρετήσουμε τις παραγγελίες. αναγκαστικά πλέον θα πρέπει να κλείσω για 15 ημέρες. πρέπει να πω στον κόσμο για 15 ημέρες να μην παραγγέλνει, πως το κατάστημα είναι κλειστό και δεν εξυπηρετώ. και την ζημιά θα μου την πληρώσει ποιος;

το θέμα είναι πλέον πως όλες οι κούριερ το κάνουν αυτό, είμαι πεπεισμένος πως υπάρχει συνεννόηση μεταξύ τους. δεν υπάρχει περίπτωση να διαλέξω κάποια άλλη εταιρεία και να με εξυπηρετήσει όπως πρέπει. στα 15 χρόνια που βρίσκομαι στην αγορά δεν έχω συναντήσει ποτέ κανέναν να λέει πως δεν θέλει άλλη δουλειά. οι εταιρίες κούριερ απλά δεν θέλουν άλλη δουλειά, είναι ικανοποιημένες με την δουλειά που έχουν. δεν καταλαβαίνουν πως ο κόσμος αλλάζει. πως θα είναι σε όφελός τους να διεκπεραιώσουν τις αποστολές αυτές. γιατί πολύ απλά όταν ο πελάτης πάρει την παραγγελία του όταν πρέπει τότε θα ξαναπαραγγείλει από το διαδίκτυο επομένως θα αυξήσει την δουλειά τους μακροχρόνια. αλλά οι εταιρείες δεν επιθυμούν αυτό. αυτό που θέλουν είναι να δουλεύουν όπως τώρα, να μην αυξηθεί η δουλειά τους. η αγορά αλλάζει, στο εξωτερικό έχει αλλάξει εδώ και πάρα πολύ καιρό, στην Ελλάδα οι κούριερ εμποδίζουν αυτήν την μεταβολή

οκ δηλαδή εάν κάποιος θέλει να παραγγείλει κάτι και το χρειάζεται τώρα τι πρέπει να γίνει; να περιμένει έναν μήνα για κάτι που θέλει τώρα;

image.png

Αυτό είναι το τραγικό. Αυτή τη στιγμή οι εταιρείες διανομής είναι ζωτικής σημασίας για όλες τις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου. Το να μην δουλεύουν όπως πρέπει κάνουν κακό στην γενικότερη οικονομία. Και επειδή αυτή η κατάσταση θα τραβήξει μέχρι το καλοκαίρι, είναι υποχρεωτικό να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων...

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, james01gr είπε

είμαι επαγγελματίας που έχω ''συνεργασία'' με acs & ΕΛΤΑ κούριερ. η acs από 9/12 μου δέχεται παραλαβή μόνο 13 δεμάτων ανά ημέρα και το οποίο ισχύει έως τώρα. αλλά αναμένω νέο κόφτη καθώς πολλοί λένε πως η acs έχει σταματήσει να δέχεται και αυτή δέματα. τα ΕΛΤΑ κούριερ μου είπανε εχθές το απόγευμα πως θα ξαναπαραλάβουν δέμα στις 8/01.  καθώς βρίσκομαι στην Δ. Αττική, μου απαγορεύουν και το click away επομένως για 15 ημέρες ουσιαστικά μου λένε να κλείσω εντελώς.

από τις 15/11 έχω τραγικό αριθμό τηλεφωνημάτων για καθυστερήσεις σε παραδόσεις μέσω και των 2 εταιρειών που φτάνουν και ξεπερνούν τον έναν μήνα. ένα σημαντικό μέρος της δουλειάς μου πλέον είναι να απαντάω στα τηλέφωνα και να απολογούμαι για τις καθυστερήσεις καθώς οι κούριερ δεν απαντάνε στα τηλέφωνα και κατηγορούν εμένα για την καθυστέρηση στις παραδόσεις καθώς οι κούριερ σε πολλές περιπτώσεις ρίχνουν σε εμένα την ευθύνη της ενημέρωσης των πελατών. ενώ είναι υποχρέωσή τους βάση ΕΕΤΤ. έχω άρνηση παραλαβών των αποστολών ενώ όταν ζητάω αποζημίωση και να μην με χρεώσουν για τις αποστολές που δεν παραδόθηκαν εξαιτίας της καθυστέρησης από την πλευρά τους, δεν το δέχονται απλά. η άρνηση παραλαβής αποστολών είναι παράνομη. παραθέτω απόσπασμα από την ΕΕΤΤ

image.png.5a6ed5215372dc7f8189c9a225efe1c6.png

το μόνο που μου απομένει είναι καταγγελία στην ΕΕΤΤ αλλά κανένας δεν πρόκεται να κάνει κάτι για αυτό, κανείς δεν κάνει εδώ και 50 ημέρες που όλοι όσοι έχουμε ηλεκτρονικά καταστήματα αντιμετωπίζουμε αυτά τα προβλήματα, οι πελάτες μας φωνάζουν γιατί καθυστερούμε τις παραδόσεις κτλ κτλ. προσπαθώ πραγματικά να εξυπηρετήσω τον κόσμο, δουλεύουμε Κυριακές, από τις 7 το πρωί για να αντιμετωπίσουμε και να εξυπηρετήσουμε τις παραγγελίες. αναγκαστικά πλέον θα πρέπει να κλείσω για 15 ημέρες. πρέπει να πω στον κόσμο για 15 ημέρες να μην παραγγέλνει, πως το κατάστημα είναι κλειστό και δεν εξυπηρετώ. και την ζημιά θα μου την πληρώσει ποιος;

το θέμα είναι πλέον πως όλες οι κούριερ το κάνουν αυτό, είμαι πεπεισμένος πως υπάρχει συνεννόηση μεταξύ τους. δεν υπάρχει περίπτωση να διαλέξω κάποια άλλη εταιρεία και να με εξυπηρετήσει όπως πρέπει. στα 15 χρόνια που βρίσκομαι στην αγορά δεν έχω συναντήσει ποτέ κανέναν να λέει πως δεν θέλει άλλη δουλειά. οι εταιρίες κούριερ απλά δεν θέλουν άλλη δουλειά, είναι ικανοποιημένες με την δουλειά που έχουν. δεν καταλαβαίνουν πως ο κόσμος αλλάζει. πως θα είναι σε όφελός τους να διεκπεραιώσουν τις αποστολές αυτές. γιατί πολύ απλά όταν ο πελάτης πάρει την παραγγελία του όταν πρέπει τότε θα ξαναπαραγγείλει από το διαδίκτυο επομένως θα αυξήσει την δουλειά τους μακροχρόνια. αλλά οι εταιρείες δεν επιθυμούν αυτό. αυτό που θέλουν είναι να δουλεύουν όπως τώρα, να μην αυξηθεί η δουλειά τους. η αγορά αλλάζει, στο εξωτερικό έχει αλλάξει εδώ και πάρα πολύ καιρό, στην Ελλάδα οι κούριερ εμποδίζουν αυτήν την μεταβολή

οκ δηλαδή εάν κάποιος θέλει να παραγγείλει κάτι και το χρειάζεται τώρα τι πρέπει να γίνει; να περιμένει έναν μήνα για κάτι που θέλει τώρα;

image.png

Με εντελώς φιλική διάθεση θέλω να σε ρωτήσω στα 15 χρόνια που ασχολείσαι με αυτήν την δουλειά και με τις εταιρείες ταχυμεταφορών τους έχεις κάνει ποτέ καταγγελία;αν εσύ και το κάθε κατάστημα έκανε καταγγελία στην α β εταιρεία ταχυμεταφορων επειδή αργούσε να παραδόσει τα δέματα της τώρα θα είχαμε πολύ καλύτερη αντιμετώπιση.

Σε ρωτάω γιατί από ότι έχω διαβάσει μόνο ο αποστολέας μπορεί να κινηθεί εναντίον τους,αν δεν κατάλαβα κάτι λάθος.

 

Δημοσ.

Η αλήθεια νομίζω πως είναι κάπου στη μέση. Ας αναλογιστούμε πως οι courier επί χρόνια εξυπηρετούσαν ένα x ποσοστό του λιανεμπορίου (π.χ. 30%) και ξαφνικά πρέπει να εξυπηρετήσουν το 10x.

Πάντως, το Πλαίσιο βάζει τα γυαλιά σε όλους. 4 παραγγελίες έκανα εν μέσω lockdown, οι 2 εκ των οποίων ήταν για παράδοση στον χώρο μου (Πάτρα).

Η πρώτη έγινε Δευτέρα απόγευμα και παρέλαβα Πέμπτη πρωί.

Η δεύτερη έγινε Κυριακή και παρέλαβα Τετάρτη πρωί.

Μάλλον τους έσωσε το γεγονός ότι δεν μπλέκουν με courier αλλά συνεργάζονται με συγκεκριμένη μεταφορική.

Δημοσ.

2 Δεματά τα παράλαβα μετα απο δυο βδομάδες με ελτα Courier. 1 Δέμα speedex το περιμένω έναν μηνά.. 

Ηθελα να ρωτήσω με τα δεματά απο Κίνα έχετε κάποια μεγάλη καθυστέρηση?

Εμένα μου ερχόντουσαν σε έναν το πολύ δυο μήνες τώρα εχω μικροπράγματα που περιμένω από Κίνα εδώ και 3-4 μήνες..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλα πηγα προχθες ελτα να στειλω 2 πραγματακια. Αρχικα εχουμε το περιεργο οπου και στους 2 γκισεδες μπορεις να πληρωσεις λογαριασμους, αλλα στον 1 μονο δεματα, και στον αλλο υπηρεσιας eurobank. Περιμενα 40 λεπτα γιατι και ο υπαλληλος ειναι πιο αργος και απο τον θανατο στην χρηση υπολογιστη, αλλα επειδη και ο χαζος ο πελατης πηγε με 3 κουτες χωρις να τις εχει κλεισει. Περιμενα να τα κανει με ταινια που του δωθηκε (btw την εκοβε με τα δοντακια), και μετα να τα κανει με σπαγκο. Βεβαια σε καποια φαση ξανα ανοιξε μια κουτα γτ μαλλον κατι ξεχασε. 40 λεπτα μετα εστειλα και εγω τα 2 δεματακια μου.

Εχω παει ανα καιρους και για καταθεση στον λογαριασμο μου, και να εχω ερωτησεις τυπου "αριθμο λογαριασμου δεν εχεις?" (οταν κοιταει οτι δινω ταυτοτητα). Δλδ βαριεται να συμπληρωσει 4 πλαισια για να με βρει. Προφανως και αυτος αργος. Γενικα φαινεται οτι το τοπικο καταστημα ειναι βυσματικο.

Κανεις δεν τους αγγιζει 

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 2
Δημοσ.

Η ACS έχει επιβάλει από τις 16/12/2020 στους πελάτες χονδρικής (πελάτες με πίστωση) ημερήσιο όριο αποστολών. Το ημερήσιο όριο είναι αρκετά χαμηλό (10-20% των προηγούμενων ημερών) και η ιστορία αυτή πηγαίνει στην τρίτη εβδομάδα με τις αποστολές να συσσωρεύονται πλέον στα καταστήματα των εμπόρων.

Ο Συνήγορος του Κατατναλωτή μας υπενθύμισε ότι για κάθε μέρα που ένα δέμα καθυστερεί από την προβλεπόμενη ημέρα παράδοσης, μπορεί ο τελικός αποδέκτης να απαιτήσει αποζημείωσης 6 ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης από την μεταφορική εταιρεία. Ποια μεταφορική δίνει όμως προβλεπόμενη μέρα παράδοσης ενός δέματος; Καμία!

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...