Προς το περιεχόμενο

Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα


DownUNDERground

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, ektoraskappami είπε

Δεν έχει ξεκινήσει καν να γράφει το κοντέρ με ΗΡΩΝ. Αλλά πραγματικά δεν μπορούμε να βρούμε κάποιον με Fix να δούμε τι χρεώσεις έχει; 

Το κακο ειναι οτι και να τον βρεις αν γραφει το συμβολαιο οτι εχει θα την βαλουν.Ειδικα τωρα.

Ευκολα η δυσκολα φευγεις βεβαια αλλα με αυτους μια δυσκολια θα υπαρχει.

1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

Αυτό θέλει ηχογραφημένη συνομιλία... αλλά να την ηχογραφήσεις κι εσύ!

Γιατί όταν έρθει η ώρα να ζητήσεις αντίγραφο θα έχει bad sector ο δίσκος του server εντελώς συμπτωματικά. 😛

 

Το θεμα ειναι να μην φτασω να εχω bad sector εγω.Εχω μερικα απο τοτε αλλα δεν επηρεαζουν την λειτουργια ακομη.Ειναι στο 99% υγεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

επειδή μιλάμε για ΗΡΩΝ....μπορώ με κάποιον τρόπο να έχω πρόσβαση σε λογαριασμούς, πληρωμές, το προφίλ μου κλπ;

Στο myΗΡΩΝ για να κάνω εγγραφή μου ζητάει τον αριθμό παροχής Ηλεκτρικού Ρεύματος αλλά εγώ έχω στον ΗΡΩΝ μόνο το φυσικό αέριο!!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tempo είπε

επειδή μιλάμε για ΗΡΩΝ....μπορώ με κάποιον τρόπο να έχω πρόσβαση σε λογαριασμούς, πληρωμές, το προφίλ μου κλπ;

Στο myΗΡΩΝ για να κάνω εγγραφή μου ζητάει τον αριθμό παροχής Ηλεκτρικού Ρεύματος αλλά εγώ έχω στον ΗΡΩΝ μόνο το φυσικό αέριο!!!

 

@tempo σε ποιο πρόγραμμα εισαι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, tempo είπε

επειδή μιλάμε για ΗΡΩΝ....μπορώ με κάποιον τρόπο να έχω πρόσβαση σε λογαριασμούς, πληρωμές, το προφίλ μου κλπ;

Στο myΗΡΩΝ για να κάνω εγγραφή μου ζητάει τον αριθμό παροχής Ηλεκτρικού Ρεύματος αλλά εγώ έχω στον ΗΡΩΝ μόνο το φυσικό αέριο!!!

 

Όχι, δε μπορούν να συγχρονίσουν τα συστήματα του οι ηλίθιοι. 8 μήνες τώρα, κάθε φορά που ερχόταν sms για ειδοποίηση πληρωμής, έπερνα τηλέφωνο (213 033 3000) για να στείλουν το PDF του λογαριασμού με email.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

Όχι, δε μπορούν να συγχρονίσουν τα συστήματα του οι ηλίθιοι. 8 μήνες τώρα, κάθε φορά που ερχόταν sms για ειδοποίηση πληρωμής, έπερνα τηλέφωνο (213 033 3000) για να στείλουν το PDF του λογαριασμού με email.

αν είναι δυνατόν.....αυτό θα πρέπει να κάνω και εγώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, tempo είπε

αν είναι δυνατόν.....αυτό θα πρέπει να κάνω και εγώ;

Εγω το κανω μεσω chat απο το myHeron.

Aπο τη στιγμη που δεν εχεις λογαριασμο το κανεις οπως σου ειπε ο ekre.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Εγω το κανω μεσω chat απο το myHeron.

Aπο τη στιγμη που δεν εχεις λογαριασμο το κανεις οπως σου ειπε ο ekre.

@g_kor06 μπορείς να μπεις chat αύριο να κατεβάσεις pdf να δούμε τι παίζει με το fix?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Εγω το κανω μεσω chat απο το myHeron.

Aπο τη στιγμη που δεν εχεις λογαριασμο το κανεις οπως σου ειπε ο ekre.

Τώρα που έφυγα μου το λές για το chat; Εγώ γιατί πάλευα τόσο καιρό με το τηλέφωνο. 😆

Αυτό το 213 033 3000 εν τω μεταξύ, είναι για να πιάσει μόνο ένας γραμμή. Αν πάρει κι άλλος έχει σήμα κατειλλημένου. Τουλάχιστον κι έτσι γλυτώνετε τη χρέωση απ'το 5ψήφιο.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Τώρα που έφυγα μου το λές για το chat; Εγώ γιατί πάλευα τόσο καιρό με το τηλέφωνο. 😆

 

Αποκλειεται να μην στο ειχα πει δεν υπαρχει περιπτωση.

Κατσε να δουμε τωρα το fix αλλα και μονο που το γραφει στο συμβολαιο τσαμπα το συζηταμε πιστευω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, kosmasgr είπε

Για σήκωσε ένα screenshot τις χρεώσεις να δούμε 

Δεν έχω λάβει τον λογαριασμό σε έντυπη μορφή, με ενημερώσανε μέσω viber. Έριξα και μια ματιά στο myheron, έχει μόνο ιστορικό λογαριασμών για ηλεκτρική ενέργεια. 

Κάλεσα το απόγευμα στο κατάστημα για κάποιο άλλο ζήτημα και όταν ρώτησα τον υπάλληλο πως προέκυψε το ποσό, δε ζήτησε καν στοιχεία ταυτοποίησης για να κάνει έλεγχο. Δεν ασχολήθηκα και εγώ περισσότερο. 

Πάνω στην κουβέντα που είχαμε, μου ανέφερε ότι καλώς επέλεξα flex ασχέτως του τι συμβαίνει τώρα με τις τιμές και πως αργά ή γρήγορα θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση. Μην πτοείσαι HERTHAN! 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Had9s είπε

Μην πτοείσαι HERTHAN! 😁

Το ιδιο μου ειπε και ο Πουτιν.:ph34r:

7 λεπτά πριν, Had9s είπε

Πάνω στην κουβέντα που είχαμε, μου ανέφερε ότι καλώς επέλεξα flex ασχέτως του τι συμβαίνει τώρα με τις τιμές και πως αργά ή γρήγορα θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση. !

Αυτο το ειπε και η γιαγια μου σημερα που δεν δουλευει στην Ηρων.:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...