Προς το περιεχόμενο

Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα


DownUNDERground

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Amlet είπε

Ετρεχα με διαφορα για αυτο το αμελησα. Το θεμα ειναι πως τωρα τι κανω, γιατι το προγραμμα ξεκινησε απο 13/10/22 και πλεον δεν αξιζει, αλλα και παλι με αυτα που γινονται δεν ξερεις που να πας ή να δεσμευτεις για 24 μηνες!

κατανοητο, αλλα και παλι εγω 15/9 ειχα ανανεωσει σε κοντρολ κι εφυγα στο benefit. οσο για τη δεσμευση, το κοστος των 80€ ειναι αμελητεο σε σχεση με μεγαλα 3ψηφια η 4ψηφια Νο. σε λογαριασμο. ασε που πλεον πολυ δυσκολα θα βγαλει καποια εταιρια σταθερα προγραμματα σε αεριο κι αν βαλει θα ειναι με τσιμπημενες τιμες ισως

Επεξ/σία από valliant
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Maktheo είπε

Υπέγραψα συμβόλαιο για νεα συνδεση/εγκατασταση με την Δεη πριν ακριβώς 1 μήνα και μεχρι τωρα δεν είχα καμια ενημέρωση για την πορεια της αίτησης σύνδεσης.. 

Μιλησα τηλεφωνικά με ΔΕΔΑ και μου είπαν οτι βλέπουν σαν παροχο μου την Δεη και οτι πρεπει να κανει ο μηχανικος μια αίτηση αυτοψιας (τελευταίο βημα για την σύνδεση) οπου και θα ερθει ο μηχανικός της Δεδα για αυτοψια/έλεγχο και πρώτο άναμμα.. 

Απο την Δεη πάλι που μιλησα μολις τηλεφωνικα ετσι για να δω την πορεια και τι γίνεται, μου είπαν οτι με τα στοιχεια που τους δινω (αφμ, ηκασπ) δεν βλέπουν τιποτα ατο σύστημα τους.. 

Καμια ιδεα; ή απλα δεν ξέρουν (η δεη) τι τους γινεται; 

Μίλα με τον μηχανικό να δείς αν έχει καταθέσει την μελέτη και αν έχει εγκριθεί. Επίσης αν έχει καταθέσει μελέτη και έχει εγκριθεί, ρώτα αν έχει καταθέσει τα αρχεία της τεχνικής έκθεσης, ώστε να σου βγάλουν ραντεβού για έλεγχο της εγκατάστασης.

14 ώρες πριν, Maktheo είπε

Εννοείται οτι επισης διαβαζα οτι καθυστερουσε 1 και πλέον ετος για έκδοση λογαριασμων, αλλα εκτιμησα οτι προτιμω αυτο απο το να εχω  κρυφες χρεωσεις και εγκεφαλικα με κάθε λογαριασμό 

 

 

για αυτό λέω και εγώ να παραμείνω ΔΕΗ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τον ΣτΚ μου αποστείλανε σήμερα e-mail για την διαβιβαση της αναφοράς μου στην ΔΕΗ. (Λογω της μη πιστωσεως ΔΕΠΑ)

Αντε να δούμε τι θα απαντήσει η ΔΕΗ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Amlet είπε

Ετρεχα με διαφορα για αυτο το αμελησα. Το θεμα ειναι πως τωρα τι κανω, γιατι το προγραμμα ξεκινησε απο 13/10/22 και πλεον δεν αξιζει, αλλα και παλι με αυτα που γινονται δεν ξερεις που να πας ή να δεσμευτεις για 24 μηνες!

Αφού πέρασε ο χειμώνας και δεν έκανες την αλλαγή, αν έχεις ζεστό νερό με ηλιακό ή ηλεκτρικό, θα έλεγα να παραμείνεις στο 0,125 gas control ώστε να λήξει το συμβόλαιο στο 12μηνο και να μην δεσμευτείς. Μετά βλέπεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/3/2023 στις 11:25 ΜΜ, Stavros82t είπε

Είχα στείλει πριν λίγο καιρό μήνυμα στο Υπεν. Τους ανέφερα ότι η Δεη δεν υπολόγισε επιδότηση στο σταθερό κι ότι άλλαξε τώρα τη σχετική ανακοίνωση στο site της ( είχα επισυνάψει το print screen που ανέφερε ότι επιδοτούνται όλα τα τιμολόγια συν τον πρόσφατο λογαριασμό μου. Απάντησαν σήμερα κιόλας το εξής:

". 

"Σε απάντηση του κάτωθι μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σας γνωρίζουμε τα εξής:

Σύμφωνα με την κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Οικονομικών υπ’ αριθμ. πρωτ. ΥΠΕΝ/ΔΥΔΡ/12462/333/09.02.2022 (ΦΕΚ Β΄ 603/11.02.2022) «Χορήγηση επιδότησης της κατανάλωσης φυσικού αερίου, σύμφωνα με το άρθρο εξηκοστό πρώτο του ν. 4839/2021» , όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και όσον αφορά την κατανάλωση φυσικού αερίου για τους  οικιακούς καταναλωτές, σας ενημερώνουμε ότι χορηγήθηκε επιδότηση για την κατανάλωση των μηνών Ιανουαρίου, Φεβρουαρίου, Μαρτίου Απριλίου, Μαΐου και Ιουνίου του έτους 2022 (επιδότηση Ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης).

Όσον αφορά στην επιδότηση που παρέχεται από τη ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ Α.Ε. (για την περίπτωση των οικιακών καταναλωτών), παρακαλούμε να απευθυνθείτε σ’ αυτή για περαιτέρω πληροφορίες και διευκρινήσεις σχετικά με το ερώτημά σας (τηλ. επικοινωνίας: 210 2701000), καθώς και στον προμηθευτή σας.

Σύμφωνα με το άρθρο 24  του νόμου 4001/2011 (ΦΕΚ Α’ 179) όπως ισχύει, η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) ασκεί την εποπτεία της εφαρμογής των μέτρων προστασίας των πελατών, σύμφωνα με τις διατάξεις του Δεύτερου Μέρους του εν λόγω νόμου.

Ακόμη, σύμφωνα με το άρθρο 4 της υπ. αριθμ. 174842/10.05.2018 «Κώδικας Προμήθειας Φυσικού Αερίου σε Πελάτες» (ΦΕΚ Β’ 1969/01.06.2018) απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας όπως ισχύει, η εποπτεία για την άσκηση των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των Προμηθευτών και των Πελατών, κατ’ εφαρμογή του Κώδικα Προμήθειας (μεταξύ άλλων και για τα θέματα που άπτονται των λογαριασμών κατανάλωσης), διενεργείται από τη ΡΑΕ.

Κατόπιν αυτού και για ζητήματα που αφορούν τους λογαριασμούς σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στη ΡΑΕ και συγκεκριμένα στην Πλατφόρμα Ενημέρωσης & Υποστήριξης Καταναλωτών (ηλεκτρονική δ/νση:  https://my.rae.gr/), προκειμένου να υποβάλετε  σχετική αναφορά. 

Επιπροσθέτως, σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 50 του νόμου 4001/2011 (ΦΕΚ Α’ 179), για κάθε διαφωνία μεταξύ Πελάτη και Προμηθευτή, ο Πελάτης μπορεί να απευθυνθεί στον Συνήγορο του Καταναλωτή κατά τα προβλεπόμενα στο ν. 3297/2004 (Α` 259), όπως ισχύει, ή σε κάθε άλλο αρμόδιο φορέα που προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία.

 

Με εκτίμηση,......."

Το ΥΠΕΝ έβγαλε την ουρά του απ'εξω. Η ΔΕΗ τα ρίχνει στην ΔΕΠΑ. Έχω κάνει σχετικό αίτημα και στην ΔΕΠΑ, φαντάζομαι κι αυτοί θα ρίξουν την ευθύνη άλλου. Βλέπω την σίγουρη την καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Προετοιμαζόμαστε με καλή τεκμηρίωση για να μην φάμε τα μούτρα μας.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα στην παρέα, θέλω να σας πω λίγο το θέμα που έχω, μήπως κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο και ξέρει κάτι. Ήμουν στον ηρων από το Δεκέμβρη του 20,ρευμα και αέριο στο πρόγραμμα flex. Σεπτέμβριο του 21 τους περνώ και ρωτάω για το πρόγραμμα fix που είναι σταθερή τιμή του αερίου, μου λέει η υπάλληλος όντως είναι σταθερή 0,03 μείον 45% επιδότηση με εμπρόθεσμη πληρωμή, δηλαδή 0,0165 η kwh, θέλετε να προχωρήσουμε; ναι απαντώ, με ενημερώνει τις επόμενες ημέρες θα με πάρουν από το αντίστοιχο τμήμα. Με περνούν, επαναλαμβανόυμε τα παραπάνω χωρίς να μου πει τίποτα για ρήτρες αναπροσαρμογη αερίου κτλ και γίνεται το νέο συμβόλαιο, μόνο με ηχογράφηση της κλήσης, επειδή ήμουν ήδη πελάτης, προσέξτε το αυτό. Μου έρχεται ο πρώτος λογαριασμός με τους καλοκαίρινους μήνες κυριως 20€ έναντι, όλα καλά. Τον επόμενο μήνα 350€ με δαφα, ρήτρα αναπροσαρμογης αερίου γύρω στα 240. Τους παίρνω, λέω είπατε σταθερή τιμή κτλ, τίποτα ισχύουν οι γενικοί όροι μου λένε, μα δε μου το είπε κανείς, όχι μου λένε σας το είπαν δε γίνεται. Στο μεταξύ τον λογαριασμό τον πλήρωσα για να είμαι συνεπής. Ο επόμενος εκκαθαριστικός Μάρτιο του 22, αφού έκανα αίτηση και πήγα από 13 Μαρτίου στη ΔΕΗ, με επιδοτήσεις κτλ 732, με 760 το δαφα. Ξανά παράπονα, email, τηλέφωνα, ακρή δεν έβγαλα. Έκανα καταγγελία ΡΑΕ και συνήγορο του καταναλωτή γιατί εννοείται ότι κάνεις τους δεν με ενημέρωσε για τα ψιλά γραμματα και από την στιγμή που έγινε τηλεφωνικά ή αλλαγή θα έπρεπε σαφώς στο τηλέφωνο να μου πουν αυτό και αυτό. Τους ζήτησα την ηχογράφηση της κλήσης μέσω της ΡΑΕ και η απάντηση ήταν μετά από 2 μήνες ότι δεν βρίσκουν την κλήση, μήπως έγινε από άλλο τηλέφωνο εκτός των δικών μου που είχαν ήδη, απίστευτο! Λες και θα τους έδινα το τηλέφωνο κανενός φίλου για να με πάρουν να κάνουμε συμβόλαιο. Ο συνήγορος του καταναλωτή έβγαλε πόρισμα τέλος 22 να μοιραστεί η διαφορά μας 50-50. Ουτε αυτό το δέχονται. Τηλέφωνα από δικηγορικό εννοείται φουλ, όλες οι κοπελίτσες που τους εξηγούσα μου δίναν δίκιο αλλά τι να κάνουν και αυτές. Πριν μια βδομάδα μου στέλνουν λογαριασμό τα 732 + 82 ευρώ άσχετα. Τους στέλνω mail ότι η πάμε δικαστικώς και θα ζητήσω και ψυχική οδύνη για την ταλαιπωρία και τα τηλέφωνα που με ζάλισαν ή να δεχτούν του πόρισμα του Συνηγόρου του καταναλωτή να τελειώνουμε. Σήμερα πάλι τηλέφωνο, δεν δεχόμαστε τίποτα, οι χρεωσεις ειναι νόμιμες, πεστε μας από ποιο τηλέφωνο έγινε η κλήση, αυτοί δηλαδή σαν εταιρεία δεν έχουν αρχείο, δεν ξέρουν με ποιο τηλέφωνο έκαναν αλλαγή συμβολαίου, αλλά υποθέτω ότι άκουσαν την ηχογράφηση και δεν τους συμφέρει και το παίζουν Κινέζοι. Αύριο έχω ραντεβού με δικηγόρο, τι πιστεύετε; ειχε κανένας κάτι παρόμοιο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, kosmo είπε

Αύριο έχω ραντεβού με δικηγόρο, τι πιστεύετε; ειχε κανένας κάτι παρόμοιο; 

Μόνο παλιά στη vodafone όπου με είχανε πάρει από τρίτο κανάλι (συνεργάτης) και η vodafone δεν έβρισκε τη συνομιλία. Αλλά έχω πάντα τη συνήθεια να καταγράφω αριθμό τηλεφώνου, όνομα εκροσώπου, και ώρα κλήσης, οπότε μετά δεν τους έπαιρνε να κάνουν τις πάπιες.

Με δικηγόρο σίγουρα θα δικαιωθείς καθώς ο πάροχος φέρει το βάρος να αποδείξει τη σύμβαση που υπέγραψες (γραπτή η προφορική). Επίσης το γεγονός ότι το πρόγραμμα λεγόταν FIX και μετονομάστηκε σε FX με ίδιους όρους, είναι έμμεση παραδοχή του παρόχου ότι το αρχικό πρόγραμμα παρέπεμπε παραπλανητικά σε σταθερή χρέωση.

3 ώρες πριν, kosmo είπε

Ο συνήγορος του καταναλωτή έβγαλε πόρισμα τέλος 22 να μοιραστεί η διαφορά μας 50-50. Ουτε αυτό το δέχονται.

Ζήτα να προχωρήσουν στο τελικό στάδιο, δημοσιοποίηση σύστασης / πορίσματος με πλήρη στοιχεία της καταγγελόμενης επιχείρησης. Επίσης για πες μας λίγο... συνάντηση έγινε; Ή το πήδηξαν αυτό το στάδιο; http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_InvestigationProcedure.html

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, anti είπε

Το ΥΠΕΝ έβγαλε την ουρά του απ'εξω. Η ΔΕΗ τα ρίχνει στην ΔΕΠΑ. Έχω κάνει σχετικό αίτημα και στην ΔΕΠΑ, φαντάζομαι κι αυτοί θα ρίξουν την ευθύνη άλλου. Βλέπω την σίγουρη την καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Προετοιμαζόμαστε με καλή τεκμηρίωση για να μην φάμε τα μούτρα μας.

Η ΔΕΗ δεν μπορεί να τα ρίξει πουθενά , το νου σας στο ΣτΚ μην αναφέρετε και μην σκαλίζετε το τι ίσχυε ή όχι γιατί θα με πάρει και μένα η μπάλα αν πάει μαζικά και θα το χάσω το παιχνίδι

το θέμα είναι η παραπλανητική ενημέρωση στο site οτι το ακριβό 0,125 έπαιρνε επιδότηση , το τι ισχύει ή όχι είναι αδιάφορο

8 ώρες πριν, skantsos είπε

Απο τον ΣτΚ μου αποστείλανε σήμερα e-mail για την διαβιβαση της αναφοράς μου στην ΔΕΗ. (Λογω της μη πιστωσεως ΔΕΠΑ)

Αντε να δούμε τι θα απαντήσει η ΔΕΗ.

μια απο τα ίδια , σε 10 μέρες επικοινώνησε με ΣτΚ , αν δεν είχες αναφέρει την αλλαγή στα μουλωχτά που κάνανε στο site είναι ευκαιρία να τονίσεις τις παραπλανητικές τακτικές .

Λογικά θα έχω συνέχεια με άλλη ξεχωριστή καταγγελία για ρήτρα αποχώρησης , αποζημίωση λόγω μη έκδοσης βεβαίωσης μη οφειλών και  πίστωση της διαφορά του 0,125 απο 1/2/23 με τιμές Ελίν λόγω της καθυστέρησης μετάβασης που προέκυψε

4 ώρες πριν, kosmo είπε

Τους ζήτησα την ηχογράφηση της κλήσης μέσω της ΡΑΕ και η απάντηση ήταν μετά από 2 μήνες ότι δεν βρίσκουν την κλήση, μήπως έγινε από άλλο τηλέφωνο εκτός των δικών μου που είχαν ήδη, απίστευτο!

γιαυτό και έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας , όταν σας παίρνουν τηλ να το κλείνετε , μόνο μέσω email για οποιαδήποτε σοβαρή συζήτηση

εύχομαι ολόψυχα να βγάλεις άκρη σύντομα χωρίς άγχος και χωρίς περιττά έξοδα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ekrepali είπε

Μόνο παλιά στη vodafone όπου με είχανε πάρει από τρίτο κανάλι (συνεργάτης) και η vodafone δεν έβρισκε τη συνομιλία. Αλλά έχω πάντα τη συνήθεια να καταγράφω αριθμό τηλεφώνου, όνομα εκροσώπου, και ώρα κλήσης, οπότε μετά δεν τους έπαιρνε να κάνουν τις πάπιες.

Με δικηγόρο σίγουρα θα δικαιωθείς καθώς ο πάροχος φέρει το βάρος να αποδείξει τη σύμβαση που υπέγραψες (γραπτή η προφορική). Επίσης το γεγονός ότι το πρόγραμμα λεγόταν FIX και μετονομάστηκε σε FX με ίδιους όρους, είναι έμμεση παραδοχή του παρόχου ότι το αρχικό πρόγραμμα παρέπεμπε παραπλανητικά σε σταθερή χρέωση.

Ζήτα να προχωρήσουν στο τελικό στάδιο, δημοσιοποίηση σύστασης / πορίσματος με πλήρη στοιχεία της καταγγελόμενης επιχείρησης. Επίσης για πες μας λίγο... συνάντηση έγινε; Ή το πήδηξαν αυτό το στάδιο; http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_InvestigationProcedure.html

 

Όχι δεν εγινε κάποια συνάντηση, θα πάρω αύριο στον ΣτΚ και θα ρωτήσω αυτά που με είπες. Το αστείο είναι που πάνε να σε βγάλουν τρελό, μου έλεγε σήμερα η άλλη πεστε τον αριθμό να το βρούμε, λες και τους το κρύβω και ενώ ύστερα από την πρώτη επικοινωνία τους άφησα τον αριθμό μου να με πάρουν τηλέφωνο και δεν το βρισκουν. Την έλεγα ολόκληρη εταιρεία δεν έχετε καρτέλα πελάτη, πότε, που, με ποιον μίλησα, ειδικά για συμβόλαιο δεν υπάρχει καταγραφή, αυτά ούτε στην Ουγκάντα. Η ΡΑΕ φίλε μου ξέρεις αν βγάζει κάποιο πόρισμα και αν τους πιέζει καθόλου; γιατί απλά μου έδειξε τελευταία φορά ότι ολοκληρώθηκε η καταγγελία ηλεκτρονικα και από τότε τίποτα, περιμενα ότι κάτι θα κάνανε και αυτοι. Σε ευχαριστώ για την απάντηση και τον χρόνο σου όπως και να έχει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, kosmo είπε

Η ΡΑΕ φίλε μου ξέρεις αν βγάζει κάποιο πόρισμα και αν τους πιέζει καθόλου; γιατί απλά μου έδειξε τελευταία φορά ότι ολοκληρώθηκε η καταγγελία ηλεκτρονικα και από τότε τίποτα, περιμενα ότι κάτι θα κάνανε και αυτοι. Σε ευχαριστώ για την απάντηση και τον χρόνο σου όπως και να έχει 

Δε κάνουν τίποτα για μεμονομένες περιπτώσεις. Μόνο αν συγκεντρωθούν πολλές καταγγελίες για συγκεκριμένο πάροχο/ζήτημα, τότε δίνουν στο πάροχο οδηγίες να κάνει συγκεκριμένα πράγματα ή τους ρίχνουν κυρώσεις.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/3/2023 στις 10:01 ΠΜ, billyst είπε

Efa energy έχει κανείς; Έβγαλε καλή προσφορά τώρα 

Πάντως έχει ρήτρα TTF, ότι και να σημαίνει αυτό, που μάλλον δε σημαίνει κάτι καλό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, korakios είπε

γιαυτό και έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας , όταν σας παίρνουν τηλ να το κλείνετε , μόνο μέσω email για οποιαδήποτε σοβαρή συζήτηση

εχω κάνει ερώτηση με email 2 φορές για επιβεβαίωση οτι με την λήξη του gascotrol 0.05 θα μπω αυτόματα σε  benefit αορίστου χωρίς δέσμσευση και η απάντησή τους ειναι => οτι σου πουν τηλεφωνικά στο 800 900 1000

Αρα γενικά οταν δεν απαντάνε σε ερώτηση email και σε παραπέμπουν σε τηλεφωνική 'support' τι μπορεις να τους κάνεις για να υποχρεωθουν να σου απαντήσουν με email βάσει 'νόμου' αν υπάρχει ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, gtkminsomnia είπε

εχω κάνει ερώτηση με email 2 φορές για επιβεβαίωση οτι με την λήξη του gascotrol 0.05 θα μπω αυτόματα σε  benefit αορίστου χωρίς δέσμσευση και η απάντησή τους ειναι => οτι σου πουν τηλεφωνικά στο 800 900 1000

Αρα γενικά οταν δεν απαντάνε σε ερώτηση email και σε παραπέμπουν σε τηλεφωνική 'support' τι μπορεις να τους κάνεις για να υποχρεωθουν να σου απαντήσουν με email βάσει 'νόμου' αν υπάρχει ?

Και γιατί δεν παίρνεις στο τηλ που σου υπέδειξαν και να τους ζητήσεις να σου στείλουν τη νέα συμβαση ώστε να την διαβάσεις και να κάνεις τη διαδικασία ηλεκτρονικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, EchiDNA είπε

Και γιατί δεν παίρνεις στο τηλ που σου υπέδειξαν και να τους ζητήσεις να σου στείλουν τη νέα συμβαση ώστε να την διαβάσεις και να κάνεις τη διαδικασία ηλεκτρονικά;

Εχω τηλεφωνήσει στο 8009001000 και δεν στέλνουν τίποτα μέσω email γιατι ετσι γουστάρουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεχθηκα  τηλεφωνημα απο τη δεη , κι αφου ζητησαν συγνωμη για την καθυστερηση έκδοσης των λογαριασμων , μου ειπαν οτι με τον λογαριασμο που θα παραλαβω τελος μαρτιου και αφορα το διμηνο 11-12/2022 θα μου πιστωσουν 50 ευρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...